Alle weergegeven beoordelingen zijn gebaseerd op echte gastenervaringen. Alleen reizigers die een verblijf bij ons hebben geboekt, kunnen een beoordeling indienen. We verifiëren beoordelingen op basis van onze richtlijnen en plaatsen alle beoordelingen, of ze nu positief of negatief zijn.Meer informatieOpent in een nieuw venster
Gastenscore: 10 - Uitstekend. 1916 van 4656 beoordelingen" "
10 - Uitstekend
1.916
Gastenscore: 8 - Goed. 1011 van 4656 beoordelingen" "
8 - Goed
1.011
Gastenscore: 6 - Redelijk. 721 van 4656 beoordelingen" "
6 - Redelijk
721
Gastenscore: 4 - Matig. 505 van 4656 beoordelingen" "
4 - Matig
505
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 503 van 4656 beoordelingen" "
2 - Ontzettend slecht
503
8,0/10
Netheid
8,2/10
Personeel en service
7,4/10
Voorzieningen
7,6/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
7,8/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
10/10 – Uitstekend
Hidde
5 jan 2024
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Hidde
1 nacht verbleven in december 2023
10/10 – Uitstekend
Lucas
19 okt 2022
Lucas
1 nacht verbleven in oktober 2022
6/10 – Redelijk
Edward
Reisde met familie
20 aug 2022
Positief: Comfort kamer
Okay
Inchecken en communicatie was een drama en de kamers gedateerd. Slechte do uhe en de bedden zijn okayischhh
Edward
1 nacht verbleven in augustus 2022
6/10 – Redelijk
peter
Zakenreiziger
9 mei 2022
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
old hotel
outdated hotel....bed is comfortable.
all a bit old fashioned. but near the hotel with a shuttle bus. for a night stay ok but not longer
peter
1 nacht verbleven in mei 2022
6/10 – Redelijk
Geverifieerde reiziger
Zakenreiziger
4 jul 2021
Negatief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
Zeer matig
Douche werkte niet, tapijt was smerig, uitzicht erg belemmerd door zeer vieze ramen.
Pasje voor de deur moest je meerdere keren erin steken voordat de deur een keer openging.
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in juni 2021
8/10 – Goed
Krishna Kumari
27 mei 2024
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Nice
Krishna Kumari
2 nachten verbleven in mei 2024
6/10 – Redelijk
Daniel
Reisde met partner
25 mei 2024
Positief: Netheid
Hotel was clean, room was comfortable. Main complaint was it was very, very noisy. Stayed on an upper floor. There was constant loud noise in the hallway all night and morning. Not voices, but banging and clanging and thumping and doors slamming never stopped.
Daniel
1 nacht verbleven in mei 2024
10/10 – Uitstekend
Karina Paola
Reisde met familie
25 mei 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Cerca de aeropuerto
Karina Paola
1 nacht verbleven in februari 2024
10/10 – Uitstekend
steven, Warner robins
Reisde met familie
25 mei 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Very convenient location dining options are great a lot to choose from the facility was very clean
steven
1 nacht verbleven in mei 2024
4/10 – Matig
Kathryn
Reisde met een groep
24 mei 2024
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
The beds were very comfortable as per usual but this time the shower didn't work and had to go to the airport umshowered
Kathryn
1 nacht verbleven in mei 2024
10/10 – Uitstekend
breenecia
Reisde met partner
24 mei 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Nice place to stay, will stay again
breenecia
1 nacht verbleven in mei 2024
8/10 – Goed
Sharon
Reisde met familie en kleine kinderen
24 mei 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Parking fees are ridiculous
Sharon
1 nacht verbleven in mei 2024
8/10 – Goed
elaine
Reisde met familie en kleine kinderen
24 mei 2024
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
I like that there wasva shuttle to and from airport. I dislike that the television in my room did not work.
elaine
1 nacht verbleven in mei 2024
10/10 – Uitstekend
Unekquia
24 mei 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Great Stay
Unekquia
1 nacht verbleven in april 2024
10/10 – Uitstekend
Kimberly
24 mei 2024
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Shuttle in the morning was over crowded. Staff were super friendly!
Kimberly
1 nacht verbleven in mei 2024
10/10 – Uitstekend
Deshawn
24 mei 2024
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
I loved everything..
