Superior vierpersoonskamer | Een kluis op de kamer, een bureau, verduisterende gordijnen

Beoordelingen van Lucky 8 Hotel

3 out of 5
Lucky 8 Hotel
21 -25 York Road, Ilford, England

Beoordelingen

7,4

Goed

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 217 van 910 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 368 van 910 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 179 van 910 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 73 van 910 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 73 van 910 beoordelingen" "

8,0/10

Netheid

8,2/10

Personeel en service

6,2/10

Voorzieningen

7,4/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

5,2/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

8/10 – Goed

Pieter

Reisde met partner, Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Friendly staff, we were 'upgraded' from lucky8 to Best Western Greater London, which is 2 blocks away. Check-in took long to enable the room cards, but they work;-). Our stay was during one of the hottest Londen days, 30degrees celcius, and nog airco in the hotel rooms. So we had a very warm night with only air ventilation. Outside construction workers worked till past 23pm and that made an awful lot of noise. I would expect that this is normally not the case as the rooms are located at the quiet side of the building.
1 nacht verbleven in juli 2022
Reactie van BB op 10 aug 2022
Dear Guest, Thank you for your feedback. Your opinion is very important to us and we appreciate you have taken the time to review your last experience with us! Looking forward to seeing you back. Kind Regards, Lucky 8 Hotel, Management

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

3 nachten verbleven in februari 2020
Reactie van Lucky 8 Hotel Team op 10 mrt 2020
Thank you for your recent stay with us and your valued feedback.

2/10 – Ontzettend slecht

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie en kleine kinderen
Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Dit hotel is absoluut GEEN aanrader. Buiten het feit dat het ruim een uur van het centrum is, valt het hotel enorm tegen! Bij aankomst word je niet vriendelijk gegroet en lijkt het alsof je een enorme belasting voor ze bent. Wij hebben een reservering gemaakt voor een gezin met 2 kinderen en een baby. Bij het maken van een reservering heb ik duidelijk gevraagd om een babybed. Bij aankomst bleek er geen bed beschikbaar te zijn. Ik had aangegeven een reservering te hebben gemakt met babybed. Mevrouw vond het heel vreemd dat ik hier op bleef hameren en dat de baby maar tussen mama en papa kan gaan slapen. Aankomst in kamer was zorgwekkend. Een zeer ranzige ,vochtige vloerbedekking. Daarbij zaten we misschien in een 20 vierkante kamere waar 2x"2 persoonsbedden" staan. De bedden kon je net anderhalf noemen en je voelt de ijzeren stangen in het matras tegen je rug aandrukken. Ik heb gebeld om extra kussens omdat de kussens enorm dun waren maar ook dat hadden ze niet op voorraad. Vochtplekken en scheuren in de muren waren niet om aan te zien. Het was een hotel inclusief ontbijt. De ruimte waar het ontbijt te bevibden was , was een kamer met een aantal tafels die wellicht 25 mensen max! Kon opnemen. Het buffet was niet aangevuld en als je om iets vroeg dan werd er gezegd dat het op was. Vreselijke ervaring met kinderen erbij. Eerste en nooit meer! Ik adviseer iedereen km iets meer te betalen aan een hygiënische hotel dan verblijven in deze vreselijke plek.
3 nachten verbleven in februari 2020
Reactie van Lucky 8 Hotel Team op 10 mrt 2020
Dear Guest, Thank you for taking the time to share your valuable feedback. Our commitment at The Lucky 8 Hotel is to provide personal attention to everyone who stays with us, and it is helpful when our guests pass their opinions and experiences to us, allowing us to refine our procedures and services where necessary, so that we can improve and provide a better service to all our customers. Please accept my most sincere apologies in respect of what was clearly such a disappointing experience. I can only assure you that comments of this nature are extremely rare and certainly not representative of our usually excellent levels of customer care and guest feedback. I do hope you will consider us again in the future.

