Place2Stay - Opposite Hilton

2.0-sterrenaccommodatie
Hotel met een 24-uurs receptie in Kuching

Kies datums om prijzen te bekijken

Beoordelingen

6,0 op 10 –

Populaire voorzieningen

  • Schoonmaakservice
  • Receptie 24/7
  • Airconditioning
  • Gratis wifi

Kameropties

Beschikbare filters voor kamers
4 van 4 kamers weergeven

Standaard tweepersoonskamer, 1 queensize bed

Hoogtepunten

Airconditioning
Flatscreentelevisie
Een privébadkamer
Gratis mineraalwater
Satellietzenders
Dagelijkse huishoudservice
  • Max. aantal: 2
  • 1 queensize bed

Standaard tweepersoonskamer (Superior)

Hoogtepunten

Airconditioning
Flatscreentelevisie
Een privébadkamer
Gratis mineraalwater
Satellietzenders
Dagelijkse huishoudservice
  • Max. aantal: 2
  • 1 queensize bed

Standaard Twin kamer, 2 eenpersoonsbedden

Hoogtepunten

Airconditioning
Flatscreentelevisie
Een privébadkamer
Gratis mineraalwater
Satellietzenders
Dagelijkse huishoudservice
  • Max. aantal: 2
  • 2 eenpersoonsbedden

Deluxe tweepersoonskamer (Standard)

Hoogtepunten

Airconditioning
Flatscreentelevisie
Een privébadkamer
Gratis mineraalwater
Satellietzenders
Dagelijkse huishoudservice
  • Max. aantal: 2
  • 1 queensize bed
Mod logo
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!

Over deze buurt

Kaart
Lot 21, Block G, Taman Sri Sarawak Mall, Kuching, Sarawak, 93100

In de buurt

  • Hills Shopping Mall - 1 min. wandelen - 0.1 km
  • Winkelcentrum Tun Jugah - 5 min. wandelen - 0.5 km
  • Waterkant van Kuching - 8 min. wandelen - 0.7 km
  • Jalan Padungan - 8 min. wandelen - 0.7 km
  • Plaza Merdeka - 10 min. wandelen - 0.9 km

Lokaal vervoer

  • Kuching (KCH-Internationale luchthaven Kuching) - 10 min. rijden

Restaurants

  • ‪Star On Stage - ‬1 min. wandelen
  • ‪Lobby Hilton Hotel - ‬1 min. wandelen
  • ‪Executive Lounge, Hilton Kuching - ‬3 min. wandelen
  • ‪Teresa's Laksa - ‬1 min. wandelen
  • ‪Warong Nusantara - ‬2 min. wandelen

Over deze accommodatie

Place2Stay - Opposite Hilton

Hoogtepunten van de accommodatie
Place2Stay - Opposite Hilton heeft alles wat je nodig hebt. Ga het net op via gratis wifi in de kamer.
Tijdens je verblijf geniet je ook van:
  • Een 24-uurs receptie
Kamervoorzieningen
Alle kamers bij Place2Stay - Opposite Hilton bieden voordelen zoals airconditioning, naast voorzieningen zoals gratis wifi en gratis flessenwater.
Er zijn nog meer voorzieningen zoals:
  • Badkamers met douches en gratis toiletartikelen
  • Flatscreentelevisies met satellietzenders

Gelijkaardige accommodaties

Accommodatie-voorzieningen

Internet

  • Beschikbaar in alle kamers: gratis wifi
  • Beschikbaar in sommige gemeenschappelijke ruimtes: gratis wifi

Parkeren en vervoer

  • Geen parkeergelegenheid ter plaatse

Voorzieningen

  • 24-uursreceptie

Gastendiensten

  • Schoonmaakservice (dagelijks)

Kamervoorzieningen

Badkamer

  • Douche
  • Gratis toiletartikelen
  • Privébadkamer

Entertainment

  • Flatscreen-tv met satellietzenders

Eten en drinken

  • Gratis mineraalwater

Meer

  • Airconditioning

Beleid

Inchecken

Inchecken kan vanaf 14.00 uur
Minimale leeftijd om in te checken: 18

Uitchecken

Uitchecken voor 12.00 uur

Speciale incheckinstructies

De portier of receptionist zal je bij aankomst in de accommodatie verwelkomen.
De informatie die de accommodatie verstrekt, is mogelijk vertaald met automatische vertaaltools

Toegang tot accommodatie

Bemande receptie

Huisdieren

Geen huisdieren toegelaten

Kinderen en extra bedden

Kinderen zijn welkom.
Er zijn geen verrijdbare/extra bedden beschikbaar.
Er zijn geen babybedjes beschikbaar.

Betalingsmethoden

Belangrijke informatie

Toeslagen

De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:

  • Contante waarborg: MYR 50.00 per verblijf

We hebben alle kosten die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven vermeld.

Algemene info

Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten, per bankkaart of kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.

Accommodatie ook bekend onder de naam

Place2Stay Sri Sarawak Hotel Kuching
Place2Stay Sri Sarawak Hotel
Place2Stay Sri Sarawak Kuching
Place2Stay Sri Sarawak
Place2stay Opposite Hilton
Place2Stay - Opposite Hilton Hotel
Place2Stay - Opposite Hilton Kuching
Place2Stay - Opposite Hilton Hotel Kuching

Veelgestelde vragen

Zijn huisdieren welkom bij Place2Stay - Opposite Hilton?

Nee, assistentiedieren zijn niet welkom bij deze accommodatie.

Hoeveel kost het om hier te parkeren?

Bij dit hotel zijn geen parkeermogelijkheden.

Hoe laat kan ik bij Place2Stay - Opposite Hilton inchecken?

Inchecken is mogelijk vanaf 14.00 uur.

Tot hoe laat kan ik bij Place2Stay - Opposite Hilton uitchecken?

Je dient om uiterlijk 12.00 uur uit te checken.

Waar staat Place2Stay - Opposite Hilton?

Dit hotel in Kuching ligt vlak bij Hills Shopping Mall en Riverside Shopping Complex. Ook Tua Pek Kong en Winkelcentrum Tun Jugah liggen op 5 minuten wandelen.

Beoordelingen over Place2Stay - Opposite Hilton

Beoordelingen

6,0
Gastenscore: 10 - Uitstekend. 1 van 14 beoordelingen
Gastenscore: 8 - Goed. 6 van 14 beoordelingen
Gastenscore: 6 - Redelijk. 2 van 14 beoordelingen
Gastenscore: 4 - Matig. 2 van 14 beoordelingen
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 3 van 14 beoordelingen

6,0/10

Netheid

6,6/10

Personeel en service

5,0/10

Voorzieningen

6,0/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

Beoordelingen

2/10 – Ontzettend slecht

khairunnisa

Positief: Netheid
Negatief: Personeel en service

Quite Bad

the receptionists (both morning and night shift) are not friendly at all, treating customers like they just wanna quickly get rid of anyone. the one handling me during check in typed in a few things and pass me the remote control and key without even bothering to inform the room number. the night shift girl was just simply annoyed at me for accidently moving their door stopper and i actually apologised out of courtesy but instead i get a very cold response and she was clearly annoyed. now what did i do wrong again? :( i stayed in many budget hotels before as a solo traveller and i know we cant expect much when paying only a small amount of money but hey, isnt being polite free? my first and last time staying here definitely! :((((
1 nacht verbleven in januari 2020

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Voorzieningen
3 nachten verbleven in juli 2019

4/10 – Matig

Roy, Miri

Negatief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Room full with mosquitos... Toilet very small n sometimes smelly... Bed is fine, comfortable. Tv channels very limited. Air conditioner noisy.
1 nacht verbleven in maart 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Its tidy and clean but the wall is kinda look dirty because of the aircond water dripping
1 nacht verbleven in maart 2019

8/10 – Goed

Liza, Sarawak

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Nice, it suit for those need place to sleep and rest.
2 nachten verbleven in oktober 2018

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Nice

nice hotel, affordble, near to city heart, nice staff
1 nacht verbleven in augustus 2018

2/10 – Ontzettend slecht

Geverifieerde reiziger

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Cleanliness Terrible

Dirty bed sheet and a lot of hairs on the bed. Not recommend this hotel.
2 nachten verbleven in mei 2018

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Not recommended to others

Dirty bed sheet, dirty towel. Air cond have to be manually on, air cond remote was not functioning. Dirty balcony. Bad experience..
1 nacht verbleven in november 2017

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
So-so with not well functioning AC and not the nicest linens.
1 nacht verbleven in augustus 2017

2/10 – Ontzettend slecht

rudy, kuching

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

confirmed and paid but no room

Book and paid online..room and payment was confirmed by hotels.com and email but when try to check in there is no room available..staff told they overbooked my room and cannot find a replacement room even through their branches..fully dissapointed
2 nachten verbleven in augustus 2017

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Quiet, good location, seven 11 downstairs

Good for those who just want a simple place to stay over the night. Seven 11 is downstairs, so very convenient. Very near Pullman if you are attending meetings there. Near to waterfront too.

8/10 – Goed

Sellina, KL

Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer

Nice hotel good location

All is great and the location is good. Need to improve on - to make sure the light at the stairs is working because it is very dark with no light. The rest, good and the staffs are super friendly. The room is comfortable and clean.

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer