Luchtfoto

Beoordelingen van Hotel Rosamar Garden Resort

4 out of 5
Hotel Rosamar Garden Resort
Av. Magnòlia s/n, Lloret de Mar

Beoordelingen

7,6

Goed

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 67 van 213 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 79 van 213 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 36 van 213 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 17 van 213 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 14 van 213 beoordelingen" "

7,8/10

Netheid

7,8/10

Personeel en service

7,2/10

Voorzieningen

7,6/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

7,2/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

6/10 – Redelijk

K.M

Reisde met familie en kleine kinderen
Niet schoon eten viel echt tegen ok zwembad etc was niet goed schoon
14 nachten verbleven in augustus 2023
Reactie van Montse Vilella, Rosamar Hotels Manager. op 15 sep 2023
Dear client, First, thank you for sharing your rating about our establishment. We are deeply sorry to hear your stay at Rosamar Garden Resort hotel was not fully satisfactory. We will continue working with the aim of improving to offer a good experience to our guests.Best regards,

10/10 – Uitstekend

An

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Zeker een aanrader
Uitstekend, mooie hotel met veel accommodaties en ook veel faciliteiten, loopafstand tot strand en een loopafstand van 3 min tot de dichtstbijzijnde bushalte naar Barcelona/luchthaven (Barcelona), alleen het eten was niet echt super
4 nachten verbleven in april 2023
Reactie van Montse Vilella, Rosamar Hotels Manager op 3 mei 2023
Dear customer, Thank you very much for rating our hotel so positively, for us it is very important to know the satisfaction of our customers. We look forward to welcoming you back to the Rosamar Garden Resort very soon.Best regards,

8/10 – Goed

joke

Reisde met familie, Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
Leuk buitenzwembad. Dichtbij zee. Dichtbij de winkelstraat. Minpunt. Zeer kleine familiekamers. Wifi trekt op niks ; gaat enkel goed smorgens omdat alt volk nog slaapt Zeer vriendelijke mensen .lekker eten.
Reactie van Montse Vilella Rosamar Hotels Manager. op 7 nov 2022
Dear Marleen, Thank you very much for taking the time to leave your comment. We are glad to read that you had a pleasant stay in the Hotel Rosamar Garden Resort. However, we are deeply sorry that we haven’t been able to meet all your expectations. We will take note of your comments in order to keep improving year by year. We hope to see you again on a new occasion. Best regards,

10/10 – Uitstekend

chantal

10/10 – Uitstekend

soedeshkoemar

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Uitstekend
Alles was naar wens mijn gezin heeft genoten
7 nachten verbleven in oktober 2022
Reactie van Montse Vilella, Rosamar Hotels Manager op 31 okt 2022
Dear Soedeshkoemar,We deeply appreciate your review. We are glad to read you and your family had a satisfying experience at the Hotel Rosamar Garden Resort. We will be very happy to welcome you again in the very near future. Thank you for placing your trust in us.Yours sincerely,

6/10 – Redelijk

RONALD VAN

Positief: Netheid, personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
VOND JAMMER DAT JE VOOR PARKING-KOFFER OP KAMER MOEST SUPPLEMENT MOEST BETALEN EN OOK DE STAAT VAN DE BETALENDE PARKING
7 nachten verbleven in september 2021
Reactie van Rosamar Hotels Manager. op 20 sep 2021
Dear customer, Thank you for your feedback. We are pleased to know that you had an amazing stay at the Rosamar Garden Resort. On the other hand, we are very sorry to hear that the car park was not up to your expectations, we will check what you have told us with the team in order that situations like this do not happen again. Our aim at Rosamar Hotels is to offer the best services to all our clients. Thank you for choosing the Rosamar Garden Resort Hotel for your holidays in Lloret de Mar. Regards, Montse Vilella

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Top vakantie
Er waren leuke activiteiten voor kinderen. Onze kamer was groot en ruim. De service was prima en het eten ook lekker. Alleen er was enorm weinig parkeergelegenheid. Zeker voor herhaling vatbaar.
5 nachten verbleven in juli 2021
Reactie van Rosamar Hotels Manager op 9 aug 2021
Dear customer, Thank you very much for rating our hotel so positively on Expedia, for us it is very important to know the satisfaction of our customers. We look forward to welcome you back to the Rosamar Garden Resort very soon. Best regards, Montse Vilella