Deshawn
1 nacht verbleven in mei 2024
10/10 – Uitstekend
hugh, lancaster
24 mei 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Nice place. Area around LAX isn’t great. But the Hilton is nice.
hugh
1 nacht verbleven in mei 2024
4/10 – Matig
Herbert
Reisde met familie
23 mei 2024
Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Abfalleimer mitten im Restaurant
Herbert
1 nacht verbleven in mei 2024
Reactie van Franco Ramirez op 24 mei 2024
Dear Herbert,Thank you for your feedback. We apologize for the inconvenience of the trash can placement in the restaurant. This does not reflect our standards, and we will address this with our team to ensure a more pleasant dining environment for our guests. Your comments are valuable to us as we strive to improve our services. We hope to have the opportunity to serve you better in the future.
6/10 – Redelijk
Johnathan
22 mei 2024
Positief: Netheid, personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Johnathan
2 nachten verbleven in mei 2024
8/10 – Goed
Benoît
22 mei 2024
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Parfait
Benoît
1 nacht verbleven in mei 2024
10/10 – Uitstekend
HIROMI
21 mei 2024
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
HIROMI
1 nacht verbleven in mei 2024
10/10 – Uitstekend
Carol
21 mei 2024
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Convenient
Carol
1 nacht verbleven in mei 2024
4/10 – Matig
Sergei, Park City
20 mei 2024
Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
extremely dated property in worst need of updating. Not fit for Hilton brand,
Sergei
1 nacht verbleven in mei 2024
Reactie van Franco Ramirez op 21 mei 2024
Dear Sergei,We appreciate your feedback and regret to hear that your experience did not meet your expectations. Ensuring a comfortable and enjoyable stay for our guests is our top priority. We acknowledge your concerns about the property's condition and understand the importance of maintaining high standards throughout our facilities.Please know that we continuously strive to enhance and update our property to better meet the needs and preferences of our guests. Your feedback is valuable to us as we work towards improving our offerings and ensuring that we provide an exceptional experience for all our guests.If you have any further feedback or if there's anything specific you would like to share, please don't hesitate to reach out to us directly. We hope to have the opportunity to welcome you back in the future and demonstrate the improvements we have made.Best Regards,
6/10 – Redelijk
Craig
Reisde met partner
20 mei 2024
Not enough food options.
Craig
3 nachten verbleven in mei 2024
Reactie van Franco Ramirez op 21 mei 2024
Dear Craig,Thank you for sharing your feedback. We understand the importance of having a variety of food options available to our guests. We're sorry to hear that you found the choices insufficient. We'd like to mention that our property offers three restaurants on-site, aiming to provide a diverse range of dining experiences. Your comments are valuable to us, and we'll continue to explore ways to enhance our food offerings to better meet the needs of our guests. If you have any specific suggestions or preferences, please feel free to share them with us. We appreciate your input and hope to have the opportunity to exceed your expectations in the future.Warm Regards,
10/10 – Uitstekend
Kenji
19 mei 2024
Positief: Netheid, personeel en service
Kenji
1 nacht verbleven in mei 2024
10/10 – Uitstekend
HIROMI
Zakenreiziger
19 mei 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
Great breakfast. The help was very attentive
Tom
1 nacht verbleven in mei 2024
10/10 – Uitstekend
Christopher, Fresno
Reisde met partner
18 mei 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Easy check in process.
Christopher
1 nacht verbleven in mei 2024
10/10 – Uitstekend
Phillip
18 mei 2024
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Phillip
2 nachten verbleven in mei 2024
10/10 – Uitstekend
Simone
Reisde met een groep
17 mei 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
I chose this hotel for a quick stay before my next flight and was pleased. It can seem a little loud in the lobby but as soon as you go to your floor it is very quiet and chill.
Simone
1 nacht verbleven in mei 2024
2/10 – Ontzettend slecht
Roshondra
Zakenreiziger
17 mei 2024
Positief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Netheid
I checked into a dirty room. My room wasnt cleaned for both days I was there they told me they were going to credit me but never did
Roshondra
2 nachten verbleven in mei 2024
6/10 – Redelijk
Ebony
16 mei 2024
Positief: Personeel en service
There wasn’t anything notably unique about this hotel, my stay was pleasant. Request a room on a high floor if you don’t like the smell of cigarette smoke. I was on floor 3 and the stench was pungent. It’s a non smoking facility, but the outdoor smoking area is on the 3rd floor. Hotel staff were great and immediately gave me a new room
Ebony
1 nacht verbleven in mei 2024
Reactie van Franco Ramirez op 17 mei 2024
Dear Ebony,Thank you for your feedback. We're glad to hear that your stay was pleasant and that our staff could promptly address your concern.We apologize for the inconvenience caused by the smell of smoke on the third floor. While our facility is non-smoking, we understand how the proximity of the outdoor smoking area can be disruptive. We're pleased we could move you to a higher floor to improve your experience.Your satisfaction is important to us, and we appreciate your understanding. If there is anything else we can do to make your next stay more comfortable, please let us know. Thank you for staying with us, and we hope to welcome you back soon.Best,
10/10 – Uitstekend
Margaret, Los Angeles
16 mei 2024
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
I chose this hotel because it is close to the LAX airport. Also, free shuttle. The hotel is huge. Nice. Convenient.
