Kies datums om prijzen te bekijken
Fotogalerie voor Bonny Hotel





Beoordelingen
8,8 op 10 –
Voortreffelijk
Populaire voorzieningen
Kameropties
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

124/119 Moo 3, Lamai Beach, Koh Samui, Surat Thani, 84310
Over deze accommodatie
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Optionele extra's
- Toeslag voor luchthavenshuttle: THB 600 per voertuig (enkele reis)
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten, per bankkaart of kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards
Deze accommodatie heeft buitenruimtes, zoals balkons, patio's en terrassen, die mogelijk niet geschikt zijn voor kinderen. We raden aan om in geval van twijfel vóór aankomst de accommodatie te contacteren en te vragen of ze een geschikte kamer voor je hebben.
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Er zijn geen liften in deze accommodatie
In deze accommodatie zijn huisdieren, waaronder geleidehonden, niet toegestaan.
Accommodatie ook bekend onder de naam
Bonny Hotel
Bonny Hotel Koh Samui
Bonny Koh Samui
Bonny Hotel Hotel
Bonny Hotel Koh Samui
Bonny Hotel Hotel Koh Samui
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over Bonny Hotel
Beoordelingen
8,8
Uitstekend
9,0/10
Netheid
9,6/10
Personeel en service
6,0/10
Voorzieningen
7,6/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
Beoordelingen
5 aug 2020
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in augustus 2020
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
12 feb 2019
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
6 nachten verbleven in februari 2019
4/10 – Matig
Corin, UK
28 jul 2018
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nights stay was enough
Corin
2 nachten verbleven in juli 2018
10/10 – Uitstekend
Fin, England
10 mrt 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Fin
6 nachten verbleven in februari 2018
8/10 – Goed
Christopher
9 apr 2017
Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Christopher
10/10 – Uitstekend
lucia
23 feb 2017
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
lucia
10/10 – Uitstekend
Kerstin, Borås
8 mrt 2016
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Nära till allt men ändå tyst och lugnt.
Kerstin
6/10 – Redelijk
Geverifieerde reiziger
24 dec 2015
Positief: Netheid, personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer
Visiting grandmother
Geverifieerde reiziger
10/10 – Uitstekend
Jérémy, Lambersart
13 apr 2015
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Parfait si vous n'attendez pas la lune
Jérémy
10/10 – Uitstekend
zul, malaysia
28 mrt 2015
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
comfy hotel and friendly staff
zul
8/10 – Goed
Robert, England
13 mrt 2015
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Very helpful staff
Robert
10/10 – Uitstekend
Dmitrii, Bangkok
3 mrt 2015
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Возврращаюсь сюда снова и снова
Dmitrii
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
2 feb 2015
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
拉迈慢生活
Geverifieerde reiziger
10/10 – Uitstekend
gabirel, san francisco
19 jan 2015
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
10 outta 10!
gabirel
8/10 – Goed
Joakim, Sweden
20 mrt 2014
Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Good location
Joakim
8/10 – Goed
comperbee, Kent UK
13 feb 2014
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
You won't get better for the price you pay!
comperbee
10/10 – Uitstekend
Елена
31 okt 2013
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Елена
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
18 mrt 2013
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Good hotel
Geverifieerde reiziger
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
2 jan 2013
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer