Exterieur

Beoordelingen van ibis budget Knokke

2 out of 5
ibis budget Knokke
Kalvekeetdijk 276, Knokke-Heist

Beoordelingen

8,0

Zeer goed

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 46 van 136 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 56 van 136 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 20 van 136 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 12 van 136 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 2 van 136 beoordelingen" "

8,4/10

Netheid

8,4/10

Personeel en service

7,2/10

Voorzieningen

8,0/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

8,2/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Prima hotel, parking achter hotel wel duur voor 15 euro per nacht. Ontbijt niet uitgebreid. Verder vriendelijke receptie medewerkster en alles netjes en schoon. Bed ook prima!
1 nacht verbleven in februari 2024

10/10 – Uitstekend

Nathalie

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Prijs kwaliteit een zeer goed hotel. Wat ver van het centrum en parking is relatief duur maar je kan gratis parkeren verderop
1 nacht verbleven in september 2023

8/10 – Goed

Patrick

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Goed
1 nacht verbleven in september 2023

6/10 – Redelijk

Peter

3 nachten verbleven in augustus 2023

8/10 – Goed

Bernardus

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Heel vriendelijk behulpzaam personeel.. Ontbijt is beperkt. Je kan fietsen stallen en opladen! Centrum met fiets makkelijk te bereiken
3 nachten verbleven in augustus 2023

10/10 – Uitstekend

Jaak

Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Over het algemeen was ons verblijf goed, de kamers vond ik nogal klein maar wel ideaal om één nacht te overnachten.
1 nacht verbleven in augustus 2023

4/10 – Matig

Jan

Negatief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in augustus 2023

4/10 – Matig

Jan

Reisde met familie
Positief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Comfort kamer
Tourist trap
Teleurstellend, veel te duur voor wat het is. Bed voor 3 de persoon moest uit kast gehaald worden, veel te kleine kamer voor meer dan 275 euro/2 nachten.Ook geen 3de handdoek voorzien. Ontbijt stinkende omelet, sinaasappelsap was meer gekleurd, flets smakend water en dat voor 15 euro. Zeker zijn geld niet waard
2 nachten verbleven in augustus 2023

10/10 – Uitstekend

ward

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in juli 2023

4/10 – Matig

frans

Reisde met huisdieren, Reisde met partner
Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
De vloerbedekking in de gangen was oud met vlekken en niet goed stof gezogen even als de lift. De kamer was prima en prima schoon
1 nacht verbleven in juni 2023

10/10 – Uitstekend

Nathalie

1 nacht verbleven in juni 2023

10/10 – Uitstekend

Pierre

1 nacht verbleven in april 2023

4/10 – Matig

Elke

Reisde met partner
Positief: Netheid
Wij kozen ontbijt tussen 9.00 en 10.00. Ontbijt was heeeeeel beperkt. Eieren waren op en ik vroeg er bij, maar de vrouw verdween en ik heb ze niet meer gezien.
1 nacht verbleven in januari 2023
Reactie van Robin Dedeurwaerder, General Manager op 2 feb 2023
Beste Elke,Bedankt voor het delen van uw ervaring.Wat jammer dat niet alles naar wens bleek te zijn bij het ontbijt. We bieden nochtans een ruime waaier aan van producten. Graag horen we hoe we ons ontbijt nog verder kunnen verbeteren.Met vriendelijke groeten,Robin Dedeurwaerder, General Manager

10/10 – Uitstekend

Guillermo

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in december 2022
Reactie van Robin Dedeurwaerder, General Manager op 2 feb 2023
Beste Guillermo,Bedankt voor uw enthousiaste beoordeling!We doen er alles aan om onze gasten zo'n comfortabel mogelijk verblijf te bieden, het is dan ook erg motiverend om te lezen dat u een aangenaam verblijf heeft gehad.Het was een plezier jullie te mogen ontvangen en hopelijk tot een volgende keer.Hartelijke groet,Robin Dedeurwaerder, General Manager

