Lotus Villa Boutique Hotel
Hotel met gratis ontbijt en een 24-uurs receptie in Luang Prabang
Fotogalerie voor Lotus Villa Boutique Hotel





Beoordelingen
9,4 op 10 –
Uitzonderlijk
Populaire voorzieningen
Kameropties
Controleer de beschikbaarheid voor deze datums
Beschikbare filters voor kamers
4 van 4 kamers weergeven
Alle foto's voor Tweepersoonskamer laden

Tweepersoonskamer
8,0 van 10
Zeer goed
(3 beoordelingen)
Hoogtepunten
Balkon
Airconditioning
Een koelkast
Een plafondventilator
Een bidet
Een privébadkamer
Een haardroger
Waterkoker
Alle foto's voor Kamer, 1 twee- of 2 eenpersoonsbedden laden

Kamer, 1 twee- of 2 eenpersoonsbedden
10,0 van 10
Uitzonderlijk
(1 beoordeling)
Hoogtepunten
Balkon
Airconditioning
Een koelkast
Een plafondventilator
Een bidet
Een privébadkamer
Een haardroger
Waterkoker
Alle foto's voor Driepersoonskamer laden

Driepersoonskamer
9,0 van 10
Fantastisch
(2 beoordelingen)
Hoogtepunten
Balkon
Airconditioning
Een koelkast
Een plafondventilator
Een bidet
Een privébadkamer
Een haardroger
Waterkoker
Alle foto's voor Vierpersoonskamer laden

Vierpersoonskamer
Hoogtepunten
Balkon
Airconditioning
Een koelkast
Een plafondventilator
Een apart bad en aparte douche
Een haardroger
Een privébadkamer
Een bidet
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

Ban Phone Heuang , Kounxoa Road, Luang Prabang
Over deze accommodatie
Lotus Villa Boutique Hotel
Gelijkaardige accommodaties

Sunrise Hotel Luang Prabang MekongRiver
Sunrise Hotel Luang Prabang MekongRiver
- Zwembad
- Gratis wifi
- Restaurant
- Airconditioning
9.2 van 10, Fantastisch, 114 beoordelingen
De prijs is € 60
inclusief belastingen en toeslagen
24 nov - 25 nov
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Optionele extra's
- Toeslag voor luchthavenshuttle: USD 12 per voertuig (enkele reis, voor maximum 4 personen)
- Toeslag voor babybed: USD 5.0 per dag
- De accommodatie berekent een toeslag van 3 procent op betalingen met een kredietkaart
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten, per bankkaart of kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards en contante betalingen
Langdurige huurders welkom.
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: een brandblusapparaat, een rookmelder, een beveiligingssysteem en een EHBO-koffer
Deze accommodatie heeft buitenruimtes, zoals balkons, patio's en terrassen, die mogelijk niet geschikt zijn voor kinderen. We raden aan om in geval van twijfel vóór aankomst de accommodatie te contacteren en te vragen of ze een geschikte kamer voor je hebben.
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Er zijn geen liften in deze accommodatie
In deze accommodatie zijn huisdieren, waaronder geleidehonden, niet toegestaan.
Accommodatie ook bekend onder de naam
Lotus Villa Boutique Hotel Luang Prabang
Lotus Villa Boutique Luang Prabang
Lotus Villa Boutique
Lotus Hotel Luang Prabang
Lotus Villa Laos Hotel Luang Prabang
Lotus Hotel Laos
Lotus Hotel Luang Prabang
Lotus Villa Boutique Hotel Hotel
Lotus Villa Boutique Hotel Luang Prabang
Lotus Villa Boutique Hotel Hotel Luang Prabang
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over Lotus Villa Boutique Hotel
Beoordelingen
9,4
Uitzonderlijk
9,4/10
Netheid
9,8/10
Personeel en service
8,6/10
Voorzieningen
9,0/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
9,4/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
Reisde met familie
13 nov 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in november 2025
8/10 – Goed
MASAKI
7 nov 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
MASAKI
3 nachten verbleven in oktober 2025
10/10 – Uitstekend
SHIZUKA
Reisde met een groep
16 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten

SHIZUKA
3 nachten verbleven in oktober 2025
10/10 – Uitstekend
Ramona
3 sep 2025
Positief: Voorzieningen
Ramona
3 nachten verbleven in augustus 2025
10/10 – Uitstekend
Jens C
Reisde met familie
13 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Jens C
2 nachten verbleven in juli 2025
10/10 – Uitstekend
Shiho
Reisde met een groep
11 jul 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Shiho
2 nachten verbleven in juni 2025
10/10 – Uitstekend
Jonathan
Reisde met partner
20 jun 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Jonathan
2 nachten verbleven in juni 2025
10/10 – Uitstekend
Emily
Reisde met partner
1 jun 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Emily
4 nachten verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
Garry
18 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Garry
3 nachten verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
Hiroki
Reisde met een groep
4 mei 2025
Positief: Netheid, voorzieningen
Negatief: Personeel en service
Hiroki
4 nachten verbleven in april 2025
10/10 – Uitstekend
John Scott
4 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
John Scott
4 nachten verbleven in april 2025
10/10 – Uitstekend
Takeshi
28 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Takeshi
1 nacht verbleven in april 2025
10/10 – Uitstekend
Gerald
Reisde met partner
26 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Gerald
2 nachten verbleven in april 2025
8/10 – Goed
Surendra
21 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Surendra
5 nachten verbleven in april 2025
10/10 – Uitstekend
Thomas
Reisde met partner
5 mrt 2025
Thomas
5 nachten verbleven in februari 2025
10/10 – Uitstekend
Tadashi
Reisde met familie
4 mrt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Tadashi
2 nachten verbleven in januari 2025
10/10 – Uitstekend
Sylvain
24 feb 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Sylvain
2 nachten verbleven in februari 2025
10/10 – Uitstekend
Jeffrey
Reisde met familie
19 feb 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Jeffrey
3 nachten verbleven in februari 2025
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
18 feb 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in februari 2025
10/10 – Uitstekend
John
Reisde met partner
15 feb 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
John
3 nachten verbleven in februari 2025
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
14 feb 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in februari 2025
10/10 – Uitstekend
Tina
14 feb 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Lovely hotel
Tina
1 nacht verbleven in februari 2025
10/10 – Uitstekend
Dorthe og Lars
12 feb 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Dorthe og Lars
4 nachten verbleven in februari 2025
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
10 feb 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in februari 2025
8/10 – Goed
Young Ho
10 feb 2025
Young Ho
2 nachten verbleven in februari 2025








