Petit-déjeuner, déjeuner et dîner servis sur place, vue sur la piscine

Avis sur Hotel Nuevo Boston

4 out of 5
Hotel Nuevo Boston
Avenida de Aragon 332, Madrid, Madrid

Avis

9,0

Merveilleux

Note des voyageurs de 10 (Excellent), d’après 835 avis sur 1338." "
Note des voyageurs de 8 (Bien), d’après 324 avis sur 1338." "
Note des voyageurs de 6 (Satisfaisant), d’après 103 avis sur 1338." "
Note des voyageurs de 4 (Médiocre), d’après 49 avis sur 1338." "
Note des voyageurs de 2 (Horrible), d’après 27 avis sur 1338." "

9,2/10

Propreté

9,0/10

Personnel et service

8,4/10

Équipements

8,8/10

Infrastructures et conditions de l’hébergement

8,8/10

Écoresponsabilité

Avis

8/10 Bien

Louise

Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de Room Division Manager le 4 mai 2024
Dear customer,Thank you for taking the time to let us know about your opinion. We constantly seek ways to improve our quality systems and welcome any suggestions from our customers on how to do this to make you feel at home. If you have any other concerns, do not hesitate to contact us at anytime. Kind regards

10/10 Excellent

Mohammed Samir

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de Room Division Manager le 19 févr. 2024
Dear customer,Thank you for taking the time to let us know about your opinion. We constantly seek ways to improve our quality systems and welcome any suggestions from our customers on how to do this to make you feel at home. If you have any other concerns, do not hesitate to contact us at anytime. Kind regards

10/10 Excellent

Pierre

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Excellentes prestations ....
Plus que parfait ... Shuttle disponible
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
Réponse de Room Division Manager le 22 janv. 2024
Dear customer,Thank you for taking the time to let us know about your opinion. We constantly seek ways to improve our quality systems and welcome any suggestions from our customers on how to do this to make you feel at home. If you have any other concerns, do not hesitate to contact us at anytime. Kind regards

10/10 Excellent

Omar

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Very good hotel
Séjour de 2 nuits en décembre 2023
Réponse de Room Division Manager le 4 janv. 2024
Dear customer,Thank you for taking the time to let us know about your opinion. We constantly seek ways to improve our quality systems and welcome any suggestions from our customers on how to do this to make you feel at home. We will let our staff know about your positive feedback.If you have any other concerns, do not hesitate to contact us at anytime. Kind regards

10/10 Excellent

Carlos

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
Réponse de Room Division Manager le 4 janv. 2024
Estimado Cliente,Muchas gracias por su tiempo, que siempre nos ayuda a mejorar. Seguimos trabajando para hacerle sentir como en casa. Para cualquier consulta, no duden en ponerse en contacto con nosotros.Un saludo

8/10 Bien

ABDELLAH

Voyage d’affaires
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Très bon rapport qualité/prix
Conforme à ce qui était prévu. A recommander si de passage à l'aéroport de Madrid. La navette pour l’aéroport est très appreciable.
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
Réponse de Room Division Manager le 4 janv. 2024
Dear customer,Thank you for taking the time to let us know about your opinion. We constantly seek ways to improve our quality systems and welcome any suggestions from our customers on how to do this to make you feel at home. If you have any other concerns, do not hesitate to contact us at anytime. Kind regards

10/10 Excellent

Pierre

Voyage en couple
Merci
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
Réponse de Room Division Manager le 4 janv. 2024
Dear customer,Thank you for taking the time to let us know about your opinion. We constantly seek ways to improve our quality systems and welcome any suggestions from our customers on how to do this to make you feel at home. If you have any other concerns, do not hesitate to contact us at anytime. Kind regards

10/10 Excellent

Christian

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
Réponse de Room Division Manager le 4 janv. 2024
Dear customer,Thank you for taking the time to let us know about your opinion. We constantly seek ways to improve our quality systems and welcome any suggestions from our customers on how to do this to make you feel at home. If you have any other concerns, do not hesitate to contact us at anytime. Kind regards

