Kies datums om prijzen te bekijken
Fotogalerie voor Hotel Beausejour





Beoordelingen
9,8 op 10 –
Uitzonderlijk
Populaire voorzieningen
Kameropties
Beschikbare filters voor kamers
5 van 5 kamers weergeven
Alle foto's voor Standaard kamer, 2 eenpersoonsbedden laden

Standaard kamer, 2 eenpersoonsbedden
Hoogtepunten
Een gratis babybed
Televisie
Een haardroger
Alle foto's voor Driepersoonskamer laden

Driepersoonskamer
Hoogtepunten
Een gratis babybed
Televisie
Een haardroger
Alle foto's voor Familiekamer laden

Familiekamer
Hoogtepunten
Een gratis babybed
Televisie
Een haardroger
Alle foto's voor Tweepersoonskamer laden

Tweepersoonskamer
Hoogtepunten
Een gratis babybed
Televisie
Een haardroger
Huis
Hoogtepunten
Kitchenette
Een vaatwasser
Flatscreentelevisie
3 slaapkamers
Een haardroger
Een ligbad
2 badkamers
Een privébadkamer
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

Route du Lac, Le Beage, Ardeche, 07630
Over deze accommodatie
Hotel Beausejour
Gelijkaardige accommodaties

Hôtel Les Cévennes
Hôtel Les Cévennes
- Huisdiervriendelijk
- Parkeren inbegrepen
- Gratis wifi
- Restaurant
9.0 van 10, Fantastisch, 20 beoordelingen
De prijs is € 82
inclusief belastingen en toeslagen
21 jul - 22 jul
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Toeslagen
De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:
- De stad heft de volgende belasting: EUR 1.10 per persoon, per nacht. Deze belasting geldt niet voor kinderen die jonger zijn dan 18 jaar oud.
We hebben alle kosten die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven vermeld.
Optionele extra's
- Toeslag voor ontbijtbuffet: ongeveer EUR 10 per persoon
- Betaald parkeren: EUR 5 per dag
- Borgsom voor huisdieren: EUR 5 per dag
- Toeslag voor huisdieren: EUR 6 per huisdier, per nacht
- Hulpdieren zijn vrijgesteld van heffingen
- Toeslag voor extra bed: EUR 13.0 per nacht
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten, per bankkaart of kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert bekende creditcards
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Wegens de nationale wetgeving mogen contante betalingen bij deze accommodatie het bedrag van EUR 1000 niet overschrijden. Contacteer de accommodatie via de gegevens in de boekingsbevestiging voor meer informatie.
Nationale beoordeling
ATOUT France, het Franse Bureau voor Toerisme, heeft aan deze accommodatie een officiële sterrenclassificatie toegekend.
Accommodatie ook bekend onder de naam
Beausejour Le Beage
Hotel Beausejour Le Beage
Hotel Beausejour Hotel
Hotel Beausejour Le Beage
Hotel Beausejour Hotel Le Beage
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over Hotel Beausejour
Beoordelingen
9,8
Uitzonderlijk
9,8/10
Netheid
10/10
Personeel en service
9,4/10
Voorzieningen
9,4/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
9,4/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
1 nov 2021
1 nacht verbleven in oktober 2021
10/10 – Uitstekend
Gaetan'
Reisde met familie
16 okt 2021
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Gaetan'
1 nacht verbleven in oktober 2021
10/10 – Uitstekend
Evelyne
25 sep 2021
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
QUE DU BONHEUR

Evelyne
2 nachten verbleven in september 2021
10/10 – Uitstekend
Catherine
21 aug 2021
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Catherine
1 nacht verbleven in augustus 2021
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Reisde met familie
10 aug 2021
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in augustus 2021
10/10 – Uitstekend
Suzanne
14 okt 2020
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Suzanne
1 nacht verbleven in oktober 2020
10/10 – Uitstekend
hélène
Reisde met een groep, Reisde met familie
19 aug 2020
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Excellent
hélène
1 nacht verbleven in augustus 2020
10/10 – Uitstekend
Nicolas
22 jul 2020
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Nicolas
2 nachten verbleven in juli 2020
8/10 – Goed
PASCAL
24 jun 2020
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
A recommander pour un petit séjour.
PASCAL
1 nacht verbleven in juni 2020
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Reisde met partner
2 mrt 2020
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in februari 2020
10/10 – Uitstekend
Eric
11 sep 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Eric
1 nacht verbleven in september 2019
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Reisde met partner
24 aug 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in augustus 2019
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Reisde met partner
12 aug 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in augustus 2019
10/10 – Uitstekend
claudie
13 mei 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
claudie
3 nachten verbleven in mei 2019
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
7 okt 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in oktober 2018
10/10 – Uitstekend
Mireille
15 aug 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Mireille
1 nacht verbleven in juli 2018
8/10 – Goed
séverine, ain
4 aug 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
endroit calme
séverine
1 nacht verbleven in augustus 2018
10/10 – Uitstekend
Guillaume
23 jul 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
découverte ardéchoise
Guillaume
1 nacht verbleven in juli 2018
10/10 – Uitstekend
Didier
14 mrt 2017
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
l'hotel Beauséjour mérite son nom
Didier
8/10 – Goed
Claude
18 feb 2017
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Claude
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
16 aug 2016
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
コストパフォーマンス最高
Geverifieerde reiziger
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
12 mrt 2016
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
10/10 – Uitstekend
Not Provided, HOLNON
12 nov 2015
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Not Provided
10/10 – Uitstekend
Martine
18 aug 2015
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Martine
8/10 – Goed
philippe, pl
18 aug 2015
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer