The People - Les 2 Alpes - Hostel

3.0-sterrenaccommodatie
Hostel aan de piste, vlak bij Vallee Blanche-skilift

Kies datums om prijzen te bekijken

Fotogalerie voor The People - Les 2 Alpes - Hostel

Receptie
1 slaapkamer, geluiddichte muren, gratis wifi, beddengoed
Uitzicht op de bergen
Bar (ter plaatse)
Exterieur

Populaire voorzieningen

  • Bar
  • Ontbijt beschikbaar
  • Schoonmaakservice
  • Gratis wifi
  • Restaurant
  • Zakelijke services

Kameropties

Beschikbare filters voor kamers
6 van 6 kamers weergeven

Tweepersoonskamer

8,0 van 10
Zeer goed
(1 beoordeling)

Hoogtepunten

Een balkon
Geluidsisolatie
Verwarming
Aparte slaapkamer
Een privébadkamer
Dagelijkse huishoudservice
  • 15 m²
  • Uitzicht op de stad
  • Max. aantal: 2
  • 2 eenpersoonsbedden of 1 Twijfelaar

Tweepersoonskamer

9,0 van 10
Fantastisch
(2 beoordelingen)

Hoogtepunten

Geluidsisolatie
Verwarming
Aparte slaapkamer
Een privébadkamer
Dagelijkse huishoudservice
  • 15 m²
  • Uitzicht op de stad
  • Max. aantal: 2
  • 2 eenpersoonsbedden of 1 Twijfelaar

Vierpersoonskamer

Hoogtepunten

Geluidsisolatie
Verwarming
Aparte slaapkamer
Een privébadkamer
Dagelijkse huishoudservice
  • 30 m²
  • Uitzicht op de bergen
  • Max. aantal: 4
  • 1 queensize bed en 1 eenpersoons stapelbed

Slaapzaal

8,0 van 10
Zeer goed
(1 beoordeling)

Hoogtepunten

Geluidsisolatie
Verwarming
Aparte slaapkamer
Een privébadkamer
Dagelijkse huishoudservice
  • 22 m²
  • Uitzicht op de bergen
  • Max. aantal: 6
  • 1 queensize bed en 4 eenpersoonsbedden

Slaapzaal

10,0 van 10
Uitzonderlijk
(1 beoordeling)

Hoogtepunten

Geluidsisolatie
Verwarming
Aparte slaapkamer
Een privébadkamer
Dagelijkse huishoudservice
  • 22 m²
  • Uitzicht op de bergen
  • Max. aantal: 1
  • 1 eenpersoonsbed

Comfort kamer

Hoogtepunten

Geluidsisolatie
Verwarming
Aparte slaapkamer
Een privébadkamer
Dagelijkse huishoudservice
  • 22 m²
  • Uitzicht op de stad
  • Max. aantal: 6
  • 3 eenpersoons stapelbedden
Mod logo
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!

Over deze buurt

Kaart
Les Deux Alpes, 1 route de Champamé, Les Deux Alpes, 38860

In de buurt

  • Vallee Blanche-skilift - 2 min. wandelen - 0.2 km
  • Super Vénosc-skilift - 17 min. wandelen - 1.5 km
  • Diable-skilift - 2 min. rijden - 1.8 km
  • Skiresort Les Deux Alpes - 3 min. rijden - 2.4 km
  • Vénosc-kabelbaan - 20 min. rijden - 18.2 km

Lokaal vervoer

  • Grenoble (GNB-Grenoble - Isere) - 97 min. rijden

Restaurants

  • ‪Umbrella Bar - ‬15 min. wandelen
  • ‪Yonder Café - ‬13 min. wandelen
  • ‪La Meije - ‬11 min. wandelen
  • ‪La Rhumerie - ‬14 min. wandelen
  • ‪Pub Windsor - ‬11 min. wandelen

Over deze accommodatie

The People - Les 2 Alpes - Hostel

Hostel met een groen/duurzaam beleid niet ver van Vallee Blanche-skilift
The People - Les 2 Alpes - Hostel bevindt zich dicht bij Palais des Sports en biedt een terras, een koffiebar/café en een bar. Skiërs en snowboarders kunnen kun hart ophalen bij dit hostel met toegang tot de piste, gratis vervoer van/naar de skipistes en skipasservice. Blijf online met gratis wifi in de kamer en geniet van conferentieruimte en een restaurant.
Andere voordelen zijn:
  • Een ontbijtbuffet (toeslag), gratis lokale shuttleservice en meertalig personeel
  • Een cadeauwinkel, vergaderruimtes en een televisie in de gemeenschappelijke ruimte
  • Wintersportuitrusting, bagageopslagruimte en rookvrije accommodatie
Kamervoorzieningen
De 83 kamers zorgen voor veel comfort met gratis wifi en geluiddichte muren.
Er zijn extra voorzieningen zoals:
  • Badkamers met douches
  • Verwarming en dagelijkse schoonmaak

Prijzen en affiliaties

Accommodatie met ecologisch certificaat
Deze accommodatie is gecertificeerd door Green Key, een programma dat de impact van een accommodatie op een of meer van de volgende gebieden meet: milieu, gemeenschap, cultureel erfgoed, lokale economie.

Talen

Engels, Frans, Spaans

Gelijkaardige accommodaties

Accommodatie-voorzieningen

Internet

  • Beschikbaar in alle kamers: gratis wifi
  • Beschikbaar in sommige gemeenschappelijke ruimtes: gratis wifi

Parkeren en vervoer

  • Gratis plaatselijke shuttleservice tot 2 kilometer afstand
  • Gratis skishuttle
  • Parkeren ter plaatse alleen op verzoek
  • Rolstoeltoegankelijke parkeerplaatsen beschikbaar

Eten en drinken

  • Dagelijks ontbijtbuffet tegen een toeslag beschikbaar van 07.00 uur tot 10.00 uur: EUR 15 per persoon
  • Een bar/lounge
  • Een koffiebar/café
  • Een restaurant
  • Snackbar/delicatessenwinkel

Dingen om te doen

  • Ski-opslag
  • Skipassen
  • Toegang tot skipiste
  • Tv in gemeenschappelijke ruimtes
  • Wintersportuitrusting

Gezinsvriendelijk

  • Geluiddichte kamers
  • Gratis plaatselijke shuttleservice
  • Snackbar/delicatessenwinkel

Voorzieningen

  • Bagageopslag
  • Cadeauwinkel/kiosk
  • Receptie met beperkte openingsuren

Gastendiensten

  • Hulp met excursies en tickets
  • Meertalig personeel
  • Schoonmaakservice (dagelijks)

Zakelijke diensten

  • Conferentieruimte
  • Vergaderruimtes

Buiten

  • In de bergen
  • Terras

Toegankelijkheidsvoorzieningen

  • Heb je specifieke toegankelijkheidsbehoeften? Neem dan contact op met de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
  • Lift
  • Pad zonder treden naar de ingang
  • Rolstoeltoegankelijk (mogelijk beperkt)
  • Rolstoeltoegankelijke openbare wasruimte
  • Rolstoeltoegankelijke paden
  • Rolstoeltoegankelijke parkeerplaatsen

Meer

  • 2 gebouwen
  • 5 etages
  • Gebouwd in 2018
  • Rookvrije accommodatie

Kamervoorzieningen

Slaapkamer

  • Beddengoed inbegrepen

Badkamer

  • Douche
  • Handdoeken inbegrepen
  • Privébadkamer

Meer

  • Geluiddichte kamers
  • Verwarming

Beleid

Inchecken

Inchecken kan vanaf: 16.00 uur; inchecken kan tot: 23.00 uur
In- en uitchecken zonder direct persoonlijk contact
Laat inchecken is onder voorbehoud van beschikbaarheid
Minimale leeftijd om in te checken: 18

Uitchecken

Uitchecken voor 10.00 uur
Contactloos uitchecken

Speciale incheckinstructies

De receptie is dagelijks geopend van 08.00 uur tot 20.00 uur.
Er zijn niet altijd medewerkers aanwezig aan de receptie.
Contacteer de accommodatie op voorhand via de contactgegevens in de boekingsbevestiging als je verwacht na 20.00 uur te arriveren. 
Deze accommodatie hanteert een beleid waarbij gasten van 17 jaar en jonger vergezeld dienen te worden door een ouder of voogd. Ook mogen gasten van 17 jaar en jonger niet in de slaapzaal overnachten als deze met onbekenden wordt gedeeld.

Renovaties en sluitingen

De accommodatie is gesloten van 29 september tot 20 oktober.

Toegang tot accommodatie

Receptie met beperkte openingstijden

Huisdieren

Geen huisdieren toegelaten (uitgezonderd assistentiedieren en daar wordt geen toeslag voor aangerekend)

Kinderen en extra bedden

Kinderen zijn welkom.
Er zijn geen verrijdbare/extra bedden beschikbaar.
Er zijn geen babybedjes beschikbaar.

Betalingsmethoden

Belangrijke informatie

Toeslagen

De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:

  • De stad heft de volgende belasting: EUR 0.88 per persoon, per nacht. Deze belasting geldt niet voor kinderen die jonger zijn dan 18 jaar oud.

We hebben alle kosten die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven vermeld.

Optionele extra's

  • Toeslag voor ontbijtbuffet: ongeveer EUR 15 per persoon

Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen. 

Algemene info

Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten, per bankkaart of kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Neem vooraf contact op met de accommodatie om parking ter plaatse te reserveren.
Deze accommodatie accepteert creditcards, pinpassen en contante betalingen
Contactloos betalen is mogelijk
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: een brandblusapparaat
Deze accommodatie heeft buitenruimtes, zoals balkons, patio's en terrassen, die mogelijk niet geschikt zijn voor kinderen. We raden aan om in geval van twijfel vóór aankomst de accommodatie te contacteren en te vragen of ze een geschikte kamer voor je hebben.
Houd er rekening mee dat culturele normen en het gastenbeleid per land en per accommodatie kunnen verschillen. De gegeven beleidsregels zijn verstrekt door de accommodatie.
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.

Overige info

Wegens de nationale wetgeving mogen contante betalingen bij deze accommodatie het bedrag van EUR 1000 niet overschrijden. Contacteer de accommodatie via de gegevens in de boekingsbevestiging voor meer informatie.

Accommodatie ook bekend onder de naam

People Hostel 2 Alpes Les Deux Alpes
People Hostel 2 Alpes
People 2 Alpes Les Deux Alpes
People 2 Alpes
The People Les 2 Alpes
The People Hostel Les 2 Alpes
The People Les 2 Alpes Hostel
The People - Les 2 Alpes - Hostel Les Deux Alpes

Veelgestelde vragen

Zijn huisdieren welkom bij The People - Les 2 Alpes - Hostel?

Nee, alleen assistentiedieren zijn welkom bij deze accommodatie.

Hoe laat kan ik bij The People - Les 2 Alpes - Hostel inchecken?

Inchecken kan vanaf: 16.00 uur; inchecken kan tot: 23.00 uur. Je kunt op beperkte tijden laat inchecken.

Tot hoe laat kan ik bij The People - Les 2 Alpes - Hostel uitchecken?

Je dient om uiterlijk 10.00 uur uit te checken.

Waar staat The People - Les 2 Alpes - Hostel?

Dit hostel in Les Deux Alpes biedt rechtstreeks toegang tot de pistes en ligt in de bergen, op 0,2 km van Vallee Blanche-skilift en op 32 km afstand van Plateau d'Emparis en Palais des Sports. Parc National des Écrins ligt op 40,3 km.

Beoordelingen over The People - Les 2 Alpes - Hostel

Beoordelingen

8,4

Zeer goed

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 29 van 52 beoordelingen
Gastenscore: 8 - Goed. 12 van 52 beoordelingen
Gastenscore: 6 - Redelijk. 5 van 52 beoordelingen
Gastenscore: 4 - Matig. 7 van 52 beoordelingen
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 0 van 52 beoordelingen

8,2/10

Netheid

8,8/10

Personeel en service

8,4/10

Voorzieningen

9,0/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

9,4/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

8/10 – Goed

Michael

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
7 nachten verbleven in december 2024

10/10 – Uitstekend

xiao

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
J’ai passé un excellent séjour au The People - Les 2 Alpes - Hostel. L’ambiance est chaleureuse et détendue. Le personnel à la réception est particulièrement accueillant, toujours souriant et prêt à aider. Les chambres sont propres, modernes et bien équipées. L’emplacement est idéal pour accéder aux pistes de ski ou se promener dans la station. Je recommande vivement cet établissement à tous ceux qui veulent profiter pleinement de leur séjour aux Deux Alpes.我在 The People - Les 2 Alpes - Hostel 有一次非常愉快的住宿体验。这里的氛围轻松而温暖,前台工作人员特别友好,总是面带微笑、乐于助人。房间干净、现代、设施齐全。旅舍的位置非常好,方便前往滑雪场或在小镇散步。非常推荐给想要尽情享受Les Deux Alpes假期的朋友们!
5 nachten verbleven in april 2025

10/10 – Uitstekend

xiao

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Super séjour chez thé people, prix imbattable, accueil bien chaleureux avec un grand profesionnalisme. L'ambiance est aussi calme et chouette, sa localisation se trouve juste à côté du telecabine pour des montées et retour très facile. 非常愉快的经历,价格非常划算,前台小姐姐特别热心有好,住宿的环境也比较温馨舒适,挺安静的,最重要的是距离缆车很近,走几步就到了。
3 nachten verbleven in april 2025

10/10 – Uitstekend

RICA

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Un hôtel parfait tant au niveau des chambres du bar du restaurant mention spéciale pour le pdj l'équipe est aux petits soins souriante disponible à l'écoute serviable Bref que du bonheur et de l' excellence
1 nacht verbleven in maart 2025

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
4 nachten verbleven in februari 2025

10/10 – Uitstekend

Ilyas

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service
Très bien
2 nachten verbleven in februari 2025

10/10 – Uitstekend

Emmanuelle

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Loved the place, accommodation was great, perfect for 2 adults and 2 teens, very comfortable and stunning views t the mountains. Also very well located for shuttles to ski lifts, shopping, restaurants. Bar, restaurant and social area on the ground floor were very convenient and great vibes. Staff was amazing!!
7 nachten verbleven in december 2024

10/10 – Uitstekend

Laura Jane

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Great property, highly recommend. Good ski storage, breakfast and location.
5 nachten verbleven in december 2024

10/10 – Uitstekend

Aurélien

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Super hôtel Personnel très agréable et à l’écoute Je recommande
2 nachten verbleven in november 2024

10/10 – Uitstekend

Patrice

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in mei 2024

10/10 – Uitstekend

Stéphanie

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

week-end en famille parfait

Nous avons passé un week-end exceptionnel en famille avec des amis à l'hôtel the peoples Mélissa je crois a fait son maximum pour que nous ayons des chambres familiales côte à côte avec un sur classement. L'ensemble du personnel est très jeune et dynamique et vous réserve un accueil chaleureux et de qualité La literie était très confortable, geste éco responsable pour la douche et large choix au petit déjeuner en buffet. Le bar, le coin jeux, chaque espace est super Nous reviendrons pour un prochain et plus long séjour
1 nacht verbleven in februari 2024

