Located in Les Deux Alpes, The People - Les 2 Alpes - Hostel is in the mountains. Vallee Blanche Ski Lift and Palais des Sports are worth checking out if an activity is on the agenda, while those wishing to experience the area's natural beauty can explore Plateau d'Emparis and Écrins National Park. La Grave Ski Resort is another place to visit that comes recommended. Take in the nearby slopes with snowboarding and ski runs, or check out other outdoor activities such as sledding and snowshoeing.
Located close to Palais des Sports, The People - Les 2 Alpes - Hostel provides a terrace, a coffee shop/cafe, and a bar. Skiers and snowboarders can spend time on the slopes at this hostel offering ski-in/ski-out access, a free ski shuttle, and ski passes. Stay connected with free in-room WiFi, and guests can find other amenities such as conference space and a restaurant.
Andere voordelen zijn:
Een ontbijtbuffet (toeslag), gratis lokale shuttleservice en lokale shuttleservice
Bagageopslagruimte, een televisie in de gemeenschappelijke ruimte en een cadeauwinkel
Een lift, hulp bij uitstappen/tickets en meertalig personeel
Room features
All 83 rooms offer comforts such as free WiFi and sound-insulated walls.
Er zijn extra voorzieningen zoals:
Badkamers met douches
Verwarming en dagelijkse schoonmaak
Talen
Engels, Frans, Spaans
Accommodatie-voorzieningen
Internet
Beschikbaar in alle kamers: gratis wifi
Beschikbaar in sommige gemeenschappelijke ruimtes: gratis wifi
Parkeren en vervoer
Gratis plaatselijke shuttleservice tot 2 kilometer afstand
Plaatselijke shuttleservice
Gratis skishuttle
Parkeren ter plaatse alleen op verzoek
Eten en drinken
Dagelijks ontbijtbuffet tegen een toeslag beschikbaar van 07.00 uur tot 10.00 uur: EUR 14 per persoon
Een bar/lounge
Een koffiebar/café
Een restaurant
Snackbar/delicatessenwinkel
Dingen om te doen
Ski-opslag
Skipassen
Toegang tot skipiste
Tv in gemeenschappelijke ruimtes
Wintersportuitrusting
Gezinsvriendelijk
Geluiddichte kamers
Gratis plaatselijke shuttleservice
Snackbar/delicatessenwinkel
Voorzieningen
24-uursreceptie
Bagageopslag
Cadeauwinkel/kiosk
Gastendiensten
Dagelijkse huishoudservice
Hulp met excursies en tickets
Meertalig personeel
Zakelijke diensten
Conferentieruimte
Vergaderruimtes
Buiten
In de bergen
Terras
Toegankelijkheidsvoorzieningen
Heb je specifieke toegankelijkheidsbehoeften? Neem dan contact op met de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
Lift
Rolstoeltoegankelijk (mogelijk beperkt)
Meer
2 gebouwen
5 etages
Gebouwd in 2018
Rookvrije accommodatie
Kamervoorzieningen
Slaapkamer
Beddengoed inbegrepen
Badkamer
Douche
Handdoeken
Privébadkamer
Meer
Geluiddichte kamers
Verwarming
Beleid
Inchecken
In- en uitchecken zonder direct persoonlijk contact
Uitchecken
Contactloos uitchecken
Speciale incheckinstructies
De portier of receptionist zal je bij aankomst verwelkomen.
Na de openingstijden kan er bij deze accommodatie niet ingecheckt worden.
Deze accommodatie hanteert een beleid waarbij gasten van 17 jaar en jonger vergezeld dienen te worden door een ouder of voogd. Ook mogen gasten van 17 jaar en jonger niet in de slaapzaal overnachten als deze met onbekenden wordt gedeeld.
Renovaties en sluitingen
The property is closed between September 29 and October 20.
Toegang tot accommodatie
Bemande receptie
Huisdieren
Geen huisdieren toegelaten (uitgezonderd assistentiedieren en daar wordt geen toeslag voor aangerekend)
Kinderen en extra bedden
Kinderen zijn welkom.
Er zijn geen verrijdbare/extra bedden beschikbaar.
Betalingsmethoden
Belangrijke informatie
Toeslagen
You'll be asked to pay the following charges at the property:
A tax is imposed by the city: EUR 0.88 per person, per night. This tax does not apply to children under 18 years of age.
We have included all charges provided to us by the property.
Optionele extra's
Fee for buffet breakfast: approximately EUR 14 per person
The above list may not be comprehensive. Fees and deposits may not include tax and are subject to change.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten, per bankkaart of kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Neem vooraf contact op met de accommodatie om parking ter plaatse te reserveren.
Deze accommodatie accepteert creditcards, pinpassen en contante betalingen
Contactloos betalen is mogelijk
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorziening: een brandblusapparaat
Houd er rekening mee dat culturele normen en het gastenbeleid per land en per accommodatie kunnen verschillen. De gegeven beleidsregels zijn verstrekt door de accommodatie.
Overige info
Cash transactions at this property cannot exceed EUR 1000, due to national regulations; for further details, please contact the property using information in the booking confirmation
Accommodatie ook bekend onder de naam
People Hostel 2 Alpes Les Deux Alpes
People Hostel 2 Alpes
People 2 Alpes Les Deux Alpes
People 2 Alpes
The People Les 2 Alpes
The People Hostel Les 2 Alpes
The People Les 2 Alpes Hostel
The People - Les 2 Alpes - Hostel Les Deux Alpes
Veelgestelde vragen
Zijn huisdieren welkom bij The People - Les 2 Alpes - Hostel?
Nee, alleen assistentiedieren zijn welkom bij deze accommodatie.
