Kies datums om prijzen te bekijken

Hostal Magnolia

Fotogalerie voor Hostal Magnolia

Voorkant van accommodatie
Een buitenzwembad, parasols bij het zwembad en ligstoelen
Een buitenzwembad, parasols bij het zwembad en ligstoelen
Tweepersoonskamer, balkon | Balkon
Een bureau, gratis wifi, beddengoed

Overzicht van Hostal Magnolia

Hostal Magnolia

2.0-sterrenaccommodatie

8,6/10 – Uitstekend

Populaire voorzieningen

  • Zwembad
  • Gratis wifi
  • Huisdieren welkom
  • Restaurant
  • Zakelijke services
  • Bar
Kaart
C./ Sant Jaume, 8, Lloret de Mar, 17310

Ontdek het gebied

  • Populaire locatieStrand van Lloret de Mar5 min. wandelen
  • Populaire locatieStrand van Sa Caleta7 min. wandelen
  • Populaire locatieParochiekerk van Sant Roma12 min. wandelen
  • LuchthavenGerona (GRO-Costa Brava)35 min. rijden

Kameropties

Over deze omgeving

Lloret de Mar

Hostal Magnolia bevindt zich in Centrum van Lloret, een wijk in Lloret de Mar, en ligt vlak bij het strand. Bezoek enkele lokale bezienswaardigheden, zoals Turo Rodo Iberian Settlement en Montbarbat Iberian Settlement. Je kunt ook enkele van de activiteiten in de buurt beleven, bij Cala Gran en Pitch and Putt Papalus Golf Club. Museo del Mar en Water World zijn ook een bezoek waard. De rustige ligging van dit hotel is populair.

In de buurt

  • Strand van Lloret de Mar - 5 min. wandelen
  • Gran Casino Costa Brava - 6 min. wandelen
  • Strand van Sa Caleta - 7 min. wandelen
  • Castillo de Sant Joan - 8 min. wandelen
  • Parochiekerk van Sant Roma - 12 min. wandelen

Lokaal vervoer

  • Station Calella - 21 min. rijden
  • Luchthaven Barcelona El Prat (BCN) - 70 min. rijden

Over deze accommodatie

Hostal Magnolia

Hotel in Centrum van Lloret
Bij Hostal Magnolia kun je uitkijken naar een terras, een tuin en een wasserij. Probeer zeker een maaltijd bij het plaatselijke restaurant met regionale gerechten. Gratis wifi in de kamer en een bar zijn beschikbaar voor alle gasten.
Verder zijn er nog deze extra voordelen:
  • Een buitenzwembad met ligstoelen en parasols bij het zwembad
  • Hulp bij uitstappen/tickets, rookvrije accommodatie en meertalig personeel
  • Barbecues, een kluis bij de receptie en een computerstation
  • Een lift en een 24-uurs receptie
  • Beoordelingen van gasten tonen hoge cijfers voor de rustige locatie en het behulpzame personeel
Kamervoorzieningen
De 36 kamers bieden faciliteiten zoals gratis wifi.
Er zijn ook andere voorzieningen zoals:
  • Badkamers met badkuipen en haardrogers
  • Televisies met kabelzenders

Talen

Catalaans, Engels, Frans, Duits, Italiaans, Spaans

Schoonmaak- en veiligheidsmaatregelen

Maatregel: extra grondige schoonmaak

Er wordt desinfectiemiddel gebruikt om de accommodatie schoon te maken.
Veelgebruikte oppervlakken worden tussen verblijven in schoongemaakt met desinfectiemiddel.
Volgt de regionale richtlijnen voor schoonmaak en desinfectie van Safe Tourism Certified (Spanje).

Social distancing

Bij de accommodatie is contactloos betalen mogelijk
Er gelden maatregelen voor social distancing
Er is contactloze roomservice beschikbaar.

Veiligheidsmaatregelen

Er worden door het personeel persoonlijke beschermingsmiddelen gedragen
Bij de accommodatie is het dragen van mondmaskers verplicht.
Er is ontsmettende handgel aanwezig
Deze informatie wordt door onze partners verstrekt.

Accommodatievoorzieningen

Internet

  • Beschikbaar in alle kamers: gratis wifi
  • Beschikbaar in sommige openbare ruimtes: gratis wifi

Parking & vervoer

  • Beperkt aantal parkeerplaatsen ter plaatse

Eten & drinken

  • Één restaurant
  • Één bar/lounge

Restaurants ter plekke

  • Bar-Cafeteria

Activiteiten

  • Een buitenzwembad

Gezinsvriendelijk

  • Een wasserette
  • Een buitenzwembad
  • Een snackbar/deli

Voorzieningen

  • Een lift
  • Een kluis bij de receptie

Services voor gasten

  • Een 24-uurs receptie
  • Een wasserette
  • Meertalig personeel
  • Er is geen huishoudservice beschikbaar
  • Hulp bij uitstappen/tickets