10/10 Excellent

Xavier

Les points forts : Personnel et service et infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
Réponse de Room Division Manager le 4 janv. 2024
Estimado Cliente,Muchas gracias por su tiempo, que siempre nos ayuda a mejorar. Seguimos trabajando para hacerle sentir como en casa. Para cualquier consulta, no duden en ponerse en contacto con nosotros.Un saludo

10/10 Excellent

christophe

Voyage d’affaires
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 2 nuits en novembre 2023
Réponse de Room Division Manager le 10 nov. 2023
Dear customer,Thank you for taking the time to let us know about your opinion. We constantly seek ways to improve our quality systems and welcome any suggestions from our customers on how to do this to make you feel at home. If you have any other concerns, do not hesitate to contact us at anytime. Kind regards

10/10 Excellent

Margaret

Séjour de 1 nuit en novembre 2023
Réponse de Room Division Manager le 9 nov. 2023
Dear customer,Thank you for taking the time to let us know about your opinion. We constantly seek ways to improve our quality systems and welcome any suggestions from our customers on how to do this to make you feel at home. If you have any other concerns, do not hesitate to contact us at anytime. Kind regards

4/10 Médiocre

Marielle

Séjour de 1 nuit en novembre 2023
Réponse de Room Division Manager le 5 nov. 2023
Dear customer,We thank you for your time, as it always help us improve. We keep working to make you feel at home.Given the rating you have granted us, we understand we have not meet your expectations. We kindly ask you to let us know in which aspects we failed to do so, as our goal is to see the areas in which we can improve to be better. Kind regards & and thanks in advance

10/10 Excellent

Yvan

Voyage en couple
Les points forts : Propreté et équipements
Was close to airport and convenient.
Séjour de 1 nuit en août 2023
Réponse de Room Division Manager le 18 sept. 2023
Dear customer,Thank you for taking the time to let us know about your opinion. We constantly seek ways to improve our quality systems and welcome any suggestions from our customers on how to do this to make you feel at home. If you have any other concerns, do not hesitate to contact us at anytime. Kind regards

6/10 Satisfaisant

Aci habitat

Les points forts : Propreté
Chambre fumeur strict minimum
Séjour de 1 nuit en août 2023
Réponse de Room Division Manager le 5 sept. 2023
Dear customer,We thank you for your time, as it always help us improve. We keep working to make you feel at home.Given the rating you have granted us, we understand we have not meet your expectations. We kindly ask you to let us know in which aspects we failed to do so, as our goal is to see the areas in which we can improve to be better. Kind regards & and thanks in advance

10/10 Excellent

Marjorie

Séjour de 1 nuit en août 2023
Réponse de Room Division Manager le 28 août 2023
Dear customer,Thank you for taking the time to let us know about your opinion. We constantly seek ways to improve our quality systems and welcome any suggestions from our customers on how to do this to make you feel at home. If you have any other concerns, do not hesitate to contact us at anytime. Kind regards

10/10 Excellent

Voyageur vérifié

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 1 nuit en juin 2023
Réponse de Room Division Manager le 12 juin 2023
Dear customer,Thank you for taking the time to let us know about your opinion. We constantly seek ways to improve our quality systems and welcome any suggestions from our customers on how to do this to make you feel at home. If you have any other concerns, do not hesitate to contact us at anytime. Kind regards

10/10 Excellent

Teresa

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 2 nuits en mai 2023
Réponse de Room Division Manager le 17 mai 2023
Estimado Cliente,Muchas gracias por su tiempo, que siempre nos ayuda a mejorar. Seguimos trabajando para hacerle sentir como en casa. Para cualquier consulta, no duden en ponerse en contacto con nosotros.Un saludo

10/10 Excellent

Aline

Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Très bon accueil à toute heure de la journée et de la nuit .
Séjour de 1 nuit en avril 2023
Réponse de Room Division Manager le 17 mai 2023
Dear customer,Thank you for taking the time to let us know about your opinion. We constantly seek ways to improve our quality systems and welcome any suggestions from our customers on how to do this to make you feel at home. If you have any other concerns, do not hesitate to contact us at anytime. Kind regards

