SL 63,Jalan Datuk Mohd Musa, L1094,2298,2299,2302 & lot 16716 (L1641), Kota Samarahan, Sarawak
Beoordelingen
8,0
Zeer goed
Alle weergegeven beoordelingen zijn gebaseerd op echte gastenervaringen. Alleen reizigers die een verblijf bij ons hebben geboekt, kunnen een beoordeling indienen. We verifiëren beoordelingen op basis van onze richtlijnen en plaatsen alle beoordelingen, of ze nu positief of negatief zijn.Meer informatieOpent in een nieuw venster
Gastenscore: 10 - Uitstekend. 4 van 7 beoordelingen" "
10 - Uitstekend
4
Gastenscore: 8 - Goed. 1 van 7 beoordelingen" "
8 - Goed
1
Gastenscore: 6 - Redelijk. 1 van 7 beoordelingen" "
6 - Redelijk
1
Gastenscore: 4 - Matig. 0 van 7 beoordelingen" "
4 - Matig
0
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 1 van 7 beoordelingen" "
2 - Ontzettend slecht
1
8,8/10
Netheid
9,2/10
Personeel en service
7,0/10
Voorzieningen
9,2/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
8,8/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
2/10 – Ontzettend slecht
Rizal
17 jan 2024
Rizal
3 nachten verbleven in januari 2024
10/10 – Uitstekend
Madelina Ping
19 dec 2023
Madelina Ping
2 nachten verbleven in december 2023
10/10 – Uitstekend
Badrina
17 dec 2023
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Badrina
1 nacht verbleven in december 2023
10/10 – Uitstekend
Brandlee Wecker
14 dec 2023
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
My stay for 4 nights were execllent. Not much noises since the hotel is located at the back of Aiman's area.
Brandlee Wecker
4 nachten verbleven in december 2023
8/10 – Goed
Nur Arissa
Reisde met familie
8 nov 2023
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Good location and very friendly staff. The room itself is very clean and tidy. Whereas toilet is ok, though could be slightly cleaner. Maybe staff was in a rush to clean it.
Nur Arissa
2 nachten verbleven in november 2023
6/10 – Redelijk
ABDUL HALIM
Zakenreiziger
1 nov 2023
Clean
ABDUL HALIM
5 nachten verbleven in oktober 2023
Reactie van Anizah op 3 nov 2023
Dear Valued Guest, thank you for your time writing this review and we are happy to have met your expectations in service and quality standards. Receiving such positive feedback from our guests motivates us to further improve our commitment to delivering good service. Once again, thank you for staying with us and we look forward to welcoming you back again. Warm Regards, Roxy Hotel Management.
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
17 aug 2023
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
.
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in augustus 2023
Reactie van Roxy Hotel Management op 17 aug 2023
Dear Valued Guest, thank you for your time writing this review and we are happy to have met your expectations in service and quality standards. Receiving such positive feedback from our guests motivates us to further improve our commitment to delivering good service. Once again, thank you for staying with us and we look forward to welcoming you back again. Warm Regards, Roxy Hotel Management.