2/10 – Ontzettend slecht

Fahd

Reisde met familie
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Personeel bagger verpest daardoor heel het verblijf
4 nachten verbleven in juli 2021
Reactie van Directeur van Rosamar Hotels op 11 aug 2021
Geachte cliënt, Het spijt me zeer dat u weinig aandacht heeft gehad van ons personeel, ik had graag gezien dat u beter had aangegeven op welke afdeling het niet goed werd bezocht of een probleem had. Groeten ontvangen Montse Villella

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
Prima prijs kwaliteit verhouding. Hotel kamers modern, bar en animatie-ruimte saai, ouderwets.
6 nachten verbleven in oktober 2019
Reactie van Montse Vilella - Director of Rosamar Hotels op 21 okt 2019
Dear guest, We would like to thank you for taking the time to share your experience with us. We are grateful for your honest opinion, and we will be sure to take it into account in our efforts to continue improving our hotel. Thank you for counting on us, we would love to be able to welcome you again in the future. Sincerely, Montse Vilella Director of Rosamar Hotels

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Personeel en service, voorzieningen
Negatief: Netheid
Vies een veel stof andres was alles goed en hoe het eruit ziet op de fotos is compleet andres
6 nachten verbleven in september 2019
Reactie van Director of Rosamar Hotels op 12 sep 2019
Dear guest, We are grateful to you for your comments on our hotel. Our team works to offer a pleasant stay to all our guests, and by expressing your opinion you help us to do so. Thank you for trusting us. We hope we can welcome you again at some point. Sincerely, Montse Vilella Director of Rosamar Hotels

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

5 nachten verbleven in augustus 2019
Reactie van Director of Rosamar Hotels op 4 sep 2019
Dear guest, We would like to thank you for taking the time to rate our hotel to let us know how your stay went. We are pleased to hear that you enjoyed your holiday, and we hope to see you again soon. Thank you for relying on us. Sincerely, Montse Vilella Director of Rosamar Hotels

6/10 – Redelijk

Ahmed

Positief: Netheid, personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer
4 nachten verbleven in juli 2019
Reactie van Montse Vilella - Director of Rosamar Hotels op 1 aug 2019
Dear guest, We would like to thank you for taking the time to rate our hotel to let us know how your stay went. We are pleased to hear that you enjoyed your holiday, and we hope to see you again soon. Thank you for relying on us. Sincerely, Montse Vilella Director of Rosamar Hotels

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service
7 nachten verbleven in april 2019
Reactie van Director of Rosamar Hotels op 24 apr 2019
Dear guest, We would like to thank you for taking the time to rate our hotel to let us know how your stay went. We are pleased to hear that you enjoyed your holiday, and we hope to see you again soon. Thank you for relying on us. Sincerely, Montse Vilella Director of Rosamar Hotels

8/10 – Goed

Brian

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
5 nachten verbleven in april 2024
Reactie van Montse Vilella, Rosamar Hotels Manager. op 15 apr 2024
Dear Brian, Thank you for taking the time to rate your stay at Hotel Rosamar Garden Resort and for your positive feedback. Our aim is that our guests enjoy and have an amazing holiday in Lloret de Mar. We look forward to seeing you next time.Best regards,

8/10 – Goed

Kathleen

Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
The property is perfect for families with children. It is convenient to shopping, dining and beach. It is located up a fairly steep hill—not great for people who have limited mobility. The food was ok but not excellent. Perfect for younger families
8 nachten verbleven in oktober 2023
Reactie van Montse Vilella, Rosamar Hotels Manager op 16 okt 2023
Dear Kathleen, We deeply appreciate your review. We are glad to read you and your family had a satisfying experience at the Hotel Rosamar Garden Resort. We will be very happy to welcome you again in the very near future. Thank you for placing your trust in us.Yours sincerely,

10/10 – Uitstekend

MICHEL

6 nachten verbleven in september 2023
Reactie van Montse Vilella, Directrice des Rosamar Hotels. op 11 okt 2023
Cher Michel, Merci d'avoir pris part de votre temps en notant le séjour à l'Hotel Rosamar Garden Resort et cela a été positif. Notre objectif est que nos clients profitent au maximum de leurs vacances à Lloret de Mar. Nous espérons vous revoir à la prochaine occasion.Salutations,

10/10 – Uitstekend

David

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Great place would definitely return
5 nachten verbleven in september 2023
Reactie van Montse Vilella, Rosamar Hotels Manager. op 2 okt 2023
Dear David, Thank you for taking the time to rate your stay at Hotel Rosamar Garden Resort and for your positive feedback. Our aim is that our guests enjoy and have an amazing holiday in Lloret de Mar. We look forward to seeing you next time.Best regards,

10/10 – Uitstekend

Jose Antonio

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Todo muy bien la comida excelente y las habitaciones muy comodas
3 nachten verbleven in september 2023
Reactie van Montse Vilella, Directora de Rosamar Hotels op 22 sep 2023
Apreciado Jose Antonio, Gracias por haber dedicado tu tiempo en valorar nuestro establecimiento. Nos complace saber que la variedad del buffet ha satisfecho las expectativas. Desde Rosamar Hotels trabajamos año tras año con el objetivo de ofrecer un buffet variado y para todos los gustos. Agradecemos tu confianza y estaremos encantados de poderte ver de nuevo. Saludos,

6/10 – Redelijk

Lukasz

Reisde met partner
Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
I am very disappointed of this hotel. Very noisy overcrowded and poor organised. Long queues to restaurants, lifts and bar. It seems not enough staff for so many quests. Room was in very bad condition our friends change room twice as broken AC and dirty bathroom and all rooms seems the same. Not recommended if you want get rest on your holiday unless you like place like this.
8 nachten verbleven in september 2023
Reactie van Montse Vilella, Rosamar Hotels Manager op 2 okt 2023
Dear Lukasz,We are very sorry that you had this bad experience. We will take action and try to do our best to make it better. Thank you for sharing it with us, We hope to see you again and change your mind,Best regards,

10/10 – Uitstekend

Aerina

Reisde met partner, Reisde met familie, Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Good location and excellent food
3 nachten verbleven in september 2023
Reactie van Montse Vilella, Rosamar Hotels Manager op 13 sep 2023
Dear Aerina, Thank you for your comment. We are glad to read that you had a nice stay and that the assortment of our buffet has achieved your expectations. From Rosamar Hotels we work year after year to offer a buffet with a great variety for everybody likes.Best regards,

8/10 – Goed

azzeddine

Reisde met familie
7 nachten verbleven in augustus 2023
Reactie van Montse Vilella, Directrice des Rosamar Hotels. op 23 aug 2023
Cher Azzeddine, Merci d'avoir pris part de votre temps en notant le séjour à l'Hotel Rosamar Garden Resort et cela a été positif. Notre objectif est que nos clients profitent au maximum de leurs vacances à Lloret de Mar. Nous espérons vous revoir à la prochaine occasion.Salutations,

8/10 – Goed

Stéphanie

Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
Le plus apprécié a été le parc aquatique dans l’hôtel qui est en plus bien surveillé par les maîtres nageurs. Les chambres sont simples mais bien nettoyées, les matelas sont de bonnes qualités. Le personnel de l’hôtel est dans l’ensemble très sympathique. Ce que nous avons le moins aimé ce sont les repas qui sont peu variés (toujours les mêmes entrées froides) et la qualité des plats sont moyens.
9 nachten verbleven in juli 2023
Reactie van Montse Vilella, Directrice des Rosamar Hotels. op 23 aug 2023
Chère Stéphanie, Merci pour vos mots. Nous essayons continuellement de prendre le plus grand soin de nos installations afin que les clients se sentent chez eux et nous sommes heureux de savoir que la propreté a été à la hauteur de vos attentes. Chez Rosamar Hotels, nous voulons toujours offrir les meilleurs services à nos clients.Cordialement,

