The Hotel Ljubljana
Hotel met een 24-uurs receptie en een koffiebar/café in Ljubljana
Fotogalerie voor The Hotel Ljubljana





Beoordelingen
9,4 op 10 –
Uitzonderlijk
Populaire voorzieningen
De huidige prijs is € 151
inclusief belastingen en toeslagen
8 dec - 9 dec
Kameropties
Controleer de beschikbaarheid voor deze datums
Beschikbare filters voor kamers
5 van 5 kamers weergeven
Alle foto's voor Tweepersoonskamer (without window) laden

Tweepersoonskamer (without window)
8,8 van 10
Voortreffelijk
(17 beoordelingen)
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Individueel gemeubileerd
Individueel gedecoreerd
Airconditioning
Verwarming
Lcd-televisie
Een donzen dekbed
Verduisterende gordijnen
Alle foto's voor Deluxe kamer, 1 twee- of 2 eenpersoonsbedden laden

Deluxe kamer, 1 twee- of 2 eenpersoonsbedden
9,4 van 10
Uitzonderlijk
(9 beoordelingen)
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Individueel gemeubileerd
Individueel gedecoreerd
Airconditioning
Verwarming
Lcd-televisie
Een donzen dekbed
Verduisterende gordijnen
Alle foto's voor Panorama studio laden

Panorama studio
10,0 van 10
Uitzonderlijk
(1 beoordeling)
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Individueel gemeubileerd
Individueel gedecoreerd
Airconditioning
Verwarming
Lcd-televisie
Een donzen dekbed
Verduisterende gordijnen
Alle foto's voor Deluxe tweepersoonskamer, terras laden

Deluxe tweepersoonskamer, terras
8,6 van 10
Voortreffelijk
(4 beoordelingen)
Hoogtepunten
Een vlonderterras/patio
Geluidsisolatie
Individueel gemeubileerd
Individueel gedecoreerd
Airconditioning
Verwarming
Lcd-televisie
Een donzen dekbed
Alle foto's voor Economy eenpersoonskamer laden

Economy eenpersoonskamer
8,6 van 10
Voortreffelijk
(4 beoordelingen)
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Individueel gemeubileerd
Individueel gedecoreerd
Airconditioning
Verwarming
Lcd-televisie
Een donzen dekbed
Verduisterende gordijnen
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

29 Cankarjevo nabrežje, Ljubljana, Ljubljana, 1000
Over deze accommodatie
The Hotel Ljubljana
Gelijkaardige accommodaties

City Hotel Ljubljana
City Hotel Ljubljana
- Ontbijt inbegrepen
- Spa
- Gratis wifi
- Restaurant
9.4 van 10, Uitzonderlijk, 1.158 beoordelingen
De prijs is € 220
inclusief belastingen en toeslagen
28 nov - 29 nov
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Toeslagen
De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:
- De stad heft de volgende belasting: EUR 3.13 per persoon, per nacht voor volwassenen en EUR 1.57, per nacht voor gasten van 7 tot 17 jaar oud. Deze belasting is niet van toepassing op kinderen onder de 7 jaar oud.
We hebben alle kosten die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven vermeld.
Optionele extra's
- Toeslag voor à la carte ontbijt: ongeveer EUR 20 per persoon
- Toeslag voor luchthavenshuttle: EUR 100 per voertuig (enkele reis, voor maximum 3 personen)
- Toeslag voor huisdieren: EUR 20 per accommodatie, per verblijf
- Hulpdieren zijn vrijgesteld van heffingen
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten, per bankkaart of kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards, pinpassen en contante betalingen
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: een brandblusapparaat, een rookmelder, een beveiligingssysteem en een EHBO-koffer
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Veelgestelde vragen
Beoordelingen
Beoordelingen over The Hotel Ljubljana
9,4
Uitzonderlijk
9,8
Netheid
9,0
Voorzieningen
9,6
Personeel en service
9,2
Milieuvriendelijkheid
9,4
Staat van de accommodatie en faciliteiten
Beoordelingen
6 okt 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
3 nachten verbleven in september 2024
6/10 – Redelijk
Hector, Rotterdam
Reisde met partner
15 sep 2024
Positief: Voorzieningen, staat van de accommodatie en faciliteiten
Hector
3 nachten verbleven in september 2024
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
25 mei 2023
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in mei 2023
8/10 – Goed
Karen
24 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Karen
3 nachten verbleven in oktober 2025
10/10 – Uitstekend
Joseph, Pine Brook
Reisde met partner
19 okt 2025
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Joseph
4 nachten verbleven in oktober 2025
10/10 – Uitstekend
Boris, Houston
Zakenreiziger
13 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Boris
1 nacht verbleven in oktober 2025
10/10 – Uitstekend
Douglas
Reisde met partner
7 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Douglas
5 nachten verbleven in oktober 2025
8/10 – Goed
Robert, North Eleuthera
Reisde met familie
3 okt 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten

Robert
2 nachten verbleven in september 2025
8/10 – Goed
Aidan
Reisde met familie
30 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Aidan
7 nachten verbleven in september 2025
8/10 – Goed
Sydney
Reisde met partner, Reisde met familie
24 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
Sydney
4 nachten verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
Ayako
22 sep 2025
Ayako
2 nachten verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
Brooke
21 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Brooke
2 nachten verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
Vickie
Reisde met een groep
19 sep 2025
Positief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Vickie
2 nachten verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
Reem
Reisde met een groep
5 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Reem
3 nachten verbleven in augustus 2025
4/10 – Matig
Waqqas
Reisde met partner
25 aug 2025
Positief: Netheid
Negatief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Waqqas
1 nacht verbleven in augustus 2025
10/10 – Uitstekend
Charlie
25 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Charlie
2 nachten verbleven in augustus 2025
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Zakenreiziger
21 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in juli 2025
10/10 – Uitstekend
Malla
12 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Kaunis hotelli hyvällä sijainnilla
Malla
1 nacht verbleven in juli 2025
8/10 – Goed
suad
26 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
suad
2 nachten verbleven in juli 2025
10/10 – Uitstekend
Mark
2 jul 2025
Mark
3 nachten verbleven in juni 2025
10/10 – Uitstekend
Kenneth
2 jul 2025
Kenneth
3 nachten verbleven in juni 2025
10/10 – Uitstekend
Robert
22 jun 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Robert
1 nacht verbleven in juni 2025
10/10 – Uitstekend
Ross Thomas
18 jun 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Ross Thomas
2 nachten verbleven in juni 2025
10/10 – Uitstekend
Peter
Reisde met een groep
13 jun 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Peter
1 nacht verbleven in juni 2025
10/10 – Uitstekend
Sheryl
Reisde met partner
13 jun 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten


Sheryl
2 nachten verbleven in juni 2025








