Hotel do Chile

3.0-sterrenaccommodatie
Hotel met een bar/lounge, in de buurt van Rossio Square

Kies datums om prijzen te bekijken

Beoordelingen

8,0 op 10 –
Zeer goed

Populaire voorzieningen

  • Bar
  • Ontbijt beschikbaar
  • Receptie 24/7
  • Roomservice
  • Schoonmaakservice
  • Parkeerplaatsen beschikbaar

Kameropties

Beschikbare filters voor kamers
4 van 4 kamers weergeven

Eenpersoonskamer

8,0 van 10
Zeer goed
(1 beoordeling)

Hoogtepunten

Balkon of terras
Geluidsisolatie
Klimaatregeling
Aangrenzende kamers beschikbaar
Televisie
Een privébadkamer
Een haardroger
Een bad/douchecombinatie
  • 15 m²
  • Max. aantal: 1
  • 1 eenpersoonsbed

Kamer, 1 twee- of 2 eenpersoonsbedden

7,0 van 10
Goed
(2 beoordelingen)

Hoogtepunten

Balkon of terras
Geluidsisolatie
Klimaatregeling
Aangrenzende kamers beschikbaar
Televisie
Een privébadkamer
Een haardroger
Een bad/douchecombinatie
  • 15 m²
  • Max. aantal: 3
  • 1 tweepersoonsbed OF 2 eenpersoonsbedden

Driepersoonskamer

10,0 van 10
Uitzonderlijk
(1 beoordeling)

Hoogtepunten

Balkon of terras
Geluidsisolatie
Klimaatregeling
Aangrenzende kamers beschikbaar
Televisie
Een privébadkamer
Een haardroger
Een bad/douchecombinatie
  • 15 m²
  • Max. aantal: 3
  • 3 eenpersoonsbedden

Superior tweepersoonskamer, balkon

Hoogtepunten

Een balkon
Geluidsisolatie
Klimaatregeling
Aangrenzende kamers beschikbaar
Televisie
Een privébadkamer
Een haardroger
Een bad/douchecombinatie
  • Max. aantal: 2
  • 1 tweepersoonsbed OF 2 eenpersoonsbedden

Misschien vind je dit ook leuk

Mod logo
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!

Over deze buurt

Kaart
Rua Antonio Pedro, 40, Lisbon, 1000-039

In de buurt

  • Avenida Almirante Reis - 1 min. wandelen - 0.1 km
  • Praça do Saldanha - 13 min. wandelen - 1.1 km
  • Avenida da Liberdade - 20 min. wandelen - 1.7 km
  • Praça Marquês de Pombal - 2 min. rijden - 1.9 km
  • Rossio Square - 3 min. rijden - 2.3 km

Lokaal vervoer

  • Station Roma-Areeiro - 2 min. rijden
  • Station Arroios - 4 min. wandelen
  • Lissabon (LIS-Humberto Delgado) - 19 min. rijden

Restaurants

  • ‪Portugália - ‬1 min. wandelen
  • ‪A Padaria Portuguesa - ‬3 min. wandelen
  • ‪Pastelaria Luso Americana - ‬3 min. wandelen
  • ‪Central do Chile - ‬3 min. wandelen
  • ‪Franguinho Real - ‬4 min. wandelen

Over deze accommodatie

Hotel do Chile

Hotel vlak bij Rossio Square
Praça Marquês de Pombal en Avenida da Liberdade zijn niet ver van Hotel do Chile. De accommodatie biedt gasten een terras, een koffiebar/café en een kapsalon. Blijf online met gratis wifi in de kamer en geniet van een wasserij en een bar.
Andere voordelen zijn:
  • Een ontbijtbuffet (toeslag), fietsverhuur en parkeerplaatsen ter plaatse
  • Snelle uitcheckservice, snelle incheckservice en meertalig personeel
  • Geldautomaat/bankservice, een televisie in de gemeenschappelijke ruimte en een kluis bij de receptie
Kamervoorzieningen
Alle kamers bij Hotel do Chile hebben leuke voordelen zoals airconditioning, bovenop voorzieningen zoals gratis wifi en kluisjes.
Er zijn extra voorzieningen zoals:
  • Verrijdbare/extra bedden (toeslag) en baby-/kinderbedden (toeslag)
  • Badkamers met bidets en bad/douchecombinaties
  • Televisies van 36 inch met kabelzenders
  • Balkons of terrassen, dagelijkse schoonmaak en bureaus

Gelijkaardige accommodaties

Accommodatie-voorzieningen

Internet

  • Beschikbaar in alle kamers: gratis wifi
  • Beschikbaar in sommige gemeenschappelijke ruimtes: gratis wifi en kabelinternet

Parkeren en vervoer

  • Er gelden hoogtebeperkingen voor parkeren ter plaatse
  • Gratis parkeerplaatsen binnen 2 meter van de accommodatie; reserveren verplicht
  • Parkeerplaatsen buiten het terrein; reserveren verplicht
  • Beveiligde parkeerplekken ter plaatse (EUR 15 per dag)
  • Beperkte parkeergelegenheid ter plaatse

Eten en drinken

  • Dagelijks ontbijtbuffet tegen een toeslag beschikbaar van 07.00 uur tot 11.00 uur: EUR 10 voor volwassenen en EUR 5 voor kinderen
  • Een bar/lounge
  • Een koffiebar/café

Dingen om te doen

  • Fietsenverhuur
  • Tv in gemeenschappelijke ruimtes

Gezinsvriendelijk

  • Babybed (toeslag)
  • Extra bed (toeslag)
  • Geluiddichte kamers
  • Wasserij

Voorzieningen

  • 24-uursreceptie
  • Automaat
  • Bagageopslag
  • Geldautomaat
  • Kapsalon
  • Kluisje bij het onthaal
  • Wasserij

Gastendiensten

  • Conciërgeservices
  • Hulp met excursies en tickets
  • Meertalig personeel
  • Schoonmaakservice (dagelijks)

Buiten

  • Terras

Toegankelijkheidsvoorzieningen

  • Heb je specifieke toegankelijkheidsbehoeften? Neem dan contact op met de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
  • Handgreep naast het toilet
  • Lift
  • Noodtrekkoord in badkamer
  • Rolstoeltoegankelijk (mogelijk beperkt)
  • Rolstoeltoegankelijkheid
  • Verlaagde werkbladen en wasbak

Meer

  • 1 gebouw
  • 5 etages
  • Aparte rookruimtes

Kamervoorzieningen

Slaapkamer

  • Babybed (toeslag)
  • Beddengoed inbegrepen
  • Extra bed (toeslag)

Badkamer

  • Bad/douchecombinatie
  • Bidet
  • Gratis toiletartikelen
  • Haardroger
  • Handdoeken inbegrepen
  • Privébadkamer

Entertainment

  • Tv van 36 inch met kabelzenders

Eten en drinken

  • Minibar
  • Roomservice

Meer

  • Aangrenzende kamers beschikbaar
  • Airconditioning (met klimaatregeling)
  • Bureau
  • Geluiddichte kamers
  • Kluisje

Beleid

Inchecken

Inchecken kan vanaf: 14.00 uur; inchecken kan tot: middernacht
Snelle incheckservice
Minimale leeftijd om in te checken: 18

Uitchecken

Uitchecken voor 12.00 uur
Laat uitchecken is onder voorbehoud van beschikbaarheid
Voor laat uitchecken wordt een toeslag aangerekend
Snelle uitcheckservice

Speciale incheckinstructies

De portier of receptionist zal je bij aankomst in de accommodatie verwelkomen.
De informatie die de accommodatie verstrekt, is mogelijk vertaald met automatische vertaaltools

Toegang tot accommodatie

Bemande receptie

Huisdieren

Geen huisdieren toegelaten

Kinderen en extra bedden

Kinderen zijn welkom.
Er zijn verrijdbare/extra bedden beschikbaar aan EUR 20.0 per nacht.
Er zijn babybedjes beschikbaar aan EUR 10.0 per nacht.

Betalingsmethoden

Belangrijke informatie

Toeslagen

De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:

  • De stad heft de volgende belasting: EUR 4.00 per persoon, per nacht, voor maximaal 7 nachten. Deze belasting geldt niet voor kinderen die jonger zijn dan 13 jaar oud.

We hebben alle kosten die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven vermeld.

Optionele extra's

  • Toeslag voor ontbijtbuffet: ongeveer EUR 10 voor volwassenen en EUR 5 voor kinderen
  • Betaald parkeren (beveiligd): EUR 15 per dag
  • Laat uitchecken is tegen een toeslag beschikbaar (onder voorbehoud van beschikbaarheid)
  • Toeslag voor babybed: EUR 10.0 per nacht
  • Toeslag voor extra bed: EUR 20.0 per nacht

Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen. 

Algemene info

Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten, per bankkaart of kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert bekende creditcards en pinpassen; contante betalingen zijn niet toegelaten
Contactloos betalen is mogelijk
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: een koolmonoxidedetector, een brandblusapparaat, een rookmelder, een beveiligingssysteem en een EHBO-koffer
Deze accommodatie heeft buitenruimtes, zoals balkons, patio's en terrassen, die mogelijk niet geschikt zijn voor kinderen. We raden aan om in geval van twijfel vóór aankomst de accommodatie te contacteren en te vragen of ze een geschikte kamer voor je hebben.
Houd er rekening mee dat culturele normen en het gastenbeleid per land en per accommodatie kunnen verschillen. De gegeven beleidsregels zijn verstrekt door de accommodatie.
Registratienummer van de accommodatie 278
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.