2/10 – Ontzettend slecht

gjm

Reisde met familie
Negatief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
in de rij voor het ontbijt vanwege kleine eetzaal, geen kast in de kamer, kamer heel gehorig, geen glazen/bekers alleen 2 kopjes op 4 persoons kamer,
16 nachten verbleven in augustus 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Aardig personeel bij de entree. Behulpzaam en aardig.
2 nachten verbleven in augustus 2019

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
Netjes en schoon. Maar gen airconditioning, het was er veeel te heet !! Benauwd en enorm gehorig.
2 nachten verbleven in juni 2019

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

1 nacht verbleven in juni 2019

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service
2 nachten verbleven in juni 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

2 nachten verbleven in mei 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Vorig jaar ook geweest. Accomodatie was licht verbeterd. Het was netter om het hotel. Ontbijt was onveranderd en nog altijd voldoende. In het hotel is het wel gehoorig. De douche hebben erg weinig waterkracht.
2 nachten verbleven in april 2019

2/10 – Ontzettend slecht

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Negatief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Ontvangst was goed doch bij uitleg om naar Londen te kunnen gaan moesten we uverdere info inwinnen in het station. Onze gezinskamer was niet in het hotel zelf. Wij moesten naar een huis in een straat naast het hotel. In het huis hoorde je het lawaai van andere bewoners. In de kamer zelf was het tapijt vuil en vies, matrassen en kussens waren in slechte staat. Een lekkende douchekraan met weinig kans om een degelijke warme douche te nemen. Ontbijt was heel pover en enkel Engels ontbijt terwijl wij continentaal betaalden. Onder de tafel en warmhoudkast stond er een muizenval. Hier komen wij nooit nog terug!
2 nachten verbleven in maart 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
3 nachten verbleven in december 2018

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Ratten aan de vuilbakken voor ons huisje. Let wel in deze buurt wonen vele andere nationaliteiten....voor ons geen probleem want we zijn wereldreizigers maar voor iemand dat dit niet gewoon is kan dit afknapper zijn. Ontbijt is wel iedere dag hetzelfde zelfs met kerstmis.
5 nachten verbleven in december 2018

8/10 – Goed

Laure, Leiden

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Vriendelijk personeel en dichtbij station
Schone kamer, en erg vriendelijk personeel. Ook is het hotel dichtbij het station en zijn er veel eetgelegenheden rondom het hotel. Voor een bezoek aan de 02 Arena is dit hotel ook erg geschikt.
1 nacht verbleven in september 2018

6/10 – Redelijk

gijs, Groningen

Negatief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
In a bad neighbourhood
Small rooms, breakfast is not fancy. Far out of London.
2 nachten verbleven in juli 2018

6/10 – Redelijk

Sharida, Den Haag

Negatief: Comfort kamer
Middelmatig hotel, geen aanrader
Kamers te warm in de zomer. Geen airco. Beperkt aantal ventilators. Met het raam open geslapen. Veel herrie buiten. Geen badhanddoeken alleen kleine handdoeken. Sommige kamers waren ruim. Personeel wel vriendelijk maar afstandelijk. Beter meegemaakt in Londen. Ontbijt ok, niet uitgebreid. In de nacht last gehad van rumoerige gasten. Ik was hier voor n nachtje, net genoeg. Zou er niet langer willen blijven en ook niet nog een keer.
1 nacht verbleven in juli 2018

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Keurig hotel. Niets te weinig.
Mooi hotel. Vlak bij het treinstation van Ilford. Binnen 20 minuten bij London Liverpool street. Goed en behulpzaam personeel. Prima ontbijt (wel druk, dus kom op tijd bij het ontbijt). Ligt niet aan een drukke straat en is snachts rustig. Ideaal voor een familie of een groep vrienden die London willen bekijken.
7 nachten verbleven in juni 2018

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Positief: Personeel en service
Voor zo een lage prijs is het een goed hotel .
Hotel is netjes de kamers worden keurig schoongemaakt .Ontbijt is typisch Engels .Naar centrum Londen eerst met de trein , daarna metro .Vlakbij hotel groot en leuk winkelcentrum .Nadeel is je kan niet “even “ terug vanuit centrum Londen naar je hotel .verder prima ! Heel aardig personeel .
3 nachten verbleven in mei 2018

8/10 – Goed

nan, Groningen

Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
Aangenaam hotel
Prima hotel met klantvriendelijk personeel. Niet groot, maar wel prima te doen. Ontbijt ook goed verzorgd, niets op aan te merken.
3 nachten verbleven in oktober 2017

8/10 – Goed

Gerard, Roosendaal

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Nice hotel directly near the railway station
2 minutes walking from the rail station. Room had enough space for 4 persons. Breakfast was good only the room for breakfast was very small.
4 nachten verbleven in augustus 2017

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Vlakbij de metro en winkels en restaurants.
Nette kamer en typisch Engels ontbijt. Gratis parkeren. Kamer heeft geen airco dus in hardje zomer kan het warm zijn!

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

8/10 – Goed

linda, arnhem

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Comfort kamer
Goed, schoon en dichtbij treinstation.
Goed ontbijt en schone kamers, alleen jammer dat er wel 2 bedden stonden, maar ze helaas niet tegen elkaar aan konden worden gezet. Snachts ging maar liefst 8x het brandalarm af. Kan gebeuren op zich, maar dan lees je recensies op internet en dan blijkt dit nog wel eens voor te komen. Hier moet de hoteleigenaar iets aan doen, want om 3 uur snachts 8x gewekt worden kan echt niet. Wij hadden onze kamer naast de trap en omdat alles van hout is was dit erg gehorig. De deur hoorde je ook hard dichtslaan. Verder ligt het hotel aan het treinstation en zitten er diverse winkels in de buurt. S'avonds zijn wij bij een goed turks restaurant wezen eten.

6/10 – Redelijk

Katrien , Gent

Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Ontbijt was goed maar de zaal was te klein. Wij waren met twee dus vonden we snel een tafeltje maar gezinnen met kinderen moesten zich soms opsplitsen.

6/10 – Redelijk

Ingrid en Mirte, Alphen aan den Rijn

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Comfort kamer
Het hotel ligt dicht bij het station
We hadden geboekt bij het Lucky 8 hotel en werden in een ander hotel geplaatst. Hier was ik niet blij mee, daar we veel gereisd hadden. We moesten naar een ander hotel lopen in een straat dichtbij. De receptioniste wees de straat aan en zei dat daar een dependance was. Wij gingen op zoek in de straat naar een hotel met dezelfde naam. Na een flink eind in de straat vergeefs te hebben gezocht, zijn we weer terug gelopen. Bleek dat we in een ander hotel zaten, de western Union. Dit was inderdaad dichtbij. Geen behulpzame receptioniste dus. Verder was het hotel netjes en schoon. Wel was het bed erg klein voor een tweepersoonsbed. De kamer was erg warm en daarom het raam opengezet, hierdoor kwam er 's nachts veel lawaai van de straat naar binnen. Het ontbijt was goed en de receptie was behulpzaam.

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service
Goed familie hotel voor een city trip Londen.
We verbleven hier ivm bezoek aan Londen. Het trein station is 5 minuten lopen vanaf het hotel.in 15 minuten naar Londen centrum, ideaal. Onze familie kamer was netjes met 2 x 2 persoons bedden. Gratis parkeren op het terrein van het hotel.

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service
Negatief: Comfort kamer
Praktisch hotel dicht bij Londen
Personeel vriendelijk en behulpzaam. Kamer ziet er goed uit. Probleem is dat het 's nachts veel te warm is in de kamer; niet te koelen of te ventileren. (buitentemp overdag ca. 25C). De eetzaal is niet berekend op veel gasten tegelijkertijd en het is er veel te warm.

8/10 – Goed

Andre, Nederland

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Uitvalsbasis voor bezoek Londen
Prima uitvalsbasis voor een bezoek aan Londen, zeker gezien de nabijheid van een treinstation. Ilford is geen echte toeristische trekpleister, meer heeft wel prima restaurants en een leuke pub. De bedden in het Hotel zijn beslist niet top. En sommige kamers zijn krap.

6/10 – Redelijk

Wilco, Berghem

Positief: Netheid, personeel en service
Hotel dichtbij een treinstation
Hotel ligt nog geen 2 minuten van een treinstation waardoor je vlug naar het hartje van Londen kunt vertrekken. Ontbijt is vrij variërend.

