The Granary Hotel

3.0-sterrenaccommodatie
Hotel met een 24-uurs receptie en een restaurant in Kidderminster

Kies datums om prijzen te bekijken

Fotogalerie voor The Granary Hotel

Restaurant
Tuin
Terras
Een kluis op de kamer, een bureau, een strijkplank/strijkijzer
Voorkant accommodatie - avond/nacht

Beoordelingen

7,8 op 10 –
Goed

Populaire voorzieningen

  • Bar
  • Roomservice
  • Receptie 24/7
  • Wasservice
  • Schoonmaakservice
  • Parkeren inbegrepen

Kameropties

Beschikbare filters voor kamers
7 van 7 kamers weergeven

Standaard Twin kamer, 2 eenpersoonsbedden

Hoogtepunten

Televisie
Een bad/douchecombinatie
Een haardroger
Een privébadkamer
Een koffiezetapparaat/waterkoker
Een bureau
Een kluis
Dagelijkse huishoudservice
  • 14 m²
  • Max. aantal: 2
  • 2 eenpersoonsbedden

Standaard tweepersoonskamer

Hoogtepunten

Televisie
Een bad/douchecombinatie
Een haardroger
Een privébadkamer
Een koffiezetapparaat/waterkoker
Een bureau
Een kluis
Dagelijkse huishoudservice
  • 14 m²
  • Max. aantal: 2
  • 1 tweepersoonsbed

Standaard tweepersoonskamer, voor 1 persoon

Hoogtepunten

Televisie
Een bad/douchecombinatie
Een haardroger
Een privébadkamer
Een koffiezetapparaat/waterkoker
Een bureau
Een kluis
Dagelijkse huishoudservice
  • 14 m²
  • Max. aantal: 1
  • 1 eenpersoonsbed

Executive tweepersoonskamer

Hoogtepunten

Televisie
Een bad/douchecombinatie
Een haardroger
Een privébadkamer
Een koffiezetapparaat/waterkoker
Een bureau
Een kluis
Dagelijkse huishoudservice
  • 23 m²
  • Max. aantal: 2
  • 1 tweepersoonsbed

Superior tweepersoonskamer, 1 tweepersoonsbed, toegankelijk voor mindervaliden

Hoogtepunten

Televisie
Een bad/douchecombinatie
Een haardroger
Een privébadkamer
Een koffiezetapparaat/waterkoker
Een bureau
Een kluis
Dagelijkse huishoudservice
  • Max. aantal: 2
  • 1 tweepersoonsbed

Superior tweepersoonskamer, voor 1 persoon, 1 tweepersoonsbed

Hoogtepunten

Televisie
Een bad/douchecombinatie
Een haardroger
Een privébadkamer
Een koffiezetapparaat/waterkoker
Een bureau
Een kluis
Dagelijkse huishoudservice
  • Max. aantal: 2
  • 1 tweepersoonsbed

Executive tweepersoonskamer, voor 1 persoon

Hoogtepunten

Een aparte zitruimte
Televisie
Aparte slaapkamer
Een bad/douchecombinatie
Een haardroger
Een privébadkamer
Een koffiezetapparaat/waterkoker
Een bureau
  • 1 slaapkamer
  • Max. aantal: 2
  • 1 tweepersoonsbed
Mod logo
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!

Over deze buurt

Kaart
Heath Lane Shenstone, Kidderminster, England, DY10 4BS

In de buurt

  • Harvington Hall - 3 min. rijden - 3.0 km
  • Hartlebury Castle - 4 min. rijden - 4.6 km
  • Kidderminster Golf Club - 6 min. rijden - 5.7 km
  • Severn Valley Railway - 6 min. rijden - 6.0 km
  • West Midland Safari Park - 8 min. rijden - 8.7 km

Lokaal vervoer

  • Station Hartlebury - 4 min. rijden
  • Luchthaven East Midlands (EMA) - 67 min. rijden

Restaurants

  • ‪McDonald's - ‬4 min. rijden
  • ‪Chester Tavern - ‬5 min. rijden
  • ‪The King & Castle - ‬5 min. rijden
  • ‪The Weavers Real Ale House - ‬5 min. rijden
  • ‪The Tap House - ‬4 min. rijden

