Kies datums om prijzen te bekijken
Fotogalerie voor T Hotel Kuala Perlis





T Hotel Kuala Perlis biedt onder andere een droogkuis/wasserijservice en een restaurant. Gasten kunnen verbinding maken met het internet via gratis wifi in de kamer.
Beoordelingen
7,6 op 10 –
Goed
Populaire voorzieningen
De huidige prijs is € 26
inclusief belastingen en toeslagen
23 aug - 24 aug
Kameropties
Beschikbare filters voor kamers
5 van 5 kamers weergeven
Alle foto's voor Standaard kamer laden

Standaard kamer
Hoogtepunten
Airconditioning
Flatscreentelevisie
Een privébadkamer
Een koffiezetapparaat/waterkoker
Gratis mineraalwater
Satellietzenders
Dagelijkse huishoudservice
Een bureau
Alle foto's voor Standard King Room laden

Standard King Room
Standard Room
Alle foto's voor Deluxe Room laden

Deluxe Room
Alle foto's voor Superior Room laden

Superior Room
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt
T Hotel Kuala Perlis ligt in Kuala Perlis. Geniet van de prachtige natuur bij Bukit Papan en Perlis Druiven Tuin. Of bezoek enkele plaatselijke attracties, zoals Taman Anggur Perlis en Natuurpark Sungai Kilim.

No.45, Persiaran Putra Timur 1, Kuala Perlis, Perlis, 02000
In de buurt
- Al Hussain-moskee - 3 min. wandelen - 0.3 km
- Kota Kayang-museum - 5 min. rijden - 4.6 km
- Utama-stadion - 13 min. rijden - 14.9 km
- Klinik & Surgeri Sedhu Ram - 20 min. rijden - 24.4 km
- Aman Central - 53 min. rijden - 56.0 km
Lokaal vervoer
Restaurants
- 华明茶餐室 - 3 min. wandelen
- Kak Su Laksa Beras - 6 min. wandelen
- Kedai gulai ikan yu - 4 min. wandelen
- Restoran Nur Kasih - 7 min. wandelen
- KFC Jetty Kuala Perlis - 1 min. wandelen
Over deze accommodatie
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Toeslagen
De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:
- Waarborg: MYR 50.00 per verblijf
We hebben alle kosten die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven vermeld.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten, per bankkaart of kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards, pinpassen en contante betalingen
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Er zijn geen liften in deze accommodatie
In deze accommodatie zijn huisdieren, waaronder geleidehonden, niet toegestaan.
Accommodatie ook bekend onder de naam
T Hotel Kuala Perlis
T Kuala Perlis
T Hotel Kuala Perlis Hotel
T Hotel Kuala Perlis Kuala Perlis
T Hotel Kuala Perlis Hotel Kuala Perlis
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over T Hotel Kuala Perlis
Beoordelingen
7,6
Goed
7,8/10
Netheid
7,6/10
Personeel en service
7,4/10
Voorzieningen
7,4/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
6,6/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
Reisde met partner
29 mrt 2025
Positief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Voorzieningen
1 nacht verbleven in maart 2025
8/10 – Goed
Kwok Chung
15 jun 2024
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Kwok Chung
2 nachten verbleven in maart 2024
10/10 – Uitstekend
Khalid
23 dec 2023
Khalid
1 nacht verbleven in december 2023
10/10 – Uitstekend
melvin
24 feb 2023
melvin
1 nacht verbleven in februari 2023
8/10 – Goed
Fadzil
17 jan 2023
Fadzil
6/10 – Redelijk
ABD RAZAK BIN
Reisde met familie
12 sep 2022
ABD RAZAK BIN
1 nacht verbleven in september 2022
4/10 – Matig
Geverifieerde reiziger
2 mei 2022
Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid, comfort kamer
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in april 2022
8/10 – Goed
Jazreeni
Reisde met familie
14 feb 2022
Positief: Netheid, personeel en service
Jazreeni
1 nacht verbleven in februari 2022
8/10 – Goed
Fares
10 feb 2020
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Fares
1 nacht verbleven in januari 2020
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
Reisde met familie
9 feb 2020
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in september 2019
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
Reisde met familie
9 feb 2020
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in september 2019
10/10 – Uitstekend
Omar, Batu Pahat
Reisde met familie
18 aug 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Omar
1 nacht verbleven in augustus 2019
10/10 – Uitstekend
KHAIRUL
18 aug 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
KHAIRUL
1 nacht verbleven in juli 2019
10/10 – Uitstekend
Siti, Johor
Reisde met familie
26 jul 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Siti
2 nachten verbleven in juli 2019
6/10 – Redelijk
Geverifieerde reiziger
3 jun 2019
Geverifieerde reiziger
3 nachten verbleven in juni 2017
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Reisde met familie
25 apr 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in april 2019
6/10 – Redelijk
Imran
Zakenreiziger, Reisde met partner
12 feb 2019
Imran
1 nacht verbleven in januari 2019
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
7 feb 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in februari 2019
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
21 jan 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in januari 2019
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
1 jan 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in december 2018
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
26 dec 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in december 2018
8/10 – Goed
Norr
17 dec 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Norr
1 nacht verbleven in december 2018
2/10 – Ontzettend slecht
Geverifieerde reiziger
6 dec 2018
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in november 2018
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
6 nov 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in november 2018
6/10 – Redelijk
Geverifieerde reiziger
30 okt 2018
Geverifieerde reiziger
3 nachten verbleven in oktober 2018