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Goede locatie en net en fris hotel
Prima hotel zeer dicht bij het station maar 300 meter lopen Het lijkt alsof dit hotel recent helemaal verbouwd is want alles zit er heel strak en netjes uit Personeel is behulpzaam en vriendelijk dus ook prima Op ongeveer 10 minuten (trein/metro) zit Stratford west field shopping center die werkelijk zeer groot is en waar je makkelijk een hele dag kunt winkelen met ook zeer veel eetgelegenheden Ontbijt hotel prima alleen wel voornamelijk een Engels ontbijt met dan nog wel wit brood bruin brood croissantjes en enkele zoete broodjes 2 minpuntjes waren wel dat ondanks de airco het heel erg warm is in de ontbijtzaal en dat het risico bestaat dat als heel veel mensen tegelijk gaan ontbijten er plek tekort is Maar alles bij elkaar een prima prijs kwaliteit verhouding

4/10 – Matig

Matthew

Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in april 2024
Reactie van Lucky8 Hotel op 3 mei 2024
Dear Valued Customer,Thank you for completing our survey regarding your recent stay at our property. By telling us what you liked about your stay and how we can improve in the future. Your opinion is matter to us We hope you will come back and see us again soon. Thank you again for taking the time to complete the survey. Kind Regards, Lucky 8 Hotel

6/10 – Redelijk

Sian

Reisde met partner
Negatief: Voorzieningen
Check-in was complicated as e-mail warning of the £50 up-front deposit and need for photo ID was sent to junk mail. Parking is advertised as included in the price, when it’s available on a first come, first served basis and there are only TWO spaces! Bed was not comfortable, only 1 pillow and that felt like resting your head on a patio slab!! On the plus side it was exceptionally cheap and I guess you get what you pay for.
1 nacht verbleven in april 2024
Reactie van Lucky 8 Hotel op 24 apr 2024
Dear Valued Customer,Thank you for completing our survey regarding your recent stay at our property. By telling us what you liked about your stay and how we can improve in the future. Your opinion is matter to us We hope you will come back and see us again soon. Thank you again for taking the time to complete the survey. Kind Regards, Lucky 8 Hotel

2/10 – Ontzettend slecht

Daisy

Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in april 2024
Reactie van Lucky 8 Hotel op 18 apr 2024
Dear Valued Customer, Thank you for completing our survey regarding your recent stay at our property. By telling us what you liked about your stay and how we can improve in the future. Your opinion is matter to us We hope you will come back and see us again soon. Thank you again for taking the time to complete the survey. Kind Regards, Lucky 8 Hotel

6/10 – Redelijk

Imran

Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in januari 2024
Reactie van Lucky8Hotel op 16 feb 2024
Dear GuestThank you for completing our survey regarding your recent stay at our property.Our team is committed to providing an exceptional experience, and we appreciate your feedback as a valued guest of ours. By telling us what you liked about your stay and how we can improve, you are helping us deliver a superior experience for you and other guests in the future.We hope you will come back and see us again soon.Thank you again for taking the time to complete the survey

2/10 – Ontzettend slecht

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Negatief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Booked with Continental Breakfast but NOT Provided
I booked with this Hotel but they sent me to Best Western... I paid with Continental Breakfast but when i got my slip it as no breakfast i even show the reception that stated in my booking...This twice already happened to me so avoid this 2 hotels at all cost. HIGHLY NOT RECOMMENDED
1 nacht verbleven in februari 2023
Reactie van BIANCA op 6 apr 2023
Dear Guest, Thank you very much for your feedback and thank you for choosing us as your venue! I am honestly sad to learn you have encountered issues with the room and you did not reported to the Lucky 8 reception team who would have happily sorted it out for you to have a better experience with us. We are looking forward to your next stay with us in the nearest future! If there is anything we can do to make your future experience better, please, do not hesitate to directly contact us! Kind regards, Lucky 8 Hotel, Management

4/10 – Matig

Aaron

2 nachten verbleven in oktober 2022
Reactie van bianca op 19 apr 2023
Dear Guest, Thank you for your feedback I am sorry to hear that you did not report your issues to the reception staff as they would have been happy to help you with all your needs. I would like to hear more about your experience and to make your future stay a more positive one. Kindly send us an email . Kind Regards, Lucky 8 Hotel, Management

