Exterieur

Beoordelingen van The Tower Hotel, London

4 out of 5
The Tower Hotel, London
St Katharine's Way, London, England

Beoordelingen

8,2

Zeer goed

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 2207 van 4816 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 1439 van 4816 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 633 van 4816 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 317 van 4816 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 220 van 4816 beoordelingen" "

8,2/10

Netheid

8,6/10

Personeel en service

7,8/10

Voorzieningen

7,4/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

7,8/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

8/10 – Goed

Petra Dorinde

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Perfecte locatie!!
2 nachten verbleven in mei 2024
Reactie van The Tower Hotel op 20 mei 2024
Thank you Kindly for your feedback.We look forward in welcoming you back to our hotel.Kindest Regards,Fabrizio GiacovazziGuest Services Executive

6/10 – Redelijk

Brenda

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service
2 nachten verbleven in mei 2024
Reactie van Guest Services op 13 mei 2024
Thank you Kindly for your feedback. We will discuss with the relevant heads to sought out the concerns highlighted.We look forward in welcoming you back to our hotel.Kindest Regards,Fabrizio GiacovazziGuest Services Executive

8/10 – Goed

Judith

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Great location,
2 nachten verbleven in mei 2024
Reactie van The Tower Hotel op 7 mei 2024
Thank you Kindly for your feedback. We look forward in welcoming you back to our hotel.Kindest Regards,Fabrizio GiacovazziGuest Services Executive

10/10 – Uitstekend

T

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
4 nachten verbleven in april 2024
Reactie van soumya op 2 mei 2024
Dear Guest, Thank you for completing our online survey, we really do appreciate our guests taking the time to share their experiences with us. We are so glad that you had a great stay with us here at the Tower Looking forward to welcoming you back to the Tower Hotel London! Yours sincerely Soumya Nandi Guest Services Executive The Tower Hotel

8/10 – Goed

Heidi

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
4 nachten verbleven in april 2024
Reactie van The Tower Hotel op 30 apr 2024
Thank you Kindly for your feedback.We look forward in welcoming you back to our hotel.Kindest Regards,Fabrizio GiacovazziGuest Services Executive

10/10 – Uitstekend

Hans

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Zeer fijn hotel met vriendelijk personeel en een zeer mooi uitzicht. De badkamer was ietwat verouderd maar verder was alles in orde. Zeer goede bedden. Enkel de liften vergt veel geduld als het druk is.
4 nachten verbleven in april 2024
Reactie van The Tower Hotel op 15 apr 2024
Thank you Kindly for your feedback. We look forward in welcoming you back to our hotel.Kindest Regards,Fabrizio GiacovazziGuest Services Executive

4/10 – Matig

Aaldert

Reisde met familie
Negatief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
@ 10.00 pm they wont serve any food.. other guests were still helped @ 10.30 .. staff was also very short with me and my father.. also very unfriendly at check-in. Never again!
3 nachten verbleven in april 2024
Reactie van Guest Services op 15 apr 2024
Thank you Kindly for your feedback. We will discuss with the relevant heads to sought out the concerns highlighted.We look forward in welcoming you back to our hotel.Kindest Regards,Fabrizio GiacovazziGuest Services Executive

4/10 – Matig

Esther

2 nachten verbleven in maart 2024
Reactie van soumya op 5 apr 2024
Thank you for reaching out to us and sharing your experience during your recent stay at The Tower Hotel. Our team constantly strives to provide excellent customer service and create memorable moments and it extremely disappointing to hear that we did not do this during your recent stay. I will address your issue with the team and assure you that poor service is not typical of The Tower Hotel. Again, my sincere apologies and hoping that you may give us another chance when you are next visiting London. Kindest Regards, Soumya Nandi Guest Services Executive The Tower Hotel

10/10 – Uitstekend

Frank

Reisde met familie
Positief: Voorzieningen, staat van de accommodatie en faciliteiten
The hotel was close near the Tower bridge. The staff was very friendly.
4 nachten verbleven in februari 2024
Reactie van The Tower Hotel op 29 feb 2024
Thank you Kindly for your feedback. .We look forward in welcoming you back to our hotel.Kindest Regards,Fabrizio GiacovazziGuest Services Executive

