Een seizoensgebonden buitenzwembad en parasols bij het zwembad

Beoordelingen van Best Western Beausejour

3 out of 5
Best Western Beausejour
16 Avenue De La Gare, Lourdes, Hautes-Pyrenees

Beoordelingen

8,8

Uitstekend

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 240 van 470 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 170 van 470 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 38 van 470 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 19 van 470 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 3 van 470 beoordelingen" "

9,2/10

Netheid

8,8/10

Personeel en service

8,8/10

Voorzieningen

8,8/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

9,0/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

8/10 – Goed

Lex

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Prettig hotel.
Leuk hotel, goede prijs-kwalitei, alles op loopafstand. Zwmbad en prive parkeren.
2 nachten verbleven in augustus 2021
Reactie van M. Martin, General Manager op 4 sep 2021
Beste Lex, Bedankt voor deze mooie score. Wat fijn dat u tevreden was met de goede prijs-kwaliteitverhouding van ons hotel en onze gunstige ligging. Het doet ons ook plezier dat ons zwembad en privéparking aan uw verwachtingen voldeden. Graag tot een volgende keer! Met vriendelijke groeten, M. Martin, General Manager

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Positief: Voorzieningen
ligging tegenover station tgv heel lekker ontbijt voor 12 eur
4 nachten verbleven in februari 2020
Reactie van M. Martin, General Manager op 25 feb 2020
Beste gast, Bedankt voor uw positieve beoordeling. Het verheugt ons dat het ontbijt u heeft gesmaakt en dat u onze ligging als een pluspunt opgeeft. We hopen u nogmaals bij ons te mogen verwelkomen. Met vriendelijke groet, M. Martin, General Manager

8/10 – Goed

JG.

Positief: Netheid, comfort kamer
Redelijk hotel.
Net als heel Lourdes een beetje vergane glorie. Personeel spreekt beperkt Engels. Kamer zou vanaf 14.00 uur beschikbaar moeten zijn volgens website hotel.com, volgens de receptie was dit 15.00 uur. De kamer was echter ook om 15.00 uur niet gereed. In plaats van een drankje in het restaurant aan te bieden, was de reactie: kom over een kwartier maar terug.
1 nacht verbleven in juli 2018
Reactie van M. Martin, General Manager op 22 aug 2018
Beste gast, We danken u voor uw feedback. We hopen dat u genoten heeft van uw verblijf in Lourdes. Het spijt ons dat uw kamer om 14.00 uur niet beschikbaar was en we excuseren ons voor het ongemak. We willen u er tevens graag op wijzen dat het grotendeel van ons personeel wel Engels spreekt omdat de meerderheid van onze gasten over het algemeen geen Frans spreken. Fijn dat u verder genoten heeft van het comfort en de netheid van uw kamer. We ontvangen u graag opnieuw bij een volgend bezoek aan Lourdes. Met vriendelijke groet. M. Martin, General Manager

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Prima
Prima , goed bereikbaar en goede parkeergelegenheid, prima ontbijt
1 nacht verbleven in mei 2018
Reactie van M. Martin, General manager op 9 mei 2018
Beste gast, Hartelijk dank dat u de tijd nam om ons een beoordeling te schrijven. We zijn opgetogen dat u een prima bezoek aan ons hotel achter de rug heeft en dat u in uw nopjes was over ons uitgebreide ontbijtbuffet. Het klopt inderdaad dat we makkelijk bereikbaar zijn en over maar liefst 28 gratis parkeerplaatsen bij het hotel beschikken. We hopen u nogmaals bij ons te mogen verwelkomen. Met vriendelijke groet,

4/10 – Matig

A J

Negatief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Reactie van M. Martin, General manager op 3 apr 2018
Thank you for your feedback

10/10 – Uitstekend

Geert, Bilzen

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Aangenaam hotel
Zeer vriendelijk en behulpzaam personeel

4/10 – Matig

Thomas de Tweede

Positief: Netheid
Negatief: Personeel en service, comfort kamer
Geen tweede keer
Geheel ingericht op bedevaart gasten. Niet voor zakelijk verblijf. Kamers zeer klein en airco kan niet aangezet worden in maart bij temperaturen overdag van 25 graden. Verder oudbollig met onervaren personeel.

10/10 – Uitstekend

Moens

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Vriendelijk onthaal en goede service .