10/10 – Uitstekend

Philip

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Great place to stay
Great hotel, friendly staff
2 nachten verbleven in oktober 2022
Reactie van BIANCA op 6 apr 2023
Dear Guest, Thank you for taking time and posting a review about your stay in our hotel. We were glad to know that overall you have enjoyed your stay with us. We are looking forward to welcoming you back in the nearest future. Kind Regards, Lucky 8 Hotel, Team

2/10 – Ontzettend slecht

Israel

Zakenreiziger
Negatief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
Staff extremely rude to everyone for no reason. Specifically the Polish ladies with big lips. Drug adicts everywhere outside and prostitutes.
3 nachten verbleven in september 2022
Reactie van BIANCA op 6 apr 2023
Dear Sir,Thank you for your feedback, however, after checking our system's notes I have came across your booking where is stated that you in fact did not stay in the hotel due to the fact that you did not have the security deposit(which si advertised on the website).You were also very rude with our staff (swearing and showuting ) and we do not accept this type of behaviour against our staff who try their best to accommodate the guests.Kind Regards,Lucky 8 Hotel Management

10/10 – Uitstekend

Paul Wing Kwong

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Very friendly and helpful staff at the reception.
3 nachten verbleven in september 2022
Reactie van BIANCA op 6 apr 2023
Dear Guest, Thank you for your feedback. We are happy to hear that you enjoyed your stay. Looking forward to seeing you back. Kind Regards, Lucky 8 Hotel, Management

4/10 – Matig

Mark

Zakenreiziger
I was suppose to stay at Lucky 8 hotel as I pick it as it was ne
2 nachten verbleven in september 2022
Reactie van BIANCA op 6 apr 2023
Dear Guest, I would to thank you for taking the time to review your recent experience with us, at the Lucky 8 Hotel. We are delighted to read that you have enjoyed your stay with us. Kind Regards, Lucky 8 Hotel Team

2/10 – Ontzettend slecht

Muhammad K

2 nachten verbleven in september 2022
Reactie van BIANCA op 19 apr 2023
Dear Guest, Your opinion is very important to us, therefore, I would like to take the opportunity to thank you for taking the time to review your last experience with us! On behalf of Lucky 8 Hotel team, I would like to apologize once again in respect of what was clearly a disappointing experience. I do hope you will consider us again in the future. Kind Regards,Lucky 8 Hotel, Management

4/10 – Matig

Aaron

Negatief: Personeel en service
1 nacht verbleven in september 2022
Reactie van BIANCA op 19 apr 2023
Dear Guest, Your opinion is very important to us, therefore, I would like to take the opportunity to thank you for taking the time to review your last experience with us! I would Like to reassure you that all your comments have been taken into consideration and our we have taken immediate action accordingly. On behalf of Lucky 8 Hotel team, I would like to apologize once again in respect of what was clearly a disappointing experience. I do hope you will consider us again in the future. Kind Regards, Lucky 8 Hotel, Management

2/10 – Ontzettend slecht

Phil

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Comfort kamer
Intruder alarm went off at 1am. The hotel was unable to turn it off, it was going off until afer i checked out, it was torture
1 nacht verbleven in augustus 2022
Reactie van BIANCA op 6 apr 2023
Dear Guest, Your opinion is very important to us, therefore, I would like to take the opportunity to thank you for taking the time to review your last experience with us! I would Like to reassure you that all your comments have been taken into consideration and our we have taken immediate action accordingly. On behalf of Lucky 8 Hotel team, I would like to apologize once again in respect of what was clearly a disappointing experience. I do hope you will consider us again in the future. Kind Regards, Lucky 8 Hotel, Management

