Remm Plus Kobe Sannomiya
Hotel in het centrum in Kobe, met een restaurant, bij een trein-/metrostation
Fotogalerie voor Remm Plus Kobe Sannomiya





Beoordelingen
9,2 op 10 –
Fantastisch
Populaire voorzieningen
De huidige prijs is € 99
1 dec - 2 dec
Kameropties
Controleer de beschikbaarheid voor deze datums
Beschikbare filters voor kamers
3 van 3 kamers weergeven
Alle foto's voor Tweepersoonskamer, niet-roken laden

Tweepersoonskamer, niet-roken
9,0 van 10
Fantastisch
(86 beoordelingen)
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Een koelkast
Lcd-televisie
Verduisterende gordijnen
Een haardroger
Een privébadkamer
Een bidet
Een regendouche
Alle foto's voor Twin kamer, niet-roken laden

Twin kamer, niet-roken
9,2 van 10
Fantastisch
(18 beoordelingen)
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Een koelkast
Lcd-televisie
Verduisterende gordijnen
Een regendouche
Een bidet
Een apart bad en aparte douche
Een privébadkamer
Alle foto's voor Twin kamer, niet-roken laden

Twin kamer, niet-roken
10,0 van 10
Uitzonderlijk
(1 beoordeling)
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Een koelkast
Lcd-televisie
Verduisterende gordijnen
Een regendouche
Een bidet
Een apart bad en aparte douche
Een privébadkamer
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

4-2-1 Kanocho, Kobe, Hyogo, 650-0001
Over deze accommodatie
Remm Plus Kobe Sannomiya
Gelijkaardige accommodaties

The Royal Park Canvas Kobe Sannomiya
The Royal Park Canvas Kobe Sannomiya
- Gratis wifi
- Restaurant
- Airconditioning
- Fitnessruimte
9.0 van 10, Fantastisch, 1.004 beoordelingen
De prijs is € 84
24 nov - 25 nov
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Optionele extra's
- Toeslag voor ontbijtbuffet: ongeveer JPY 2200 per persoon
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten, per bankkaart of kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards; contante betalingen zijn niet toegelaten
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: een rookmelder
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Het Japanse Ministerie van Gezondheid, Arbeid en Welzijn vereist dat alle internationale reizigers hun paspoortnummer en nationaliteit opgeven wanneer zij zich bij hun accommodatie (pension, hotel, motel, enz.) aanmelden. Daarnaast dient de eigenaar van dergelijke accommodaties het paspoort van elke geregistreerde gast te kopiëren en deze kopie in hun administratie te bewaren.
Accommodatie ook bekend onder de naam
Remm Plus Kobe Sannomiya Kobe
Remm Plus Kobe Sannomiya Hotel
Remm Plus Kobe Sannomiya Hotel Kobe
Remm Plus Kobe Sannomiya Open on April 26 2021 (scheduled)
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over Remm Plus Kobe Sannomiya
Beoordelingen
9,2
Fantastisch
9,6/10
Netheid
9,4/10
Personeel en service
9,2/10
Voorzieningen
9,4/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
9,2/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
21 okt 2023
Positief: Personeel en service
1 nacht verbleven in oktober 2023
10/10 – Uitstekend
Tatsuro
19 nov 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Tatsuro
3 nachten verbleven in november 2025
10/10 – Uitstekend
Omar
Reisde met partner
18 nov 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Omar
2 nachten verbleven in november 2025
10/10 – Uitstekend
Yee Ling
Reisde met een groep
16 nov 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten

Yee Ling
2 nachten verbleven in november 2025
8/10 – Goed
Jessica
14 nov 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Jessica
1 nacht verbleven in november 2025
10/10 – Uitstekend
Izuru
Zakenreiziger
9 nov 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Izuru
1 nacht verbleven in september 2025
2/10 – Ontzettend slecht
TAKUYA
Reisde met familie
6 nov 2025
Negatief: Voorzieningen, staat van de accommodatie en faciliteiten
TAKUYA
1 nacht verbleven in november 2025
10/10 – Uitstekend
sachiko
Reisde met familie, Reisde met familie en kleine kinderen
28 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
sachiko
2 nachten verbleven in oktober 2025
10/10 – Uitstekend
Florian
28 okt 2025
Florian
1 nacht verbleven in oktober 2025
10/10 – Uitstekend
Patrick, Meerbusch
27 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Patrick
13 nachten verbleven in oktober 2025
10/10 – Uitstekend
Yuko
27 okt 2025
Yuko
1 nacht verbleven in oktober 2025
8/10 – Goed
Yasushi
23 okt 2025
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Yasushi
1 nacht verbleven in oktober 2025
8/10 – Goed
Ruijun
20 okt 2025
Ruijun
1 nacht verbleven in oktober 2025
8/10 – Goed
Takaki
19 okt 2025
Takaki
1 nacht verbleven in oktober 2025
8/10 – Goed
Lillian, Glen Huntly
Reisde met partner
15 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Lillian
2 nachten verbleven in oktober 2025
8/10 – Goed
KUMIKO
8 okt 2025
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
KUMIKO
1 nacht verbleven in oktober 2025
10/10 – Uitstekend
Alaya
6 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Alaya
2 nachten verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
ケネス
Reisde met partner
28 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
ケネス
1 nacht verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
Hideyuki, Sayogun Sayocho
27 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Hideyuki
1 nacht verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
Izuru
Zakenreiziger
26 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Izuru
1 nacht verbleven in september 2025
8/10 – Goed
Yuichi
26 sep 2025
Yuichi
1 nacht verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
???
21 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
???
1 nacht verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
Yanping
Reisde met partner
20 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Yanping
2 nachten verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
Wing Ying Ruby
Reisde met partner
18 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten




Wing Ying Ruby
2 nachten verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
akira
17 sep 2025
akira
1 nacht verbleven in september 2025