6/10 – Redelijk

Erik, Volendam, Nederland

Positief: Netheid, personeel en service
hotel Best Western Beausejour
Het hotel was eenvoudig maar verder prima. Eén punt van aandacht en een minpunt vond ik het ontbreken van een nachtwacht. Bij binnenkomst van 12.00 uur bleek onze kaart niet meer te werken. Pogingen om iemand te bereiken via telefoonnummers bij de balie leveren niets op. Uiteindelijk resteerde niet anders dan in de lobby in de banken bij de balie te wachten. Uiteindelijk konden wij pas om 06.30 uur onze kamer op. Dit leverde een dag verlies van onze vakantie.

8/10 – Goed

h, amsterdam

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
goed hotel mindere locatie
Hotel is keurig, recht tegenover het station, met zwembad en gratis wifi internet. Wel iets te ver weg van het Heiligdom als je daar vaak moet zijn. Kamers zijn netjes, al is een eenpersoonskamer er ook echt een eenpersoons schoenendoos.

10/10 – Uitstekend

Jason

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Staff was amazing!
3 nachten verbleven in mei 2024

10/10 – Uitstekend

tammy siu lai

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Clean
5 nachten verbleven in april 2024
Reactie van Manager op 15 mei 2024
Dear Tammy Siu,Thank you very much for your kind review.We are pleased that you enjoyed your stay and appreciated the high standards which we strive to uphold.It would be our pleasure to have you return on another occasion. Very best wishes,

8/10 – Goed

veronica, Irvine

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Walking distance to Lourdes train station
2 nachten verbleven in april 2024
Reactie van Manager op 15 mei 2024
Dear Veronica,Thank you for taking the time to let us know your opinion of your recent stay.We are glad that you enjoyed your stay with us and that you found our location was ideal for your requirements.We look forward to the pleasure of welcoming you back in the future. Kind regards,

10/10 – Uitstekend

David

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
The food in the restaurant was fantastic.
2 nachten verbleven in april 2024
Reactie van Manager op 15 mei 2024
Dear David,It was a pleasure to receive this kind review of your time with us.We are delighted to hear that we met your expectations; this positive feedback inspires us to continue upholding our high standards.We look forward to the pleasure of welcoming you back on many more occasions in the future. Best regards,

4/10 – Matig

Stephen

Positief: Netheid
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
I picked this property solely on the basis that they had a heated outdoor pool. There was no communication in advance but when I arrived the pool was out of action for all 4 days of my stay and it was never mentioned when I checked in. Thoroughly unacceptable and I am going to request a refund
3 nachten verbleven in april 2024
Reactie van M. EL HICHERI, General Manager op 15 mei 2024
Dear Stephen,Thank you for taking the time to review your stay.We were disheartened to learn of your disappointment with the availability of our heated outdoor pool. The pool is indeed a highlight of our hotel, and is open seasonally, from May 1st, as specified on the booking platforms.We hope to be able to welcome you back on a return visit for an improved experience.Best regards,M. EL HICHERI, General Manager

10/10 – Uitstekend

DAPHNE

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service
What I didn’t like was the musty smell of our room. Too much room refreshener.
1 nacht verbleven in april 2024

10/10 – Uitstekend

Caroline, Monaco

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Hôtel propre, moderne ayant un free parking fermé , avec un bon restaurant pour dîner servi par un personnel gentil et souriant 👍
1 nacht verbleven in februari 2024
Reactie van M. EL HICHERI, Directeur général op 8 mrt 2024
Chère Caroline,Merci pour la rédaction de cet aimable commentaire concernant votre séjour au Best Western Beauséjour Lourdes.Nous sommes heureux que la propreté de notre établissement et le confort moderne de nos installations aient répondu à vos attentes. Merci également d'avoir mis en avant notre restaurant et l'amabilité de notre équipe ainsi que notre parking gratuit et sécurisé.Au plaisir de vous revoir parmi nous,M. EL HICHERI, Directeur général

10/10 – Uitstekend

Mitos

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Quiet happy and satisfied
2 nachten verbleven in februari 2024
Reactie van Manager op 17 feb 2024
Dear Guest,Thank you for letting us know that you enjoyed your stay.We are glad you had an enjoyable stay, our team members take great pleasure in going that extra mile for our guests to make sure they have a memorable experience with us.It would be a pleasure to have you return on your next visit to Lourdes . Kind regards,

10/10 – Uitstekend

Roger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
We enjoyed our 2 night stop over. And would stay again. Staff very attentive.
2 nachten verbleven in januari 2024
Reactie van M. EL HICHERI, General Manager op 2 feb 2024
Dear Roger,Thank you for such a positive review.We're thrilled to hear that our staff's attentiveness contributed to a pleasant stay and that you found your room to be clean and comfortable. It's wonderful to know that our hotel's condition met your expectations and that our service was able to enhance your visit.We look forward to welcoming you again soon.Best wishes,M. EL HICHERI, General Manager

6/10 – Redelijk

Rahul

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
The view from the hotel was breathtaking. Very calm and serene atmosphere, I expected the rooms to be a little bigger, but I guess the architecture is different everywhere.
2 nachten verbleven in december 2023
Reactie van M. EL HICHERI, General Manager op 24 jan 2024
Dear Rahul,Thank you for taking the time to share your feedback.We're thrilled to hear that you found the views from our hotel to be breathtaking and that the calm and serene atmosphere added to your satisfaction. It's always rewarding to know that our team's efforts to provide top-notch service are appreciated. While some of our rooms are indeed cozy and uniquely decorated, we do offer a variety of room sizes and categories that provide more space and comfort, including options with stunning Pyrenees views and private balconies. We hope that on your next visit, we can assist you in selecting a room that perfectly matches your expectations.We hope to provide you with a more enjoyable stay in the future.Best wishes for 2024,M. EL HICHERI, General Manager

4/10 – Matig

Francisco, AVENTURA

Reisde met familie
Negatief: Personeel en service, voorzieningen
Nothing was unique except the desire to profit from a change in itinerary. We call Expedia on time to cancel the second day stay due to previous conflict. The hotel insisted that Expedia never called. We arrived the agreed upon first day at 2:35 pm and informed of our predicament. We staid that night, and had to pay for the 2nd night because "their" policy required us to pay for all the days initially reserved. BE CAREFUL!
2 nachten verbleven in december 2023
Reactie van M. EL HICHERI, General Manager op 26 jan 2024
Dear Francisco,Thank you for taking the time to share your feedback.We are sorry to hear about the difficulties you faced with your reservation change. We aim to offer flexible solutions to our guests, and we provide a voucher valid for 18 months in such instances, allowing for a future stay or immediate date modification. We regret any misunderstanding with Expedia and the inconvenience it may have caused you. Rest assured, we strive to ensure clear communication with third-party services to prevent such issues.We hope you will come and stay with us again. Best wishes for the festive season!M. EL HICHERI, General Manager

10/10 – Uitstekend

Francis

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Pour un court séjour c'était parfait
1 nacht verbleven in november 2023
Reactie van Manager op 8 nov 2023
Cher Francis,Nous vous remercions pour votre agréable commentaire.Nous nous réjouissons que votre séjour ait été satisfaisant et que vous ayez apprécié la qualité de nos services.Nous espérons avoir le plaisir de vous accueillir à nouveau prochainement.Cordialement,

10/10 – Uitstekend

Hal

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
3 nachten verbleven in oktober 2023
Reactie van Manager op 8 nov 2023
Dear Hal,Thank you for your positive review.We are glad you had an enjoyable stay, our team members take great pleasure in going that extra mile for our guests to make sure they have a memorable experience with us.We hope to welcome you back for another enjoyable visit.Best wishes,

10/10 – Uitstekend

David

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Central location with good on site parking.
Reactie van Manager op 8 nov 2023
Dear David,Thank you for taking the time to share your experience at our hotel.We are glad that you found our location convenient and that our parking facilities met your expectationsWe look forward to welcoming you back in the future. Kind regards,

10/10 – Uitstekend

Maria

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Beautiful and clean place.
2 nachten verbleven in september 2023

10/10 – Uitstekend

Berndt

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Excellent customer service
2 nachten verbleven in september 2023

10/10 – Uitstekend

Georges

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
A great place to stay in Lourdes, near the train station, very clean and nice, staff very friendly
2 nachten verbleven in augustus 2023

10/10 – Uitstekend

Aaranee

Positief: Voorzieningen
C’était parfait.
3 nachten verbleven in augustus 2023

10/10 – Uitstekend

Fabio

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Wonderful
1 nacht verbleven in augustus 2023

10/10 – Uitstekend

Dirresh

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in augustus 2023

10/10 – Uitstekend

Michael

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Wonderful hotel. Family stayed 2 nights. Breakfast was excellent. Highly recommend.
2 nachten verbleven in augustus 2023

10/10 – Uitstekend

Lien

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Beautiful city
1 nacht verbleven in augustus 2023

10/10 – Uitstekend

shelley

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Beautiful setting
We have been to this hotel before it is clean and the staff are helpful. It is in a beautiful setting.
5 nachten verbleven in juni 2023
Reactie van Manager op 15 jul 2023
Dear Shelley,Thank you for taking the time to share your review with us.We are happy you had an enjoyable stay with us and that you appreciated our high standards.We hope to see you again soon, Kind regards,

