Appartement | Terras

Beoordelingen van Westlodge Dardilly Lyon Nord

3 out of 5
Westlodge Dardilly Lyon Nord
11 chemin de Gargantua, Dardilly

Beoordelingen

8,2

Zeer goed

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 136 van 360 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 149 van 360 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 42 van 360 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 23 van 360 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 10 van 360 beoordelingen" "

8,6/10

Netheid

8,4/10

Personeel en service

8,0/10

Voorzieningen

8,6/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

7,0/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

10/10 – Uitstekend

Ilse

Reisde met partner
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Easy to find, good parking options, nice beds
1 nacht verbleven in november 2023
Reactie van Jdacosta op 15 nov 2023
Hi Thanks for your note and comments. We hope to see you again soon.Have a nice day. The reception

10/10 – Uitstekend

Rob

Reisde met partner
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Nette kamers en uitgebreid magnetron koelkast en kookplaat en ruime douche.
1 nacht verbleven in augustus 2023
Reactie van Jdacosta op 20 sep 2023
Wir möchten Ihnen herzlich für Ihre ausgezeichnete Bewertung danken! Ihre Zufriedenheit ist unsere höchste Priorität, und wir freuen uns, dass Sie Ihren Aufenthalt genossen haben. Wir hoffen, Sie bald wiederzusehen, um eine noch bessere Erfahrung zu machen.

8/10 – Goed

Hilga

1 nacht verbleven in augustus 2023
Reactie van haithem op 10 nov 2023
Toute l’équipe de Westlodge vous remercie pour ce partage d’expérience.Nous serons ravis de vous accueillir à nouveau dans notre hôtel.

10/10 – Uitstekend

Kimberly

1 nacht verbleven in augustus 2023
Reactie van Jdacosta op 28 aug 2023
Bonjour !Merci pour cette superbe note. En espérant vous revoir bientôt dans notre établissement. Bonne journée, La réception

8/10 – Goed

Lianne

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in juli 2023
Reactie van John op 5 aug 2023
Cher client,Nous tenons à vous remercier d'avoir pris le temps de noter votre récent séjour dans notre établissement avec une note de 4/5. Votre avis est très important pour nous et nous apprécions votre confiance en choisissant de séjourner chez nous.Nous espérons sincèrement que votre séjour a été agréable et que notre établissement a répondu à vos attentes. Si vous avez des commentaires spécifiques que vous souhaitez partager, n'hésitez pas à nous les faire parvenir. Votre feedback nous aidera à continuer à améliorer nos services et à offrir des expériences de qualité à nos précieux clients.Nous serions ravis de vous accueillir à nouveau dans un proche avenir et de vous offrir une expérience encore plus exceptionnelle.Cordialement,

8/10 – Goed

Ellen

1 nacht verbleven in juni 2023
Reactie van John op 5 aug 2023
Nous tenons à vous exprimer notre gratitude pour avoir pris le temps de noter votre récent dans notre établissement avec une évaluation de 8/10. Votre retour est très apprécié et nous sommes ravis de voir que vous avez choisi notre établissement.Nous espérons que votre séjour a été à la hauteur de vos attentes et que vous avez apprécié les services et les installations que nous proposons. Si vous avez des observations ou des suggestions que vous aimeriez partager pour nous aider à améliorer encore davantage, n'hésitez pas à nous en faire part.Nous espérons avoir l'opportunité de vous accueillir à nouveau dans notre établissement lors de vos futurs déplacements, et nous mettrons tout en œuvre pour garantir une expérience encore plus satisfaisante.Cordialement,

10/10 – Uitstekend

Karlijn

1 nacht verbleven in juli 2023
Reactie van Jdacosta op 28 aug 2023
Bonjour !Merci pour cette superbe note. En espérant vous revoir bientôt dans notre établissement. Bonne journée, La réception

8/10 – Goed

Thomas

1 nacht verbleven in juli 2023
Reactie van Jdacosta op 28 aug 2023
Bonjour !Merci pour cette superbe note. En espérant vous revoir bientôt dans notre établissement. Bonne journée, La réception

8/10 – Goed

Miranda

Reisde met huisdieren, Reisde met partner
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Gezien de prijs is het een prima hotel om te overnachten als je op doorreis bent naar Spanje. Tegenover het hotel ligt een pizzeria waar je lekker kan eten en heel vriendelijk geholpen wordt. Het ontbijt is simpel, maar voldoende.
1 nacht verbleven in mei 2023
Reactie van John op 27 jul 2023
Toute l'équipe du Westlodge vous remercie chaleureusement pour votre aimable commentaire et pour la note élogieuse que vous nous avez attribuée. Nous sommes enchantés d'apprendre que votre séjour parmi nous a été satisfaisant.