Over deze accommodatie

The Granary Hotel

Hotel vlak bij West Midland Safari Park
Geniet van een terras, een tuin en een wasserij bij The Granary Hotel. Blijf online met gratis wifi in de kamer en geniet van een bar en conferentieruimte.
Tijdens je verblijf geniet je ook van:
  • Gratis parkeerplaatsen
  • Kranten in de lobby, vergaderruimtes en een kluis bij de receptie
  • Een lift, huwelijksservices en rookvrije accommodatie
Kamervoorzieningen
Alle kamers bij The Granary Hotel zorgen voor volop comfort met gratis wifi en kluisjes.
Er zijn extra voorzieningen zoals:
  • Badkamers met bad/douchecombinaties en gratis toiletartikelen
  • Koffiezetapparaten/waterkokers, dagelijkse schoonmaak en bureaus

Gelijkaardige accommodaties

Accommodatie-voorzieningen

Internet

  • Beschikbaar in alle kamers: gratis wifi
  • Beschikbaar in sommige gemeenschappelijke ruimtes: gratis wifi

Parkeren en vervoer

  • Gratis zelf parkeren ter plaatse

Eten en drinken

  • Een bar/lounge
  • Een restaurant
  • Snackbar/delicatessenwinkel

Gezinsvriendelijk

  • Snackbar/delicatessenwinkel
  • Wasserij

Voorzieningen

  • 24-uursreceptie
  • Bagageopslag
  • Kluisje bij het onthaal
  • Kranten in de lobby
  • Wasserij

Gastendiensten

  • Hulp met excursies en tickets
  • Huwelijksservices
  • Portier
  • Schoonmaakservice (dagelijks)

Zakelijke diensten

  • Conferentieruimte
  • Vergaderruimtes

Buiten

  • Terras
  • Tuin

Toegankelijkheidsvoorzieningen

  • Heb je specifieke toegankelijkheidsbehoeften? Neem dan contact op met de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
  • Lift
  • Rolstoeltoegankelijk (mogelijk beperkt)

Meer

  • Balzaal
  • Rookvrije accommodatie

Kamervoorzieningen

Badkamer

  • Bad/douchecombinatie
  • Gratis toiletartikelen
  • Haardroger
  • Handdoeken inbegrepen
  • Privébadkamer

Entertainment

  • Tv

Eten en drinken

  • Beperkte roomservice
  • Koffiezetapparaat/waterkoker

Meer

  • Bureau
  • Kluisje
  • Strijkijzer/strijkplank op verzoek
  • Telefoon

Beleid

Inchecken

Inchecken kan vanaf: 14.00 uur; inchecken kan tot: 23.00 uur
Minimale leeftijd om in te checken: 18

Uitchecken

Uitchecken voor 10.30 uur
Contactloos uitchecken
Laat uitchecken is onder voorbehoud van beschikbaarheid
Voor laat uitchecken wordt een toeslag aangerekend

Speciale incheckinstructies

De portier of receptionist zal je bij aankomst in de accommodatie verwelkomen.

Renovaties en sluitingen

De volgende voorzieningen zijn gesloten op zondag:
  • Restaurant

Toegang tot accommodatie

Bemande receptie

Huisdieren

Geen huisdieren toegelaten

Kinderen en extra bedden

Kinderen zijn welkom.
Er zijn verrijdbare/extra bedden beschikbaar aan GBP 15.0 per dag.
Er zijn geen babybedjes beschikbaar.

Betalingsmethoden

Belangrijke informatie

Optionele extra's

  • Laat uitchecken is tegen een toeslag beschikbaar (onder voorbehoud van beschikbaarheid)
  • Toeslag voor extra bed: GBP 15.0 per dag

Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen. 

Algemene info

Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten, per bankkaart of kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert bekende creditcards; contante betalingen zijn niet toegelaten
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.

Accommodatie ook bekend onder de naam

Granary Hotel
Granary Hotel Kidderminster
Granary Kidderminster
The Granary Hotel Hotel
The Granary Hotel Kidderminster
The Granary Hotel Hotel Kidderminster

Veelgestelde vragen

Zijn huisdieren welkom bij The Granary Hotel?

Nee, assistentiedieren zijn niet welkom bij deze accommodatie.

Hoeveel berekent The Granary Hotel voor parkeren?

Deze accommodatie biedt parkeerplaatsen.

Hoe laat kan ik bij The Granary Hotel inchecken?

Inchecken kan vanaf: 14.00 uur; inchecken kan tot: 23.00 uur.

Tot hoe laat kan ik bij The Granary Hotel uitchecken?

Je dient om uiterlijk 10.30 uur uit te checken. Tegen betaling van een toeslag kun je laat uitchecken (afhankelijk van beschikbaarheid).

Waar staat The Granary Hotel?

Dit hotel in Kidderminster ligt en op 5 km afstand van Harvington Hall, Whitlenge Tea Room & Gardens en Kidderminster Golf Club. Ook Hartlebury Castle en Severn Valley Railway liggen op 5 km afstand.

