Hall

Avis sur Waldorf Astoria Beverly Hills

5 out of 5
Waldorf Astoria Beverly Hills
9850 Wilshire Boulevard, Beverly Hills, CA

Avis

9,2

Merveilleux

Note des voyageurs de 10 (Excellent), d’après 202 avis sur 248." "
Note des voyageurs de 8 (Bien), d’après 18 avis sur 248." "
Note des voyageurs de 6 (Satisfaisant), d’après 10 avis sur 248." "
Note des voyageurs de 4 (Médiocre), d’après 8 avis sur 248." "
Note des voyageurs de 2 (Horrible), d’après 10 avis sur 248." "

9,8/10

Propreté

9,4/10

Personnel et service

9,4/10

Équipements

9,8/10

Infrastructures et conditions de l’hébergement

9,0/10

Écoresponsabilité

Avis

10/10 Excellent

Voyageur vérifié

Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 1 nuit en février 2020
Réponse de Waldorf Astoria Beverly Hills le 12 mars 2020
Dear Anonymous, Thank you for sharing your experience with our team! We look forward to welcoming you back.

10/10 Excellent

Voyageur vérifié

Voyage en famille, Voyage d’affaires
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Excellent, great location, great service, luxurious, big and comfortable room.
Séjour de 1 nuit en octobre 2019

10/10 Excellent

Voyageur vérifié

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
L'hotel était très agréable et très pratique en termes de location.
Séjour de 10 nuits en décembre 2017
Réponse de Christine H. le 19 févr. 2018
Thank you so much for your feedback. We are in a spectacular location in the heart of Beverly Hills which makes it very convenient for our guests. We hope you return again soon.

10/10 Excellent

Omar

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Best hotel I’ve ever stayed in.
Séjour de 1 nuit en mai 2024

10/10 Excellent

keona

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 4 nuits en mai 2024

10/10 Excellent

Dino

Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Great
Séjour de 1 nuit en mai 2024

10/10 Excellent

Damian

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 2 nuits en avril 2024

10/10 Excellent

Alessia

Séjour de 4 nuits en mars 2024

10/10 Excellent

Amanda

Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
The property is so Beautiful and clean. Amazing food. Amazing service. Will definitely stay again.
Séjour de 1 nuit en février 2024

10/10 Excellent

Johannes

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
lovin it
Séjour de 4 nuits en février 2024

10/10 Excellent

Shannon

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Great location! Comfortable beds and beautiful rooms.
Séjour de 2 nuits en février 2024

10/10 Excellent

wang

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Everything is so good
Séjour de 3 nuits en février 2024

4/10 Médiocre

Mandeep

Voyage en famille
Les points faibles : Personnel et service et équipements
We stayed here for 3 nights. The first 2 nights, we had intermittent sleep because of a loud buzzing noise that would wake us up repeatedly atleast 3 dozen times and the noise would stay on for sometimes 15 minutes. After the first night we let the front desk know and they sent engineers up and they spent 30 minutes trying to fix the noise at 10pm. They said it was fixed, but then an hour later is started again and we didn’t sleep that night either. On the 3rd night they gave us a new room and the manager didn’t once apologize for offer anything for the 2 nights of missed sleep. We are platinum members and have never had service this horrible at a Waldorf property. We usually feel like we are royalty but this property made us feel like we were staying at a Best Western. The front desk does not pick up the phone either. The phone would ring for 5-6 minutes plus with no success. The iPad in the room didn’t work either which is where the in room menu is. It’s a long list of issues for a 5 star property. It’s unfortunate.
Séjour de 3 nuits en février 2024

2/10 Horrible

Nichole

Séjour de 1 nuit en janvier 2024

2/10 Horrible

Nichole

Voyage en famille
Les points forts : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Les points faibles : Personnel et service
I have stayed at this hotel routinely since it opened about ten years ago. I will never stay here again. I had issues before I arrived. During previous stays we got a suite with a rollaway. Then suddenly due to fire codes we can no longer have a rollaway in a suite, so during this trip we get a double queen room and request a rollaway as advertised as being available when we prepaid on Expedia. I message the hotel the day of our arrival and suddenly we cannot have a rollaway in a double queen due to fire safety but we can have it in the suite we were previously told we could not. Mind you all of these conversations are saved in the app chat with the hotel over the years. We arrive and pay the incidental fee for the two nights. The next day capital 1 is notifying me Waldorf is attempting to charge my card, I then get a text from woman Victoria stating I needed to pay another incidental fee for 400. Mind you we already had paid. We ordered room service and did not receive what we ordered. It took almost an hour for my son to receive the corrected order. I have never in my life received since sub par service, especially for what we paid. I don’t want an apology from this hotel and I certainly don’t want a generic response from this hotel asking me to call or email them about what happened. If the hotel and property manager Maykel are truly remorseful about what happened then refund us for our stay. This was by far and honestly the worst birthday trip I have experienced.
Séjour de 1 nuit en janvier 2024