Beoordelingen over The People - Les 2 Alpes - Hostel
Beoordelingen
8,0
Zeer goed
Alle weergegeven beoordelingen zijn gebaseerd op echte gastenervaringen. Alleen reizigers die een verblijf bij ons hebben geboekt, kunnen een beoordeling indienen. We verifiëren beoordelingen op basis van onze richtlijnen en plaatsen alle beoordelingen, of ze nu positief of negatief zijn.Meer informatieOpent in een nieuw venster
Gastenscore: 10 - Uitstekend. 18 van 39 beoordelingen" "
10 - Uitstekend
18
Gastenscore: 8 - Goed. 10 van 39 beoordelingen" "
8 - Goed
10
Gastenscore: 6 - Redelijk. 4 van 39 beoordelingen" "
6 - Redelijk
4
Gastenscore: 4 - Matig. 7 van 39 beoordelingen" "
4 - Matig
7
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 0 van 39 beoordelingen" "
2 - Ontzettend slecht
0
7,8/10
Netheid
8,4/10
Personeel en service
6,0/10
Voorzieningen
8,8/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
8,8/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
4/10 – Matig
Anders
Reisde met partner
1 mrt 2024
Breakfast: No eggs, no bacon, no sausage.
Parking: Yes 25 Euro each day.
Anders
2 nachten verbleven in februari 2024
6/10 – Redelijk
Virginie
16 feb 2024
Positief: Netheid, personeel en service
Virginie
1 nacht verbleven in februari 2024
8/10 – Goed
Laurent
Reisde met familie
21 jan 2024
Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Negatief: Netheid
Laurent
1 nacht verbleven in januari 2024
10/10 – Uitstekend
Clément
Reisde met een groep
12 dec 2023
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Clément
2 nachten verbleven in december 2023
10/10 – Uitstekend
Yves
1 jan 2023
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Yves
1 nacht verbleven in december 2022
8/10 – Goed
Denis
Reisde met partner
30 jan 2022
Positief: Netheid
Bon rapport qualité prix
Denis
1 nacht verbleven in januari 2022
10/10 – Uitstekend
Thomas
Reisde met een groep
17 jan 2022
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Thomas
1 nacht verbleven in januari 2022
6/10 – Redelijk
Yann
16 mrt 2020
Negatief: Netheid, comfort kamer
Yann
1 nacht verbleven in maart 2020
4/10 – Matig
Maxime
Reisde met een groep
4 mrt 2020
Negatief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Gestion catastrophique, à éviter.
Sur place pour un séjour de 2 nuits à 4 personnes nous avons été déçu du début à la fin.
La première chose qu'on nous annonce en arrivant étant que nous avons à payer l'intégralité des chambres alors que tout avait déjà été réglé avec Hotel.com.
La chambre avait à peine été nettoyé et des traces de vomit été encore présente sur la moquette.
Je ne parle pas de l'odeur ... nauséabonde !
Après l'avoir signalé à la réception le premier jour, on nous à promis d'envoyer quelqu'un pour nettoyer la chambre mais personne n'est passé.
Je propose même de nettoyer moi même si ils fournissent le matériel pour éviter d'avoir à passer une nuit de plus dans cette odeur insupportable. On me promet d'envoyer quelqu'un mais finalement personne ne s'en est occupé.
Pour ce qui est du petit déjeuné on voyait clairement qu'ils étaient dépassés par le monde et ne prêtaient guère attention à proposer un service respectable. Le plus flagrant étant les œufs brouillés fait à base d'une mixture liquide à peine chauffé et servis encore liquide dont l'aspect été plus proche du vomit qu'autre chose (histoire de nous rappeler l'odeur putride de la chambre ...)
Pour finir, au moment du check out on nous redemande de payer les chambres. Il a donc fallut faire appel au service Hotel.com pour solutionner.
Nous signalons une dernière fois l'odeur dans la chambre à la gérante qui nous promet un remboursement d'une nuit ... J'attend toujours 2 semaines après ...
Maxime
2 nachten verbleven in februari 2020
4/10 – Matig
Maxime
Reisde met een groep
4 mrt 2020
Negatief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Gestion catastrophique, à éviter.
Sur place pour un séjour de 2 nuits à 4 personnes nous avons été déçu du début à la fin.
La première chose qu'on nous annonce en arrivant étant que nous avons à payer l'intégralité des chambres alors que tout avait déjà été réglé avec Hotel.com.
La chambre avait à peine été nettoyé et des traces de vomit été encore présente sur la moquette.
Je ne parle pas de l'odeur ... nauséabonde !
Après l'avoir signalé à la réception le premier jour, on nous à promis d'envoyer quelqu'un pour nettoyer la chambre mais personne n'est passé.
Je propose même de nettoyer moi même si ils fournissent le matériel pour éviter d'avoir à passer une nuit de plus dans cette odeur insupportable. On me promet d'envoyer quelqu'un mais finalement personne ne s'en est occupé.
Pour ce qui est du petit déjeuné on voyait clairement qu'ils étaient dépassés par le monde et ne prêtaient guère attention à proposer un service respectable. Le plus flagrant étant les œufs brouillés fait à base d'une mixture liquide à peine chauffé et servis encore liquide dont l'aspect été plus proche du vomit qu'autre chose (histoire de nous rappeler l'odeur putride de la chambre ...)
Pour finir, au moment du check out on nous redemande de payer les chambres. Il a donc fallut faire appel au service Hotel.com pour solutionner.
Nous signalons une dernière fois l'odeur dans la chambre à la gérante qui nous promet un remboursement d'une nuit ... J'attend toujours 2 semaines après ...