Uitzicht vanuit de kamer

Beoordelingen van Hotel Saint Maurice

2 out of 5
Hotel Saint Maurice
8 parvis Saint Maurice, Lille, Nord

Beoordelingen

8,0

Zeer goed

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 119 van 433 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 206 van 433 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 75 van 433 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 24 van 433 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 9 van 433 beoordelingen" "

8,4/10

Netheid

8,6/10

Personeel en service

7,8/10

Voorzieningen

7,4/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

8,2/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

8/10 – Goed

Joy

Reisde met partner
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Er zijn wel wat minpuntjes, hoor: Wifi werkte niet. Douche lekte in de badkamer. Ik mis mijn parfum en een truitje. Er was een mug in de kamer, die heeft me zes keer geprikt.
2 nachten verbleven in mei 2023
Reactie van Jean-Paul Dolisi - Gérant op 2 jun 2023
Dear Madam,We are sorry to read you had troubles with the wifi. The shower is going to be renovated very soon. Reagrding your left clothes, our Reception is going to send it back to you.Best Regards,

8/10 – Goed

Caroline

3 nachten verbleven in februari 2023
Reactie van Jean-Paul Dolisi - Gérant op 3 apr 2023
Merci pour votre appréciation !

10/10 – Uitstekend

Paul

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Eenvoudig frans 2 sterren hotel op een hele goed locatie, vriendelijk personeel en goed verzorgd. Prima voor een kort verblijf.
1 nacht verbleven in februari 2023
Reactie van Jean-Paul Dolisi - Gérant op 24 feb 2023
Dear Sir,Many thanks for this very nice comment! We look forward to welcoming you again soon.Best Regards,

10/10 – Uitstekend

Jay

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Prettige locatie. Net en simpel hotel, precies zoals we wensden.
1 nacht verbleven in februari 2023
Reactie van Jean-Paul Dolisi - Gérant op 16 feb 2023
Dear Madam, Sear Sir,Many thanks for this very nice feedback. We are glad you appreciated your stay with us.We hope to see you again soon.Best Regards,

8/10 – Goed

Eva

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Fantastische ligging. Alles op loopafstand en mooie uitzicht op de kerk vanuit mijn kamer
1 nacht verbleven in december 2020
Reactie van Justine Mallet, Réception manager op 5 jan 2021
Thank you for your comment. We appreciate your support during this periode and hope we'll see you again soon. Best regards, Justine Mallet, Reception manager

6/10 – Redelijk

Neville

Positief: Comfort kamer
Niet slecht voor het geld
Mijn ontvangst vond ik best wel aardig. Ik heb ook goed geslapen. De douche was zeer ongemakkelijk te gebruiken. De locatie vlakbij het station kwam mij goed uit.
1 nacht verbleven in februari 2020
Reactie van Justine op 10 mrt 2020
Dear guest, Thank you for the time you took to evaluate our hotel and services. We would be glad to welcome you again soon. Best regards, Justine Mallet, Reception manager

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in februari 2020
Reactie van Justine op 25 feb 2020
Bonjour, Merci d'avoir pris le temps de nous évaluer. A bientôt à l'hôtel Saint Maurice ! Justine Mallet, Chef de réception

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

8 nachten verbleven in augustus 2019
Reactie van Justine op 22 feb 2020
Bonjour, Merci de nous avoir évaluer. A bientôt à l'hôtel Saint Maurice ! Cordialement, Justine Mallet,Chef de réception

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

1 nacht verbleven in november 2019
Reactie van Elise op 7 dec 2019
Un grand merci pour votre note ! Nous sommes heureux de voir que vous avez apprécié votre séjour au sein de notre établissement.