2/10 Horrible

JESUS L

Voyage en famille
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
El peor hotel de Beverly Hills
Fue una pésima experiencia, tenía pensado estar 7 días y solo me quedé 2, el hotel me hizo un hold excesivo, al momento de llegar y cuando pagué el total de la estancia, lo hice con otra tarjeta, después de irme me hicieron un cargo de 300% (9,000 dls mas) de lo que fué mi estancia. Hable para reclamar y su respuesta fue (nuestro sistema es de los noventas) es un abuso, después de 13 días aún no liberan el hold de la primer tarjeta que no se uso ni un centavo.
Séjour de 7 nuits en décembre 2023

10/10 Excellent

Leora

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 2 nuits en novembre 2023

6/10 Satisfaisant

Siddhartha

Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
This is a good property with good amenities and no doubt a quality 5 star hotel. The problem is that when I was staying there this time there was a hotel workers strike. So the quality of service and housekeeping were well below par. For half of my stay there hotel staff picketing outside the hotel and each time I entered and left the picketers were yelling at me for crossing the picket line during the strike. The hotel did nothing to compensate me for this extreme inconvenience. At 7 am there were pickets using horns and drums that would wake me up and they would aggressively picket at the hotel entrance for 5 straight days from 7AM to 9 PM. Hotel management did nothing to compensate. I paid a lot of money for my hotel room and I am troubled that management is not fairly sharing that money with the staff. If the hotel had informed me of the strike in advance I would have gladly cancelled and stayed at any hotel without labor issues. Half of trip was ruined and hotel charged me full price, like strike inconvenience never happened.
Séjour de 14 nuits en juillet 2023

6/10 Satisfaisant

K

Les points forts : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 1 nuit en juillet 2023

10/10 Excellent

JOHN

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Outstanding property!
This is a great hotel if it fits your budget because it is very pricey. The service we received was superior and the staff met all expectations. Highly recommend!
Séjour de 2 nuits en juin 2023

10/10 Excellent

Macy, Burlingame

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Very nice hotel
Séjour de 1 nuit en juin 2023

4/10 Médiocre

Antonio

Les points forts : Infrastructures et conditions de l’hébergement
Les points faibles : Personnel et service
El manager del front desk de nombre Moiz no tiene vocación de servicio fue muy descortés por decir lo menos. Muy rudo diría yo , por otro lado no es posible que un hotel en el que pague 11,500 dólares no cuente con una ducha apropiada la presión de esta era insuficiente muy baja imposible tomar una buena ducha
Séjour de 6 nuits en juin 2023

10/10 Excellent

Michael

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Best hotel in LA
Séjour de 2 nuits en mai 2023

10/10 Excellent

selim, Barrington

Voyage d’affaires, Voyage en couple
Les points forts : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Outstanding hotel. I would stay there again
Séjour de 3 nuits en mai 2023

8/10 Bien

stephen

Séjour de 2 nuits en mai 2023

10/10 Excellent

Michael, Columbus

Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Such an elegant stay. Staff was amazing and the rooms were exquisite.
Séjour de 6 nuits en avril 2023

10/10 Excellent

VALERIE

Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Absolutely gorgeous property and truly accommodating/awesome personnel at every level of staffing. I felt SPECIAL every day and in every way. Most memorable birthday getaway ever!
Séjour de 3 nuits en mars 2023
Réponse de In House Reservations Team le 10 avr. 2023
Greetings Ms. Bernard,I do hope that this email finds you well. It was an absolute pleasure having you with us during your birthday getaway and I would like to express sincere thanks for taking the time to share your vital feedback. It is our goal to deliver exceptional True Waldorf Service, and we are truly delighted that we were able to create such a memorable experience. To know that you felt valued and welcomed, reassures our team that their dedication to our guests is noticed. Thank you for your support, and we look forward to welcoming you back to Waldorf Astoria Beverly Hills. Please do not hesitate to contact me directly should there be anything I can assist with.Sincerely,Rashawnda WoodReservations ManagerWaldorf Astoria Beverly Hillsrashawnda.vereen-wood@waldorfastoria.com

