Comfort Hotel Kushiro
Hotel met gratis ontbijt en een 24-uurs receptie in Kushiro
Fotogalerie voor Comfort Hotel Kushiro





Beoordelingen
8,4 op 10 –
Zeer goed
Populaire voorzieningen
De huidige prijs is € 38
4 jan - 5 jan 2026
Kameropties
Controleer de beschikbaarheid voor deze datums
Beschikbare filters voor kamers
3 van 3 kamers weergeven
Alle foto's voor Standaard tweepersoonskamer, niet-roken laden

Standaard tweepersoonskamer, niet-roken
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Klimaatregeling
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Verduisterende gordijnen
Een haardroger
Een toilet met elektronisch bidet
Een privébadkamer
Alle foto's voor Kamer, 1 tweepersoonsbed, niet-roken laden

Kamer, 1 tweepersoonsbed, niet-roken
8,4 van 10
Zeer goed
(14 beoordelingen)
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Klimaatregeling
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Verduisterende gordijnen
Een haardroger
Een toilet met elektronisch bidet
Een privébadkamer
Alle foto's voor Kamer, 2 eenpersoonsbedden, niet-roken laden

Kamer, 2 eenpersoonsbedden, niet-roken
8,0 van 10
Zeer goed
(1 beoordeling)
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Klimaatregeling
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Verduisterende gordijnen
Een haardroger
Een toilet met elektronisch bidet
Een privébadkamer
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

13-1-1 Kitaodori, Kushiro, Hokkaido, 085-0005
Over deze accommodatie
Comfort Hotel Kushiro
Gelijkaardige accommodaties

Smile Hotel Kushiro
Smile Hotel Kushiro
- Gratis wifi
- Airconditioning
- Ontbijt beschikbaar
- Parkeerplaatsen beschikbaar
8.4 van 10, Zeer goed, 208 beoordelingen
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Optionele extra's
- Betaald parkeren: JPY 550 per nacht (incl. in- en uitrijden)
- Vroeg inchecken is tegen een toeslag beschikbaar (onder voorbehoud van beschikbaarheid)
- Laat uitchecken is tegen een toeslag beschikbaar (onder voorbehoud van beschikbaarheid)
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten, per bankkaart of kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards; contante betalingen zijn niet toegelaten
Contactloos betalen is mogelijk
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: een rookmelder
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Het Japanse Ministerie van Gezondheid, Arbeid en Welzijn vereist dat alle internationale reizigers hun paspoortnummer en nationaliteit opgeven wanneer zij zich bij hun accommodatie (pension, hotel, motel, enz.) aanmelden. Daarnaast dient de eigenaar van dergelijke accommodaties het paspoort van elke geregistreerde gast te kopiëren en deze kopie in hun administratie te bewaren.
Deze accommodatie verwelkomt gasten van elke seksuele geaardheid of geslachtsidentiteit (LHBTI+-vriendelijk)
Accommodatie ook bekend onder de naam
Comfort Hotel Kushiro
Comfort Kushiro
Hotel Kushiro
Kushiro Hotel
Comfort Hotel Kushiro Japan - Hokkaido
Comfort Hotel Kushiro Hotel
Comfort Hotel Kushiro Kushiro
Comfort Hotel Kushiro Hotel Kushiro
Veelgestelde vragen
Beoordelingen
Beoordelingen over Comfort Hotel Kushiro
8,4
Zeer goed
8,8
Netheid
8,8
Locatie
8,6
Personeel en service
8,4
Milieuvriendelijkheid
8,4
Staat van de accommodatie en faciliteiten
Beoordelingen
Reisde met partner
3 dec 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in december 2025
8/10 – Goed
HIROSHI, IWATA
14 nov 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
HIROSHI
2 nachten verbleven in oktober 2025
4/10 – Matig
yoshikazu
24 okt 2025
yoshikazu
3 nachten verbleven in oktober 2025
10/10 – Uitstekend
hiroyuki
13 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
hiroyuki
2 nachten verbleven in oktober 2025
10/10 – Uitstekend
Joseph
Reisde met partner
5 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Joseph
5 nachten verbleven in september 2025
4/10 – Matig
Takayuki
7 sep 2025
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Takayuki
1 nacht verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
MANABU
31 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
MANABU
1 nacht verbleven in augustus 2025
6/10 – Redelijk
Satoru
20 aug 2025
Satoru
2 nachten verbleven in augustus 2025
2/10 – Ontzettend slecht
Geverifieerde reiziger
Reisde met familie
20 aug 2025
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in augustus 2025
10/10 – Uitstekend
Misa
Reisde met familie
17 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Misa
2 nachten verbleven in augustus 2025
10/10 – Uitstekend
RYO
14 aug 2025
RYO
1 nacht verbleven in augustus 2025
10/10 – Uitstekend
Chien-hsin
Reisde met familie
2 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Chien-hsin
1 nacht verbleven in juli 2025
10/10 – Uitstekend
Toru
19 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
無難なホテルとしてお勧め
Toru
1 nacht verbleven in juli 2025
8/10 – Goed
Chen
Reisde met partner
9 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Chen
1 nacht verbleven in juli 2025
10/10 – Uitstekend
??
Zakenreiziger
30 jun 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
??
1 nacht verbleven in juni 2025
6/10 – Redelijk
Peter, Edmonton
Reisde met een groep, Reisde met partner
21 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Peter
1 nacht verbleven in mei 2025
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
9 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in mei 2025
4/10 – Matig
Peter, Edmonton
Reisde met een groep
7 mei 2025
Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Voorzieningen
Peter
1 nacht verbleven in mei 2025
6/10 – Redelijk
KENNETH
7 mei 2025
KENNETH
1 nacht verbleven in mei 2025
8/10 – Goed
Nishimura
7 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Nishimura
2 nachten verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
ALEXANDER, DESAMPARADOS
Reisde met familie
23 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
ALEXANDER
2 nachten verbleven in april 2025
10/10 – Uitstekend
Miki
18 apr 2025
Miki
1 nacht verbleven in april 2025
8/10 – Goed
masayuki
14 apr 2025
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
masayuki
2 nachten verbleven in april 2025
10/10 – Uitstekend
YOSHIKO
Zakenreiziger
12 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
思っていた以上でした。
YOSHIKO
1 nacht verbleven in april 2025
8/10 – Goed
TOSHIHIRO
7 apr 2025
TOSHIHIRO
1 nacht verbleven in april 2025








