Waterpark

Beoordelingen van Guitart Central Park Aqua Resort

4 out of 5
Guitart Central Park Aqua Resort
Constanti Ribalaigua 7, Lloret de Mar

Beoordelingen

6,8
Gastenscore: 10 - Uitstekend. 58 van 295 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 106 van 295 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 57 van 295 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 35 van 295 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 39 van 295 beoordelingen" "

7,2/10

Netheid

7,4/10

Personeel en service

6,8/10

Voorzieningen

6,8/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

7,6/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

6/10 – Redelijk

Ayse

Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Netheid, personeel en service
Negatief: Voorzieningen, staat van de accommodatie en faciliteiten
Schone hotel, veel liften aanwezig, ligging van de zwembaden niet logisch. Werking airco niet continue aan, maar met pauzes. Geen goede isolatie, je hoort veel herrie buiten. Bed was goed. Geen koelkast of minibar. Ontbijt elke dag hetzelfde. Schone hotel en kamers. Kwa eten en geen minibar vind ik het geen 4 sterren waard. Hotel zelf is mooi. Geen dagelijkse activiteiten, hotel aquapulca tegenoverons was elke dag wel iets gezelligs. Bij ons was het dode boel.
9 nachten verbleven in juni 2022
Reactie van Thank you for your review op 18 jun 2022
Dear Ayse, Thank you for your review. We take note of your comments, they will inspire our efforts to improve every day. Kind regards Guitart Hotels

4/10 – Matig

Pools, Rotterdam

Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Ik kreeg een andere kamer dan wat ik had betaald omdat ze overgeboekt waren. Minder dan wat ik hoorde te krijgen. De kamer lekte als het regende, de spiegels waren gebarsten. Laminaat was in slechte staat. Je kon je letterlijk open snijden aan de vloer. Mierenplaag in de kamer. Veel roestplekken. 2x stroomuitval toen het stormde. Totaal niet wat ik had verwacht.
4 nachten verbleven in oktober 2019
Reactie van Vicente Álvarez, General Manager op 1 nov 2019
Beste gast, Allereerst onze welgemeende excuses voor het ongemak dat u ervaren heeft. Het spijt ons zeer dat uw verblijf niet aan uw verwachtingen heeft voldaan. We zijn geschrokken van de minpunten die u opsomde en we zullen ze een voor een intern bespreken. Door uw feedback kunnen we onze service verder verbeteren, bedankt hiervoor. We hopen u in de toekomst nogmaals te mogen verwelkomen voor een gegarandeerd betere ervaring! Vriendelijke groeten, Vicente Álvarez, General Manager

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Reisde met een groep
Negatief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Ik kreeg een totaal andere kamer bij aankomst, dan wat ik geboekt had! Personeel werkte niet mee. Er is een mierenplaag op de kamers (meerdere kamers) kapotte glazen douche deuren, gevlekte beddengoed, kapotte vloer waaraan je je voet kan bezeren,kamer tocht. Schoonmaaksters en personeel komen de kamer binnen zonder te kloppen. Bij regen valt het stroom uit. En begint het te lekken. Voor ontbijt morsten we helemaal naar een andere ruimte via de tuin steeds in de regen lopen. Jammer want ik had me erg verheugd op deze vakantie.
4 nachten verbleven in oktober 2019
Reactie van Vicente Álvarez, General Manager op 1 nov 2019
Beste gast Het spijt ons zeer dat uw verblijf niet aan uw verwachtingen heeft voldaan. We zijn geschrokken van de minpunten die u opsomde en zullen ze een voor een intern bespreken. Door uw feedback kunnen we onze service verder verbeteren, bedankt daarvoor. We hopen u in de toekomst nogmaals te mogen verwelkomen voor een betere ervaring en aarzel niet om rechtstreeks contact op te nemen met ons, indien u nog vragen heeft. Vriendelijke groeten Vicente Álvarez, General Manager

8/10 – Goed

Victor, NL

Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
De bed was heel fijn als je erop ligt is he lekker koel zwemmen is heel leuk de glijbanen ook maar het is jammer dat de overdek zwembad is een beetje vies is maar het is wel leuk dat er professional shows zijn. Maar meestal heeft een viersterrenhotel een koelkast.
8 nachten verbleven in juli 2019
Reactie van Vicente Álvarez, General Manager op 15 dec 2019
Beste Victor, Bedankt voor uw review. Fijn dat u onze bedden comfortabel vond en genoten heeft van het zwembad en de glijbanen. Het spijt ons echter dat het overdekte zwembad niet helemaal schoon was, dat gaan we zeker bekijken. Het doet ons ook plezier dat u oze shows wist te smaken. Ten slotte delen we u graag mee dat wij ook kamers hebben met koelkast, aarzel niet om bij een eventuele volgende boeking door te geven dat u dit verkiest. We verwelkomen u graag nog eens terug in de toekomst. Hartelijke groeten, Vicente Álvarez, General Manager

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service
Kan een onderhoud beurt gebruiken ! Maar over het algemeen netjes en verzorgd
6 nachten verbleven in juni 2019
Reactie van Vicente Álvarez, General Manager op 25 jun 2019
Beste gast, bedankt voor uw review. Bedankt voor deze mooie score. Het verheugt ons dat de hygiëne van ons hotel aan uw verwachtingen voldeed, we hechten hier namelijk veel belang aan! Ons hotel is in 2010 volledig gerenoveerd geweest. Toch nemen we uw opmerking mee bij een volgende bespreking met ons team. We wensen u nog een prettige dag verder en verwelkomen u graag een volgende keer opnieuw! Warme groeten, Vicente Álvarez, General Manager

8/10 – Goed

Virginie

Reisde met familie
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Recommande
4 nachten verbleven in maart 2024
Reactie van Dto. Calidad op 18 apr 2024
Apreciada cliente, gracias por su recomendación. Intentaremos mejorar para que la próxima vez que nos visite su experiencia sea de su total satisfacción.

6/10 – Redelijk

Sylvain

1 nacht verbleven in februari 2024
Reactie van Departamento de calidad op 17 mrt 2024
Apreciado cliente, le agradecemos su estancia en nuestro hotel , y aunque sabemos que su estancia ha sido satisfactoria, nos anima a seguir mejorando, de manera que su próxima valoración será mucho mejor.

10/10 – Uitstekend

Kais

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Belle accueil très propre la chambre
4 nachten verbleven in oktober 2023

2/10 – Ontzettend slecht

Juan miguel

Reisde met een groep
Negatief: Personeel en service
hotel enorme para tampoco personal
La verdad bastante decepcionante, ìbamos en una reserva de 15 habitaciones para celebrar un cumpleaños, por telèfono que sin problema que como era hallowen iba a ver animaciòn, fatal la gente disfrazada buscando fiesta, nada de nada un espectaculo de 9a 10,30 ahi se acabo todo, ni musica ni nada, muy decepcionante.
1 nacht verbleven in oktober 2023

2/10 – Ontzettend slecht

Claire

9 nachten verbleven in juli 2023

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid
Negatief: Comfort kamer
Dangerous poolside - not family friendly - too many large rowdy groups - security not sufficient for size of hotel
3 nachten verbleven in september 2023

8/10 – Goed

John

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Enjoyed the stay.
7 nachten verbleven in september 2023

8/10 – Goed

Antoni

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in september 2023

10/10 – Uitstekend

Abdoulaye

Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Nous avons passé un très bon séjour dans cet hôtel. Parfaitement adapté aux familles (piscines, activités pour les enfants, 3 restaurants), nos deux enfants ont beaucoup aimé. Tout le personnel de l'hôtel est très accueillant et fait le maximum pour que le séjour se passe au mieux. Une bonne expérience pour nous.
Reactie van Departamento de Reservas op 10 aug 2023
Estimado cliente,Agradecemos mucho sus amables palabras sobre su estancia en nuestro hotel. Nos alegra saber que su familia disfrutó de las instalaciones y actividades. Su satisfacción es nuestra prioridad, y esperamos recibirles nuevamente en un futuro cercano. ¡Gracias por elegirnos!Saludos cordiales,

10/10 – Uitstekend

Jennifer

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
4 nachten verbleven in augustus 2023
Reactie van Dpt. booking op 10 aug 2023
Dear customer,Thank you for your feedback. Your comments are essential for us, they help us to improve.Best regards,Reservations Department.

6/10 – Redelijk

Marwan

Reisde met een groep
Positief: Netheid
Negatief: Personeel en service
7 nachten verbleven in juli 2023
Reactie van Dpt. booking op 10 aug 2023
Dear customer,Your feedback is essential to us, it helps us to improve.Best regards,Reservations Department.

4/10 – Matig

Cengiz

Reisde met een groep, Reisde met familie, Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
- Ne correspond pas à l’annonce sur Ebookers - Le jeune de la sécurité a fais des propositions déplacées à ma fille de 16ans - les lits et chambres médiocre - déjeuner et repas non varié - les services de tables sales - le personnel de salle à manger et réception super efficace - l’emplacement de l’hôtel est excellent L’aménagement extérieur génial Dans l’ensemble déçu nous irons plus à cette hôtel nous avons loué 4 chambres 10 personnes C’est la 4ème années de suite qu’on part à Lloret de mar
10 nachten verbleven in juli 2023
Reactie van Département des réservations. op 10 aug 2023
Cher client,Nous regrettons sincèrement les désagréments que vous avez subis pendant votre séjour. Nous apprécions vos commentaires, qu'ils soient positifs ou négatifs, car ils nous aident à améliorer nos services. Nous allons prendre des mesures immédiates pour résoudre les problèmes que vous avez mentionnés. Nous apprécions votre fidélité au fil des ans et espérons que vous envisagerez de nous donner une autre occasion à l'avenir de démontrer notre qualité.Cordialement,

2/10 – Ontzettend slecht

Kelly, Phoenix

Reisde met familie
Negatief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Too many issues to even put in so few characters!
3 nachten verbleven in juli 2023
Reactie van Dpt. booking op 10 aug 2023
Dear guest,We apologize for the numerous issues you faced. Your feedback is essential to us. Please provide more details, and we'll address each concern promptly.Best regards,Reservations Department.

2/10 – Ontzettend slecht

Olivier

Reisde met familie
Negatief: Netheid, comfort kamer
Plus jamais
Chambre très bruyante aucune insonorisation, matelas plus grand que les sommiers et 3ème lit avec lattes de sommier cassé, vaisselles sales tout les matins.
Vue balcon
...
10 nachten verbleven in juli 2023
Reactie van Dpto. booking op 11 aug 2023
Cher client,Nous sommes sincèrement désolés des désagréments que vous avez rencontrés en ce qui concerne l'insonorisation, la taille du matelas, le sommier et la propreté de la vaisselle. Nous apprécions vos commentaires et prendrons des mesures pour résoudre ces problèmes immédiatement. Nous espérons pouvoir vous offrir une expérience plus agréable lors de votre prochain séjour.Nous vous prions d'agréer, Madame, Monsieur, l'expression de nos salutations distinguées,Service des réservations

10/10 – Uitstekend

Emilia Brenda Nganga

Reisde met familie, Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Nous sommes restés dans cette hôtels 2 semaines avec mes 3 enfants. Hôtel bien entretenu j’ai apprécié les activités surtout les enfants, il y’a de quoi s’éclater en famille vu le nombre de piscine. La responsable est vraiment adorable elle m’a changé de chambre quand j’en ai fais la demande parce que le papa nous a rejoint quelque jours après elle nous installé dans une plus grande chambre très rapidement. J’ai vraiment aimé cette hôtels nous allons revenir.
Reactie van Dpt. booking op 11 aug 2023
Cher client,Nous sommes ravis que vous ayez apprécié votre séjour avec vos enfants et que vous ayez trouvé nos installations et activités à votre goût. C'est génial d'entendre que notre équipe a pu répondre rapidement à vos besoins et que vous avez aimé la nouvelle chambre. Nous serions ravis de vous accueillir à nouveau lors de votre prochain séjour.Cordialement,Département des réservations.

10/10 – Uitstekend

maria cecilia

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
El resort cumplió nuestras expectativas. Puletas muy divertidas. Fuimos una pareja con 2 niñas de 10 y 13 años con media pensión. El desayuno y la cena buffet, muy variado y abundante con opciones sin gluten a pedido. Cómo siempre, en un hotel tan concurrido conviene ir temprano a comer.
3 nachten verbleven in juni 2023
Reactie van Dpto. booking op 11 aug 2023
Estimado cliente,Nos complace saber que nuestro resort cumplió con sus expectativas y que disfrutaron de las piscinas y las comidas. Agradecemos sus comentarios sobre la variedad y las opciones sin gluten, y tomamos nota de su recomendación sobre los horarios para comer. Esperamos tener el placer de recibirlos nuevamente en su próxima visita.Atentamente,Departamento de Reservas.

2/10 – Ontzettend slecht

vanina

Reisde met partner
Positief: Netheid
Negatief: Personeel en service
Si vous voulez du calme n’allez pas dans cet hôtel
4 nachten verbleven in juni 2023
Reactie van Dpt. booking op 11 aug 2023
Cher client,Nous sommes désolés d'apprendre que vous avez trouvé notre hôtel bruyant. Votre feedback est important, et nous prenons en considération vos remarques pour améliorer notre offre. Si vous avez des suggestions spécifiques pour un séjour plus tranquille, n'hésitez pas à nous les communiquer. Nous espérons que malgré ce désagrément, vous avez pu profiter d'autres aspects de votre séjour.Cordialement,Département de Reservations.