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Locatie is ideaal, centraal gelegen, maar geen last van stadslawaai. Het hotel is niet luxe, maar kamers zijn schoon en prima bed.
3 nachten verbleven in oktober 2019
Reactie van Elise Devos op 28 okt 2019
Dear Guest, Thanks for your comment. We are pleased you enjoyed your stay at Hotel Saint Maurice and would be happy to welcome you again soon. Best Regards,

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Personeel en service, voorzieningen
7 nachten verbleven in juli 2019
Reactie van Justine Mallet, Chef de réception op 28 jul 2019
Bonjour, Merci d'avoir pris le temps d'évaluer notre hôtel et nos services. Nous espérons avoir le plaisir de vous accueillir à nouveau. Cordialement, Justine Mallet, Chef de réception

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Positief: Personeel en service
1 nacht verbleven in juni 2019
Reactie van Justine Mallet, Reception manager op 12 jun 2019
Dear guest, Thank you for taking the time to rate our hotel and services. We hope we'll have the pleasur to welcome you again soon ! Best regards, Justine Mallet, Reception manager

8/10 – Goed

Roy, Rotterdam, Netherlands

Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Good deal for a central hotel.
Very central hotel, perfect for a few days in Lille. It's a bit old fashioned and untidy in some corners. Staff was very nice.
1 nacht verbleven in februari 2019
Reactie van Justine Mallet, Reception manager op 24 feb 2019
Dear Guest, We thank you very much for taking the time to evaluate our hotel and services. We are glad to read that you had a nice stay with us and we hope we'll have the pleasure to welcome you again soon ! Best regards, Justine Mallet, Reception manager

8/10 – Goed

Anne, Nederland

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Goed bereikbaar met auto, op loopafstand van de grote winkelstraat en shoppingmall EuraLille toch rustig straatje. Prima opgeknapte kamers in een mooi Franse sfeer. Onze kamer op de vijfde verdieping, maar hotel is voorzien van lift(je) dus geen probleem. Onze twee oudere kinderen hadden een eigen kamer met douche/bad in ons "eigen" halletje, erg fijn zo. Erg genoten. Hou wel rekening met parkeren in parkeergarage tegen dagtarief en bewaar ook de inrijkaart goed!!.
2 nachten verbleven in december 2018
Reactie van Justine Mallet, Reception manager op 8 jan 2019
Dear Guest, We thank you very much for taking the time to evaluate our hotel and our services. We are glad to read that you had a nice stay with us and we hope we'll have the pleasure to welcome you again soon ! Best regards, Justine Mallet, Reception manager

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Nice hotel in the center of the town. If you are on a day trip or a few days out. The city has enough to show and the room is exactly what you need with solid breakfast each day. We loved it and will certainly come back when we are in Lille
4 nachten verbleven in december 2018
Reactie van Justine Mallet, Reception manager op 27 dec 2018
Dear Guest, We thank you very much for taking the time to evaluate our hotel and services. We are glad to read that you had a nice stay with us and we hope we'll have the pleasure to welcome you again soon ! Best regards, Justine Mallet, Reception manager

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

3 nachten verbleven in oktober 2018
Reactie van Justine Mallet op 29 okt 2018
Dear Guest, thank you for taking the time to evaluate our services. We hope we'll welcome you again in our hotel. Best regards, Justine Mallet, Reception manager

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Goed hotel, loopafstand van centrum
Leiding warm water was lichtelijk met roest. En we hadden een kinderbedje gevraagd wat uiteindelijk niet beschikbaar was. Verder echt een heel fijn hotel goede ligging. Aanrader
1 nacht verbleven in september 2018
Reactie van Justine Mallet, Reception Manager op 27 sep 2018
Dear Guest, We thank you very much for your review after your stay in our hotel. We are glad to read that you recommand our hotel for a stay in Lille. However, we want to sincerly apologize about the baby crib you requested and finally, wasn't available. This is not usual and not the way we want to welcome our guests. Hopefully, this lacke did not ruined your stay with us. Thank you again for the time you took to send us your feedback. We hope we'll welcome you again soon ! Best regards, Justine Mallet, Reception manager

8/10 – Goed

leny

Dichtbij centrum .
Kregen kamer met uitzicht op binnenplaats met vuilnisbakken . Hadden stadszicht geboekt. Na aandringen kregen we andere kamer. Badkamer erg klein.
2 nachten verbleven in september 2018
Reactie van Elise op 19 sep 2018
Dear Sir or Madam, We thank you for this comment. We are sorry that your request had not been satisfied upon arrival; but as you noticed we changed the room immediatly after your demand. We hope to welcome you again soon, Best Regards

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service
2 nachten verbleven in juli 2018
Reactie van Elise op 2 aug 2018
Bonjour, Nous vous remercions d'avoir noté votre séjour passé dans notre établissement. N'hésitez pas à revenir vers nous pour nous préciser quels points vous ont déçu ou déplu. Bien cordialement

10/10 – Uitstekend

Willem

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Midden in de stad, toch rustig. Schoon.
Goede rustige plek midden in de stad. Kamer niet groot maar prima voor een nacht.
Reactie van Justine Mallet, Reception Manager op 24 jul 2018
Dear Guest, We thank your very much for your comment, and will share this with the rest of the staff. We hope we'll see you again for your next stop in Lille. Maybe you should try our "comfort" rooms with bath, lately renovated, overlooking the courtyard, and larger than our standard rooms. Best regards, Justine Mallet, Reception Manager

6/10 – Redelijk

J., Brugge

Positief: Netheid, personeel en service
goed gelegen in het midden van de stad,
zeer vriendelijk personeel en ze staan tevens ook echt ter beschikking om je te helpen waarbij ze kunnen ! er was ook voor mij de mogelijkheid om in de ontbijt ruimte even te vergaderen en te werken met een collega ! de kamers zijn eerder klein en wat verouderd maar de charme van het gebouw vind ik ook belangrijk ! het was er alsook echt stil om te slapen ! het ontbijt was er ook verzorgd ! vooral de vriendelijkheid van al het personeel verdiend echt een pluim !
1 nacht verbleven in april 2018

6/10 – Redelijk

lonneke, barsingerhorn

Positief: Netheid
Room with a view
Eenvoudig hotel op prachtige locatie naast schitterende kerk. Nabij uitgaansgelegenheid, Lille centrum en station Lille Flandres. Goede uitval basis voor diverse stadswandelingen. Nog even in de avond een terrasje pakken en binnen 5 minuten weer terug bij het hotel. Ontbijt optioneel bij te boeken, geen buffet maar dienblaadje met ontbijt. Genoeg voor de gemiddelde mens. Eetzaal zeer sober aangekleed, niet gezellig.
2 nachten verbleven in oktober 2017

4/10 – Matig

Hans, Raalte

Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Het beste was de ligging t.o.v. Het centrum
Het is allemaal minimaal de lift met 2 personen kan maar geen bagage . de douche was een ramp en de kamer was niet schoon . Wij komen niet terug.
4 nachten verbleven in september 2017

8/10 – Goed

Lieke, Zwolle

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Loved it!
I had a wonderful time at hotel Saint Maurice! A clean room with a nice view and very friendly people. The wifi was fine but did not work on my phone and ipad at the same time. But overall it was very nice!
2 nachten verbleven in augustus 2017
Reactie van Elise op 16 sep 2017
Dears, We are very pleased to read that you enjoyed your stay, and would be very happy to welcome you again soon. Be assured that the necessary measures will be implemented to improve the quality of our WIFI network. Until works are made, WiFi pockets are available on request at reception. Best Regards, Hotel Saint Maurice Team

4/10 – Matig

herman

Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
ideale ligging tussen oude en nieuwe centrum
kamer erg klein, evenals de badkamer/toilet badkamer was zo klein dat je je nauwelijks kunt bewegen zonder de (zeer gevoelige) mengkraan aan te raken

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Personeel en service
Negatief: Comfort kamer
De hotel is in de centrum van de staat is goed voor een of twee nachten.

4/10 – Matig

Florence, Den Haag

Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid, comfort kamer
Praktisch low budgethotel op loopafstand station
Als je lowbudget wilt reizen is hotel Saint Maurice praktisch. Op loopafstand is het station en het mooie oude centrum. Zeker de moeite waard om te ervaren.

6/10 – Redelijk

H., Houten

Positief: Netheid
Eenvoudig hotel centraal gelegen
Als je niet te hoge eisen stelt is dit een prima hotel voor enkele dagen in Lille. Weinig last van verkeer, op loop afstand van het centrum van Lille. Sobere kamer met een goed breed bed. Eenvoudig ontbijt. Vriendelijk personeel.