6/10 – Redelijk

Helen, Croydon

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
Hotel Rosamar Garden was great for us, very family orientated, clean, friendly. There was a variety of food at mealtimes, there could've have been a bit more choice with the live cooking section, we did like the kids self service section. However I think this could have been improved if there was a self service drinks section - even getting water was sometimes difficult. The kids entertainment went on pretty late but they loved it. Pools are great! The room was small for four of us, could really do with a bit more space or more adjoining room options. We found it clean and overall had a great time.
7 nachten verbleven in augustus 2023
Reactie van Montse Villella, Rosamar Hotels Manager. op 23 aug 2023
Dear Helen, We want to thank you for taking the time to review our hotel. We are pleased to know that the assortment of our buffet has achieved your expectations. From Rosamar Hotels we work year after year to offer a buffet with a great variety for everybody likes.On the other hand, we will take note of your comment in order to keep improving our services to offert he best stay to all our clients.Best regards,

6/10 – Redelijk

Benjamin

Reisde met familie
Positief: Personeel en service
Negatief: Comfort kamer
5 nachten verbleven in juli 2023
Reactie van Montse Villella, Rosamar Hotels Manager. op 7 aug 2023
Dear Benjamin, First, thank you for sharing your rating about our establishment. We are deeply sorry to hear your stay at Rosamar Garden Resort hotel was not fully satisfactory. We will continue working with the aim of improving to offer a good experience to our guests.Best regards,

8/10 – Goed

Marie Pierre

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Séjour agréable. Nous avons apprécié la proximité de la plage et des commerces, le ménage dans les chambres et le tout inclus Merci à Anass d’avoir répondu favorablement à nos demandes.
5 nachten verbleven in juli 2023
Reactie van Montse Vilella, Directrice des Rosamar Hotels. op 7 aug 2023
Cher Marie Pierre, Nous vous remercions du temps que vous avez pris pour laisser votre avis. Pour Rosamar Hotels, il est très important de répondre aux besoins de nos clients et nous sommes heureux de lire des avis aussi positifs que le vôtre.Nous vous remercions de votre confiance et nous nous réjouissons de vous revoir bientôt. Salutations,

10/10 – Uitstekend

Mounira

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
5 nachten verbleven in juli 2023
Reactie van Montse Vilella, Directrice des Rosamar Hotels. op 31 jul 2023
Cher Mounira, Merci d'avoir pris part de votre temps en notant le séjour à l'Hotel Rosamar Garden Resort et cela a été positif. Notre objectif est que nos clients profitent au maximum de leurs vacances à Lloret de Mar. Nous espérons vous revoir à la prochaine occasion.Salutations,

2/10 – Ontzettend slecht

Joshua

Reisde met familie en kleine kinderen
Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Staff extremely rude, hotel filthy, DO NOT STAY
4 nachten verbleven in juli 2023
Reactie van Montse Vilella, Rosamar Hotels Manager. op 9 aug 2023
Dear Joshua,We do not understand how you can rate at all your stay with us, knowing that the state in which you arrived to the hotel was appalling. Let us remind you that you were drunk in the middle of the street at midnight, sleeping on the pavement. Furthermore, the Police officers brought you to our hotel and, out of compassion, we accepted to accommodate you that same night, despite the fact that the check-in time is at 2.00 pm. All our staff were very kind and polite to you. We also have the surveillance camera records of the check in time as well as the moment when you spoke to the Reception Manager.In conclusion, your opinion is not valid for us and we will try to ignore it.Yours sincerely,

10/10 – Uitstekend

Mohamed

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
On.cest regaler en famille tout etait parfait on satender pas a sa mais come grand et petit on cest regaler tout a proximiter on a pas eu besoin se prendre la.voiture c'était court mais nos prochainz vacances on cest ou on ira
2 nachten verbleven in juli 2023
Reactie van Montse Vilella, Directrice des Rosamar Hotels. op 21 jul 2023
Cher Mohamed, Nous apprécions profondément votre opinion. Nous sommes heureux de lire que votre expérience à l' Hotel Rosamar Garden Resort a été satisfaisante pour vous et votre famille. Nous serons très heureux de vous accueillir à nouveau à une autre occasion. Merci de nous faire confiance.Cordialement,

