Voorkant van accommodatie

Beoordelingen van La Réserve

4 out of 5
La Réserve
Elizabetlaan 160, Knokke-Heist

Beoordelingen

8,8

Uitstekend

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 58 van 124 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 52 van 124 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 9 van 124 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 4 van 124 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 1 van 124 beoordelingen" "

9,0/10

Netheid

8,6/10

Personeel en service

8,4/10

Voorzieningen

8,8/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

8,2/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

8/10 – Goed

rudi

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in mei 2024

10/10 – Uitstekend

Petra van de

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
3 nachten verbleven in april 2024

10/10 – Uitstekend

christophe

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Business verblijf
Aangenaam, mooie en leuk verblijf gehad . Heel goede service . Top Bedankt
1 nacht verbleven in januari 2024

10/10 – Uitstekend

Bruno

Reisde met partner
Positief: Voorzieningen
Accommodatie top. Resto kan beter
2 nachten verbleven in januari 2024

6/10 – Redelijk

Edward

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Gewoon gemiddeld goed, zoals alle hotels in deze categorie. Niets zeer buitengewoons behalve de veel te hoge prijs.
2 nachten verbleven in oktober 2023

10/10 – Uitstekend

T

Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
1 nacht verbleven in september 2023

6/10 – Redelijk

Kurt

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in augustus 2023

10/10 – Uitstekend

filip

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in november 2022

4/10 – Matig

marina

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service
Negatief: Comfort kamer
een ster te veel
1 nacht verbleven in augustus 2022

2/10 – Ontzettend slecht

Jan Willem

Zakenreiziger
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Gewoon weg slecht ! Locatie is goed , management slecht 👎
1 nacht verbleven in juni 2022

8/10 – Goed

Robert

Positief: Personeel en service, comfort kamer
2 nachten verbleven in mei 2022

10/10 – Uitstekend

Luc

1 nacht verbleven in mei 2022

8/10 – Goed

John

2 nachten verbleven in mei 2022

8/10 – Goed

Anne

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service
Badkamer kan een opfris beurt gebruiken. Het personeel was zeer behulpzaam.
1 nacht verbleven in mei 2022

8/10 – Goed

Wilhelmus

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Prachtig hotel , klein verbeterpunt te druk in de ontbijtruimte
1 nacht verbleven in februari 2022

8/10 – Goed

Jan

Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Tijd voor renovatie!
Hotel is gedateerd en dient gerenoveerd te worden. Dit geldt voor lobby, zwembad, hotelkamers.
1 nacht verbleven in januari 2022

8/10 – Goed

Jeroen

Positief: Personeel en service
1 nacht verbleven in december 2021

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Top
Zeer goed
1 nacht verbleven in november 2021

4/10 – Matig

Ann

Reisde met partner
Negatief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Bruine plekken op de badjassen, volgens mij niet gestofzuigd, plastieken asbak op het terras, bij de bediening in de lounge bleven lege glazen staan asbak werd niet geledigd.......... En dit alles voor 500 euro voor 1 nachtje.Ben echt wel verschoten. Sorry maar minder dure hotels heb je wel een super service en propere degelijke kamers.
1 nacht verbleven in augustus 2021

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Comfort kamer
2 nachten verbleven in augustus 2021

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Mooi gelegen, prachtige kamer. Het personeel ging tot het uiterste om het ons naar onze zin te maken. Zeker een aanrader!
2 nachten verbleven in augustus 2021

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in mei 2021

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in april 2021

10/10 – Uitstekend

Steven

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
aanrader
Zeer mooi hotel
1 nacht verbleven in augustus 2020

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

1 nacht verbleven in juli 2020

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
3 nachten verbleven in juli 2020

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger, Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Nice hotel, room ok ,but overpriced.Perfect location.
7 nachten verbleven in februari 2020
Reactie van ml op 9 mei 2020
Dear Guest, Thank for taking the time and leave us this wonderful review. We hope to have the pleasure of welcoming you back very soon. Kind regards, Team La Réserve Resort

8/10 – Goed

bart

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Stemmige bar, topontbijt en uniek zicht.
het hotel ademt een bepaalde sfeer uit. Stemmige bar. Top wellness met mooi zwembad. Chique, klasse. Bij de kamerprijs moet nog ontbijt en parking geteld worden, zodat prijzen kunnen oplopen.
1 nacht verbleven in februari 2020

8/10 – Goed

bert

Positief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer
2 nachten verbleven in december 2019

10/10 – Uitstekend

Rudi

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in september 2019

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in juli 2019

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Heel aangenaam , leuk verblijf . Was veel tekort , echter maar 1 nachtje
1 nacht verbleven in mei 2019

8/10 – Goed

Angelique

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in mei 2019

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service
1 nacht verbleven in april 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in april 2019

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
super ligging grote kamers zeer vriendelijke receptie
1 nacht verbleven in februari 2019

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

1 nacht verbleven in februari 2019

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

1 nacht verbleven in februari 2019

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Niks op aan te merken gewoon TOP! Zeker een aanrader !
2 nachten verbleven in januari 2019
Reactie van ML op 9 feb 2019
Beste gast, Hartelijk bedankt voor deze top opmerking achter te laten. Wij kijken er alvast naar uit om u nogmaals bij ons te mogen verwelkomen. Met vriendelijke groeten, Team La Réserve Resort