Margaret
1 nacht verbleven in mei 2024
8/10 – Goed
Michael, Palm Springs
15 mei 2024
Positief: Netheid, personeel en service
Michael
1 nacht verbleven in mei 2024
10/10 – Uitstekend
Robert
14 mei 2024
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Robert
1 nacht verbleven in mei 2024
10/10 – Uitstekend
Bridget
Reisde met familie
14 mei 2024
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Convenient shuttle to/from airport
Bridget
1 nacht verbleven in mei 2024
10/10 – Uitstekend
Amy
Zakenreiziger
14 mei 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Nice and clean as well as convenient for an airport hotel. Especially for LA.
Amy
1 nacht verbleven in mei 2024
2/10 – Ontzettend slecht
Jakob
14 mei 2024
Negatief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
$60 for parking when I only needed a couple hours of parking is wild. Room was tiny constantly running water.
Jakob
1 nacht verbleven in mei 2024
Reactie van Franco Ramirez op 15 mei 2024
Dear Jakob,We apologize for the inconvenience and frustration caused by the parking charges and the issues with your room. Your feedback is important to us, and we will address these concerns with our team to ensure improvements are made. Regarding the parking charges, we understand your concerns and will review our parking policies to ensure they are fair and transparent for all guests. We do our best to offer a fair and competitive rate relative to the general market of the surrounding area. Additionally, we apologize for any discomfort caused by the room's size and the issue with the running water. Please know that we take your feedback seriously, and we will work to rectify these issues for future guests. If you have any further concerns or if there's anything else we can assist you with, please don't hesitate to reach out to us directly. We appreciate your understanding and hope to have the opportunity to provide you with a better experience in the future.Best Regards,
10/10 – Uitstekend
Hilary
13 mei 2024
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Comfortable and close to the airport
Hilary
1 nacht verbleven in mei 2024
10/10 – Uitstekend
Sandra, Camarillo
Reisde met familie
13 mei 2024
The proximity to the Airport is very convenient.
Sandra
1 nacht verbleven in mei 2024
8/10 – Goed
Paul
13 mei 2024
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Paul
1 nacht verbleven in mei 2024
6/10 – Redelijk
Tanya
Reisde met een groep, Zakenreiziger
13 mei 2024
Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
相変わらず施設が古すぎる。
今回宿泊した部屋のシャワーヘッドはブラブラで使い物になりませんでした。
Tanya
1 nacht verbleven in mei 2024
6/10 – Redelijk
Larisa
13 mei 2024
Positief: Netheid
Larisa
3 nachten verbleven in mei 2024
4/10 – Matig
Lisa
12 mei 2024
Positief: Netheid, personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Lisa
2 nachten verbleven in mei 2024
6/10 – Redelijk
Tanisha
Reisde met familie
12 mei 2024
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
The first room I was assigned smelled like sewage. The second room - it was difficult to turn on the shower.
Tanisha
1 nacht verbleven in mei 2024
Reactie van Franco Ramirez op 13 mei 2024
Dear Tanisha,We apologize for the inconvenience you encountered during your stay. We regret that the initial room you were assigned did not meet our standards, and we apologize for any discomfort you experienced. Additionally, we're sorry to hear about the difficulties with the shower in the second room. Your comfort is important to us, and we will address these issues with our team to ensure they are resolved promptly. If there's anything else we can do to improve your experience or if you have any further concerns, please don't hesitate to reach out to us directly. We appreciate your feedback and hope to have the opportunity to provide you with a better stay in the future.Warm Regards,
8/10 – Goed
William
Reisde met partner
12 mei 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Need warmer water.
William
1 nacht verbleven in mei 2024
10/10 – Uitstekend
lena
Reisde met een groep
11 mei 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Convenient and lovely stay your concierge service was very good
lena
4 nachten verbleven in april 2024
10/10 – Uitstekend
Jorge
Zakenreiziger, Reisde met familie
11 mei 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Muy bien todo
Jorge
1 nacht verbleven in mei 2024
2/10 – Ontzettend slecht
Susana
11 mei 2024
Negatief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
I didn't like that there was no microwave, there was no refrigerator.