Fotogalerie voor ZASGO HOTEL





VIP Access
Beoordelingen
8,4 op 10 –
Zeer goed
Populaire voorzieningen
Als lid krijg je meer
- Bespaar 15% of meer op geselecteerde VIP Access-accommodaties als je het Silver-niveau of hoger behaalt
- Geniet van topkwaliteit en uitstekende service
- Krijg een voordeel tijdens je verblijf bij geselecteerde accommodaties, plus gratis kamerupgrades, vroeg inchecken en laat uitchecken indien beschikbaar.
Kameropties
Controleer de beschikbaarheid voor deze datums
Beschikbare filters voor kamers
20 van 20 kamers weergeven
Alle foto's voor Studio, 1 queensize bed, geen ramen laden

Studio, 1 queensize bed, geen ramen
Hoogtepunten
Airconditioning
Smart-tv
Aparte slaapkamer
Verduisterende gordijnen
Luxe beddengoed
Een regendouche
Een bidet
Een koffiezetapparaat/waterkoker
Alle foto's voor Studio, 2 eenpersoonsbedden, geen ramen laden

Studio, 2 eenpersoonsbedden, geen ramen
8,0 van 10
Zeer goed
(1 beoordeling)
Hoogtepunten
Airconditioning
Smart-tv
Aparte slaapkamer
Verduisterende gordijnen
Luxe beddengoed
Een regendouche
Een bidet
Een koffiezetapparaat/waterkoker
Alle foto's voor Grand studio, 1 queensize bed, uitzicht op de stad laden

Grand studio, 1 queensize bed, uitzicht op de stad
Hoogtepunten
Airconditioning
Smart-tv
Aparte slaapkamer
Verduisterende gordijnen
Luxe beddengoed
Een regendouche
Een bidet
Een koffiezetapparaat/waterkoker
Alle foto's voor Grand studio, Meerdere bedden, uitzicht op de stad (Twin) laden

Grand studio, Meerdere bedden, uitzicht op de stad (Twin)
10,0 van 10
Uitzonderlijk
(2 beoordelingen)
Hoogtepunten
Airconditioning
Smart-tv
Aparte slaapkamer
Verduisterende gordijnen
Luxe beddengoed
Een regendouche
Een bidet
Een koffiezetapparaat/waterkoker
Alle foto's voor City kamer, 1 kingsize bed (City Simplify) laden

City kamer, 1 kingsize bed (City Simplify)
Hoogtepunten
Airconditioning
Smart-tv
Aparte slaapkamer
Verduisterende gordijnen
Luxe beddengoed
Een regendouche
Een bidet
Een koffiezetapparaat/waterkoker
Alle foto's voor Premier eenpersoonskamer, 1 kingsize bed laden

Premier eenpersoonskamer, 1 kingsize bed
10,0 van 10
Uitzonderlijk
(1 beoordeling)
Hoogtepunten
Een balkon
Airconditioning
Smart-tv
Aparte slaapkamer
Verduisterende gordijnen
Luxe beddengoed
Een regendouche
Een bidet
Alle foto's voor Premier driepersoonskamer laden

Premier driepersoonskamer
Hoogtepunten
Een balkon
Airconditioning
Smart-tv
Aparte slaapkamer
Verduisterende gordijnen
Luxe beddengoed
Een regendouche
Een bidet
Alle foto's voor Familiekamer laden

Familiekamer
10,0 van 10
Uitzonderlijk
(1 beoordeling)
Hoogtepunten
Een balkon
Airconditioning
Smart-tv
Aparte slaapkamer
Verduisterende gordijnen
Luxe beddengoed
Een regendouche
Een bidet
Alle foto's voor Executive kamer, 1 kingsize bed (Delonix) laden

Executive kamer, 1 kingsize bed (Delonix)
10,0 van 10
Uitzonderlijk
(1 beoordeling)
Hoogtepunten
Een balkon
Een aparte zitruimte
Airconditioning
Smart-tv
Aparte slaapkamer
Verduisterende gordijnen
Luxe beddengoed
Een regendouche
Alle foto's voor Panorama suite, 1 kingsize bed, uitzicht op de stad (Cakrawala) laden

Panorama suite, 1 kingsize bed, uitzicht op de stad (Cakrawala)
Hoogtepunten
Een balkon
Een aparte zitruimte
Airconditioning
Smart-tv
Luxe beddengoed
Aparte slaapkamer
Verduisterende gordijnen
Een regendouche
Alle foto's voor The Premiere Triple laden

The Premiere Triple
Alle foto's voor Family Room laden

Family Room
Alle foto's voor Cakrawala Suite laden

Cakrawala Suite
Alle foto's voor Delonix laden

Delonix
Alle foto's voor City Simplify Room laden

City Simplify Room
Alle foto's voor The Studio Twin (No Window) laden

The Studio Twin (No Window)
Alle foto's voor Grand Studio Twin laden

Grand Studio Twin
Alle foto's voor Grand Studio Single laden

Grand Studio Single
Studio Single (No Window)
Single Premier
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

Jl. Soekarno Hatta, Labuan Bajo, Nusa Tenggara Tim., 86763
Over deze accommodatie
ZASGO HOTEL
Gelijkaardige accommodaties

Harbour Komodo Hotel
Harbour Komodo Hotel
- Zwembad
- Gratis wifi
- Airconditioning
- Wasservice
8.8 van 10, Uitstekend, 100 beoordelingen
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Optionele extra's
- Toeslag voor ontbijtbuffet: ongeveer IDR 150000 voor volwassenen en IDR 100000 voor kinderen
- Toeslag voor luchthavenshuttle: IDR 150000 per voertuig (retour, voor maximum 4 personen)
- Toeslag luchthavenshuttle per kind: IDR 150000 (retour), (tot 12 jaar oud)
- Toeslag voor extra bed: IDR 350000.0 per dag
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten, per bankkaart of kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards, pinpassen en contante betalingen
Geluidsdichte kamers kunnen niet gegarandeerd worden.
Deze accommodatie heeft buitenruimtes, zoals balkons, patio's en terrassen, die mogelijk niet geschikt zijn voor kinderen. We raden aan om in geval van twijfel vóór aankomst de accommodatie te contacteren en te vragen of ze een geschikte kamer voor je hebben.
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
In deze accommodatie zijn huisdieren, waaronder geleidehonden, niet toegestaan.
Gratis wifi op de kamer is beschikbaar, maar er geldt een toestellimiet van maximum 15. Wifi in openbare ruimtes is ook gratis, met een toestellimiet van maximum 15.
Accommodatie ook bekend onder de naam
ZASGO HOTEL Hotel
ZASGO HOTEL Labuan Bajo
ZASGO HOTEL Hotel Labuan Bajo
Veelgestelde vragen
Beoordelingen
Beoordelingen over ZASGO HOTEL
8,4
Zeer goed
8,8
Netheid
8,6
Voorzieningen
8,6
Personeel en service
8,0
Milieuvriendelijkheid
8,4
Staat van de accommodatie en faciliteiten
Beoordelingen
Reisde met familie en kleine kinderen
16 sep 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
4 nachten verbleven in september 2024
2/10 – Ontzettend slecht
MD
22 jun 2024
Positief: Netheid
Negatief: Personeel en service
MD
3 nachten verbleven in juni 2024
10/10 – Uitstekend
Malte
Reisde met partner
1 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Malte
1 nacht verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
roberto, bologna
28 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
roberto
3 nachten verbleven in september 2025
8/10 – Goed
kristopher
Reisde met een groep
25 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
kristopher
2 nachten verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
Malte
Reisde met partner
22 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Malte
1 nacht verbleven in september 2025
4/10 – Matig
Dilip
Reisde met familie
7 sep 2025
Positief: Personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Dilip
2 nachten verbleven in september 2025
8/10 – Goed
Fanny
Reisde met familie
6 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten

Fanny
3 nachten verbleven in augustus 2025
10/10 – Uitstekend
Matias
28 aug 2025
Matias
2 nachten verbleven in augustus 2025
8/10 – Goed
Paola
Reisde met familie en kleine kinderen
27 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten

Paola
4 nachten verbleven in augustus 2025
10/10 – Uitstekend
Marco
Reisde met partner
25 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Marco
4 nachten verbleven in augustus 2025
10/10 – Uitstekend
Eve
27 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Eve
2 nachten verbleven in juli 2025
10/10 – Uitstekend
Francis
Reisde met een groep
3 jul 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Francis
1 nacht verbleven in juni 2025
10/10 – Uitstekend
Shiv Subramanian, Petaling Jaya
17 jun 2025
Shiv Subramanian
7 nachten verbleven in mei 2025
8/10 – Goed
Claudia
Reisde met partner
19 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Claudia
2 nachten verbleven in april 2025
10/10 – Uitstekend
Shuk Ling
5 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
非常有善有禮的住宿




Shuk Ling
2 nachten verbleven in april 2025
8/10 – Goed
Pamela
Reisde met een groep
3 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Pamela
2 nachten verbleven in april 2025
10/10 – Uitstekend
Anthony
26 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Nice staff great service
Anthony
2 nachten verbleven in april 2025
10/10 – Uitstekend
OLGA
Reisde met een groep
25 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
OLGA
3 nachten verbleven in april 2025
10/10 – Uitstekend
Barbara
19 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Barbara
4 nachten verbleven in april 2025
6/10 – Redelijk
Carlos Eduardo
17 apr 2025
Carlos Eduardo
1 nacht verbleven in april 2025
8/10 – Goed
Henricus
Reisde met partner
10 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Henricus
2 nachten verbleven in april 2025
4/10 – Matig
Carlos Eduardo
9 apr 2025
Positief: Netheid
Negatief: Personeel en service, comfort kamer
Below expectation
Carlos Eduardo
1 nacht verbleven in april 2025
10/10 – Uitstekend
Tee Toy
Reisde met een groep
14 mrt 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Tee Toy
3 nachten verbleven in maart 2025
10/10 – Uitstekend
Eric, Durango
Reisde met familie
19 feb 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Eric
2 nachten verbleven in februari 2025