8/10 – Goed

tessa

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Het was echt een fantastische locatie alleen een beetje stoffig en de douche ging de hele tijd van warm naar koud
5 nachten verbleven in februari 2024
Reactie van The Tower Hotel op 24 feb 2024
Thank you Kindly for your feedback. We look forward in welcoming you back to our hotel.Kindest Regards,Fabrizio GiacovazziGuest Services Executive

10/10 – Uitstekend

Desiree, Nijkerk

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Mooi hotel met vriendelijk personeel. Wij hadden een kamer met zicht op de Tower Bridge. Super!!!
1 nacht verbleven in februari 2024
Reactie van The Tower Hotel op 24 feb 2024
Thank you Kindly for your feedback. We look forward in welcoming you back to our hotel.Kindest Regards,Fabrizio GiacovazziGuest Services Executive

8/10 – Goed

Anne

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Nice hotel
2 nachten verbleven in februari 2024
Reactie van The Tower Hotel op 19 feb 2024
Thank you Kindly for your feedback. We look forward in welcoming you back to our hotel.Kindest Regards,Fabrizio GiacovazziGuest Services Executive

6/10 – Redelijk

Asha

Reisde met familie
Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Hotel is living on the "tower view" motto. Rooms are very outdated. I know the hotel is old, doesnt mean the facilities in the rooms should be old as well. Changed 5 times. Tv not working or internet not working. Hugh crack in the sink, shower not working and last room.. toilet did not flush. For tge same price i could have stayed in another modern hotel, but nostalgia made me choose this one. Never again.2 staff, Shree and Oshi were excellent.. tried their best .. but it is not worth your money
4 nachten verbleven in januari 2024
Reactie van Soumya op 8 feb 2024
Thank you so much for your feedback regarding your recent stay with us at The Tower Hotel! We always strive to deliver the best experience to our guests, and I am pleased to know that you had an enjoyable stay with us. We look forward in welcoming you back to our hotel. Kindest Regards, Soumya Nandi Guest Services Executive The Tower Hotel

6/10 – Redelijk

Khaoula

2 nachten verbleven in januari 2024
Reactie van soumya op 27 mrt 2024
Thank you for reaching out to us and sharing your experience during your recent stay at The Tower Hotel. Our team constantly strives to provide excellent customer service and create memorable moments and it extremely disappointing to hear that we did not do this during your recent stay. I will address your issue with the team and assure you that poor service is not typical of The Tower Hotel. Again, my sincere apologies and hoping that you may give us another chance when you are next visiting London. Kindest Regards, Soumya Nandi Guest Services Executive The Tower Hotel

8/10 – Goed

Mariska

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in januari 2024
Reactie van Soumya op 4 feb 2024
Thank you so much for your feedback regarding your recent stay with us at The Tower Hotel! We always strive to deliver the best experience to our guests, and I am pleased to know that you had an enjoyable stay with us. We look forward in welcoming you back to our hotel. Kindest Regards, Soumya Nandi Guest Services Executive The Tower Hotel

2/10 – Ontzettend slecht

Rob

Reisde met een groep
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
De eerste en de laatste keer.
Allereerst de toon waar sommige medewerkers naar je praten, zo praat ik nog niet eens tegen mijn hond. De kamer, douche kapot en telefoon kapot. Nadat de douche gemaakt was bleef de rommel en troep gewoon achter. Na lang wachten op schoonmaak het maar zelf schoongemaakt. Omdat de telefoon kapot was voor al deze klachten steeds naar de receptie die door de beperkte liften moeilijk bereikbaar is. Matrassen van zeer zachte kwaliteit.
3 nachten verbleven in januari 2024
Reactie van Guest Services op 1 feb 2024
Thank you Kindly for your feedback. We will discuss with the relevant heads to sought out the concerns highlighted.We look forward in welcoming you back to our hotel.Kindest Regards,Fabrizio GiacovazziGuest Services Executive

8/10 – Goed

Priscilla

2 nachten verbleven in december 2023
Reactie van The Tower Hotel op 19 jan 2024
Thank you so much for your raving review about your stay with us at The The Tower Hotel! It means a great deal to us to hear about your experience.We hope to have the opportunity of welcoming you back again soon.Kind regardsFabrizio GiacovazziGuest Services Executive

8/10 – Goed

Pascal

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Een hotel op een prachtige locatie. Vriendelijk personeel en een mooie lobby. De kamers (met name de badkamer) is wat gedateerd, maar netjes. We hebben een fijn verblijf gehad.
2 nachten verbleven in januari 2024
Reactie van The Tower Hotel op 16 jan 2024
Thank you for your feedback. We look forward in welcoming you back to our hotel.Kindest Regards,Fabrizio GiacovazziGuest Services Executive

10/10 – Uitstekend

carina

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
24 hour service and kindness of the staff
2 nachten verbleven in januari 2024
Reactie van Soumya op 10 jan 2024
Thank you for your feedback. We will work on the imperfections picked from our guests. In doing so shall improve our relationship moving forward. We look forward in welcoming you back to our hotel. Kindest Regards, Soumya Nandi Guest Services Executive The Tower Hotel

2/10 – Ontzettend slecht

Gagik

3 nachten verbleven in december 2023
Reactie van Soumya op 7 jan 2024
Thank you for your feedback. We will work on the imperfections picked from our guests. In doing so shall improve our relationship moving forward. We look forward in welcoming you back to our hotel. Kindest Regards, Soumya Nandi Guest Services Executive The Tower Hotel

10/10 – Uitstekend

Annemiek

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
3 nachten verbleven in december 2023
Reactie van Soumya op 29 dec 2023
Thank you for your Kind feedback. We look forward in welcoming you back to our hotel. Kindest Regards, Soumya Nandi Guest Services Executive The Tower Hotel

4/10 – Matig

Dirk

Negatief: Netheid, personeel en service
Bij aankomt in de hotelkamer was het bed niet opgemaakt. Muj werd gevraagd om even te wachten, maar na een uur was het probleem nog niet opgelost. Uiteindelijk heb ik om een andere kamer gevraagd, en heb deze iiteindelijk gekregen.
3 nachten verbleven in december 2023
Reactie van Soumya op 29 dec 2023
Thank you for your feedback. We will work on the imperfections picked from our guests. In doing so shall improve our relationship moving forward. We look forward in welcoming you back to our hotel. Kindest Regards, Soumya Nandi Guest Services Executive The Tower Hotel

10/10 – Uitstekend

Reimer

2 nachten verbleven in december 2023
Reactie van Soumya op 25 dec 2023
Thank you for your Kind feedback. We look forward in welcoming you back to our hotel. Kindest Regards, Soumya Nandi Guest Services Executive The Tower Hotel

8/10 – Goed

Carina

Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in december 2023
Reactie van Soumya op 24 dec 2023
Thank you for your Kind feedback. We look forward in welcoming you back to our hotel. Kindest Regards, Soumya Nandi Guest Services Executive The Tower Hotel

6/10 – Redelijk

Vanessa

3 nachten verbleven in december 2023
Reactie van Soumya op 10 jan 2024
Thank you for your feedback. We will work on the imperfections picked from our guests. In doing so shall improve our relationship moving forward. We look forward in welcoming you back to our hotel. Kindest Regards, Soumya Nandi Guest Services Executive The Tower Hotel

10/10 – Uitstekend

Richard

Positief: Netheid, personeel en service
2 nachten verbleven in december 2023
Reactie van The Tower Hotel op 18 dec 2023
Thank you Kindly for your feedback. We look forward in welcoming you back to our hotel.Kindest Regards,Fabrizio GiacovazziGuest Services Executive

8/10 – Goed

Barbara van

Positief: Netheid, personeel en service
2 nachten verbleven in november 2023
Reactie van The Tower Hotel op 28 nov 2023
Thank you Kindly for your feedback. We look forward in welcoming you back to our hotel.Kindest Regards,Fabrizio GiacovazziGuest Services Executive

6/10 – Redelijk

pieter

3 nachten verbleven in oktober 2023
Reactie van Guest Services op 23 nov 2023
Thank you Kindly for your feedback. We will discuss with the relevant heads to sought out the concerns highlighted.We look forward in welcoming you back to our hotel.Kindest Regards,Fabrizio GiacovazziGuest Services Executive

6/10 – Redelijk

Silke

2 nachten verbleven in september 2023
Reactie van Guest Services op 17 okt 2023
Thank you Kindly for your feedback. We will discuss with the relevant heads to sought out the concerns highlighted.We look forward in welcoming you back to our hotel.Kindest Regards,Fabrizio GiacovazziGuest Services Executive

10/10 – Uitstekend

Jozef

Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Nothing to complain. Excellent view on the Tower Bridge. Would book again.
2 nachten verbleven in augustus 2023
Reactie van Soumya op 6 sep 2023
Thank you for your Kind feedback. We look forward in welcoming you back to our hotel. Kindest Regards, Soumya Nandi Guest Services Executive The Tower Hotel

8/10 – Goed

Margreet

Reisde met familie
Positief: Personeel en service
Prima accommodatie, locatie is top!!
3 nachten verbleven in augustus 2023
Reactie van The Tower Hotel op 3 sep 2023
Thank you Kindly for your feedback. We look forward in welcoming you back to our hotel.Kindest Regards,Fabrizio GiacovazziGuest Services Executive

6/10 – Redelijk

Sabrine

Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Personeel en service
Kamer voor drie gevraagd jammer dat er een bedje werd geplaatst in een kamer van twee. Dit maakte het heel krap en het bed was niet voor een ouder kind gemaakt.
3 nachten verbleven in augustus 2023
Reactie van Guest Services op 28 aug 2023
Thank you Kindly for your feedback. We will discuss with the relevant heads to sought out the concerns highlighted.We look forward in welcoming you back to our hotel.Kindest Regards,Fabrizio GiacovazziGuest Services Executive

8/10 – Goed

Bernardina

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
I liked the place near the docks
2 nachten verbleven in augustus 2023
Reactie van Soumya op 27 aug 2023
Thank you for your feedback. We will discuss with the relevant heads to sought out the concerns highlighted. We look forward in welcoming you back to our hotel. Kindest Regards, Soumya Nandi Guest Services Executive The Tower Hotel

10/10 – Uitstekend

Wytze

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Superbly situated, with a welcoming and amiable staff. The rooms were flawlessly cleaned every day. In sum, it was a great stay!
3 nachten verbleven in augustus 2023
Reactie van Soumya op 18 aug 2023
Thank you for your Kind feedback. We look forward in welcoming you back to our hotel. Kindest Regards, Soumya Nandi Guest Services Executive The Tower Hotel

8/10 – Goed

Anmarouska

Reisde met familie
Positief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
The staff was very friendly. Especially de gentlemen who showed us our place to the breakfast table and the one who made the omelets on Wednesday. For my next visit I would stay at the same hotel.
4 nachten verbleven in juli 2023
Reactie van The Tower Hotel op 29 jul 2023
Thank you Kindly for your feedback. We will discuss with the relevant heads to sought out the concerns highlighted.We look forward in welcoming you back to our hotel.Kindest Regards,Fabrizio GiacovazziGuest Services Executive

8/10 – Goed

Rens

Reisde met partner
Very good location to visit London. The airconditioning in the room didn’t work properly.
2 nachten verbleven in juli 2023
Reactie van Soumya op 11 jul 2023
Thank you Kindly for your feedback. We will work on the imperfections picked from our guests. In doing so shall improve our relationship moving forward. We look forward in welcoming you back to our hotel. Kindest Regards, Soumya Nandi Guest Services Executive The Tower Hotel

10/10 – Uitstekend

Robert

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Nice hotel, friendly staff.
2 nachten verbleven in mei 2023
Reactie van The Tower Hotel op 22 mei 2023
Thank you Kindly for your feedback.We look forward in welcoming you back to our hotel.Kindest Regards,Fabrizio GiacovazziGuest Services Executive

8/10 – Goed

Dineke

3 nachten verbleven in mei 2023
Reactie van The Tower Hotel op 27 mei 2023
Thank you Kindly for your feedback. We look forward in welcoming you back to our hotel.Kindest Regards,Fabrizio GiacovazziGuest Services Executive

10/10 – Uitstekend

Mark A

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
3 nachten verbleven in april 2023
Reactie van The Tower Hotel op 29 apr 2023
Thank you Kindly for your feedback. We look forward in welcoming you back to our hotel.Kindest Regards,Fabrizio GiacovazziGuest Services Executive

10/10 – Uitstekend

Naima

1 nacht verbleven in april 2023
Reactie van The Tower Hotel op 26 apr 2023
Thank you Kindly for your feedback. We look forward in welcoming you back to our hotel.Kindest Regards,Fabrizio GiacovazziGuest Services Executive

10/10 – Uitstekend

Annelies

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Mooi uitzicht en gelegen aan een ideale metrolijn.
3 nachten verbleven in april 2023
Reactie van The Tower Hotel op 19 apr 2023
Thank you Kindly for your feedback. We look forward in welcoming you back to our hotel.Kindest Regards,Fabrizio GiacovazziGuest Services Executive

8/10 – Goed

Hans

Reisde met partner
Prima locatie we hadden kamer met uitzicht op de tower bridge, volop restaurants en terrassen in de buurt de tube op redelijke afstand, ontbijt was prima
3 nachten verbleven in april 2023
Reactie van Monzur op 10 apr 2023
Dear Hans,Thank you so much for your feedback regarding your recent stay with us at The Tower Hotel.We always strive to deliver the best experience to our guests and I am pleased to know that you had an enjoyable stay with us. It is our guest's valued comments, based on their individual experience, that assist us in continually improving our service standards so thank you again for taking the time to provide us with feedback. We greatly look forward to welcoming you back in the not too distant future.Kind RegardsMonzur OsmaniFront Of House Team Leader

6/10 – Redelijk

Dirk

Zakenreiziger
Positief: Personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Prachtige locatie, maar echt vergane glorie. Geen 4 sterren waardig!
2 nachten verbleven in maart 2023
Reactie van Guest Services op 2 apr 2023
Thank you Kindly for your feedback. We will discuss with the relevant heads to sought out the concerns highlighted.We look forward in welcoming you back to our hotel.Kindest Regards,Fabrizio GiacovazziGuest Services Executive

8/10 – Goed

Rene

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Prima hotel, alleen erg harde bedden (en we zijn toch harde bedden grwend
3 nachten verbleven in februari 2023
Reactie van The Tower Hotel op 9 mrt 2023
Thank you Kindly for your feedback. We will discuss with the relevant heads to sought out the concerns highlighted.We look forward in welcoming you back to our hotel.Kindest Regards,Fabrizio GiacovazziGuest Services Executive

10/10 – Uitstekend

Jeroen

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Het sanitair kan wel een update gebruiken En ietsje warmer op de kamer
2 nachten verbleven in februari 2023
Reactie van The Tower Hotel op 27 feb 2023
Thank you Kindly for your feedback. We look forward in welcoming you back to our hotel.Kindest Regards,Fabrizio GiacovazziGuest Services Executive

8/10 – Goed

Roger

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
De ligging direct naast de Tower Bridge en op loopafstand van de gezellige Borough zorgt voor de goede beoordeling. Het ontbijt was zeer eenvoudig. Engels (worstjes, witte bonen….) en verder met minibroodjes, minicroissants en toast, cereals, meloen. Op de laatste ochtend werd er nauwelijks aangevuld wat op was en dat al om 9.00 uur.
4 nachten verbleven in februari 2023
Reactie van Jian op 25 feb 2023
Thank you for your feedback, we're pleased to hear that you enjoyed our location near Tower Bridge and the lively area that London has to give! We apologise that the breakfast did not meet your expectations and we will take your comments into consideration as we continue to improve our services for guests. We appreciate your feedback and hope to welcome you back in the future!

8/10 – Goed

Ronald

Zakenreiziger
Positief: Comfort kamer
location nice view
nice location only bit chaos at breakfast
1 nacht verbleven in februari 2023
Reactie van Jian op 25 feb 2023
Thank you for your feedback. We're glad you enjoyed the location of our hotel! We apologise for any inconveniences that may have caused during breakfast time, and we will work to improve this for our future guests. We hope you will consider staying with us again in the future.

8/10 – Goed

Charlotte

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Reactie van The Tower Hotel op 6 mrt 2023
Thank you Kindly for your feedback. We look forward in welcoming you back to our hotel.Kindest Regards,Fabrizio GiacovazziGuest Services Executive

8/10 – Goed

RPJ

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Prima Hotel, wel wat prijzig
Wellicht een wat duur verblijf, maar zit op een goede locatie. De hotelkamers vind ik wat ouderwets en kunnen wel een kleine update gebruiken zonder de stijl aan te passen.
1 nacht verbleven in december 2022
Reactie van The Tower Hotel op 13 dec 2022
Thank you Kindly for your feedback. We look forward in welcoming you back to our hotel.Kindest Regards,Fabrizio GiacovazziGuest Services Executive

6/10 – Redelijk

Marloes

Reactie van The Tower Hotel op 7 mrt 2023
Thank you Kindly for your feedback. We look forward in welcoming you back to our hotel.Kindest Regards,Fabrizio GiacovazziGuest Services Executive