Kies datums om prijzen te bekijken
Fotogalerie voor Hotel Akankoso





Beoordelingen
8,0 op 10 –
Zeer goed
Populaire voorzieningen
Kameropties
Beschikbare filters voor kamers
4 van 4 kamers weergeven
Alle foto's voor Traditionele kamer, uitzicht op meer laden

Traditionele kamer, uitzicht op meer
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Verwarming
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Aparte slaapkamer
Een ligbad
Een privébadkamer
Een toilet met elektronisch bidet
Alle foto's voor Kamer (Japanese Western with no view) laden

Kamer (Japanese Western with no view)
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Verwarming
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Aparte slaapkamer
Een ligbad
Een privébadkamer
Een toilet met elektronisch bidet
Alle foto's voor Traditionele kamer (with Japanese style fireplace) laden

Traditionele kamer (with Japanese style fireplace)
Hoogtepunten
Open haard
Klimaatregeling
Verwarming
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Aparte slaapkamer
Een ligbad
Een privébadkamer
Alle foto's voor Eenvoudige kamer (Run of the house) laden

Eenvoudige kamer (Run of the house)
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Verwarming
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Aparte slaapkamer
Een ligbad
Een privébadkamer
Een toilet met elektronisch bidet
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

1-5-10 Akanko Onsen, Akankocho, 1-5-10, Kushiro, Hokkaido Prefecture, 085-0467
Over deze accommodatie
Gelijkaardige accommodaties

Akan Yuku no Sato Tsuruga
Akan Yuku no Sato Tsuruga
- Ontbijt inbegrepen
- Spa
- Gratis wifi
- Restaurant
9.0 van 10, Fantastisch, 384 beoordelingen
De prijs is € 234
21 jul - 22 jul
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Toeslagen
De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:
- De stad heft de volgende belasting: JPY 300.00 per persoon, per nacht. Deze belasting geldt niet voor kinderen die jonger zijn dan 13 jaar oud.
- Er kan een badbelasting bij de accommodatie in rekening worden gebracht. De badbelasting is van toepassing op accommodaties met warmwaterbronnen en varieert van JPY 150-500 per persoon, per nacht op basis van lokale regelgeving. Houd er rekening mee dat er mogelijk nog andere vrijstellingen van toepassing zijn.
We hebben alle kosten die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven vermeld.
Optionele extra's
- Toeslag voor ontbijtbuffet: ongeveer JPY 1296 per persoon
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten, per bankkaart of kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards; contante betalingen zijn niet toegelaten
Houd er rekening mee dat culturele normen en het gastenbeleid per land en per accommodatie kunnen verschillen. De gegeven beleidsregels zijn verstrekt door de accommodatie.
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Je dient vooraf te reserveren voor het privébadhuis/-onsen. Reserveringen kun je voor je aankomt maken als je de accommodatie contacteert via de gegevens in de boekingsbevestiging.
Het Japanse Ministerie van Gezondheid, Arbeid en Welzijn vereist dat alle internationale reizigers hun paspoortnummer en nationaliteit opgeven wanneer zij zich bij hun accommodatie (pension, hotel, motel, enz.) aanmelden. Daarnaast dient de eigenaar van dergelijke accommodaties het paspoort van elke geregistreerde gast te kopiëren en deze kopie in hun administratie te bewaren.
Bij bepaalde accommodaties mogen gasten met tatoeages de openbare baden ter plaatse niet gebruiken
Accommodatie ook bekend onder de naam
Hotel Akankoso Kushiro
Hotel Akankoso
Akankoso Kushiro
Akankoso
Hotel Akankoso Kushiro, Japan - Hokkaido
Hotel Akankoso Hotel
Hotel Akankoso Kushiro
Hotel Akankoso Hotel Kushiro
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over Hotel Akankoso
Beoordelingen
8,0
Zeer goed
7,6/10
Netheid
8,2/10
Personeel en service
7,0/10
Voorzieningen
7,4/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
7,6/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
Reisde met familie
25 okt 2023
Positief: Personeel en service
1 nacht verbleven in oktober 2023
10/10 – Uitstekend
Alan
15 sep 2023
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Alan
1 nacht verbleven in september 2023
10/10 – Uitstekend
Youngsu
14 sep 2023
Youngsu
1 nacht verbleven in september 2023
10/10 – Uitstekend
Iris, Los Altos
22 aug 2023
Positief: Personeel en service
Iris
2 nachten verbleven in augustus 2023
8/10 – Goed
AS
Reisde met familie
31 jul 2023
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
AS
1 nacht verbleven in juli 2023
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
Reisde met familie
24 jun 2023
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in juni 2023
8/10 – Goed
Taylor
Reisde met familie
19 jun 2023
Positief: Netheid, personeel en service
Taylor
3 nachten verbleven in juni 2023
6/10 – Redelijk
Steffen
18 jun 2023
Steffen
2 nachten verbleven in juni 2023
10/10 – Uitstekend
SAKAE
15 mei 2023
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
露天風呂最高
SAKAE
1 nacht verbleven in mei 2023
8/10 – Goed
sadayoshi
10 mei 2023
Positief: Personeel en service, comfort kamer
sadayoshi
1 nacht verbleven in mei 2023
8/10 – Goed
naomi
Reisde met familie
9 okt 2022
Positief: Personeel en service
naomi
1 nacht verbleven in oktober 2022
8/10 – Goed
きよし
15 sep 2022
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
きよし
2 nachten verbleven in september 2022
8/10 – Goed
SHIGEYUKI
Reisde met familie
29 aug 2022
Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
SHIGEYUKI
1 nacht verbleven in augustus 2022
10/10 – Uitstekend
noriko
30 jul 2022
noriko
1 nacht verbleven in juli 2022
8/10 – Goed
TOYOJI
Reisde met familie
12 jul 2022
Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
TOYOJI
4 nachten verbleven in juli 2022
8/10 – Goed
??
Reisde met een groep
21 mei 2022
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Voorzieningen
??
1 nacht verbleven in mei 2022
4/10 – Matig
Geverifieerde reiziger
Reisde met familie
9 mei 2022
Negatief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
残念な印象
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in mei 2022
8/10 – Goed
HIKARU
6 apr 2022
Positief: Personeel en service
HIKARU
1 nacht verbleven in april 2022
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
1 apr 2022
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Good hot springs!!
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in februari 2022
10/10 – Uitstekend
SHUNJI
25 feb 2022
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
SHUNJI
1 nacht verbleven in februari 2022
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
Reisde met familie
4 jan 2022
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in januari 2022
8/10 – Goed
Takeru
10 nov 2021
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Takeru
1 nacht verbleven in november 2021
4/10 – Matig
Geverifieerde reiziger
Reisde met familie
28 okt 2021
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in oktober 2021
10/10 – Uitstekend
Jiro
Reisde met een groep, Reisde met partner
10 okt 2021
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Jiro
1 nacht verbleven in oktober 2021
10/10 – Uitstekend
Shingo
11 sep 2021
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Shingo
1 nacht verbleven in september 2021