L'Hotel de Hiei
Hotel met gratis parkeerplaatsen in Kyoto
Fotogalerie voor L'Hotel de Hiei





Beoordelingen
8,8 op 10 –
Voortreffelijk
Populaire voorzieningen
Kameropties
Controleer de beschikbaarheid voor deze datums
Beschikbare filters voor kamers
4 van 4 kamers weergeven
Alle foto's voor Standaard Twin kamer laden

Standaard Twin kamer
10,0 van 10
Uitzonderlijk
(2 beoordelingen)
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Een privébadkamer
Een bad/douchecombinatie
Een haardroger
Dagelijkse huishoudservice
Alle foto's voor Standaard driepersoonskamer laden

Standaard driepersoonskamer
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Gratis extra bedden
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Een privébadkamer
Een bad/douchecombinatie
Een haardroger
Dagelijkse huishoudservice
Alle foto's voor Junior suite laden

Junior suite
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Aparte slaapkamer
Een privébadkamer
Een bad/douchecombinatie
Een haardroger
Dagelijkse huishoudservice
Alle foto's voor Maisonnette laden

Maisonnette
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Een koelkast
Flatscreentelevisie
2 slaapkamers
Een privébadkamer
Een bad/douchecombinatie
Een haardroger
Woonkamer
Misschien vind je dit ook leuk

THE HOTEL HIGASHIYAMA KYOTO TOKYU, A Pan Pacific Hotel
Higashiyama
- Spa
- Gratis wifi
- Restaurant
- Airconditioning
9.4 van 10, Uitzonderlijk, 261 beoordelingen
De prijs is € 115
15 dec - 16 dec
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

Ipponsugi, Hieizan, Kyoto, Kyoto, 606-0000
Over deze accommodatie
L'Hotel de Hiei
Gelijkaardige accommodaties

Hotel Route Inn Kusatsuritto Rittointer -Ritto inter Kokudo 1gou
Hotel Route Inn Kusatsuritto Rittointer -Ritto inter Kokudo 1gou
- Parkeren inbegrepen
- Gratis wifi
- Airconditioning
- Wasservice
9.0 van 10, Fantastisch, 68 beoordelingen
De prijs is € 78
7 dec - 8 dec
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Toeslagen
De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:
- Bij de accommodatie wordt mogelijk een stadsbelasting geïnd. De belasting bedraagt tussen JPY 100 en JPY 10.000 per persoon per nacht, afhankelijk van het kamertarief per nacht. Mogelijk zijn ook andere vrijstellingen van toepassing. Contacteer voor meer informatie de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
We hebben alle kosten die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven vermeld.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten, per bankkaart of kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards; contante betalingen zijn niet toegelaten
Houd er rekening mee dat culturele normen en het gastenbeleid per land en per accommodatie kunnen verschillen. De gegeven beleidsregels zijn verstrekt door de accommodatie.
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Het Japanse Ministerie van Gezondheid, Arbeid en Welzijn vereist dat alle internationale reizigers hun paspoortnummer en nationaliteit opgeven wanneer zij zich bij hun accommodatie (pension, hotel, motel, enz.) aanmelden. Daarnaast dient de eigenaar van dergelijke accommodaties het paspoort van elke geregistreerde gast te kopiëren en deze kopie in hun administratie te bewaren.
Accommodatie ook bekend onder de naam
L'Hotel de Hiei Hotel
L'Hotel de Hiei Kyoto
L'Hotel de Hiei Hotel Kyoto
Veelgestelde vragen
Beoordelingen
Beoordelingen over L'Hotel de Hiei
8,8
Uitstekend
8,8
Netheid
8,8
Voorzieningen
8,4
Personeel en service
8,6
Milieuvriendelijkheid
8,0
Staat van de accommodatie en faciliteiten
Beoordelingen
25 sep 2025
1 nacht verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
yoshinobu
14 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
yoshinobu
2 nachten verbleven in september 2025
6/10 – Redelijk
ミナエ
Reisde met een groep
1 sep 2025
Positief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
ミナエ
1 nacht verbleven in augustus 2025
10/10 – Uitstekend
stephan
31 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
stephan
2 nachten verbleven in augustus 2025
6/10 – Redelijk
HIDEKI
Reisde met familie
20 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
HIDEKI
1 nacht verbleven in augustus 2025
10/10 – Uitstekend
ショウヘイ
15 aug 2025
ショウヘイ
2 nachten verbleven in augustus 2025
10/10 – Uitstekend
ともえ
Reisde met partner
15 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
ともえ
1 nacht verbleven in augustus 2025
10/10 – Uitstekend
Izumi
14 aug 2025
Izumi
1 nacht verbleven in augustus 2025
10/10 – Uitstekend
ひろし
Reisde met familie
9 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten



ひろし
1 nacht verbleven in augustus 2025
10/10 – Uitstekend
REIKO
Reisde met familie
28 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
REIKO
1 nacht verbleven in juli 2025
10/10 – Uitstekend
けんや
16 jul 2024
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
けんや
1 nacht verbleven in juli 2024
10/10 – Uitstekend
Yuko
3 jun 2024
Yuko
1 nacht verbleven in mei 2024
10/10 – Uitstekend
みちこ
6 mei 2024
みちこ
1 nacht verbleven in mei 2024
10/10 – Uitstekend
TAMAE
Reisde met familie
26 nov 2023
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
TAMAE
1 nacht verbleven in november 2023
6/10 – Redelijk
ミドリ
Reisde met een groep
15 nov 2023
Positief: Netheid, personeel en service
ミドリ
1 nacht verbleven in november 2023
8/10 – Goed
kunio
23 jul 2023
kunio
1 nacht verbleven in juli 2023
10/10 – Uitstekend
yumiko
Reisde met familie
18 jul 2023
Positief: Netheid
yumiko
1 nacht verbleven in juli 2023
6/10 – Redelijk
浩子
25 jun 2023
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
浩子
1 nacht verbleven in juni 2023
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Reisde met familie
19 jun 2023
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in juni 2023
4/10 – Matig
mitsuyo
Reisde met partner
16 mei 2023
mitsuyo
1 nacht verbleven in mei 2023
10/10 – Uitstekend
On Ki
7 mei 2023
On Ki
1 nacht verbleven in mei 2023
10/10 – Uitstekend
Yoshinobu
29 mrt 2023
Yoshinobu
1 nacht verbleven in maart 2023
4/10 – Matig
KEIKO
11 apr 2022
KEIKO
1 nacht verbleven in april 2022
10/10 – Uitstekend
Sadao
Reisde met familie
8 nov 2021
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Sadao
1 nacht verbleven in november 2021
10/10 – Uitstekend
TAKESHI
Reisde met familie
27 okt 2021
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
快適なホテル
TAKESHI
1 nacht verbleven in oktober 2021

