Overige info

Aangrenzende kamers kunnen aangevraagd worden, afhankelijk van beschikbaarheid. Informeer rechtstreeks bij de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
Er gelden hoogtebeperkingen bij het parkeren.

Accommodatie ook bekend onder de naam

do Chile Lisbon
Hotel do Chile
Hotel do Chile Lisbon
Hotel Chile Lisbon
Chile Lisbon
Hotel do Chile Hotel
Hotel do Chile Lisbon
Hotel do Chile Hotel Lisbon

Veelgestelde vragen

Zijn huisdieren welkom bij Hotel do Chile?

Nee, assistentiedieren zijn niet welkom bij deze accommodatie.

Hoeveel kost het om hier te parkeren?

Parkeren kost EUR 15 per dag. De parkeermogelijkheden zijn beperkt. Je kunt in de omgeving gratis parkeren.

Hoe laat kan ik bij Hotel do Chile inchecken?

Inchecken kan vanaf: 14.00 uur; inchecken kan tot: middernacht.

Tot hoe laat kan ik bij Hotel do Chile uitchecken?

Je dient om uiterlijk 12.00 uur uit te checken. Tegen betaling van een toeslag kun je laat uitchecken (afhankelijk van beschikbaarheid).

Waar staat Hotel do Chile?

Dit hotel ligt in Stadscentrum van Lissabon, op 2 km afstand van Avenida Almirante Reis en Praça Marquês de Pombal. Ook Rossio Square en Avenida da Liberdade liggen op 3 km afstand. Station Arroios ligt op maar 4 minuten wandelen en naar Station Anjos is het 8 minuten wandelen.

Beoordelingen over Hotel do Chile

Beoordelingen

8,0

Zeer goed

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 29 van 94 beoordelingen
Gastenscore: 8 - Goed. 44 van 94 beoordelingen
Gastenscore: 6 - Redelijk. 13 van 94 beoordelingen
Gastenscore: 4 - Matig. 5 van 94 beoordelingen
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 3 van 94 beoordelingen

8,4/10

Netheid

8,4/10

Personeel en service

7,6/10

Voorzieningen

7,8/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

7,8/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

10/10 – Uitstekend

MUBARIK

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Excellent service
4 nachten verbleven in juni 2022

6/10 – Redelijk

Erik Blem

Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
3 nachten verbleven in juni 2025

4/10 – Matig

Ling

Reisde met familie
Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
room is very small, old, no space to put my luggage, can't meet the 3-star standard, felt being cheated.
1 nacht verbleven in januari 2025

8/10 – Goed

Matthew

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
The front desk staff were very helpful at getting us out and to the airport at 2am, which was much appreciated.
1 nacht verbleven in januari 2025

10/10 – Uitstekend

Simon

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
It was a nice little hotel with friendly staff and clean ...so not a,bad word to say about it ..worth the money it cost
4 nachten verbleven in juni 2024

2/10 – Ontzettend slecht

PAULO CÉSAR

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in juni 2024

2/10 – Ontzettend slecht

Manuel

Reisde met een groep, Reisde met partner
Negatief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
We had the worst hotel experience at this location. We arrived on March 31 with a reservation through Expedia for four nights, until Tuesday, April 4, and paid for the full 4 nights when we arrived. On Monday, April 3, we went out to tour the city as usual and returned to the hotel around 8:30 p.m. I went to the reception to ask for a document that I was expecting to receive. To our surprise, all our luggage, bags, and belongings were placed in the hotel reception. At first, it was confusing, but then a man at the reception named Ricardo told us that "they had an error in the reservation system," and that they only had three nights registered, so they took all our belongings out of our room! We were in shock. Some from the hotel (we assume) had entered our room during the day without our consent, took our belongings, clothes, toiletries, and personal items, and placed them in our suitcases or bags without authorization. We also lost some money. We called the police and reported what had happened in front of the guy at the front desk. The experience was embarrassing, and we had to leave the hotel with all our belongings in many bags, in a messy way, at 10:30 p.m. for another hotel in the city. Expedia only offered us compensation to pay for one night in another hotel. It was just awful. We did not receive any kind of compensation or apology from anyone in the hotel administration. I do not expect anyone to go through this humiliating, sad, and unfortunate experience.

2/10 – Ontzettend slecht

Pedro

Reisde met partner
Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Llegue a la facilidad hacer check inn y estos cancelaron la misma sin avisar previamente, solo indicaron que sobre vendieron
3 nachten verbleven in april 2023

8/10 – Goed

frederico

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
5 nachten verbleven in april 2023

8/10 – Goed

DRA SUSAN

1 nacht verbleven in november 2022

10/10 – Uitstekend

David, Las Vegas

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Front staff was very friendly and located close to the center of the city.

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
3 nachten verbleven in november 2022

8/10 – Goed

Oscar Alberto

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

CONFIRMACIÓN DE HOTEL DOCHILE NO CUMPLIDA

La experiencia resultó incómoda, ya que Hotel no respetó la confirmación de 3 camas individuales. Alternativa que ofreció fue pasar una noche en otro hotel (Estrella de Arganil) que nos cobró 80 euros la noche. Al día siguiente volvimos a Hotel do Chile, el que sólo nos ofreció 2 habitaciones de 2 y 1 cama respectivamente. Toda esta situación nos costó el doble de lo que el Hotel do Chile nos había confirmado, esto es, habitación con 3 camas por 3 noches a 185 euros y por la situación planteada pagamos en total 80 euros la primera noche y 280 euros las siguientes 2 noches. Total: 360 euros. Recomiendo no confiar en lo que el Hotel confirma. No es de fiar en esa situación.
3 nachten verbleven in november 2022

10/10 – Uitstekend

Enrick

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
3 nachten verbleven in november 2022

10/10 – Uitstekend

Stephene

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
4 nachten verbleven in september 2022

10/10 – Uitstekend

Susana

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in september 2022

8/10 – Goed

Nieves

Reisde met partner
Positief: Netheid
El hotel está muy limpio (es su principal punto a favor) pero las instalaciones son muy viejas y no todo está bien cuidado. No está en la zona céntrica y turística, pero tiene buenas conexiones en transporte público. En cuanto a la atención del personal, la llegada fue decepcionante en todos los sentidos: la primera impresión es de hotel de otra época y anunciaban que tenían aparcamiento de pago pero al preguntar nos dijeron que estaba lleno. Si es necesario reservarlo, deberían dejarlo claro, pues cogimos ese hotel en gran medida por ese motivo. Además, lo peor fue la actitud de la recepcionista, que no nos ofreció ninguna alternativa y, al preguntarle por otros aparcamientos en la zona, respondió vagamente como si no fuese con ella a pesar de nuestro enfado evidente.
2 nachten verbleven in augustus 2022

8/10 – Goed

Nathalie

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
This was an overall good hotel stay. Positives: helpful staff, really great wifi, lots of channels on the TV, comfortable bed, clean towels, great and quiet neighborhood near public transport options & lots of local stores and affordable cafes for breakfast. Negative: It could have been a little cleaner. Overall the main surfaces were clean, but it was a little dusty. Also, the room was just a bit small.
9 nachten verbleven in juni 2022

10/10 – Uitstekend

Lorena

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Hotel pequeño pero en buenas condiciones, las habitaciones mejor de lo que esperaba. En recepción muy agradables y hotel muy bien situado de la parada de metro, a 1 minuto.
3 nachten verbleven in juni 2022

4/10 – Matig

Elaine

Positief: Netheid
Negatief: Voorzieningen, staat van de accommodatie en faciliteiten
We were given a room with a very small window that just looked out onto an air well that was only about 6ft square. We had to have the light on the whole time we were in the room. On the last but one night the room stunk when we got back in the early evening and I went and complained. We were given the key to another room but no help with moving or apology. We were also very disappointed with the room and the quality of the breakfast for the price and opted to go to the bakery close by even though we had paid.
5 nachten verbleven in juni 2022

8/10 – Goed

Elba Silvana

3 nachten verbleven in mei 2022

10/10 – Uitstekend

Lauren

Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
I stayed in there for 1 week with my baby girl and the staff was amazing! Always helping me with the stroller, or with another requests that I made! I just wished for more option in the breakfast… Other than that was perfect. If I go back to Portugal I will stay again in Hotel do Chile for sure!
6 nachten verbleven in april 2022

8/10 – Goed

alvaro

Reisde met familie

Hotel com Localização Boa e preço razoável.

Hotel simples e bom. Ficamos num quarto triplo. Um pouco apertado, mas no geral limpinho. Serviços básicos de um hotel. Café da manhã simples mas bom. Recomendo
4 nachten verbleven in april 2022

10/10 – Uitstekend

Jose Luis

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Buen hotel, centrico, con avenidas importantes cerca y transporte en la esquina, estacionamiento y desayuno buffet incluido.
2 nachten verbleven in april 2022

8/10 – Goed

Eduardo

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Olha , o hotel é muito bem localizado , próximo de metrô , mercado , restaurantes etc… o quarto com duas camas ok , Tv com vários canais . A equipe é prestativa , só o café da manhã que é bem simples , só com o básico . E também achei o estacionamento que embora seja propriedade do hotel é bem caro 15 Euros .
5 nachten verbleven in maart 2022