4/10 – Matig

Anders

Reisde met partner
Breakfast: No eggs, no bacon, no sausage. Parking: Yes 25 Euro each day.
2 nachten verbleven in februari 2024

6/10 – Redelijk

Virginie

Positief: Netheid, personeel en service
1 nacht verbleven in februari 2024

8/10 – Goed

Laurent

Reisde met familie
Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Negatief: Netheid
1 nacht verbleven in januari 2024

10/10 – Uitstekend

Clément

Reisde met een groep
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in december 2023

10/10 – Uitstekend

Yves

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in december 2022

8/10 – Goed

Denis

Reisde met partner
Positief: Netheid
Bon rapport qualité prix
1 nacht verbleven in januari 2022

10/10 – Uitstekend

Thomas

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in januari 2022

6/10 – Redelijk

Yann

Negatief: Netheid, comfort kamer
1 nacht verbleven in maart 2020

4/10 – Matig

Maxime

Reisde met een groep
Negatief: Netheid, personeel en service en comfort kamer

Gestion catastrophique, à éviter.

Sur place pour un séjour de 2 nuits à 4 personnes nous avons été déçu du début à la fin. La première chose qu'on nous annonce en arrivant étant que nous avons à payer l'intégralité des chambres alors que tout avait déjà été réglé avec Hotel.com. La chambre avait à peine été nettoyé et des traces de vomit été encore présente sur la moquette. Je ne parle pas de l'odeur ... nauséabonde ! Après l'avoir signalé à la réception le premier jour, on nous à promis d'envoyer quelqu'un pour nettoyer la chambre mais personne n'est passé. Je propose même de nettoyer moi même si ils fournissent le matériel pour éviter d'avoir à passer une nuit de plus dans cette odeur insupportable. On me promet d'envoyer quelqu'un mais finalement personne ne s'en est occupé. Pour ce qui est du petit déjeuné on voyait clairement qu'ils étaient dépassés par le monde et ne prêtaient guère attention à proposer un service respectable. Le plus flagrant étant les œufs brouillés fait à base d'une mixture liquide à peine chauffé et servis encore liquide dont l'aspect été plus proche du vomit qu'autre chose (histoire de nous rappeler l'odeur putride de la chambre ...) Pour finir, au moment du check out on nous redemande de payer les chambres. Il a donc fallut faire appel au service Hotel.com pour solutionner. Nous signalons une dernière fois l'odeur dans la chambre à la gérante qui nous promet un remboursement d'une nuit ... J'attend toujours 2 semaines après ...
2 nachten verbleven in februari 2020

4/10 – Matig

Maxime

Reisde met een groep
Negatief: Netheid, personeel en service en comfort kamer

Gestion catastrophique, à éviter.

Sur place pour un séjour de 2 nuits à 4 personnes nous avons été déçu du début à la fin. La première chose qu'on nous annonce en arrivant étant que nous avons à payer l'intégralité des chambres alors que tout avait déjà été réglé avec Hotel.com. La chambre avait à peine été nettoyé et des traces de vomit été encore présente sur la moquette. Je ne parle pas de l'odeur ... nauséabonde ! Après l'avoir signalé à la réception le premier jour, on nous à promis d'envoyer quelqu'un pour nettoyer la chambre mais personne n'est passé. Je propose même de nettoyer moi même si ils fournissent le matériel pour éviter d'avoir à passer une nuit de plus dans cette odeur insupportable. On me promet d'envoyer quelqu'un mais finalement personne ne s'en est occupé. Pour ce qui est du petit déjeuné on voyait clairement qu'ils étaient dépassés par le monde et ne prêtaient guère attention à proposer un service respectable. Le plus flagrant étant les œufs brouillés fait à base d'une mixture liquide à peine chauffé et servis encore liquide dont l'aspect été plus proche du vomit qu'autre chose (histoire de nous rappeler l'odeur putride de la chambre ...) Pour finir, au moment du check out on nous redemande de payer les chambres. Il a donc fallut faire appel au service Hotel.com pour solutionner. Nous signalons une dernière fois l'odeur dans la chambre à la gérante qui nous promet un remboursement d'une nuit ... J'attend toujours 2 semaines après ...
2 nachten verbleven in februari 2020

4/10 – Matig

Maxime

Reisde met een groep
Negatief: Netheid, personeel en service en comfort kamer

Gestion catastrophique, à éviter.

