Receptie

Beoordelingen van Saba Hotel London by Saba

3 out of 5
Saba Hotel London by Saba
77 Shepherds Bush Road, London, England

Beoordelingen

7,2

Goed

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 46 van 331 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 144 van 331 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 97 van 331 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 32 van 331 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 12 van 331 beoordelingen" "

7,6/10

Netheid

7,4/10

Personeel en service

7,0/10

Voorzieningen

6,8/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

7,2/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

10/10 – Uitstekend

Monique

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
verblijf bij Saba in London
Nette kamer, goed ontbijt wel een erg kleine TV :-) Goede bereikbaarheid met metro en trein.
2 nachten verbleven in maart 2020

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
3 nachten verbleven in april 2019

6/10 – Redelijk

H, Valkenswaard

Positief: Netheid
Hotel met goede ligging.
Kleine kamers, maar dit is overal in Londen. De kamers zijn erg schoon, en de badkamer ook. Handdoeken aanwezig en worden iedere dag vervangen als je dat wil. De kamer was wel de eerste twee dagen heel erg warm, maar dit werd verholpen na melding aan de receptie. Wij hadden 2 kamers aan de voorkant, waar overdag erg veel lawaai van het verkeer was, en 3 x per uur een ambulance met sirene langst kwam. Bij het ontbijt konden we alle dagen alleen maar kiezen uit roerei of gebakken ei met toast en eventueel witte bonen in tomatensaus. Er was geen gesneden vlees, alleen maar jam om op het (witte) brood mee te beleggen, en er waren nog vruchten yoghurtjes. Geen grote keuze, maar je hoeft niet met honger de deur uit. Voor ons was het een prima hotel, de ligging was goed tussen 2 metro stations, en in de buurt van het hotel waren voldoende eettentjes waar je lekker kunt eten.
4 nachten verbleven in oktober 2018

10/10 – Uitstekend

Carolien

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Sabahotel London
Sabahotel Verblijf was goed, heerlijk geslapen, ontbijt lekker genoeg keuze. Personeel zeer vriendelijk en behulpzaam
1 nacht verbleven in december 2017

8/10 – Goed

Geert

Positief: Netheid, personeel en service
3 nachten verbleven in augustus 2017

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Kamer was in de grootte van een badkamer!
Personeel was te kil, kwamen niet echt vriendelijk over. Hotelkamer was zeer klein, daarom moeilijk door de kamer te manoeuvreren. Ze plaatsen in iedere kamer een klein koelkastje wat ontzettend veel geluid maakt, alsmede een mobiele airco die men door het lawaai dat het maakt niet durft aan te zetten. Bed was ook TE zacht. Kortom, zeer slechte ervaring met dit hotel. Om maar niet te spreken over de gasten die met deuren slaan.

2/10 – Ontzettend slecht

M., Rotterdam

Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Erg slecht hotel maar vriendelijk personeel
De buitenkant en de receptie zien er netjes uit. Er zijn 2 ingangen maar er wordt duidelijk aangegeven waar je je moet inchecken. We konden voor het inchecken de koffers achterlaten en de stad ingaan. Er zijn 3 metrostations op 10 min. lopen afstand. En met de metro ben je binnen een half uurtje in het centrum. Hotel ligt dus niet erg centraal maar het is te doen. In de buurt kun je ook fietsen huren die je op veel verschillende plekken weer kunt inleveren. Tot nu toe valt het allemaal mee. Totdat we hadden ingecheckt en de kamer binnen gingen. De kamer lag beneden onder de trap en naast de receptie. Het was ontzettend gehorig! Je hoort iedereen de trap af gaan en praten in de gang bij de receptie. De kamer zelf was klein, te warm en niet fris. Datzelfde geldt voor de badkamer. De volgende ochtend werden we (verkouden) wakker van de eerste mensen die naar het ontbijt gingen. De douche werkte slecht. Het ene moment was het water heel koud en het andere moment heel erg heet. Bij het ontbijt vraagt een medewerker hoe je je eieren wilt en of je er bonen bij wilt. Je krijgt er toast bij en het wordt direct in de keuken gemaakt. Dit was best ok. Er was geen koffie-apparaat maar zakjes en heet water. Er waren 2 soorten droge broodjes en iets van cornflakes. Geen uitgebreid ontbijt dus. Je kunt het er een tijdje op volhouden totdat je in de stad bent en echt goed kunt eten. We raden iedereen aan een ander hotel te zoeken. Hopelijk is niet elk hotel in deze prijsklasse zo slecht.

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer
Zeer kleine en gehorige kamer. Gelegen langs drukke weg met veel sirenes van alarmdiensten. Matig ontbijt in kleine ontbijtzaal waardoor je soms moet wachten omdat de zaal vol is. Metro op ongeveer 500 meter afstand. Veel winkels en restaurants in de buurt. Goede uitvalsbasis voor de stad.

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer
Veel te duur voor geboden comfort
Erg sober meer een jeugdherberg kamers zijn klein en aan de weg kant erg gehorig en met gesloten raam heel benauwd

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Negatief: Netheid, personeel en service
Simpel maar schoon
Aardig hotel maar zeer slechte bedden. En ontbijt was erg eenvoudig. Je krijgt een keuze uit: scrammbeld egg of gebakken ei. Daarbij twee toast en cornflakes. Meer kreeg je niet. Ik zou er niet nog een keer verblijven.

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
The room itself was a little run down and could use a little maintenance, as there were cracks in the wall, broken window lock and shower door was stiff, but it was a pleasant stay overall, with decent facilities and a comfortable bed.
1 nacht verbleven in februari 2023

6/10 – Redelijk

Stefan

Reisde met familie
Negatief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Positiv Nähe zu den meisten Sehenswürdigkeiten Negativ absolut abgewohntes Zimmer.
6 nachten verbleven in oktober 2022

10/10 – Uitstekend

Anita

Reisde met partner
Positief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
This is a handy property close to Hammersmith and shepherd's bush so had good transport options. As others have said their are narrow stairs to go upstairs but you only need to take them up once and down again when you leave. Nice breakfast sets you up for the day the rooms are smallish but clean.in Hammersmith is a william morris pubgood option for meals
7 nachten verbleven in september 2022

6/10 – Redelijk

Ralf

Reisde met een groep
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Hallo London war wie immer prima,nur wenn am in einem Zimmer kommt haben da keine Kopfkissenbezüge vom Vorgänger auf dem Boden zu liegen.Ein Ventilator der dann angebracht würde wegen der Hitze,der treckig war- hätte man ja vorher mal abwischen können.Dann der ganze Baumüll von der Handwerkergruppe die da die ganzen Hotels dorchrödelt - da stellt man einen Container auf.Die Duschköpfe sollten öfters mal gereinigt werden - ebenso die Abluftabdeckungen in der Dusche wo zich Fliegen drann hingen.Fotos kann ich gerne senden
2 nachten verbleven in juli 2022

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Could do better
Location good, Friendly staff, fan in room which helped with cooling it down. Room tired and not as clean. Dirty marks on walls that could be cleaned off easily, cobwebs around the ceiling, floor needed a mop. Torn net curtain on window, shower looked good but poor water flow through shower head. Basin tap very stiff and noisy. Bathroom clean though and water hot and bed comfy with clean bedding. If the disappointing points were improved then my opinion would be higher and in our opinion it was not value for money for the price we paid
1 nacht verbleven in augustus 2022

8/10 – Goed

Emma

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Weekend trip in the heatwave
Cheap and cheerful, thsnk goodness for the fan in the room! Was a hot weekend. Breakfast was nice and quick. Room clean, beds comfy . Room decor a little shsbby but you get what yoh pay for
1 nacht verbleven in augustus 2022

6/10 – Redelijk

Harry

Positief: Netheid, personeel en service
Saba booked but staying next door
We arrived to find out we wasn't in the saba hotel but next door across the road room was basic open wardrobe 3 hangers metal folding beds tiny TV on the wall and a fan and microwave and fridge room was warm and fan not effective light over mirror in bathroom not working on a good note the room and bathroom was very clean so was the rest of the building. Not listed in the advert for this hotel is on street parking that cost £6 an hour cost me £54 a day to park not an extra i was expecting also breakfast was disappointing had it the first day cold toast and beans and two overcooked fried eggs and coffee was packet so paid extra to eat out
3 nachten verbleven in augustus 2022

8/10 – Goed

Joanne

1 nacht verbleven in juli 2022

10/10 – Uitstekend

Vincent

1 nacht verbleven in juni 2022

10/10 – Uitstekend

Richard

1 nacht verbleven in juni 2022

8/10 – Goed

Jillian m

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Modest, completely adequate accommodation reasonably priced. Nice people. I'd stay here again.
1 nacht verbleven in juni 2022

10/10 – Uitstekend

Michael

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in juni 2022

4/10 – Matig

Julia

Zakenreiziger
Positief: Netheid, comfort kamer
Was told to phone the hotel before checkin though phoneline was engaged everytime I rang. Room was clean and comfortable bed. Room was very noisy from other guests and traffic.
1 nacht verbleven in juni 2022

2/10 – Ontzettend slecht

Florencia

Reisde met familie
Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Expect a no elevator service. Housekeeping was not nice. Washroom no hot water at the sink. If you open the window, bugs are coming in. No bathroom tissue holder. Cheap breakfast serving every morning. We have experience in this hotel.
4 nachten verbleven in mei 2022

10/10 – Uitstekend

Lynne

1 nacht verbleven in mei 2022

8/10 – Goed

James

Zakenreiziger
Good value. Convenient location. Basic. Cramped bu
Good value. Convenient location. Basic. Cramped but usable shower room/loo
1 nacht verbleven in mei 2022

10/10 – Uitstekend

Cathrina

Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
4 nachten verbleven in april 2022

8/10 – Goed

Yoshiaki

Positief: Netheid, personeel en service
スタッフは気さくで、交通の便は良かった。 施設は、音が通りやすいため、宿泊者がお互いに気をつけていた。
6 nachten verbleven in april 2022

8/10 – Goed

Jemima

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Qualité prix bien, un peu de bruit cote rue. Personnel tres prestatif
3 nachten verbleven in april 2022

6/10 – Redelijk

Pernille

2 nachten verbleven in april 2022

6/10 – Redelijk

Monique

4 nachten verbleven in april 2022

8/10 – Goed

laurent

Reisde met familie
Positief: Personeel en service
Juste pour dormir
Une bonne localisation. Plein de restaurant à proximité à des prix très variés. Facilité d'accès au centre ville grâce à plusieurs de métro à proximité. Un des pire petit déjeuner que j'ai eu l'occasion de goûter. Peu de place pour s'installer, obligé d'attendre et une fois installé on est pressé par le personnel pour vite libéré les tables avant 9 h. Mes produits sont de qualité médiocre. Café soluble, fruit en conserve, pas de viennoiseries, juste des toasts et en quantité limité 2 par personnes. Bref a évité. A moins de 5 minutes à pied de l'hôtel vous trouverez de Super petit dej en quantité illimitée pour 8 pounds
5 nachten verbleven in april 2022

8/10 – Goed

David

1 nacht verbleven in april 2022

6/10 – Redelijk

anne

Positief: Netheid, personeel en service
So so hotel.
This hotel is very mediocre. It's clean and hospitable, but very cramped with poor sound proofing. Value for money but has no lifts. Handy for facilities but poky in communal areas. I wouldn't stay here again, as I like lifts and spacious receptions and rooms. There aren't baths in the rooms, but the showers work ok. Great if there's nowhere else. Poor acoustics. No do not disturb signs on door handles.
4 nachten verbleven in april 2022

6/10 – Redelijk

dominique

Reisde met familie
Positief: Personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Hotel peu pratique. Tres bruyant. Personnels agréables malgré tout
2 nachten verbleven in april 2022

8/10 – Goed

Jonathan

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Enjoyable visit
Lovely shower, comfortable triple room and friendly and courteous staff eager to help -our room didn’t have a TV remote and this was sorted immediately by the pleasant gentleman from Reception .
1 nacht verbleven in april 2022

10/10 – Uitstekend

Erika

Reisde met familie
Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Rekommenderar!
Kan verkligen rekommendera detta ställe. Förutom lite damm kändes rummen fräscha. Trevlig och serviceinriktad personal. Bussar runt knuten och tunnelbana på 8-10 min avstånd.
3 nachten verbleven in maart 2022

8/10 – Goed

Pawel

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
3 nachten verbleven in maart 2022

10/10 – Uitstekend

Michel

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Accueil très bien Petit déjeuner correct Chambre très bien Juste l'eau chaude qui coule lentement Sinon très bien
3 nachten verbleven in maart 2022

2/10 – Ontzettend slecht

Yaseen

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in maart 2022

8/10 – Goed

Kristine

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
3 nachten verbleven in maart 2022

10/10 – Uitstekend

Kevin

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
We were very happy with our stay staff excellent
1 nacht verbleven in februari 2022

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service
Basic but functional
Basic room and value for money if paying basic price. Close to station.
1 nacht verbleven in november 2021

8/10 – Goed

darren

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Ive been staying in this area constantly over the past 2 years for work and i find it conveniently placed with on street parking overnight available free. The hotel was fine, clean enough, breakfast was a basic continental style so dont expect too much but there are plenty of places to go for breakfast if you prefer. Ill stay again.
1 nacht verbleven in januari 2022

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
4 nachten verbleven in januari 2022

8/10 – Goed

D

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Good
Was good for the price, simple check in and room was better than i expected
1 nacht verbleven in januari 2022

10/10 – Uitstekend

Dejon

Positief: Comfort kamer
1 nacht verbleven in december 2021

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in december 2021

10/10 – Uitstekend

R

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in november 2021

6/10 – Redelijk

Gitte

Reisde met familie
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Morgenmad og standarden er faldet en del siden sidst vi besøgte hotellet.
4 nachten verbleven in november 2021