8/10 – Goed

houari

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Tous est super sauf le parking
Tout était parfait de l’accueil jusqu’à la chambre , hôtel, propre et très bien placé pour éviter les effets sonores . Le personnel est très accueillant 😁 . Par compte gros point négatif pour le parking , car lorsqu’on réserve il y a écrit parking mais lorsqu’on arrive à l’hôtel, il faut payer leurs propres parking alors que nous avons déjà réservé une chambre chez eux , je trouve ça dommage de payer un parking dans l’hôtel auquel on reside .
2 nachten verbleven in juni 2023
Reactie van Montse Vilella, Directrice des Rosamar Hotels. op 14 jul 2023
Cher Houari, Merci pour vos mots. Nous essayons continuellement de prendre le plus grand soin de nos installations afin que les clients se sentent chez eux et nous sommes heureux de savoir que la propreté a été à la hauteur de vos attentes. Cependant, nous regrettons de ne pas avoir étñe à la hauteur dans tous les égards. Chez Rosamar Hotels, nous voulons toujours offrir les meilleurs services à nos clients.Cordialement,

6/10 – Redelijk

Marina

Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
4 nachten verbleven in juni 2023
Reactie van Montse Vilella, Directora de Rosamar Hotels op 5 jul 2023
Apreciada Marina, Agradecerte que hayas dedicado parte de tu tiempo en puntuar la estancia del Hotel Rosamar Garden Resort y que esta haya sido positiva. Nuestro objetivo es que nuestros clientes disfruten al máximo sus vacaciones en Lloret de Mar. Esperamos verte en una próxima ocasión.Saludos,

8/10 – Goed

Marilyn

7 nachten verbleven in juni 2023
Reactie van Montse Vilella, Rosamar Hotels Manager op 28 jun 2023
Dear Marilyn, Thank you very much for rating our hotel so positively, for us it is very important to know the satisfaction of our customers. We look forward to welcoming you back to the Rosamar Garden Resort very soon.Best regards,

8/10 – Goed

Karl

7 nachten verbleven in juni 2023
Reactie van Montse Villella, Rosamar Hotels Manager. op 19 jun 2023
Dear Karl, Thank you for taking the time to rate your stay at Hotel Rosamar Garden Resort and for your positive feedback. Our aim is that our guests enjoy and have an amazing holiday in Lloret de Mar. We look forward to seeing you next time.Best regards,

10/10 – Uitstekend

JACOBO

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Bien
1 nacht verbleven in juni 2023
Reactie van Montse Vilella, Directora de Rosamar Hotels op 14 jun 2023
Apreciado Jacobo, Agradecerte que hayas dedicado parte de tu tiempo en puntuar la estancia del Hotel Rosamar & Spa y que esta haya sido positiva. Nuestro objetivo es que nuestros clientes disfruten al máximo sus vacaciones en Lloret de Mar. Esperamos verte en una próxima ocasión.Saludos,

10/10 – Uitstekend

Ilir

Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Empfehlenswert Tip top Parkplatz zu teuer 😳
4 nachten verbleven in mei 2023
Reactie van Montse Vilella, Direktor der Rosamar Hotels op 9 jun 2023
Sehr geehrter Ilir,es freut uns zu hören, dass Sie einen angenehmen Aufenthalt in unserem Haus hatten. Wir bedauern jedoch, dass wir nicht in allen Punkten dem Standard entsprochen haben. Unser Ziel bei Rosamar Hotels ist es, allen unseren Gästen den besten Service zu bieten. Wir hoffen, Sie bei einer anderen Gelegenheit wiederzusehen. Vielen Dank und herzliche Grüße.

8/10 – Goed

Sandra

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in mei 2023
Reactie van Montse Vilella, Rosamar Hotels Manager op 22 mei 2023
Dear customer,Thank you for taking the time to rate your stay at Hotel Rosamar Garden Resort and for your positive feedback. Our aim is that our guests enjoy and have an amazing holiday in Lloret de Mar. We look forward to seeing you next time.Best regards,

10/10 – Uitstekend

Antonio Garin

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Todo perfecto ideal para los niños
2 nachten verbleven in april 2023
Reactie van Montse Vilella, Directora de Rosamar Hotels op 3 mei 2023
Apreciado Antonio, Agradecemos profundamente tu opinión. Nos alegra leer que tu experiencia en el Hotel Rosamar Garden Resort ha sido de lo más satisfactoria para ti y tu familia. Estaremos muy alegres de recibirte de nuevo en otra ocasión. Gracias por depositar tu confianza en nosotros. Cordialmente,