8/10 Bien

clarisse

Voyage en groupe
Les points forts : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
très bien sauf qu ils ont oublié de me reveiller à 03h30 du matin comme je l avais demandé à la reception
Séjour de 1 nuit en avril 2023
Réponse de Room Division Manager le 4 mai 2023
Dear customer,Thank you for taking the time to let us know about your opinion. We constantly seek ways to improve our quality systems and welcome any suggestions from our customers on how to do this to make you feel at home. If you have any other concerns, do not hesitate to contact us at anytime. Kind regards

8/10 Bien

Isabelle

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Pas de machine à café. Impossible de boire un café très tôt le matin
Séjour de 1 nuit en avril 2023
Réponse de Room Division Manager le 4 mai 2023
Dear customer,Thank you for taking the time to let us know about your opinion. We constantly seek ways to improve our quality systems and welcome any suggestions from our customers on how to do this to make you feel at home. If you have any other concerns, do not hesitate to contact us at anytime. Kind regards

8/10 Bien

Leonardo, Rimouski

Voyage d’affaires
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
!
Séjour de 1 nuit en avril 2023
Réponse de Room Division Manager le 17 avr. 2023
Estimado Leonardo,Muchas gracias por su tiempo, que siempre nos ayuda a mejorar. Seguimos trabajando para hacerle sentir como en casa. Para cualquier consulta, no duden en ponerse en contacto con nosotros.Un saludo

8/10 Bien

Kathleen

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 2 nuits en mars 2023
Réponse de Room Division Manager le 31 mars 2023
Dear Kathleen,Thank you for taking the time to let us know about your opinion. We constantly seek ways to improve our quality systems and welcome any suggestions from our customers on how to do this to make you feel at home. If you have any other concerns, do not hesitate to contact us at anytime. Kind regards

8/10 Bien

Mohammed Baba

Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
RAS
Séjour de 1 nuit en mars 2023
Réponse de Room Division Manager le 13 mars 2023
Dear customer,We thank you for your time, as it always help us improve. We keep working to make you feel at home.Given the rating you have granted us, we understand we have not meet your expectations. We kindly ask you to let us know in which aspects we failed to do so, as our goal is to see the areas in which we can improve to be better. Kind regards & and thanks in advance

10/10 Excellent

Mathilde

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Super hôtel, personnel agréable.
Super séjour. Personnel de l'accueil très agréable. Chambre propre et spacieuse. Calme. Proche de l'aéroport avec navette inclus.
Séjour de 1 nuit en février 2023
Réponse de Room Division Manager le 22 févr. 2023
Cher Mathilde,Merci d'avoir pris le temps de nous faire part de votre avis. Nous recherchons constamment des moyens d'améliorer nos systèmes de qualité et accueillons toutes les suggestions de nos clients sur la façon de procéder pour que vous vous sentiez comme chez vous.Nous informerons notre personnel de vos commentaires positifs.Si vous avez d'autres préoccupations, n'hésitez pas à nous contacter à tout moment.Bien à vous

10/10 Excellent

sophie

Séjour de 1 nuit en février 2023
Réponse de Room Division Manager le 20 févr. 2023
Dear Sophie,Thank you for taking the time to let us know about your opinion. We constantly seek ways to improve our quality systems and welcome any suggestions from our customers on how to do this to make you feel at home. We will let our staff know about your positive feedback.If you have any other concerns, do not hesitate to contact us at anytime. Kind regards

10/10 Excellent

josee

Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Il y a une navette pour l’aéroport et le centre ville est accessible en autobus et métro.
Réponse de Room Division Manager le 18 janv. 2023
Dear Josee,Thank you for taking the time to let us know your opinion, as it always helps us improve. We keep working to be better and try to make you feel at home.If you have any other concerns, do not hesitate to contact us anytime.Kind regards

4/10 Médiocre

Voyageur vérifié

Les points forts : Propreté
Moyen, plus 3 etoiles (et encore) que 4
Séjour de 1 nuit en janvier 2023

6/10 Satisfaisant

Kevin

Les points forts : Propreté et confort de la chambre
Vue sur la voie rapide. Reservation faite pour une chambre de 3 personnes et recu un chambre pour deux au meme prix que la triple.
Séjour de 2 nuits en décembre 2022
Réponse de Room Division Manager le 19 janv. 2023
Dear Kevin, Thank you for taking the time to let us know about your opinion. We constantly seek ways to improve our quality systems and welcome any suggestions from our customers on how to do this to make you feel at home. We will let our General Manager know about your feedback, apologize. If you have any other concerns, do not hesitate to contact us at anytime. Kind regards

10/10 Excellent

Veronica

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 1 nuit en novembre 2022
Réponse de Room Division Manager le 12 déc. 2022
Estimada Verónica,Muchas gracias por su tiempo, que siempre nos ayuda a mejorar. Seguimos trabajando para hacerle sentir como en casa.Le trasladaremos sus comentarios al Manager General. Para cualquier consulta, no duden en ponerse en contacto con nosotros.

10/10 Excellent

gregory

Voyage d’affaires
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Excellent hotel proche de l’aéroport
Chambre confortable Petit déjeuner varié avec produits frais Un peu perdu mais proche de l’aéroport
Séjour de 4 nuits en novembre 2022
Réponse de Room Division Manager le 1 déc. 2022
Cher Gregory,Merci beaucoup pour votre temps, qui nous aide toujours à nous améliorer. Nous continuons à travailler pour que vous vous sentiez comme chez vous.Nous transmettrons vos commentaires au directeur général.Pour toute question, n'hésitez pas à nous contacter.

10/10 Excellent

Swee Lee

Voyage d’affaires
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 2 nuits en octobre 2022
Réponse de Roberto Sobrino le 30 oct. 2022
Dear Swee. Thank you for your positive feedback. We are glad that you enjoyed your stay. Kind regards

8/10 Bien

Diane

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Bel hôtel, près aéroport Très pratique! Déjeuner très bien
Séjour de 2 nuits en octobre 2022
Réponse de Roberto Sobrino le 10 oct. 2022
Chère Diane. Nous sommes très heureux que vous ayez apprécié votre séjour. Cordialement et merci beaucoup

6/10 Satisfaisant

Arnaud

Séjour de 1 nuit en septembre 2022
Réponse de Room Division Manager le 2 oct. 2022
Dear Arnaud,We thank you for your time, as it always help us improve. We keep working to make you feel at home.Given the rating you have granted us, we understand we have not meet your expectations. We kindly ask you to let us know in which aspects we failed to do so, as our goal is to see the areas in which we can improve to be better. Kind regards & and thanks in advance

6/10 Satisfaisant

Jérémy

Séjour de 1 nuit en septembre 2022
Réponse de Room Division Manager le 20 sept. 2022
Dear customer,Thank you for taking the time to let us know your opinion, as it always helps us improve. We keep working to be better and try to make you feel at home.If you have any other concerns, do not hesitate to contact us anytime.Kind regards

8/10 Bien

Florent

Voyage d’affaires
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 1 nuit en août 2022
Réponse de Roberto Sobrino le 4 sept. 2022
Estimado Florent. Gracias por su valoración. Nos alegra que disfrutara de su estancia con nosotros.

8/10 Bien

jerome

Voyage en groupe
Les points forts : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Séjour de 3 nuits en août 2022
Réponse de Roberto Sobrino le 4 sept. 2022
Thank you for your feedback. Kind regards and see you soon

8/10 Bien

Voyageur vérifié

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 1 nuit en août 2022
Réponse de Room Division Manager le 10 août 2022
Estimado Cliente, Muchas gracias por su tiempo, que siempre nos ayuda a mejorar. Seguimos trabajando para hacerle sentir como en casa. Le trasladaremos sus comentarios al Manager General. Para cualquier consulta, no duden en ponerse en contacto con nosotros.

8/10 Bien

Voyageur vérifié

Voyage en groupe
Les points forts : Personnel et service
Pratique pour arriver ou partir de l’aeroport
Situé très près de l’aéroport, mais peu d’accommodations autour, sauf le centre commercial. Chambre efficace, mais vieillotte. Belle piscine agréable et service de shuttle pratique.
Séjour de 1 nuit en juillet 2022
Réponse de Room Division Manager le 24 juil. 2022
Dear customer, Thank you for taking the time to let us know your opinion, as it always helps us improve. We keep working to be better and try to make you feel at home. If you have any other concerns, do not hesitate to contact us anytime. Kind regards

8/10 Bien

Roger

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 1 nuit en mai 2022
Réponse de Room Division Manager le 6 juin 2022
Estimado Roger, Muchas gracias por su tiempo, que siempre nos ayuda a mejorar. Seguimos trabajando para hacerle sentir como en casa. Para cualquier consulta, no duden en ponerse en contacto con nosotros. Un saludo

10/10 Excellent

hugues

Séjour de 1 nuit en mai 2022
Réponse de Room Division Manager le 20 mai 2022
Dear Hugues, Thank you for taking the time to let us know about your opinion. We constantly seek ways to improve our quality systems and welcome any suggestions from our customers on how to do this to make you feel at home. We will let our staff know about your positive feedback. If you have any other concerns, do not hesitate to contact us at anytime. Kind regards

10/10 Excellent

pierre

Voyage d’affaires
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 3 nuits en novembre 2021
Réponse de Room Division Manager le 26 nov. 2021
Cher client, Merci beaucoup, vous ne savez pas à quel point nous sommes heureux que vous ayez apprécié votre séjour et que vous ayez consacré votre temps à faire une évaluation aussi approfondie de notre hôtel.

10/10 Excellent

Emilie

Séjour de 1 nuit en septembre 2021
Réponse de Room Division Manager le 20 sept. 2021
Thank you very much for taking the time to comment your stay. We also hope that you can visit us again in the near future. Kind regards

6/10 Satisfaisant

nicolas

Voyage d’affaires
Les points forts : Propreté et personnel et service
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Good but need progress.
The shuttle is nice, building outside is nice, pleasing staff. I have not liked the noisy room close to the highway, very noisy... The climate cooler was not working very much so the room was hot. And finally the bed was not very strong despite I'm not that big (85kg). But food was good and staff very pleasant to discuss with. Overall is good but need progress to merit the 4*
Séjour de 4 nuits en août 2021

10/10 Excellent

Roberto

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Excellent a recommander sans faute 😄😄😄
Séjour de 1 nuit en août 2021
Réponse de Room Division Manager le 31 août 2021
Cher Roberto, Merci beaucoup pour votre temps et votre évaluation, nous sommes heureux que vous ayez apprécié votre séjour en général, et que grâce à cela, vous nous considérez pour de futurs séjours.

8/10 Bien

MONOT

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 1 nuit en août 2021
Réponse de Room Division Manager le 30 août 2021
Dear Monot, Thank you very much for your time and so positive feedback, it is an absolute joy to read comments like this as it encourage us to keep working hard., and we hope to see you soon in the near future may you visit Madrid again.

6/10 Satisfaisant

Voyageur vérifié

Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Falta de cubo de basura, de segunda toalla para segundo huesoed, wifi no funcionaba. Soy cliente fiel y me es la primera vez que he tenido estos acontecimientos . A pesar volveremos !
Séjour de 1 nuit en juillet 2021
Réponse de Room Division Manager le 14 juil. 2021
Estimado cliente, por favor póngase en contacto con jrecepcion@hotelnuevoboston.com para tener datos de su reserva y saber que ha podido pasar. Un saludo

10/10 Excellent

Agnes

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 1 nuit en mai 2021
Réponse de Room Division Manager le 14 juil. 2021
Thank you very much for your time and so positive feedback, it is an absolute joy to read comments like this as it encourage us to keep working hard., and we hope to see you soon in the near future may you visit Madrid again.

10/10 Excellent

HECTOR

Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Muy buen servicio e instalaciones
Séjour de 1 nuit en mai 2024

10/10 Excellent

Licerio

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
A very nice hotel! With free breakfast and free shuttle to the airport helps a lot. Location is near the airport. Our room is clean and spacious. Will recommend this hotel.
Séjour de 3 nuits en mai 2024

10/10 Excellent

Diane

Les points forts : Équipements
Great shuttle service to and from the airport. Helpful staff. Very convenient.
Séjour de 1 nuit en mai 2024