Savoy Apartments

3.5-sterrenaccommodatie

Kies datums om prijzen te bekijken

Fotogalerie voor Savoy Apartments

Superior appartement, Meerdere bedden, niet-roken | Woonruimte
Exterieur
Kamer
Ingang binnen
Badkamer

Beoordelingen

6,8 op 10 –

Populaire voorzieningen

  • Keuken
  • Huisdiervriendelijk
  • Airconditioning

Kameropties

Beschikbare filters voor kamers
5 van 5 kamers weergeven

Premium appartement

Hoogtepunten

Individueel gemeubileerd
Individueel gedecoreerd
Airconditioning
Keuken
Ledtelevisie
Aparte slaapkamer
Een haardroger
Een privébadkamer
  • 21 m²
  • 1 slaapkamer
  • Max. aantal: 3
  • 1 tweepersoonsbed en 1 eenpersoonsbed

Superior appartement, Meerdere bedden, niet-roken

Hoogtepunten

Individueel gemeubileerd
Individueel gedecoreerd
Airconditioning
Keuken
Ledtelevisie
Aparte slaapkamer
Een haardroger
Een privébadkamer
  • 23 m²
  • 1 slaapkamer
  • Max. aantal: 4
  • 1 tweepersoonsbed en 2 eenpersoonsbedden

Economy tweepersoonskamer

Hoogtepunten

Individueel gemeubileerd
Individueel gedecoreerd
Airconditioning
Keuken
Ledtelevisie
Een haardroger
Een privébadkamer
Broodrooster
  • 12 m²
  • Max. aantal: 2
  • 1 tweepersoonsbed

Deluxe appartement

Hoogtepunten

Individueel gemeubileerd
Individueel gedecoreerd
Airconditioning
Keuken
Ledtelevisie
Aparte slaapkamer
Een haardroger
Een privébadkamer
  • 18 m²
  • 1 slaapkamer
  • Max. aantal: 2
  • 1 tweepersoonsbed

Economy eenpersoonskamer, 1 eenpersoonsbed

Hoogtepunten

Individueel gemeubileerd
Individueel gedecoreerd
Airconditioning
Keuken
Ledtelevisie
Een haardroger
Een privébadkamer
Broodrooster
  • 9 m²
  • Max. aantal: 1
  • 1 eenpersoonsbed
Mod logo
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!

Over deze buurt

Kaart
30 Rivington Street, London, England, EC2A 3DZ

Accommodatie-voorzieningen

Internet

  • Beschikbaar in alle kamers: wifi (GBP 5 per verblijf)
  • De wifi op de kamer is beperkt tot 5 apparaten

Parkeren en vervoer

  • Geen parkeergelegenheid ter plaatse

Gezinsvriendelijk

  • Keuken in de kamer
  • Koelkast op verzoek
  • Microgolfoven op verzoek

Voorzieningen

  • Receptie met beperkte openingsuren

Gastendiensten

  • Schoonmaakservice (op verzoek)

Toegankelijkheidsvoorzieningen

  • Geen lift

Meer

  • Rookvrije accommodatie

Kamervoorzieningen

Slaapkamer

  • Beddengoed inbegrepen

Badkamer

  • Douche
  • Gemeenschappelijke badkamer
  • Haardroger
  • Handdoeken inbegrepen

Entertainment

  • Led-tv met digitale zenders

Eten en drinken

  • Broodrooster
  • Keuken
  • Koelkast op verzoek
  • Kookgerei, borden en bestek
  • Kookplaat
  • Microgolfoven op verzoek

Meer

  • Airconditioning
  • Individueel ingericht
  • Individuele aankleding

Beleid

Speciale incheckinstructies

De houder van de creditcard waarmee is geboekt, dient deze kaart met overeenkomende foto-identificatie te tonen tijdens het inchecken.
De vermelde toeslag voor vroeg inchecken wordt in rekening gebracht tussen 11.00 en 11.59 uur. De toeslag voor vroeg inchecken tussen 12.00 uur en 15.00 uur bedraagt GBP 30. De vermelde toeslag voor laat uitchecken wordt per uur in rekening gebracht voor uitchecken na 10.00 uur.