10/10 – Uitstekend

Danielle

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in april 2023
Reactie van Montse Vilella, Directrice de Rosamar Hotels op 24 mei 2023
Cher Danielle,Merci d'avoir pris part de votre temps en notant le séjour à l'Hotel Rosamar Garden Resort et cela a été positif. Notre objectif est que nos clients profitent au maximum de leurs vacances à Lloret de Mar. Nous espérons vous revoir à la prochaine occasion.Salutations,

10/10 – Uitstekend

ANGELA

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Encantada , con gusto volveré
1 nacht verbleven in april 2023
Reactie van Montse Vilella Directora de Rosamar Hotels op 26 apr 2023
Apreciada Ángela, Agradecerte que hayas dedicado parte de tu tiempo en puntuar la estancia del Hotel Rosamar & Spa y que esta haya sido positiva. Nuestro objetivo es que nuestros clientes disfruten al máximo sus vacaciones en Lloret de Mar. Esperamos verte en una próxima ocasión.Saludos,

10/10 – Uitstekend

tiphanie

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Super familial
Hôtel très agréable, personnel très sympathique, activités proposées super pour la famille, hôtel bien situé. Petit déjeuner avec du choix. La famille a été ravi de séjourner dans cet hôtel je le recommande.
3 nachten verbleven in april 2023
Reactie van Montse Vilella, Directrice de Rosamar Hotels. op 24 apr 2023
Chère Tiphanie, Nous apprécions profondément votre opinion. Nous sommes heureux de lire que votre expérience à l' Hotel Rosamar Garden Resort a été satisfaisante pour vous et votre famille. Nous serons très heureux de vous accueillir à nouveau à une autre occasion. Merci de nous faire confiance.Cordialement,

6/10 – Redelijk

AGHILAS

Positief: Personeel en service
Negatief: Voorzieningen, staat van de accommodatie en faciliteiten
Reactie van Montse Vilella, Rosamar Hotels Manager op 6 feb 2023
Dear customer,Thank you very much for rating our hotel so positively, for us it is very important to know the satisfaction of our customers. We look forward to welcoming you back to the Rosamar Garden Resort very soon.Best regards,

2/10 – Ontzettend slecht

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
4 nachten verbleven in oktober 2022
Reactie van Montse Villella, Rosamar Hotels Manager. op 26 okt 2022
Dear customer, We sincerely appreciate your time to rate our hotel. We are deeply sorry to hear that your stay at the Rosamar Garden Resort did not fully accomplish your expectations. We will keep working every day in order to offer the best services to all our guests. Best regards,

8/10 – Goed

Michael Peter

3 nachten verbleven in oktober 2022
Reactie van Montse Villella, Rosamar Hotels Manager. op 14 okt 2022
Dear Michael Peter,Thank you for taking the time to rate your stay at the Hotel Rosamar Garden Resort and for your positive feedback. We are glad to know that we have meet your expectations. Our aim is that our guests enjoy and have an amazing holiday in Lloret de Mar. We look forward to seeing you next time.Best regards,

10/10 – Uitstekend

monique

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Propreté, qualité, prix, amabilité du personnel, bon petit déjeuner et dîner.
1 nacht verbleven in oktober 2022
Reactie van Montse Vilella, Directrice de Rosamar Hotels. op 14 okt 2022
Chère Monique, Tout d'abord, nous voulons vous remercier d'avoir pris le temps de noter notre hôtel. Nous sommes heureux de savoir que le traitement de nos travailleurs est un point positif que vous appréciez. L'objectif que nous avons à Rosamar Hotels est d'offrir un séjour unique et les meilleurs services à nos clients.Nous vous remercions de votre confiance et nous espérons avoir le plaisir de vous revoir à une autre occasion. Salutations,

8/10 – Goed

Hajar

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Bien
1 nacht verbleven in september 2022
Reactie van Montse Vilella Directora de Rosamar Hotels op 12 sep 2022
Apreciado Hajar,Agradecerte que hayas dedicado parte de tu tiempo en puntuar la estancia del Hotel Rosamar Garden Resort y que esta haya sido positiva. Nuestro objetivo es que nuestros clientes disfruten al máximo sus vacaciones en Lloret de Mar. Esperamos verte en una próxima ocasión.Saludos,

2/10 – Ontzettend slecht

David, Saint Mandé

Negatief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
14 nachten verbleven in augustus 2022