6/10 – Redelijk

Christel, Rotterdam

Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer
Uitstekende locatie, kamer is minimaal
Het hotel ligt midden in de stad. Vooral voor een stedentrip is dit ideaal. Alles is aanwezig in het hotel, maar het is een oud hotel met weinig comfort. Wel een heerlijk boxspringbed met dekbed. De douche liep niet goed door, waardoor je tijdens het douchen in een voetenbad stond. Verlichting in de kamer is een tl-balk. Dit geeft geen sfeer aan de kamer. Hadden een kamer aan de voorkant van het hotel, dus uitzicht op de kerk. Gordijn hing een stuk los en de badkamer/wc werd afgesloten door een schuifdeur/harmonicadeur. Deze was te breed, dus nooit echt afgesloten. Al met al geen topper, maar voor de prijs midden in het centrum goed. Maar zeker geen week lang in dit hotel verblijven. Ontbijt is overigens heerlijk!!!!!!!!!!!!!

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service
prima locatie
beetje sleets, maar sympathiek aardige receptionisten, behulpzaam

4/10 – Matig

Odile, Utrecht

Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer
Miezerig!
Badkamer te klein, zonder echte deur en nauwlijks de plaats om te draauen in de douche. De wifi werkte niet in de kamer! Echter, is het personeel hulpzaam en de situatie goed.

6/10 – Redelijk

ellen, utrecht

Eenvoudig hotel vlakbij centrum
Aardig personeel,goed bed,verouderd hotel,niet duur op goede locatie

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Perfecte ligging, gezellig hotel, hele oude lift,
Eerste receptioniste was perfect, vriendelijk, behulpzaam en sprak goed Engels. De tweede receptioniste begreep niets, wist niets en spraak in het geheel geen Engels. Ontbijt is prima.

4/10 – Matig

Hollander

Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
goede locatie met verouderd sanitair
Wat je van een Frans hotel soms verwacht. Buitenkant ziet er leuk uit, van binnen is het allemaal nogal primitief; - je hoort het water door de leidingen in de muur lopen. Mensen aardig. Wat mag je willen?

8/10 – Goed

Frank

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Sauberes, kleines Zimmer mit neuem Bad. Gutes Frühstück. Nettes, hilfsbereites Personal. Zentrale und ruhige Lage.
3 nachten verbleven in mei 2024

8/10 – Goed

Sylvia

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in februari 2024
Reactie van Jean-Paul Dolisi - Gérant op 19 feb 2024
Merci pour votre évaluation. Nous espérons vous revoir prochainement à Lille.

10/10 – Uitstekend

Annick

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
3 nachten verbleven in februari 2024
Reactie van Jean-Paul Dolisi - Gérant op 19 feb 2024
Un grand merci de toute l'équipe pour votre évaluation ! A très bientôt.

10/10 – Uitstekend

ISABELLE

Zakenreiziger
Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Accueillant, chaleureux
2 nachten verbleven in februari 2024
Reactie van Jean-Paul Dolisi - Gérant op 19 feb 2024
Toute l'équipe vous remercie pour cette évaluation et vous attend pour un prochain séjour !

8/10 – Goed

Jean jacques

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Hotel Agréable et bien situé.
Hotel bien situé, à mi chemin entre Euralille et la grande Place,Calme.Accueil sympathique. A recommander.
2 nachten verbleven in december 2023
Reactie van Justine Mallet, Cheffe de réception op 11 jan 2024
Monsieur,Nous vous remercions sincèrement d'avoir pris le temps d'évaluer notre hôtel et sommes ravis de lire que vous avez apprécié votre séjour à nos cotés.Au plaisir de vous accueillir à nouveau très prochainement !Justine Mallet,Cheffe de réception

6/10 – Redelijk

Judith

Zakenreiziger
Positief: Personeel en service
Un peu cher pour la prestation.
Hôtel vieillot. Isolation sonore à refaire, on entend tous nos voisins. Les portes font un bruit pas possible et donc je ne vous explique pas quand les gens rentrent à minuit et que vous dormez.... Confort minimum, personnel plutôt sympa.
3 nachten verbleven in november 2023
Reactie van Jean-Paul Dolisi - Gérant op 5 dec 2023
Cher client,Nous vous remercions d'avoir partagé votre expérience après votre séjour dans notre hôtel. Nous sommes désolés d'apprendre que vous avez trouvé notre hôtel vieillot et que l'isolation sonore n'était pas satisfaisante. Votre confort est une priorité pour nous, et nous prenons note de vos commentaires pour améliorer nos services.Nous sommes heureux de savoir que notre personnel a été sympathique et accueillant. Nous veillerons à transmettre vos compliments à notre équipe.Nous sommes conscients que le bruit peut être dérangeant et nous nous excusons pour les désagréments que cela a pu causer pendant votre séjour. Nous prendrons les mesures nécessaires pour améliorer l'isolation sonore et réduire les nuisances sonores.Nous espérons avoir l'opportunité de vous accueillir à nouveau dans le futur et de vous offrir une expérience plus agréable. N'hésitez pas à réserver directement sur notre site web pour bénéficier de tarifs avantageux et envisagez de créer un compte de fidélité pour recevoir des récompenses exclusives. Vous pouvez créer votre compte de fidélité en suivant ce lien : http://fidelite.contact-hotel.com.Cordialement,

8/10 – Goed

Blandine

1 nacht verbleven in oktober 2023
Reactie van Jean-Paul Dolisi - Gérant op 5 dec 2023
Merci pour votre évaluation. Nous espérons vous revoir bientôt parmi nous.Bien cordialement.

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Sentralt og koselig
Lite og koselig hotell, sentral og god plassering. Litt småslitent, men godt innafor. OK frokost.
3 nachten verbleven in september 2023
Reactie van Jean-Paul Dolisi - Gérant op 11 sep 2023
Dear Guest,Many thanks for this review! We are glad you enjoyed your stay and wish to see you again soon.Best Regards,

8/10 – Goed

Carla

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in augustus 2023
Reactie van Jean-Paul Dolisi - Gérant op 3 sep 2023
Toute l'équipe vous remercie pour cette évaluation ! Bien cordialement.

2/10 – Ontzettend slecht

Peter

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in juli 2023
Reactie van Jean-Paul Dolisi - Gérant op 31 jul 2023
Dear Sir,We are very sorry to discover your review as it seems you were not satisfied with your stay. We would be very grateful if you could tell us more by e-mail or by phone so that we can improve the quality of our service.Best Regards

10/10 – Uitstekend

Nicola

Short stay, great location in old town centre, really friendly staff and old building has lots of character, love the lift!
1 nacht verbleven in juni 2023
Reactie van Jean-Paul Dolisi - Gérant op 4 jul 2023
Dear Nicola,Many thanks for this nice comment! We are pleased you enjoyed your stay and hope to see you soon again in Lille.Best Regards,

10/10 – Uitstekend

Yvonne

1 nacht verbleven in juni 2023
Reactie van Jean-Paul Dolisi - Gérant op 26 jun 2023
Un grand merci de toute l'équipe pour cette très bonne note !

10/10 – Uitstekend

Carlo

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Very helpful and kind staff.
2 nachten verbleven in juni 2023
Reactie van Jean-Paul Dolisi - Gérant op 26 jun 2023
Nous sommes très heureux que vous ayez été satisfait de votre séjour et vous remercions pour cette bonne note.

2/10 – Ontzettend slecht

USUI

2 nachten verbleven in mei 2023
Reactie van Jean-Paul Dolisi - Gérant op 26 jun 2023
Cher client,Nous regrettons de découvrir que vous avez été insatisfait de votre séjour. Pouvez-vous nous communiquer plus de détails ?Bien cordialement.

10/10 – Uitstekend

Timothy

1 nacht verbleven in mei 2023
Reactie van Jean-Paul Dolisi - Gérant op 25 mei 2023
Toute l'équipe vous remercie pour cette très bonne note !En espérant vous revoir prochainement parmi nous,Bien cordialement.

4/10 – Matig

Lucile

1 nacht verbleven in mei 2023
Reactie van Jean-Paul Dolisi - Gérant op 22 mei 2023
Madame,Nous sommes désolés de voir que vous n'avez pas été satisfaite de votre séjour. Pouvez-vous nous dire ce qui a généré votre insatisfaction ? Cela nous permettra de nous améliorer pour l'avenir.Bien cordialement.