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid, comfort kamer
Dubbel gevoel
Goede ligging maar “budget” hotel is relatief. Voor 107 € per nacht in dit 3* hotel, vind ik een 4* accommodatie in het buitenland. De kamers zijn bijzonder klein en niet gerieflijk. Vriendelijke en correcte bediening aan de inkom, het poetspersoneel daarentegen sprak blijkbaar geen Nederlands. Als je ze begroette, kwam dan ook geen antwoord. We blijven achter met een dubbel gevoel.
1 nacht verbleven in december 2022
Reactie van Robin Dedeurwaerder, General Manager op 2 feb 2023
Beste gast,Hartelijk dank voor uw feedback.Wat vervelend dat u niet tevreden was over onze prijzen. Wij proberen nochtans steeds correcte prijzen te hanteren, het spijt ons dan ook dat u dit anders heeft ervaren. Hopelijk kon ons vriendelijke personeel dat wat goedmaken en heeft u toch van een goede nachtrust genoten.Met vriendelijke groeten en graag tot een volgende keer,Robin Dedeurwaerder, General Manager

6/10 – Redelijk

Steven

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Prima hotel maar duur en luidruchtige gasten.
1 nacht verbleven in september 2022
Reactie van Robin Dedeurwaerder, General Manager op 20 sep 2022
Beste gast,Fijn dat u de tijd nam voor uw review.We hopen dat u genoten heeft van uw verblijf bij ons, en dat u niet teveel overlast had van het lawaai. Indien u problemen ondervindt tijdens uw verblijf, mag u de receptie hier altijd van op de hoogte brengen. We kunnen dan eventueel kijken voor een oplossing.We hopen u in de toekomst opnieuw te mogen verwelkomen voor een betere ervaring.Vriendelijke groeten,Robin Dedeurwaerder, General Manager

8/10 – Goed

Hans

Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Goede accommodatie jammer voor parkeren dat je moet bijbetalen
1 nacht verbleven in augustus 2022
Reactie van Robin Dedeurwaerder, General Manager op 1 sep 2022
Beste Hans,We danken u voor uw feedback.We lezen met plezier dat u een prima verblijf had bij ons en dat uw mooie kamer daaraan heeft bijgedragen. Op een kleine 2 minuten wandelen is er ook een plaats waar u gratis kan parkeren.We hopen u in de toekomst opnieuw te mogen verwelkomen voor een betere ervaring.Vriendelijke groeten,Robin Dedeurwaerder, General Manager

6/10 – Redelijk

Brigitte

Reisde met familie
Positief: Netheid
Er was geen fruit en de kamers zijn te klein voor 3 volwassen personen
4 nachten verbleven in augustus 2022
Reactie van Robin Dedeurwaerder, General Manager op 21 aug 2022
Beste Brigitte, Bedankt voor uw feedback.Wat jammer dat de grootte van uw kamer niet aan uw verwachtingen voldeed. Hopelijk was uw verblijf verder wel naar wens.We verwelkomen u een volgende keer graag terug bij ons.Met vriendelijke groeten,Robin Dedeurwaerder, General Manager

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Goed ontvangen. Kamer was proper. Enkele mankementen aan de douche. Lekker ontbijt. Jammer dat je voor de parking 10 Euro moest betalen, dus zijn we buiten de locatie gaan parkeren.
1 nacht verbleven in februari 2022
Reactie van Wim Maervoet, General Manager op 7 feb 2022
Beste gast, Bedankt voor uw feedback. Fijn dat u tevreden was over de netheid van uw kamer en dat het ontbijt gesmaakt heeft. Uw opmerking over de kamer nemen we mee naar een volgende renovatieronde, bedankt voor de feedback. Met vriendelijke groet, Wim Maervoet, General Manager

8/10 – Goed

Willy

Positief: Netheid, personeel en service
van de verwarming geluids inder
1 nacht verbleven in december 2021
Reactie van Wim Maervoet, General Manager op 30 dec 2021
Beste Willy, Hartelijk bedankt voor het delen van uw aangename ervaring in ons hotel. Wat vervelend dat u slecht geslapen heeft. Aarzel een volgende keer niet om eventuele problemen te melden aan de receptie zodat ons team zodanig een oplossing kan bieden. We hebben geen verdere klachten gehad maar we zullen alvast nakijken wat de oorzaak kan zijn van dit storend geluid op uw kamer. Hartelijke groet en graag tot ziens, Wim Maervoet, General Manager

8/10 – Goed

Marc

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in augustus 2021
Reactie van Wim Maervoet, General Manager op 3 sep 2021
Beste Marc, Bedankt voor deze mooie score. Wat fijn te lezen dat u een uitstekend verblijf heeft gehad! Met warme groeten en graag tot een volgende keer, Wim Maervoet, General Manager

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Goeie service, mooie kamer. Een kastje of enkele kapstokken zijn wel een meerwaarde.
1 nacht verbleven in augustus 2021
Reactie van Wim Maervoet, General Manager op 13 aug 2021
Beste gast. , Hartelijk bedankt voor uw beoordeling. Het doet ons plezier dat u uw verblijf zo kon appreciëren. Uw opmerking over de opbergruimte staat genoteerd en zullen we zeker bekijken! We kijken uit naar uw volgende bezoek! Met vriendelijke groeten, Wim Maervoet, General Manager

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Heel vriendelijk personeel, goede prijs/kwaliteit verhouding, kleine kamer, maar ideaal voor een kort verblijf.
3 nachten verbleven in juli 2021
Reactie van Wim Maervoet, General Manager op 25 jul 2021
Beste gast, Fijn dat u de tijd nam voor uw review. Het doet ons genoegen dat u genoten heeft van uw verblijf bij ons. We begrijpen dat u graag iets meer ruimte had gehad op de kamer. Hopelijk was dit niet onoverkomelijk voor u en denkt u met plezier aan uw verblijf terug. We verwelkomen u een volgende keer graag terug bij ons. Met vriendelijke groeten, Wim Maervoet, General Manager

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service
Heel vriendelijk,nette propere kamers
1 nacht verbleven in juli 2021
Reactie van Wim Maervoet, General Manager op 25 jul 2021
Beste gast, Hartelijk bedankt voor deze mooie beoordeling. We zijn blij dat we u een positieve ervaring hebben gegeven. Met warme groeten en graag tot een volgende keer, Wim Maervoet, General Manager

8/10 – Goed

Robin

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Goed doorgangshoogten voor 1 nacht
1 nacht verbleven in april 2021

8/10 – Goed

Frederik

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in april 2021

8/10 – Goed

Tom

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Budget hotel beetje buiten Knokke.
de ontvangst is correct, ingang moesten we een beetje zoeken. Die ligt bedolven van duivenuitwerpselen. Is een beetje triest. Het is een nieuw hotel. Er werd heel duidelijke uitleg gegeven. De kamer is erg compact. Je kan niet aan de 2de zijkant van het bed. Dat staat tegen de muur. Er was ook maar 1 stoel. Dus het is je een beetje behelpen om dan zowel avondeten als ontbijt te eten in de kamer. Maar alles lukt. De locatie is erg goed, als je met de auto bent. Parking aan het hotel is te betalen, doch je kan buiten parkeren.
2 nachten verbleven in februari 2021
Reactie van Wim - ibis budget Knokke op 18 mrt 2021
Beste Tom, hartelijk bedankt voor uw gedetailleerde review! De duivenoverlast wordt verholpen, bij uw volgende komst gaan we dus voor de perfecte ontvangst! Met vriendelijke groet, Wim - ibis budget Knokke

8/10 – Goed

Marc

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in januari 2021
Reactie van Wim - ibis budget Knokke op 19 feb 2021
Dear Marc, thanks very much for your stay, and for your good rating. We hope to see you soon again! Best regards, Wim - ibis budget Knokke

10/10 – Uitstekend

Daniel

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Een aanrader qua prijs
Mooie kamer, goed ingerichte badkamer, en onmiddellijk warm water.
1 nacht verbleven in oktober 2020
Reactie van Wim - ibis budget Knokke op 4 nov 2020
Beste Daniel, hartelijk bedankt voor uw mooie review, dat is erg leuk om te horen. Wij verwelkomen u graag een volgende keer weer! Met vriendelijke groet, Wim - ibis budget Knokke

10/10 – Uitstekend

Daniel

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in oktober 2020
Reactie van Wim Maervoet, General Manager op 23 apr 2021
Beste Daniel, Hartelijk dank voor deze uitstekende score! Dergelijke positieve feedback van onze tevreden klanten doet ons steeds heel veel plezier. Nog eens hartelijk bedankt ! Vriendelijke groet, Wim Maervoet, General Manager

10/10 – Uitstekend

Daniel

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in september 2020
Reactie van Wim Maervoet, General Manager op 22 sep 2020
Beste Daniel, Hartelijk bedankt voor uw super beoordeling. Het doet ons plezier dat uw verblijf zeer naar wens was. Nog eens hartelijk bedankt ! Met vriendelijke groet, Wim Maervoet, General Manager