10/10 Excellent

Shirley

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 1 nuit en mars 2023
Réponse de In House Reservations Team le 10 avr. 2023
Greetings Ms. Xing,I do hope that this email finds you well. It was an absolute pleasure having you with us and I would like to express sincere thanks for taking the time to share your vital feedback. It is our goal to deliver exceptional True Waldorf Service, and we are truly delighted that we were able to create such a memorable experience. To know that you felt valued and welcomed, reassures our team that their dedication to our guests is noticed. Thank you for your support, and we look forward to welcoming you back to Waldorf Astoria Beverly Hills. Please do not hesitate to contact me directly should there be anything I can assist with.Sincerely,Rashawnda WoodReservations ManagerWaldorf Astoria Beverly Hillsrashawnda.vereen-wood@waldorfastoria.com

10/10 Excellent

Michele

Séjour de 1 nuit en février 2023

8/10 Bien

JEN-MIN

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Everything is very good except the quality of the mattress.
Séjour de 1 nuit en janvier 2023

10/10 Excellent

Nicholas

Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Great place

10/10 Excellent

Adeeb Zuheir

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Excelente servicio y atención

10/10 Excellent

Norvan

Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Amazing

10/10 Excellent

Mauricio

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Excelente hotel , muy bien ubicado y gran servicio
Séjour de 3 nuits en novembre 2022

10/10 Excellent

Georgia

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
First class experience!
This hotel is first class all the way! Expensive but worth it for a special occasion. Most beautiful place we have ever stayed. We even got a ride in the WA white Rolls Royce to our nearby event. Out of the ordinary service. Friendly staff. Thrilled with the experience!
Séjour de 1 nuit en novembre 2022

10/10 Excellent

hans-christian bodker

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
-
Séjour de 7 nuits en octobre 2022

10/10 Excellent

Netisha

Voyage en famille, Voyage d’affaires
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
This hotel exceeded my expectations. Amazing helpful staff. Great food at both restaurants. Really enjoyed my stay there and will definitely recommend and return!
Séjour de 3 nuits en octobre 2022

10/10 Excellent

Abrahem

Voyage en groupe
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Best hotel
Best hotel period.
Séjour de 1 nuit en octobre 2022

10/10 Excellent

MICHAEL

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Amazing service and facilities
Séjour de 1 nuit en septembre 2022

10/10 Excellent

Vahid

Séjour de 1 nuit en septembre 2022

10/10 Excellent

Angus

Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 1 nuit en septembre 2022

10/10 Excellent

Nick

Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Everything was excellent about this property!
Séjour de 1 nuit en septembre 2022

10/10 Excellent

Ling

Séjour de 1 nuit en août 2022

4/10 Médiocre

Marc

Voyage d’affaires
Les points forts : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Les points faibles : Personnel et service
Séjour de 1 nuit en juillet 2022

10/10 Excellent

Sarabmeet, Clovis

Voyage en groupe
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements
It was great
Séjour de 2 nuits en juillet 2022

4/10 Médiocre

JEFF

Voyage en famille
Les points forts : Équipements
Les points faibles : Personnel et service et infrastructures et conditions de l’hébergement
Dirty and very poor condition carpet. Didn’t clean up the room until called two times and after we finished the dinner and still hadn’t completed the cleaning. We had to wait in the lobby for another 30 minutes. Food tasted very poor. I spent $3900 for two days but didn’t get the services and a cleaned carpets we expected. This hotel is not worth for the money, it should be $150 per day and 4 star only. Definitely is not a 5 star hotel.
Séjour de 2 nuits en juin 2022

4/10 Médiocre

Shu Chi

Voyage en famille
Les points forts : Infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Les points faibles : Propreté et personnel et service
Hair in bathtub, take forever to have the bell boy pick up luggage. Calls the room even when given specific instructions with privacy sign on in the room not to disturb when package arrive
Séjour de 2 nuits en juin 2022

6/10 Satisfaisant

Kenny

Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Only bad thing was I guess I lucked out and the day I decide to stay there is the day they decide to test the fire alarms over and over early morning. So much for sleeping in!
Séjour de 1 nuit en mai 2022

8/10 Bien

Voyageur vérifié

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 1 nuit en mai 2022

6/10 Satisfaisant

Bridget

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Les points faibles : Équipements
Room excellent however the restaurant seating was poor when we first arrived and could not eat at hotel due to lack of seating for guests.
Séjour de 1 nuit en mai 2022