Zakelijke voorzieningen

  • Een computerstation

Buiten

  • Barbecues
  • Een tuin
  • Ligstoelen
  • Parasols bij het zwembad
  • Een terras

Toegankelijkheidsvoorzieningen

  • Lift

Meer

  • Rookvrije accommodatie

Kamervoorzieningen

Slaapkamer

  • Beddengoed

Badkamer

  • Bad
  • Haardroger
  • Privébadkamer
  • Handdoeken

Entertainment

  • Kabelzenders
  • Een televisie

Meer

  • Een bureau

Gelijkaardige accommodaties

Bekijk gelijkaardige accommodaties

Beleid

Inchecken

Inchecken kan tussen 13.00 uur en middernacht.

Uitchecken

Uitchecken voor 10.30 uur

Speciale incheckinstructies

De portier of receptionist zal je bij aankomst verwelkomen.
Na de openingstijden kan er bij deze accommodatie niet ingecheckt worden.

Renovaties en sluitingen

De accommodatie is tijdens de winter gesloten.

Toegang tot accommodatie

Bemande receptie

Huisdieren

Voor huisdieren betaal je EUR 15 per huisdier, per dag

Kinderen en extra bedden

Kinderen zijn welkom.
Er zijn geen verrijdbare/extra bedden beschikbaar.
Er zijn geen babybedjes beschikbaar.

Betalingsmethoden

Belangrijke informatie

Toeslagen

De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald:

  • Er wordt een stadsbelasting door de stad geïnd en bij de accommodatie aangerekend. Er gelden mogelijk uitzonderingen en kortingen. Contacteer voor meer informatie de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
  • De stad heft de volgende belasting: EUR 0.66 per persoon, per nacht, voor maximum 7 nachten. Deze belasting geldt niet voor kinderen die jonger zijn dan 17 jaar oud.

We hebben alle kosten die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven vermeld.

Optionele extra's

  • Toeslag voor huisdieren: EUR 15 per huisdier, per dag

Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen. 

Algemene info

Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten, per bankkaart of kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Bereid je voor: controleer de laatste COVID-19-reisvereisten en de maatregelen die van kracht zijn op deze bestemming voordat je op reis gaat.

Overige info

Wegens de nationale wetgeving mogen contante betalingen bij deze accommodatie het bedrag van EUR 1000 niet overschrijden. Contacteer de accommodatie via de gegevens in de boekingsbevestiging voor meer informatie.

Accommodatie ook bekend onder de naam

Hostal Magnolia
Hostal Magnolia Hostel
Hostal Magnolia Hostel Lloret de Mar
Hostal Magnolia Lloret de Mar
Hostal Magnolia Lloret De Mar, Costa Brava, Spain
Hostal Magnolia Hotel Lloret de Mar
Hostal Magnolia Hotel
Hostal Magnolia Lloret De Mar Costa Brava Spain
Spain
Costa Brava
Hostal Magnolia Hotel
Hostal Magnolia Lloret De Mar
Hostal Magnolia Hotel Lloret de Mar

Veelgestelde vragen

Is Hostal Magnolia voorzien van een zwembad?

Ja, deze accommodatie heeft een buitenzwembad.

Zijn huisdieren welkom bij Hostal Magnolia?

Ja, bij deze accommodatie zijn huisdieren toegestaan. Er geldt een toeslag van EUR 15 per huisdier, per dag.

Wat kost het om bij Hostal Magnolia te parkeren?

Er is een beperkt aantal plaatsen beschikbaar.

Hoe laat kan ik inchecken bij Hostal Magnolia?

Inchecken is mogelijk van 13.00 uur tot middernacht. Het is niet mogelijk om na sluitingstijd in te checken.

Tot hoe laat kan ik bij Hostal Magnolia uitchecken?

Je dient uiterlijk om 10.30 uur uit te checken.

Waar ligt Hostal Magnolia?

Dit hotel ligt in Centrum van Lloret, binnen 10 minuten lopen van Strand van Lloret de Mar, Gran Casino Costa Brava en Sa Caleta Cove. Ook Strand van Sa Caleta en Museo del Mar liggen binnen 10 minuten lopen.

Kan ik mijn reservering bij Hostal Magnolia gratis annuleren en een volledige restitutie ontvangen?

Ja, bij Hostal Magnolia kun je voor bepaalde kamertarieven gratis annuleren, omdat we flexibiliteit belangrijk vinden. Raadpleeg het annuleringsbeleid van Hostal Magnolia op onze site voor meer informatie over uitzonderingen of vereisten.