4/10 – Matig

antoine

1 nacht verbleven in juni 2023
Reactie van Dpt. booking op 10 aug 2023
Dear customer,Thank you for your feedback. Your comments are essential for us, they help us to improve.Best regards,Reservations Department.

10/10 – Uitstekend

brigitte

1 nacht verbleven in juni 2023

8/10 – Goed

Jukka

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Erinomainen aamiainen.
3 nachten verbleven in mei 2023

8/10 – Goed

CEDRIC

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Très bon établissement
Extra juste le stationnement très difficile
3 nachten verbleven in mei 2023

4/10 – Matig

Koisur

Reisde met familie
Negatief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Please avoid and book Samba or another hotel.
This Hotel would have got 5* Review but for the cleaners to take 5 days to finally refil my shower gel and shampoo was appalling. The place got very busy from day 1 till i left and i was not going to que up at reception for something the cleaners fail to do. There are hotel that are 3* and they look much more cleaner, Livelier and newer. So dont be deceived by the Stars of this hotel. The kids slides was closed a message before hand would be nice as i only booked this hotel for my kids. Only entertainment and fun they had was the man working on security he played and also gave the children sweets. This hotel parking cost me more than my car rental.
7 nachten verbleven in oktober 2022

4/10 – Matig

Hubert

Negatief: Comfort kamer
1 nacht verbleven in september 2022

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Comfort kamer
5 nachten verbleven in september 2022
Reactie van Thank you op 24 sep 2022
Thank you for your review

4/10 – Matig

maud

Reisde met familie
Negatief: Personeel en service
1 nacht verbleven in september 2022
Reactie van val op 13 sep 2022
Good morning Maud,Thank you for your time in evaluating us, it motivates us to continue improvingRegardsGuitart Hotels

8/10 – Goed

'karlittaa

Reisde met familie
Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in september 2022
Reactie van val op 13 sep 2022
Good morning,Thank you for your time in evaluating us, it motivates us to continue improvingRegardsGuitart Hotels

10/10 – Uitstekend

JUAN

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Todo muy bien
1 nacht verbleven in september 2022
Reactie van val op 13 sep 2022
Hola Juan,Gracias por su valoración, nos motiva para seguir mejorandosaludosGuitart Hotels

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Chambre spacieuse et propre Buffet petit déjeuner copieux Plusieurs piscines très sympa, le water park est un peu décevant Le parking sur place n'est pas annoncé comme étant payant Bon séjour cependant
2 nachten verbleven in september 2022
Reactie van val op 13 sep 2022
Bonjour,Merci d'avoir pris le temps de nous évaluer, nous prenons note de tout pour trouver la meilleure solutionSalutGuitart Hotels

8/10 – Goed

savio

Reisde met familie, Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Bella location per famiglie.
6 nachten verbleven in augustus 2022
Reactie van VAL op 13 sep 2022
Good morning,Thank you for your time in evaluating us, it motivates us to continue improvingRegardsGuitart Hotels

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Bon hotel familial
Bon hôtel familial propre avec plein d activités pour les enfants. La cuisine est plutôt bien, plein de piscines. Le seul hic pas de place disponible dans le parking malgré le prix de 20€ par jours on a mis plus d'une heure a trouver une place en extérieur. Et les gens a l arrivée a la reception ne sont pas du tout accueillant ils ne nous ont même pas dit bonjour juste:numéro de réservation. J'ai demandé une chambre avec une baignoir car j'ai des problèmes de jambes on ne m'a même pas répondu et arrivé dans la chambre c'était une douche...mais à mar ça top.
12 nachten verbleven in augustus 2022
Reactie van val op 13 sep 2022
Bonjour,Merci d'avoir pris le temps de nous évaluer, nous prenons note de tout pour trouver la meilleure solutionSalutationsGuitart Hotels

10/10 – Uitstekend

Linda

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
a passee un très bon séjour
5 nachten verbleven in augustus 2022
Reactie van Merci op 27 aug 2022
Nous sommes ravis que vous ayez profité au maximum de nos services. Son commentaire nous incite à améliorer.Nous souhaitons vous accueillir à nouveau dans nos établissementsCordialementGuitart Hotels

10/10 – Uitstekend

Magali

Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Chambre salle Le reste top
7 nachten verbleven in juli 2022
Reactie van Merci op 27 aug 2022
Bonjour Magali,Merci pour votre commentaire. Nous sommes ravis que vous ayez profité au maximum de nos services. Son commentaire nous incite à améliorer.Nous souhaitons vous accueillir à nouveau dans nos établissementsCordialementGuitart Hotels

8/10 – Goed

Naderge

Positief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
6 nachten verbleven in augustus 2022

4/10 – Matig

Amina

Reisde met familie
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
13 nachten verbleven in augustus 2022
Reactie van Merci op 27 aug 2022
Bonjour Amina,Merci pour votre commentaire, nous en prenons note pour nous améliorer.Nous sommes désolés que votre expérience n'ait pas été à la hauteur de vos attentes et nous comprenons votre frustration. Nous espérons une meilleure communication à l'avenir pour pouvoir mieux vous aider. Cordialement Guitart Hotels

8/10 – Goed

Nadia

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
4 nachten verbleven in augustus 2022
Reactie van Merci op 13 aug 2022
Bonjour Nadia, Merci pour votre commentaire. Nous sommes ravis que vous ayez profité au maximum de nos services. Son commentaire nous incite à améliorer. Nous souhaitons vous accueillir à nouveau dans nos établissements Cordialement Guitart Hotels

8/10 – Goed

Vladan

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Old mattress
My bed was not comfortable, very old mattress, was very noisy
6 nachten verbleven in augustus 2022
Reactie van Thank you op 12 aug 2022
Dear Vladan, Thank-you for sharing your review. We take note of your review to improve It would be a pleasure to have you back, Kind regards Guitart Hotels

8/10 – Goed

John

Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
large room. pool was too crowded
1 nacht verbleven in juli 2022
Reactie van Thank you op 12 aug 2022
Dear John, Thank-you for sharing your review We are glad you enjoyed our services. It would be a pleasure to have you back, Kind regards Guitart Hotels

8/10 – Goed

Sarah

Reisde met familie
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in augustus 2022
Reactie van Gracias por su comentario op 5 aug 2022
Hola Sarah, gracias por tu reseña. Deseamos recibiros nuevamente en nuestros Hoteles. Atentamente Guitart Hotels

4/10 – Matig

MOHAMMED AMINE

Reisde met familie, Reisde met familie en kleine kinderen
Negatief: Voorzieningen, staat van de accommodatie en faciliteiten
À cette année aucune animation le soir concernant la nourriture pas terrible copier-coller tous les jours la même chose presque problème de lit pas confortable par rapport à un hôtel de 4 étoiles. J'ai pas aimé
6 nachten verbleven in juli 2022
Reactie van Merci op 5 aug 2022
Bonjour Mohammed, Merci pour votre commentaire, nous en prenons note pour nous améliorer. Cordialement Guitart Hotels

8/10 – Goed

Charlotte

6 nachten verbleven in juli 2022

10/10 – Uitstekend

Sergio

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Great place, nice food options. 5 minutes walk to beach
8 nachten verbleven in juli 2022
Reactie van Thank you op 30 jul 2022
Dear Sergio, Thank-you for sharing your review It will inspire our efforts to improve. Kind regards Guitart Hotels

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Negatief: Comfort kamer
Moyen
Mauvaise isolation sonore nous entendons la télé des voisins les voitures dans la rue et tout ce qui s’en suit. Les lits doubles ne sont pas fixés avec mon compagnon nous avons dû dormir chacun dans notre lit afin de ne pas tomber. Impossible de prendre une douche sans inonder le sol.
1 nacht verbleven in juli 2022
Reactie van Merci op 30 jul 2022
Bonjour, Merci pour votre commentaire, nous en prenons note pour nous améliorer. Cordialement Guitart Hotels

8/10 – Goed

Marilyne

Reisde met een groep
Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Séjour agréable mais :
Séjour agréable avec quelques inconvénients : Bruit dans les couloirs des enfants qui hurlent. Et également restaurant très bruyant ( cris des enfants ) ... points positifs : femmes de chambres et personnels du restaurant trés aimable, souriant et professionnel
7 nachten verbleven in juli 2022
Reactie van Merci op 30 jul 2022
Bonjour Marilyne, Merci pour votre commentaire. Nous vous remercions profondément pour vos aimables paroles. Nous sommes ravis que vous ayez profité au maximum de nos services. Son commentaire nous incite à améliorer. Nous souhaitons vous accueillir à nouveau dans nos établissements Cordialement Guitart Hotels

8/10 – Goed

Daniel

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
7 nachten verbleven in juli 2022
Reactie van Merci op 25 jul 2022
Bonjour Daniel, Merci pour votre commentaire. Nous sommes ravis que vous ayez profité au maximum de nos services. Nous souhaitons vous accueillir à nouveau dans nos établissements Cordialement Guitart Hotels

4/10 – Matig

Pauline

Reisde met familie en kleine kinderen
Negatief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in juli 2022
Reactie van Merci op 22 jul 2022
Bonjour Pauline, Merci pour votre commentaire Cordialement Guitart Hotels