Bastion Hotel Heerlen
Hotel met een 24-uurs receptie en een restaurant in Heerlen
Fotogalerie voor Bastion Hotel Heerlen





Beoordelingen
7,8 op 10 –
Goed
Populaire voorzieningen
De huidige prijs is € 73
inclusief belastingen en toeslagen
2 nov - 3 nov
Kameropties
Controleer de beschikbaarheid voor deze datums
Beschikbare filters voor kamers
2 van 2 kamers weergeven
Alle foto's voor Comfort tweepersoonskamer laden

Comfort tweepersoonskamer
8,0 van 10
Zeer goed
(2 beoordelingen)
Hoogtepunten
Verwarming
Gratis babybed
Een koelkast
Lcd-televisie
Een privébadkamer
Een espressoapparaat
Een kluis
Dagelijkse huishoudservice
Alle foto's voor Comfort Twin kamer laden

Comfort Twin kamer
8,2 van 10
Zeer goed
(17 beoordelingen)
Hoogtepunten
Verwarming
Gratis babybed
Een koelkast
Lcd-televisie
Een privébadkamer
Een espressoapparaat
Een kluis
Dagelijkse huishoudservice
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

In De Cramer 199, Heerlen, 6412 PM
Over deze accommodatie
Gelijkaardige accommodaties

Abdij Rolduc
Abdij Rolduc
- Parkeren inbegrepen
- Gratis wifi
- Restaurant
- Ontbijt beschikbaar
7.8 van 10, Goed, 376 beoordelingen
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Toeslagen
De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:
- De stad heft de volgende belasting: EUR 2.00 per persoon, per nacht.
We hebben alle kosten die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven vermeld.
Optionele extra's
- Toeslag voor continentaal ontbijt: ongeveer EUR 18.25 per persoon
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten, per bankkaart of kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Er geldt mogelijk een speciaal annuleringsbeleid of aparte toeslag voor groepsboekingen (meer dan 8 kamers voor dezelfde accommodatie/verblijfsdatums).
Deze accommodatie accepteert creditcards, pinpassen en contante betalingen
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: een koolmonoxidedetector, een brandblusapparaat, een rookmelder, een beveiligingssysteem, een EHBO-koffer en raambeveiliging
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Nationale beoordeling
Deze accommodatie heeft geen classificatie gekregen van het toeristenbureau in Nederland. Voor het gemak van onze klanten hebben wij op basis van ons classificatiesysteem deze accommodatie een sterrenclassificatie toegewezen.
Accommodatie ook bekend onder de naam
Bastion Heerlen
Bastion Hotel Heerlen
Bastion Hotel Heerlen Hotel
Bastion Hotel Heerlen Heerlen
Bastion Hotel Heerlen Hotel Heerlen
Veelgestelde vragen
Beoordelingen
Beoordelingen over Bastion Hotel Heerlen
7,8
Goed
7,8
Netheid
6,6
Locatie
8,4
Personeel en service
7,6
Milieuvriendelijkheid
7,4
Staat van de accommodatie en faciliteiten
Beoordelingen
Reisde met partner
20 okt 2025
1 nacht verbleven in oktober 2025
10/10 – Uitstekend
Elias
18 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Elias
1 nacht verbleven in oktober 2025
8/10 – Goed
Boudewijn
8 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Boudewijn
1 nacht verbleven in augustus 2025
10/10 – Uitstekend
Jan
24 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Jan
2 nachten verbleven in juli 2025
8/10 – Goed
Marcel
Reisde met partner
20 jul 2025
Marcel
2 nachten verbleven in juli 2025
8/10 – Goed
Rob
Reisde met partner
14 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Rob
1 nacht verbleven in juli 2025
8/10 – Goed
SAmuel
14 jun 2025
SAmuel
1 nacht verbleven in juni 2025
8/10 – Goed
Josephine
17 mei 2025
Josephine
1 nacht verbleven in mei 2025
6/10 – Redelijk
Nathalie
Zakenreiziger
27 apr 2025
Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid, voorzieningen
Nathalie
1 nacht verbleven in april 2025
8/10 – Goed
Leo
Reisde met partner
24 mrt 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Leo
2 nachten verbleven in maart 2025
8/10 – Goed
Riccardo
Zakenreiziger
25 jan 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Riccardo
1 nacht verbleven in januari 2025
8/10 – Goed
Nio
5 jan 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Nio
1 nacht verbleven in december 2024
8/10 – Goed
Rolf
Reisde met partner
1 sep 2024
Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
Rolf
1 nacht verbleven in augustus 2024
6/10 – Redelijk
marc
Zakenreiziger
30 aug 2024
Positief: Personeel en service
marc
1 nacht verbleven in augustus 2024
10/10 – Uitstekend
wout
Reisde met partner
21 aug 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
wout
1 nacht verbleven in augustus 2024
6/10 – Redelijk
Els
Reisde met partner
4 aug 2024
Positief: Netheid
Els
1 nacht verbleven in augustus 2024
8/10 – Goed
Alexandra
Reisde met partner
24 jul 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Alexandra
4 nachten verbleven in juli 2024
8/10 – Goed
Margriet
23 jul 2024
Positief: Personeel en service
Margriet
1 nacht verbleven in juli 2024
6/10 – Redelijk
Grietje
21 jul 2024
Positief: Personeel en service
Grietje
1 nacht verbleven in juli 2024
10/10 – Uitstekend
Lucinda
Reisde met familie
4 jul 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Lucinda
1 nacht verbleven in juli 2024
8/10 – Goed
Jolanda
2 jun 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Prima wat gedateerd verblijf
Jolanda
1 nacht verbleven in mei 2024
6/10 – Redelijk
Ed
Reisde met partner
26 mei 2024
Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Ed
1 nacht verbleven in mei 2024
8/10 – Goed
Guus
Reisde met partner
27 apr 2024
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Guus
2 nachten verbleven in april 2024
6/10 – Redelijk
Elja
18 feb 2024
Positief: Netheid
Negatief: Personeel en service
Elja
1 nacht verbleven in februari 2024
6/10 – Redelijk
wendy
12 feb 2024
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer
Redelijk
wendy
1 nacht verbleven in februari 2024