Betalingsmethoden

Belangrijke informatie

Algemene info

Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.

Accommodatie ook bekend onder de naam

Millenium Apartments London
Millenium Apartments
Millenium Aparthotels
Savoy Apartments Hotel
Savoy Apartments London
Savoy Apartments Hotel London

Beoordelingen over Savoy Apartments

Beoordelingen

6,8
Gastenscore: 10 - Uitstekend. 175 van 807 beoordelingen
Gastenscore: 8 - Goed. 244 van 807 beoordelingen
Gastenscore: 6 - Redelijk. 164 van 807 beoordelingen
Gastenscore: 4 - Matig. 110 van 807 beoordelingen
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 114 van 807 beoordelingen

7,4/10

Netheid

7,2/10

Personeel en service

6,8/10

Voorzieningen

6,8/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

6,0/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
The guy in reception, I don’t know his name, was extremely nice and helpful. The apartment itself was good, everything there, even a washing machine. Cleaning and making the bed every day. If you want to cook: the kitchen equipment is not sufficient and not quite clean - no cutting board for instance, no good kitchen knives. The surroundings are great, interesting neighbourhood.
7 nachten verbleven in januari 2020

10/10 – Uitstekend

Jacqueline

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
3 nachten verbleven in januari 2020

10/10 – Uitstekend

Rosa Mei Mei

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Super place!!

I had a lovely stay at Millenium. The staff was super friendly and kind and the apartment was really nice. The location also was perfect for exploring Shoreditch. Super!!
1 nacht verbleven in december 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geweldig gelegen Personeel wat haar / best doen Keurige kamer voorzien van alles wat nodig is
3 nachten verbleven in juni 2019

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Reisde met een groep, Zakenreiziger
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Doolhof aan trappen en gangen Alles behalve ruime kamer
1 nacht verbleven in april 2019

10/10 – Uitstekend

Ilse, Londen

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Heel centraal, vlakbij een metrohalte. Je bent op een mum van tijd in het bruisende centrum. Enorm handig dat je een klein keukentje hebt, zo moet je niet per se iedere dag uit eten gaan of iets afhalen.
3 nachten verbleven in november 2018

6/10 – Redelijk

Ton

Negatief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten

Schoon

Appartement was niet goed schoon. Wij hadden handdoek service genomen maar wij kregen de eerste dag een grote en kleine handdoek. Daarna kregen wij alleen nog maar grote handdoeken. Was geen theedoek om de afwas af te drogen.
4 nachten verbleven in oktober 2018

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Positief: Comfort kamer
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Gehorig, niet geheel schoon, erg hokkig en ouder dan op de foto's.
1 nacht verbleven in september 2018

8/10 – Goed

jan, den haag

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

small apartment in lively neighbourhood

Apartment close to metro in ad lively area with a lot off bars, clubs and restaurants
3 nachten verbleven in juli 2018

8/10 – Goed

erna, lekkerkerk

Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Leuk hotel vlakbij metrostation

Met eurostar internationale trein zit je zo in het hartje van Londen. Met 2 haltes vanaf het station St. Pancras ( old street) en een klein stukje lopen ben je bij het hotel! Het is een eenvoudig appartement maar voorzien van alles wat je nodig hebt met vriendelijk personeel. Wij waren zeer tevreden👍
5 nachten verbleven in juli 2018

8/10 – Goed

Marie-Christine

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Negatief: Personeel en service

Prijs/kwaliteit top

Wij vonden het niet kunnen dat we 10 pond moesten betalen om op onze bagage te letten vóór incheck en eveneens 10 pond na de uitcheck
3 nachten verbleven in juni 2018

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Prima locatie in druk uitgaansgebied

Hotel / eenpersoon studio bijna perfect maar helaas erg gehorig en 7 x 24 te veel licht (dringend behoefte aan verduisteringsgordijnen)
4 nachten verbleven in juni 2018

8/10 – Goed

Andrew

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Property was great for my needs
1 nacht verbleven in december 2023