10/10 – Uitstekend

Scott

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Renovations are awesome. Staff was great.
1 nacht verbleven in juni 2023
Reactie van Manager op 21 jul 2023
Dear Scott,Thank you for this review of your time at our hotel.We are pleased that we were able to meet your expectations.We look forward to the pleasure of welcoming you back. Many thanks again,

8/10 – Goed

Donald, Addison

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Parking not close to the hotel and very difficult to get to the hotel. No access code. Waste time and frustrating
1 nacht verbleven in mei 2023

10/10 – Uitstekend

jean philippe

1 nacht verbleven in mei 2023

8/10 – Goed

BRUNO

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Tres bien
Bel hotel pas trop loin de la crotte,du sanctuaire et de magasins. Bon petit dejeuner a volonté. Chambre belle et tres entretenue. On entend les clients loges a l'etage du dessus, dommage. Bonne literie. Accueil professionnel.
1 nacht verbleven in april 2023

10/10 – Uitstekend

Martin

Reisde met familie
Positief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
The hotel is great but the Restaurant is amazing, wetter you are staying at the hotel or not this restaurant is open to all. The food was the best we had tasted in all of France.
2 nachten verbleven in april 2023

10/10 – Uitstekend

Marilyn

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Clean and very convenient every thing is walking distance
4 nachten verbleven in april 2023

10/10 – Uitstekend

DOUGLAS

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
4 nachten verbleven in april 2023

10/10 – Uitstekend

marco

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
The staff are very friendly and very accommodating. The hotel and the room is very clean. It’s an ideal place going to Lourdes. It’s right next to the train station and 15 minute walk to the Grotto
1 nacht verbleven in maart 2023

10/10 – Uitstekend

Adelheid

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Alles gut
3 nachten verbleven in februari 2023
Reactie van M. EL HICHERI, Hoteldirektor op 11 mrt 2023
Sehr geehrte Adelheid,vielen Dank für die freundliche Bewertung unseres Hotels Best Western Beauséjour Lourdes!Wir haben sehr gerne gelesen, dass Sie einen rundum schönen Aufenthalt bei uns in Lourdes hatten und danken Ihnen ganz herzlich für Ihren Besuch.Wir freuen uns schon darauf, Sie auch in Zukunft wieder bei uns zu begrüßen.M. EL HICHERI, Hoteldirektor

10/10 – Uitstekend

david

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in februari 2023
Reactie van M. EL HICHERI, Directeur général op 7 mrt 2023
Cher David,Merci pour ce retour très positif.Nous sommes enchantés que vous ayez passé un magnifique séjour et que vous ayez apprécié le confort ainsi que la propreté de votre chambre.Au plaisir de vous accueillir pour une autre expérience de qualité.M. EL HICHERI, Directeur général

10/10 – Uitstekend

MARIE LAURE

1 nacht verbleven in februari 2023
Reactie van M. EL HICHERI, Directeur général op 11 apr 2023
Chère Marie Laure,Merci pour la rédaction de cet aimable commentaire concernant votre séjour au Best Western Beauséjour Lourdes.C'est un vrai plaisir de découvrir que vous avez passé un excellent séjour parmi nous.Dans l'attente du plaisir de vous accueillir de nouveau,M. EL HICHERI, Directeur général

8/10 – Goed

didier

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
bon séjour
c'est la deuxième fois qu'on sejourne dans cette hotel, il est tres bien en genrale. mais attention si vous avez des personne au desus de vous c'est tres mal isolé, on entends tout dès que quelqu'un marche sa fait un bruit lourd et c'est tres genant. sinon le petit dejeuner tres varié et copieux.
2 nachten verbleven in februari 2023
Reactie van M. EL HICHERI, Directeur général op 11 apr 2023
Cher Didier,Merci pour votre fidélité !Nous sommes ravis que vous ayez passé un bon séjour parmi nous et que vous ayez apprécié la qualité du petit déjeuner.Si vous êtes sensible au bruit, n’hésitez pas à en faire part à la réception qui vous allouera une de nos chambres les plus au calme.Au plaisir de vous accueillir de nouveau.Bien à vous,M. EL HICHERI, Directeur général

10/10 – Uitstekend

daniel

Zakenreiziger, Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Très bien
1 nacht verbleven in februari 2023

4/10 – Matig

Karen

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in december 2022

10/10 – Uitstekend

marion

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in januari 2023

8/10 – Goed

Henry

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Great staff. Good breakfast.

8/10 – Goed

Macon

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in december 2022