Beoordelingen

8,6

Uitstekend

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 86 van 186 beoordelingen" "
" "10 - Uitstekend 46%
Gastenscore: 8 - Goed. 72 van 186 beoordelingen" "
" "8 - Goed 39%
Gastenscore: 6 - Redelijk. 21 van 186 beoordelingen" "
" "6 - Redelijk 11%
Gastenscore: 4 - Matig. 3 van 186 beoordelingen" "
" "4 - Matig 2%
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 4 van 186 beoordelingen" "
" "2 - Ontzettend slecht 2%

8,8/10

Netheid

9,3/10

Personeel en service

8,5/10

Voorzieningen

8,0/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

8,0/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

8/10 – Goed

Lisette, Brabant

Positief: Netheid, personeel en service
Het personeel is fantastisch! Heel gastvriendelijk en gastvrij. De kamers en het ontbijt zijn basic. Het enige grote nadeel vond ik dat de kamers mega gehorig zijn, ik heb geen nacht doorgeslapen en niet alle kamers hebben een balkon.
6 nachten verbleven in september 2019

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Bedwantsen in de hotel
Na het verblijf, allemaal rode bulten op mijn lichaam.
9 nachten verbleven in september 2017

8/10 – Goed

frank, Landgraaf

Positief: Personeel en service
Een echte aanrader als je wilt genieten in lloret
Zeer zeer vriendelijke eigenaars. Niks is te veel en als je zelf open staat is er direct een band met het personeel.

10/10 – Uitstekend

HB, EIndhoven

Positief: Netheid, personeel en service
5 sterren service voor een 2 sterren hotel
De voorzieningen zijn niet luxe. Soms zelfs wat gedateerd, maar bieden zeker wat je voor een hotel in deze prijscategorie mag verwachten. Waar dit hotel door uitblinkt is door de mensen die er werken. Vriendelijk en er op gericht om het je naar de zin te maken. De eigenaresse van dit familiebedrijf is een gastvrouw in hart en nieren. Ze heeft de passie van echt gastvrouwschap weten over te dragen aan alle medewerkers, van schoonmaaksters tot barman. Alle mensen in dit hotel proberen zo goed mogelijk hun best voor je te doen, omdat ze houden van hun bazin, hun klanten en van het hotel waar voor ze werken. En dat voel je.

8/10 – Goed

Simone, Den Haag

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
erg fijn familiehotel
Perfecte locatie, dichtbij het strand en centrum en toch net buiten alle drukte. Wel gehorig en toch ook wel jongeren die erg veel lawaai maken als ze midden in de nacht (of vroeg in de ochtend) thuis komen. Voor het ontbijt moet je wel op tijd zijn want anders zijn de (lekkere) broodjes op. Personeel (of eigenaars geen idee????) zijn uitermate vriendelijk!!!

6/10 – Redelijk

Christian

Positief: Netheid, personeel en service
14 nachten verbleven in juni 2022

10/10 – Uitstekend

Jean Luc

Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Très bien manque la climatisation le ventilateur ne suffit pas
7 nachten verbleven in juni 2022

6/10 – Redelijk

Frank

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service
Ich habe 1980 meinen ersten Urlaub im Vorgängerhotel „Sanco“ gemacht und dort meine große Liebe kennengelernt. Jetzt 42 Jahre später, haben wir dies zum Anlass genommen, einen Urlaub im Magnolia mit Halbpension zu buchen, dort, wo im Prinzip alles für uns begann. Dort angekommen, wurden wir sehr herzlich empfangen und unsere Geschichte machte es auch für den Besitzer zu einem besonderen Aufenthalt. Die Zimmer waren einfach, aber absolut top sauber! Das Frühstück war spartanisch, die Backwaren sehr lecker, der Kaffee aus dem Vollautomaten lecker. Nur die über dem gesamten Zeitraum gleichbleibenden drei Sorten frischer Aufschnitt, das war dann schon etwas einfallslos. Käse, Kochschinken und eine Art Jagdwurst. Das größte Problem war das gebuchte Abendessen. Es gab keinen Koch mehr im Haus. Dies wurde uns auch bei der Ankunft direkt mitgeteilt. Durch Corona, kein Personal, aber Goyo der Barkeeper wird euch zubereiten was immer ihr wollt. Damit fing abends das Dilemma an. Dosenessen, Fertiggerichte, Mikrowellenessen, es war bis auf wenige Ausnahmen frischem Fisch nur fertigessen. Weiße Bohnen in Tomatensoße mit Frikandel, Bratkartoffeln in Olivenöl "gekocht".Goyo mag ein guter Barkeeper sein, aber seine aufgezwungene Rolle als Koch, war sehr schlecht. Der Fehler lag nicht an ihm, sondern am Besitzer. Laut Aussage waren wir die letzten, die Halbpension gebucht haben. Ich wünsche mir für die noch kommenden Gäste, dass es auch wirklich so war!
9 nachten verbleven in mei 2022

8/10 – Goed

GABRIEL

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in september 2021

8/10 – Goed

Yvelise

3 nachten verbleven in augustus 2021