6/10 – Redelijk

Matt

1 nacht verbleven in december 2023

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service

Wouldn't stay again

You get what you pay for. Despite booking a pay at venue property I was contacted two days ahead and told to pay, otherwise the booking would be cancelled. Arrived to check in and was told I had to pay a £75 deposit for each room, which would then be refunded after a week. I wasn't made aware of this beforehand. Rooms are completely acceptable but the location is very noisy, so not ideal for light sleepers. After checking in I then saw I had received emails from both hotels.com and Expedia telling me my reservations had been cancelled by the venue. These were sent mid afternoon on the day of the booking, thank goodness I didn't see them before checking in because that would have caused a huge panic. Not impressed at all.
1 nacht verbleven in december 2023

2/10 – Ontzettend slecht

arnstein

Reisde met een groep
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Bæsj i gangen

Vi hadde lave forventninger og var forberedt på et rom/leilighet hvor standarden var under middels og rommene trange. Rommene var helt greie, ikke mye for pengene, men et minimum .Vårt rom manglet dusjforheng og selve dusjhodet var løst. Det som var verre enn at forventet var rensligheten. Det gikk katter rundt i gangene som gikk på do rundt i hotellet. Det stinket kattepiss i gangene og ene dagen hadde den ene katten lagt igjen en stor bæsj rett utfor døra. Da vi sa ifra om dette var det hverken en beklagelse eller hastverk med å fikse opp, bæsjen ble liggende en god stund til. Hvis det finnes ledige rom hos andre hotell i området, velg de. Ikke bra. Anbefales ikke for noen.
3 nachten verbleven in november 2023

10/10 – Uitstekend

Javier Ignacio

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
La atención de Chadra espectacular, muy amable y servicial. Volvería
3 nachten verbleven in november 2023

8/10 – Goed

Andrew

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service
great stay as always
2 nachten verbleven in november 2023

6/10 – Redelijk

Alaitz

3 nachten verbleven in november 2023

8/10 – Goed

Heather

Reisde met familie
Positief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer
Negatief: Netheid

Nice apartment, less good building management

The actual room/apartment was brilliant. The service upon arrival wasn't warm or welcoming. Not rude, but would've liked a better reception. General cleanliness was OK until the last day when we found dog or cat poo on the welcoming mat inside the front door of the building. This was there from morning until the following morning when we checked out - unsure when it would eventually get cleaned. There was a cat roaming the down stairs reception area which could explain it.
3 nachten verbleven in november 2023

4/10 – Matig

Justin

Zakenreiziger
Negatief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten

You get what you pay for!

The hotel does not have 24hr access and the 3pm check-in time is "at" not "from". I was put into the smallest room adjacent to the reception. I could hear the reception phone ringing through the wall all night. At 3am I was awakened by a large group leaving the hotel, all talking at the top of their voices. At 4am I was awakened again by another foreign contingent, either arriving, or getting in - also speaking at the top of their voices with no respect for anyone else in the hotel. There were no staff around to talk to or to contain the noise. At 6am I was awakened by the refuse trucks below, collecting glass from the numerous clubs and bars beneath the hotel.
1 nacht verbleven in november 2023

2/10 – Ontzettend slecht

Nathaly

Negatief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Honestly this stay was really disappointing. The place was way smaller that it looks on the pictures. Especially the reception was a cupboard, the staff took my card to proceed with the payment when I had already pay and asked to pay a £75 deposit that will be paid back again to me in 7 day, I haven't received that money yet and it has been more than that. NOT RECOMMENDED!!!

10/10 – Uitstekend

Emma

1 nacht verbleven in november 2023

4/10 – Matig

benjamin

2 nachten verbleven in november 2023

4/10 – Matig

Wayne

Reisde met partner, Reisde met familie
Negatief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Our apartment with the loft bedroom was a safety hazard. The stair way/reception area was so cramped no one else could be in the same area at the same time. When checking in they had 2 bookings for us, the first was the correct booking in September for 4 nights. the second was a duplicate booking for the same dates but in October 2023. I told them this was not correct and they said they could not cancel from their end, they did not try and help us! I emailed expedia and let them know. Today 1/11/23 we have received an email asking for payment for the october stay! To make things worse, I dropped my jacked on the way out, when I called them to see if they had found it they told us they threw it away in the rubbish! How nice.......
6 nachten verbleven in september 2023