10/10 – Uitstekend

Sofian

1 nacht verbleven in augustus 2022

10/10 – Uitstekend

Norbert

Zakenreiziger
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Het was een kort verblijf van een paar uurtjes slapen, ik kon om 23 uur gewoon inchecken geen probleem en ik kon om 6:45 uit checken geen probleem ik kreeg een koffie mee van het huis. De kamer was netjes en en degelijk, heerlijke bedden om uitgerust de dag weer vroeg te aanvangen.
1 nacht verbleven in december 2021

10/10 – Uitstekend

J.

Reisde met familie
Positief: Netheid, comfort kamer
1 nacht verbleven in juli 2021

4/10 – Matig

Familie, Amsterdam

Reisde met familie
Positief: Netheid, voorzieningen
Prima hotel. Maar geen airco aanwezig. Dit is van tevoren niet gemeld. Schandalig dat we volle mep hebben moeten betalen voor nacht waarin we door hitte geen oog hebben dicht gedaan.
1 nacht verbleven in juli 2020

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Netheid, comfort kamer
1 nacht verbleven in juli 2020

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger, Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Perfect. Alleen jammer van de koude douches 's morgens.
1 nacht verbleven in augustus 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

1 nacht verbleven in juli 2019

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

1 nacht verbleven in juli 2019

8/10 – Goed

Peter

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in juli 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

1 nacht verbleven in mei 2019

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Negatief: Personeel en service
Zeer onbeschoft personeel aan de bali Zeer schoon en groot Geen wifi ,jammer dan zei de bali medewerker Geen uitzicht zoals staat vermeld 24 uur geluid van de compressor van de Buren Geen balkon zoals op de site stond vab het superior studio Zeer ontevreden zal het niemand aanraden
4 nachten verbleven in september 2018

6/10 – Redelijk

suzan, nederland

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Prima hotel, maar erg warm
Hotel is prima. Mooie, ruime, nette kamer. Ontbijt ok. Zo goed als aan de route de soleil, dus prima voor doorreis. Geen airco en omdat de kamer toch al erg warm is is dit echt een groot nadeel en zou ik hierom hier niet meer boeken. Verder niks te beleven in hotel of naaste omgeving. Ook geen speeltuin oid. Eetgelegenheden naast en tegenover hotel. Op de heenweg naast hotel bij Delta gegeten. Was goed. Op de terugweg was deze en ook tegenover dicht wegens vakantie (?). Receptionist had ons juist deze 2 aanbevolen en zei dat ze open waren. Volgens hem was er verder te voet niks te eten. Zelf op onderzoek uitgegaan en inderdaad was veel dicht op maandag. Toch op 5 min. lopen "terres de sud" gevonden. Prima restaurant. Jammer dat we de volgende ochtend op de ontbijttafel zagen staan dat hotelbezoekers hier 10% korting kregen. Receptionist was dus niet goed op de hoogte.
1 nacht verbleven in augustus 2018

10/10 – Uitstekend

Meert

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Supper kamer redelijk ontbijt
1 nacht verbleven in juli 2018

10/10 – Uitstekend

alex, dardilly

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Nettekamers voor weinig geld
Ideaal voor een overnachting tussen twee dagen rijden. Schoon en ruim met een haal basis klein keukentje met koelkast ook schoon.
1 nacht verbleven in juni 2018

8/10 – Goed

Rob, Oegstgeest

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
schone kamers, hotel vlakbij doorgaande autoroute.
Goed hotel, schoon, modern, eigen parkeerplaats, ontbijt aan de magere kant; zelf beleg meenemen?
1 nacht verbleven in juni 2018

8/10 – Goed

Johan, eindhoven

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Simpel maar netjes hotel, kamer stonk als rookhok
Was op zich een leuke en nette kamer.. Jammer dat de kamer vreselijk stonk naar rook!
1 nacht verbleven in mei 2018

8/10 – Goed

jan, denia spanje alicante

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Bijzonder geschikt voor tussen stop
Receptie spontaan ,kamer klein maar fijn, schoon ontbijt eenvoudig maar goed, voldoende keus
1 nacht verbleven in december 2017

8/10 – Goed

Ute

Reisde met familie
Positief: Netheid
Es ist ein Zwischenstophotel, dafür völlig ausreichend. Unser Zimmer war sehr sauber. Das Hotel ist keine Luxusherberge, auch etwas in die Jahre gekommen, aber wir wollten auch nur Übernachten. Frühstück auch völlig okay, super war der frisch gepresste O-saft (!!!) und die Möglichkeit sich noch einen Kaffee mitzunehmen. Gute Auswahl an Lokalen in der Nähe.
1 nacht verbleven in april 2024

10/10 – Uitstekend

Farideh

1 nacht verbleven in maart 2024

2/10 – Ontzettend slecht

Pascal

Reisde met partner
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
La propreté catastrophe pas d'ampoules dans les liseuses pas de rideaux de douche hall et circulation entre les chambres pas propre.....
1 nacht verbleven in maart 2024

10/10 – Uitstekend

Pierre

Zakenreiziger
Positief: Netheid, comfort kamer
Correct
Séjour agréable malgré le manque d'eau chaude.
1 nacht verbleven in januari 2024

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Netheid, comfort kamer
2 nachten verbleven in december 2023

10/10 – Uitstekend

Juan

2 nachten verbleven in november 2023

6/10 – Redelijk

Sarah

Bon pour une étape
Hôtel confortable mais qui demande un peu de rafraîchissement. Cependant studio spacieux.
2 nachten verbleven in december 2023

10/10 – Uitstekend

AGNES

Positief: Netheid, comfort kamer
Proche de Lyon, arrêt de bus dans la rue de l hôtel, petit déjeuner parfait, studio assez grand. Personnel aimable.
1 nacht verbleven in december 2023

2/10 – Ontzettend slecht

Geverifieerde reiziger

Hôtel horrible avec alcoolique et cas sociaux qui font du bruit , crient ,hurlent jusqu’à 5h du matin sans que personne de l’hôtel n'intervienne . Hôtel à éviter malgré que l’hôtel ai une apparence propre ..
1 nacht verbleven in december 2023

8/10 – Goed

Jean

Positief: Netheid, comfort kamer
1 nacht verbleven in december 2023

10/10 – Uitstekend

Jean-michel

1 nacht verbleven in november 2023
Reactie van haithem op 10 nov 2023
Toute l’équipe de Westlodge vous remercie pour ce partage d’expérience.Nous serons ravis de vous accueillir à nouveau dans notre hôtel.

10/10 – Uitstekend

Bouteraa

Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Satisfaisant
7 nachten verbleven in oktober 2023
Reactie van haithem op 10 nov 2023
Toute l’équipe de Westlodge vous remercie pour ce partage d’expérience.Nous serons ravis de vous accueillir à nouveau dans notre hôtel.

8/10 – Goed

Julien

1 nacht verbleven in oktober 2023
Reactie van haithem op 10 nov 2023
Toute l’équipe de Westlodge vous remercie pour ce partage d’expérience.Nous serons ravis de vous accueillir à nouveau dans notre hôtel.

10/10 – Uitstekend

Warda

1 nacht verbleven in oktober 2023
Reactie van Haithem op 10 nov 2023
Toute l’équipe de Westlodge vous remercie pour ce partage d’expérience.Nous serons ravis de vous accueillir à nouveau dans notre hôtel.

8/10 – Goed

Alejandro

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
.
1 nacht verbleven in oktober 2023
Reactie van Jdacosta op 15 nov 2023
Bonjour, Merci pour cette superbe note. Bonne journée, La réception.

10/10 – Uitstekend

Bou

Reisde met partner
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
It was good, room was clean and service was good.
2 nachten verbleven in oktober 2023
Reactie van haithem op 10 nov 2023
Toute l’équipe de Westlodge vous remercie pour ce partage d’expérience.Nous serons ravis de vous accueillir à nouveau dans notre hôtel.

8/10 – Goed

Richard

Positief: Netheid, comfort kamer
1 nacht verbleven in september 2023
Reactie van La réception op 2 okt 2023
Bonjour,Nous tenons à vous remercier pour votre récente évaluation de notre établissement.Bien que vous n'ayez pas laissé de commentaire détaillé, nous sommes heureux de constater que votre expérience globale parmi nous a été positive. Nous espérons que vous avez apprécié votre séjour et que nous avons pu répondre à vos attentes dans une large mesure.Nous vous remercions encore une fois pour votre évaluation et pour votre confiance. Nous espérons avoir l'occasion de vous servir à nouveau et de vous offrir une expérience encore plus agréable.Bonne journée.

4/10 – Matig

nouvelle

Zakenreiziger
Moyen
L'état de l'hôtel n'est pas bon les chambres ne sont pas entretenus correctement le matériel se dégrade. Dans l'ensemble la prestation est bien trop cher au vu de la qualité de L'établissement.
1 nacht verbleven in september 2023
Reactie van La réception op 2 okt 2023
Bonjour, Nous vous remercions d'avoir partagé vos commentaires après votre séjour dans notre établissement, bien que nous soyons profondément désolés d'apprendre que votre expérience n'a pas été à la hauteur de vos attentes.Nous prenons vos remarques très au sérieux, et nous sommes déçus d'apprendre que l'état de l'hôtel et l'entretien des chambres ne vous ont pas satisfait. Nous nous efforçons constamment de maintenir nos installations en bon état, et nous allons immédiatement enquêter sur les problèmes que vous avez mentionnés afin de prendre les mesures nécessaires pour les résoudre.Bonne journée.

10/10 – Uitstekend

Florence

Positief: Netheid, comfort kamer
1 nacht verbleven in september 2023
Reactie van Jdacosta op 20 sep 2023
Bonjour, Nous tenons à vous remercier chaleureusement pour votre excellente note ! Votre satisfaction est notre priorité, et nous sommes ravis de voir que vous avez apprécié votre séjour. Nous espérons vous revoir bientôt pour une expérience encore meilleure.Bonne journée, La réception.

10/10 – Uitstekend

Lahcen

1 nacht verbleven in september 2023
Reactie van Jdacosta op 15 sep 2023
Bonjour, Merci pour cette superbe note. Bonne journée à vous.

4/10 – Matig

michael

1 nacht verbleven in september 2023
Reactie van La réception op 2 okt 2023
Bonjour, Nous vous remercions d'avoir pris le temps d'évaluer votre récent séjour dans notre établissement, même si nous regrettons profondément que vous ayez attribué une note de 2/5 sans fournir de commentaire détaillé.La satisfaction de nos clients est notre priorité absolue, et nous prenons toutes les évaluations très au sérieux. Nous souhaitons sincèrement comprendre ce qui n'a pas répondu à vos attentes lors de votre séjour pour que nous puissions prendre des mesures correctives et améliorer notre service.Nous espérons que, malgré cette expérience décevante, vous nous donnerez une autre chance de vous servir à l'avenir. Votre satisfaction reste notre objectif ultime, et nous aimerions avoir l'opportunité de vous offrir une expérience plus positive lors de votre prochaine visite.Bonne journée.

4/10 – Matig

Gwénola

Reisde met familie
Positief: Comfort kamer
La nuit ne fut pas très agréable. La chambre était extrêmement chaude sentant fort un mélange de produit ménager et de tabac froid, aussi nous avons ouvert notre fenêtre, mais nous sommes fait réveiller à plusieurs reprises par des personnes parlant fort devant la réception
1 nacht verbleven in augustus 2023
Reactie van Jdacosta op 20 sep 2023
Bonjour, Nous sommes profondément désolés d'apprendre que votre séjour n'a pas été à la hauteur de vos attentes. Votre confort est notre priorité absolue, et nous regrettons sincèrement les inconvénients que vous avez rencontrés.Encore une fois, nous nous excusons pour les désagréments que vous avez rencontrés et espérons que nous pourrons regagner votre confiance.Bonne journée, La réception.

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, comfort kamer
On récupère les petits enfants.
Passage chez nos enfants .
1 nacht verbleven in augustus 2023
Reactie van Jdacosta op 1 sep 2023
Bonjour,Merci d'avoir pris le temps de laisser un commentaire. Nous sommes ravis de constater que votre passage a été agréable. Nous espérons vous revoir très bientôt chez nous.La direction du Westlodge Dardilly Lyon Nord

8/10 – Goed

Nathalie

Positief: Netheid, comfort kamer
1 nacht verbleven in augustus 2023
Reactie van Jdacosta op 20 sep 2023
Bonjour, Nous tenons à vous remercier chaleureusement pour votre excellente note ! Votre satisfaction est notre priorité, et nous sommes ravis de voir que vous avez apprécié votre séjour. Nous espérons vous revoir bientôt pour une expérience encore meilleure.Bonne journée, La réception.