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in december 2018
Reactie van ML op 7 feb 2019
Dear Guest, Thank you for sharing this wonderful score with us. We look forward of welcoming you back very soon. Kind regards, Team La Réserve Resort

8/10 – Goed

Vangertruyden

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Fijne beleving
Het hotel is goed gelegen ( vlak achter het casino). 1 van de mooiste zoniet mooiste hotels aan de Belgische kust. Enige minpuntje: receptioniste was niet zo vriendelijk/opgewekt zoals het hoort te zijn.
1 nacht verbleven in december 2018
Reactie van ML op 9 feb 2019
Beste Vangertruyden , Hartelijk bedankt om even de tijd te hebben genomen en uw ervaring met ons te delen. Wij verheugen ons te mogen vernemen dat u hebt genoten van onze ligging als eveneens het esthetiek van ons hotel. Het spijt ons te moeten vernemen dat onze collega aan de receptie niet vriendelijk overkwam. Dit is zeker niet de bedoeling, onze oprechte excuses hiervoor! Wij hopen dat dit bij een volgend bezoek kan recht gezet worden. Met vriendelijke groeten, Team La Réserve Resort

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Comfort kamer
Prachtig gebouw met zalig bed!
De ligging is perfect, het gebouw is impressionant en wow gevoel maar de kamers zijn redelijk basic. De badproducten zijn top en een super bed met zalig bedlinnen. Kamer was heel netjes. Mini bar enkel water maar dan heb je wel de service van roomservice. Het grootste minpunt was het ontbijt misschien omdat er weinig bezetting was, het personeel was luidruchtig in de keuken. Voor die prijs hebben wij al veel betere service gehad misschien een punt om aan te werken.
1 nacht verbleven in december 2018

8/10 – Goed

Rafaela, haarlem

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Heerlijk Hotel!
Mooi sfeervol hotel! De kamers zijn luxe en de bedden liggen heerlijk. Het personeel is vriendelijk en behulpzaam. Het ontbijt is uitgebreid en er is volop keuze. Echt maar een aantal tientallen meters van het strand en de gezellige boulevard gelegen. Wij komen hier zeker nog een keer terug!
1 nacht verbleven in augustus 2018

8/10 – Goed

Jaap

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Luxe hotel
Vlak bij zee, fijne wellness. Mooi terras aan meer. Lobby vrij donker.
3 nachten verbleven in augustus 2018

8/10 – Goed

Paul

hoetel is goed maar niet perfect
Hotel is prima,de service bij het ontbijt is niet zo goed
2 nachten verbleven in augustus 2018

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Hotel heel centraal gelegen , alles op wandelafstand . Top over alle lijnen . 👌
1 nacht verbleven in juli 2018

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Tophotel met veel faciliteiten en perfecte ligging
Prijzig maar zeer goed hotel met alle mogelijke faciliteiten. Mooie ligging en lekker ontbijt! Dus komen we zeker terug!
1 nacht verbleven in juli 2018

8/10 – Goed

PFM

Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Mooi luxe hotel zonder ziel
Zeer aangenaam hotel, ontvangst receptie correct maar ook niet meer dan dat. Professioneel maar niet hartelijk en dat laatste kost niets! Jammer. Ontbijt is duur maar top, bediening zeer vriendelijk in restaurant en op het terras. Kamers aangenaam en ruim.
Reactie van Marie-Laure/Guest Relations op 17 mei 2018
Beste PFM, Hartelijk bedankt om de tijd te hebben genomen en deze mooie beoordeling met ons te delen. Wij verheugen ons te mogen lezen dat u hebt genoten van een professionele bediening van zowel onze receptie als dat van onze f&b gedeelte. Wij wensen ons vooral te excuseren voor de nare ervaring met onze receptie. Zoals u mooi verwoord hebt kost het niets van hartelijk te zijn. Wij hopen dit onze goodwill en hartelijk te mogen tonen bij uw volgend bezoek aan La Réserve. Met vriendelijke groeten, Team La Réserve Resort

10/10 – Uitstekend

Tine

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Top!
Reactie van Marie-Laure/Guest Relations op 6 apr 2018
Beste Tine, Hartelijk dank om deze top score met ons te delen. Wij zijn erg tevreden om te mogen vernemen dat uw verblijf volledig naar wens was. Wij kijken er alvast naar uit om u nogmaals bij ons te mogen verwelkomen. Met vriendelijke groeten, Team La Réserve Resort

8/10 – Goed

Wesley

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Fantastisch verblijf
Prachtig hotel zeer vriendelijk personeel. Hondvriendelijk hotel
1 nacht verbleven in januari 2018
Reactie van Team La Réserve Resort op 18 feb 2018
Beste Wesley, Hartelijk bedankt om even de tijd te hebben genomen en deze fantastische beoordeling met ons te delen. Het is met veel genoegen dat men uw ervaring bij ons mogen lezen. Uw opmerkingen omtrent onze team werd alvast doorgegeven en wordt erg geapprecieerd. Wij kijken er alvast naar uit om u nogmaals bij ons te mogen verwelkomen. Met vriendelijke groeten, Team La Réserve Resort