Sur place pour un séjour de 2 nuits à 4 personnes nous avons été déçu du début à la fin. La première chose qu'on nous annonce en arrivant étant que nous avons à payer l'intégralité des chambres alors que tout avait déjà été réglé avec Hotel.com. La chambre avait à peine été nettoyé et des traces de vomit été encore présente sur la moquette. Je ne parle pas de l'odeur ... nauséabonde ! Après l'avoir signalé à la réception le premier jour, on nous à promis d'envoyer quelqu'un pour nettoyer la chambre mais personne n'est passé. Je propose même de nettoyer moi même si ils fournissent le matériel pour éviter d'avoir à passer une nuit de plus dans cette odeur insupportable. On me promet d'envoyer quelqu'un mais finalement personne ne s'en est occupé. Pour ce qui est du petit déjeuné on voyait clairement qu'ils étaient dépassés par le monde et ne prêtaient guère attention à proposer un service respectable. Le plus flagrant étant les œufs brouillés fait à base d'une mixture liquide à peine chauffé et servis encore liquide dont l'aspect été plus proche du vomit qu'autre chose (histoire de nous rappeler l'odeur putride de la chambre ...) Pour finir, au moment du check out on nous redemande de payer les chambres. Il a donc fallut faire appel au service Hotel.com pour solutionner. Nous signalons une dernière fois l'odeur dans la chambre à la gérante qui nous promet un remboursement d'une nuit ... J'attend toujours 2 semaines après ...
2 nachten verbleven in februari 2020

4/10 – Matig

Maxime

Reisde met een groep
Negatief: Netheid, personeel en service

Gestion catastrophique, à éviter.

Sur place pour un séjour de 2 nuits à 4 personnes nous avons été déçu du début à la fin. La première chose qu'on nous annonce en arrivant étant que nous avons à payer l'intégralité des chambres alors que tout avait déjà été réglé avec Hotel.com. La chambre avait à peine été nettoyé et des traces de vomit été encore présente sur la moquette. Je ne parle pas de l'odeur ... nauséabonde ! Après l'avoir signalé à la réception le premier jour, on nous à promis d'envoyer quelqu'un pour nettoyer la chambre mais personne n'est passé. Je propose même de nettoyer moi même si ils fournissent le matériel pour éviter d'avoir à passer une nuit de plus dans cette odeur insupportable. On me promet d'envoyer quelqu'un mais finalement personne ne s'en est occupé. Pour ce qui est du petit déjeuné on voyait clairement qu'ils étaient dépassés par le monde et ne prêtaient guère attention à proposer un service respectable. Le plus flagrant étant les œufs brouillés fait à base d'une mixture liquide à peine chauffé et servis encore liquide dont l'aspect été plus proche du vomit qu'autre chose (histoire de nous rappeler l'odeur putride de la chambre ...) Pour finir, au moment du check out on nous redemande de payer les chambres. Il a donc fallut faire appel au service Hotel.com pour solutionner. Nous signalons une dernière fois l'odeur dans la chambre à la gérante qui nous promet un remboursement d'une nuit ... J'attend toujours 2 semaines après ...
2 nachten verbleven in februari 2020

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Positief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Netheid, voorzieningen
3 nachten verbleven in augustus 2019

10/10 – Uitstekend

Gustaf

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in augustus 2019