8/10 – Goed

Mamadou

Reisde met familie en kleine kinderen
Negatief: Netheid
points positifs : - extérieurs et piscines agréables - plusieurs toboggans et jeux extérieurs (mini golf, jeux d'eau, balançoires, terrain de football ...) que les enfants apprécient - mini club et animations pour les enfants - chambre familiale correcte avec balcon, mini frigo - bons matelas points négatifs : - le ménage laisse à désirer - les serviettes sont usées pour certaines et tachées malgré le lavage - climatisation non réglable (pré programmée) bouches aération très encrassées par la poussière - grand hôtel avec beaucoup de monde même si assez de transats dans les différents espaces se lever tôt pour choisir l'emplacement près des piscines (ouverture à 9h queue des 8h et querelles !) - restaurant très très moyen façon cantine et très bruyant toujours du monde et la queue - les ascenseurs sont petits et l'attente parfois longue - parking extérieur non couvert et payant 18 euros/j en été !
3 nachten verbleven in augustus 2022
Reactie van Montse Vilella Directrice de Rosamar Hotels op 29 aug 2022
Cher client, Nous vous remercions sincèrement d'avoir pris le temps de noter notre hôtel. L'équipe de l'Hotel Rosamar Garden Resort est désolée d'apprendre que votre séjour n'était pas à la hauteur de vos attentes. Nous continuerons à consacrer nos efforts afin d'offrir un agréable séjour à tous nos hôtes.Salutations,

4/10 – Matig

Lahoucine

Reisde met familie
Negatief: Netheid
Restaurant buffet à changer 20 jours la même chose
18 nachten verbleven in juli 2022
Reactie van Montse Vilella Directrice de Rosamar Hotels op 21 aug 2022
Cher client, Nous vous remercions sincèrement d'avoir pris le temps de noter notre hôtel. L'équipe de l'Hotel Rosamar Garden Resort est désolée d'apprendre que votre séjour n'était pas à la hauteur de vos attentes. Nous continuerons à consacrer nos efforts afin d'offrir un agréable séjour à tous nos hôtes.Salutations,

2/10 – Ontzettend slecht

Daniel

Reisde met familie en kleine kinderen
Negatief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Der Geruch vom Zimmer war gar richtig wiederlich, wie auch die Sauberkeit, es lagen Harren am boden und imBsdezimmer war es richtig Dreckig. Die Poolanlage war I.O, auusser die Wasserqualität. Unter dem Bamen All Inclusive verstehe ich etwas anders, an der Snackbar belommt man nnicht mals ekne Portion Pommes Fritas, das Bier war nicht Geniesbar. Wir haben für eine Woche gebucht und bezahlt, wir sind 1 Nacht dort gewesen und sind am nächsten Tag abgereist in ein anderes Hotel. Nie wieder, auch nicht zum empfehlen. Das Hotel Prallt mit 4 Sternen, wir würden Max. 1 Stern geben.
7 nachten verbleven in juli 2022
Reactie van Montse Vilella Direktor der Rosamar Hotels op 29 aug 2022
Sehr geehrter Daniel,Vielen Dank, dass Sie unser Hotel für Ihren Urlaub gewählt haben, und wir bedauern, dass Ihr kurzer Aufenthalt nicht zufriedenstellend war. Ich hätte gerne Lösungen für all ihre Beschwerden gefunden und Chips an der Poolbar angeboten, denn das bieten wir All-Inclusive-Kunden am meisten an. Wir werden weiter daran arbeiten, uns Tag für Tag zu verbessern.Mit freundlichen Grüßen,

8/10 – Goed

ismael

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
3 nachten verbleven in juli 2022
Reactie van Montse Vilella op 27 jul 2022
Querido Ismael, Muchas gracias por puntuar tan positivamente nuestro establecimiento, para nosotros es muy importante conocer el grado de satisfacción de cada uno de nuestros clientes. Deseamos volveros a recibir en el Rosamar Garden Resort muy pronto. Saludos, Montse Vilella Directora de Rosamar Hotels

2/10 – Ontzettend slecht

Sabrina

Negatief: Voorzieningen, staat van de accommodatie en faciliteiten
4 nachten verbleven in juni 2022