8/10 – Goed

carin, olen

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
alles was zeer net ,prima hotel voor een kort verblijf
1 nacht verbleven in augustus 2020
Reactie van Wim Maervoet, General Manager op 5 aug 2020
Beste Carin, Bedankt voor deze review. We vinden het fijn om te lezen dat u tevreden was met uw verblijf bij ons en kijken er alvast naar uit om u nog eens opnieuw te mogen verwelkomen. Hartelijke groeten, Wim Maervoet, General Manager

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

2 nachten verbleven in juli 2020
Reactie van Wim Maervoet, General Manager op 4 aug 2020
Beste gast, Zeer hartelijke dank voor uw beoordeling. We lezen met plezier dat u een fijn verblijf had We willen het de volgende keer nog beter doen. Vriendelijke groet, Wim Maervoet, General Manager

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Kraan vd douche stoot je steeds tegen aan wanneer je onder de douche staat, dus dan wel koud, warm of geen water
1 nacht verbleven in juli 2020
Reactie van Wim Maervoet, General Manager op 28 jul 2020
Beste gast, bedankt voor uw feedback. Onze excuses voor het ongemak met de douche. We nemen uw opmerking mee naar een volgende renovatieronde. Hopelijk was uw verblijf verder helemaal naar wens en mogen we u in de toekomst opnieuw tot onze gasten rekenen. Met vriendelijke groet en graag tot een volgende keer, Wim Maervoet, General Manager

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

1 nacht verbleven in juli 2020
Reactie van Wim Maervoet, General Manager op 22 jul 2020
Beste gast, Bedankt voor deze positieve beoordeling. We zijn blij dat u genoten heeft van uw verblijf We willen het de volgende keer nog beter doen. Prettige dag, Wim Maervoet, General Manager

10/10 – Uitstekend

Koen

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Prijs kwaliteit Een perfecte keuze
Prijs kwaliteit een zeer goede keuze. Ligging is ideaal, op korte fietsafstand van het centrum. Personeel vriendelijk en behulpzaam. We zouden zeker terug gaan.
3 nachten verbleven in juni 2020
Reactie van Wim Maervoet, General Manager op 24 jul 2020
Beste Koen, Heel erg bedankt voor deze mooie review! Prettig te vernemen dat de gastvrijheid van onze medewerkers, onze ligging en het uitgebreide ontbijt naar uw wens waren. Hartelijke groeten, Wim Maervoet, General Manager

6/10 – Redelijk

Jorben

Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
algemeen is het goed
Het ontbijt was zijn geld niet waard. Mede door Corona maar blijft triestig. Onze kamer was ok voor 1 nacht maar bepaalde problemen zoals een wc bril die los staat, geen drinkwater op de kamer (wel beloofd) en de douchedichting die niet ok was kunnen eigenlijk niet. Wij vonden het bed goed, rustig en goed geslapen.
1 nacht verbleven in juni 2020
Reactie van Wim Maervoet, General Manager op 6 jul 2020
Beste Jorben, bedankt voor uw beoordeling. Wat fijn dat u genoten heeft van het comfort van onze bedden en dat u tot rust bent kunnen komen tijdens uw verblijf bij ons. Jammer dat het ontbijt niet helemaal aan uw verwachtingen voldeed. Door het coronavirus moeten wij echter enkele extra maatregelen nemen, waarvoor wij hopen op het begrip van onze gasten. Andere problemen die u eventueel ervaart op de kamer mag u altijd melden aan de receptie, zodat we naar een oplossing kunnen zoeken! We hopen dat u genoten heeft van uw verblijf bij ons en dat we u in de toekomst opnieuw mogen verwelkomen. Met vriendelijke groet, Wim Maervoet, General Manager

8/10 – Goed

jacqueline

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
vooral vriendelijk personeel
1 nacht verbleven in juni 2020
Reactie van Wim - ibis budget Knokke op 29 jun 2020
Beste Jacqueline, hartelijk bedankt voor uw mooie score, ik geef de complimenten graag door aan ons personeel! Beste groeten, Wim ibis budget Knokke

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
WE aan zee
Aangename overnachting voor een WE aan zee. Rustig gelegen. Mooi uitzicht. Goed aangepast aan de corona voorschriften. Wel kleine kamers.
1 nacht verbleven in juni 2020
Reactie van Wim - ibis budget Knokke op 24 jun 2020
Beste, hartelijk bedankt voor uw mooie review! We kijken er naar uit, u nogmaals te mogen verwelkomen! Met vriendelijke groet, Wim ibis budget Knokk

10/10 – Uitstekend

Kris

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in januari 2020
Reactie van Wim op 10 feb 2020
Dear Kris, thanks very much for your stay, and for rating us so highly! Best regards, Wim ibis budget Knokke

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in oktober 2019

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Minimale voorzieningen, klein 160 cm bed. Wel schoon en correct. In lijn met "budget hotel" voorzieningen
1 nacht verbleven in juli 2019
Reactie van Wim Maervoet, General Manager op 3 feb 2020
Beste gast, Fijn dat u u de netheid van ons hotel als pluspunt aanhaalt en dat de prijs-kwaliteitverhouding naar uw wens was. Graag herinneren wij u eraan dat onze eenpersoonsbedden 1m80 op 90 cm zijn. Wij beschikken ook over tweepersoonsbedden van 2m op 80 cm. We hopen dat u van een goede nachtrust heeft genoten en verwelkomen u met plezier opnieuw! Hartelijke groeten, Wim Maervoet, General Manager

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

5 nachten verbleven in juli 2019

8/10 – Goed

Jurgen

Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Netheid
1 nacht verbleven in juli 2019

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner, Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Netheid, personeel en service
Ik vond het een goede locatie, klein maat mooi balie en restaurant, maar het kamer is te klein, kon bijna niet lopen, geen kast voor de kleding. Echt klein! Maar voor de prijs is een goede optie
1 nacht verbleven in juni 2019
Reactie van Wim Maervoet, General Manager op 18 jun 2019
Beste gast, bedankt voor uw beoordeling. Wat fijn dat u genoten heeft van onze gunstige locatie! We vinden het jammer dat de kamer voor u te klein was. We begrijpen dat u graag een kast had gehad op de kamer. Graag willen we u er even aan herinneren dat we een Ibis Budget hotel zijn en ons voornamelijk richten op gasten die op doorreis zijn. We bieden ook verschillende soorten kamers aan dus aarzel niet om de volgende keer aan te geven welke kamer uw voorkeur heeft. Hopelijk mogen we u in de toekomst weer eens verwelkomen. Hartelijke groeten, Wim Maervoet, General Manager

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, voorzieningen
Negatief: Personeel en service
The name on the hotel does NOT include Knokke. This is misleading to be advertised as such on Expedia. It is outside the town and 3Km from the train station with very infrequent buses to the hotel. On departure the receptionist gave me wrong timing of the bus ( in writing). Did not give proper direction for the bus stop and not helpful overall. The room was clean. Breakfast was alright.
1 nacht verbleven in april 2019
Reactie van Wim Maervoet, General Manager op 3 jun 2019
Dear guest, Thank you for your review. Our hotel is actually located in Knokke-Heist, but indeed about 2km outside of the city centre, in a very quiet neighboorhood. We do apologise for having given you the wrong bus directions and we will certainly discuss this with our team, as well as update our information. We are happy to hear though that the room and breakfast were satisfactory. Kind regards, Wim Maervoet, General Manager

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Mooi hotel, vriendelijk en gastvrij personeel
Mooi nieuw hotel. Zeer vriendelijk personeel. Ongeveer 3 km van het centrum van Knokke-Heist. Prima te wandelen. Rustige omgeving en goed parkeren voor de auto.
2 nachten verbleven in mei 2019

2/10 – Ontzettend slecht

Geverifieerde reiziger

Reisde met een groep, Reisde met partner
Ik zou mijn geld terug.krijgen omdat blijkbaar een verkeerd weekend was geboekt en ik uiteindelijk zelf nog 100 euro heb moeten betalen nadat ik ook via de website had betaald. Volgens de hotel eigenaar zou hij het aan jullie doorgeven. Heb nog steeds geen bericht
1 nacht verbleven in mei 2019
Reactie van Wim Maervoet, General Manager op 28 mei 2019
Beste gast, Als u uw kamer annuleert via Expedia, kan u via hen uw voorafbetaling terugvragen. Deze procedure moet u via Expedia initiëren, wij kunnen jammergenoeg geen annulatie voor u aanvragen. Met vriendelijke groet, Wim Maervoet, General Manager

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
T was een aangenaam verblijf en goede locatie fijn hotel
2 nachten verbleven in april 2019
Reactie van Wim Maervoet, General Manager op 3 mei 2019
Beste gast, Dank voor uw feedback. We lezen met plezier dat u een fijn verblijf had bij ons en dat u onze ligging heeft gewaardeerd. Met vriendelijke groet en graag tot snel! Wim Maervoet, General Manager

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

1 nacht verbleven in februari 2019