6/10 – Redelijk

Patrick

Reisde met partner
Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Das zimmer war sehr heruntergekommen und von schimmel befallen, es war vogelkot auf den fenstern so dick das es ein zweiter sichtschutz war und es fanden Bauarbeiten statt, die uns nicht mitgeteilt wurden usw. das Frühstück war nicht wie es angezeigt wird auf den bildern, unfreundliches personal. Also in großen und ganzen NICHT zu empfehlen.
2 nachten verbleven in augustus 2022
Reactie van BIANCA op 6 apr 2023
Dear Guest, It is a big disappointment for us that we did not meet your expectations in terms of cleanliness. We do hope you will give us another change to change your negative impression into a positive one. We look forward to seeing you back to our property. Kind Regards, Lucky 8 Hotel, Management

4/10 – Matig

Billy

Zakenreiziger
Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Avoid! Bed bugs!!!
BED BUGS!!! Avoid at all costs. Staff were very friendly and helpful however at about midnight while watching a movie on my laptop, I noticed something crawling towards my face over the pillow. I quickly swatted it and turned the light on to find a patch of blood and another bed bug sat next to it. Felt very itchy afterwards and couldn't sleep in the bed so slept on a very small, uncomfortable sofa. After finally getting to sleep for an hour my neighbours came back at about 4.45 and despite them being on the floor above and me having my TV on I could hear every word of their conversation.
1 nacht verbleven in augustus 2022
Reactie van Bianca op 20 aug 2022
Dear Guest,Thank you for your feedback.I would like to ensure you that we have a regular disinfection company coming to check and disinfect the rooms.Last check was 1 week before your check-in day.However, we did take your comment into consideration and we have called a Pest Control team to check the room you stayed in. Their report came up as negative and they ensured us that there is no insects inside the room.Also, I am sorry to hear that you did not mention to the front desk which is open 24/7 as they could have checked for you and change the room in order to make your stay more comfortable.I would like to offer you a discount and an upgraded room for a future reservation to make your stay a more positive one.Kind Regards,Lucky 8 Hotel, Management

6/10 – Redelijk

Nyok Pin

Reisde met een groep
Negatief: Voorzieningen
Room is clean. Unless one has a reason to be in Ilford, con consider this budget horel. There are many other budget hotes within the vicinity to consider.
2 nachten verbleven in augustus 2022
Reactie van BIANCA op 6 apr 2023
Dear Guest, I would to thank you for taking the time to review your recent experience with us, at the Lucky 8 Hotel. We are delighted to read that you have enjoyed your stay with us. Kind Regards, Lucky 8 Hotel Team

10/10 – Uitstekend

Mwamba

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Better breakfast
1 nacht verbleven in juli 2022
Reactie van BB op 10 aug 2022
Dear Guest, Thank you for your feedback. We are happy to hear that you enjoyed your stay. Looking forward to seeing you back. Kind Regards, Lucky 8 Hotel, Management

2/10 – Ontzettend slecht

MRS S

1 nacht verbleven in juli 2022
Reactie van BB op 10 aug 2022
Dear Guest, Thank you for your feedback. It was a great pleasure to have you as our guest. We look forward to welcoming you back in the nearest future. Kind Regards, Lucky 8 Hotel, Management

2/10 – Ontzettend slecht

Barakat

Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Would not recommend. No AC/fan during a heat wave! To make matters worse when it was time to show me my room I was taken to a hotel that was not the one I booked under the guise that it’s their “sister” hotel. To make matters worse I had to pay a “deposit”‘that instead of being returned to me during check out I was told would be returned me after 5 working days. The worst hotel experience I have ever had in my life. I don’t see myself returning. Better if staying at ibis budget or some other hotel within a similar price range but much better quality.
1 nacht verbleven in juli 2022
Reactie van BB op 10 aug 2022
Dear Guest, Thank you for your feedback. We are happy to hear that you enjoyed your stay. Kindly note the security deposit is not a payment but a pre-authorisation which should be released by your own bank. Kindly contact your bank provider if the funds have not been released between 3 and maximum 14 working days. Looking forward to seeing you back. Kind Regards, Lucky 8 Hotel, Management

4/10 – Matig

Rocio

4 nachten verbleven in juni 2022
Reactie van BB op 10 aug 2022
Dear Guest, Thank you for your feedback. Your opinion is very important to us and we appreciate you have taken the time to review your last experience with us! Looking forward to seeing you back. Kind Regards, Lucky 8 Hotel, Management