Beoordelingen over The Granary Hotel

Beoordelingen

7,8

Goed

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 30 van 107 beoordelingen
Gastenscore: 8 - Goed. 48 van 107 beoordelingen
Gastenscore: 6 - Redelijk. 19 van 107 beoordelingen
Gastenscore: 4 - Matig. 6 van 107 beoordelingen
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 4 van 107 beoordelingen

8,2/10

Netheid

8,2/10

Personeel en service

7,0/10

Voorzieningen

7,8/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

4,0/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Negatief: Netheid, personeel en service

Closed bar and restaurant

Bar and restaurant is shut, nothing on my booking to say this, looks like they open it when they feel like it, as it was set for a wedding for next day. when i asked staff all i got was "it says on their website it is shut, and this has happened before hotels.com hasnt updated their information". Nice pub down the road where we spent all evening instead
1 nacht verbleven in mei 2022

10/10 – Uitstekend

Maureen

1 nacht verbleven in april 2022

6/10 – Redelijk

Brian

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service
1 nacht verbleven in april 2022

2/10 – Ontzettend slecht

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Negatief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten

This hotel was awful

The room was a chilly 13 degrees C, we had to request towels, there are no water glasses in the room. The cleanliness is abysmal, there was long dark hair all over the bathroom floor and shower and I am platinum blonde. The teaspoon in the tea set was unwashed, and there was only decaf. We were charged a late check in fee of £15 for checking in after 7pm even though the site says check in til 11pm. No plug sockets anywhere near the beds. The actual look and feel of the rooms don’t reflect the general photos.
1 nacht verbleven in oktober 2020

4/10 – Matig

Graeme

Reisde met een groep
Positief: Netheid
1 nacht verbleven in augustus 2020

10/10 – Uitstekend

chris

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in maart 2020

6/10 – Redelijk

Colin

Zakenreiziger
Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Comfort kamer

Brrr

Cold room took all night to get almost warm.
1 nacht verbleven in februari 2020

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
Room was bog standard with paint on bathroom floor and rusting in the hand soap holder. we found a long hair in the bed too. But staff were lovely, room was clean and bed was comfy. Peaceful and quiet night had. Breakfast was nice too so not a bad experience overall.
1 nacht verbleven in december 2019

10/10 – Uitstekend

Stephen

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in oktober 2019

10/10 – Uitstekend

John

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in september 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service
Negatief: Voorzieningen
Staff were all really good and helpful but the service was slow in the restaurant. Breakfast needs a lot to be desired. Carvery was over cooked. Nice location and peaceful. Needs some TLC.
3 nachten verbleven in september 2019

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
The hotel was very good, clean. The evening meal in their restaurant was excellent. The service was very good, felt well looked after. The breakfast was also excellent, food was very good. We will be back to stay again
1 nacht verbleven in augustus 2019

8/10 – Goed

E

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Granary hotel Kidderminster

Could do with tissurs in room also pladtic vlassrs not stable and bath slippdrywhen stepping i to shower. Bit very mice hotel staff excellent
1 nacht verbleven in augustus 2019

10/10 – Uitstekend

Joffrey

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Très bon séjour, comme toujours!

Bon rapport qualité prix! Super full English breakfast!
1 nacht verbleven in augustus 2019

4/10 – Matig

Sheridan

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten

Dissapointed

Had a ground floor room. Woken at 07.45 by noisy staff arriving for work. No door closer on front door so that banged every time so.eone entered. Staff cheerfully going about their work with radio playing. No consideration for the fact some of their guests would prefer not to be woken at this time!. Beds comfortable but one had no mattress cover. To access hot water instruction said turn tap clockwise to 9 o'clock position. Problem is while doing this you get splashed in ice cold water. Breakfast excellent. Nice choice service and quality.
1 nacht verbleven in augustus 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Comfortable hotel just had overnight stay st a wedding in nearby hotel
1 nacht verbleven in juli 2019

8/10 – Goed

Phyllis

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Phyllis

It was a lovely hotel and very comfortable the food was excellent. The only quibble I have is that the bedrooms are in a separate building from the restaurant and reception area. So if you want to eat and it's pouring with rain expect to get wet. Other than that perfect.
1 nacht verbleven in juli 2019

8/10 – Goed

Phyllis

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Phyllis

Lovely hotel sadly the restuarant is separate from the actual bedrooms so if the weather's bad you are going to get wet. But the food is worth it
1 nacht verbleven in juli 2019

8/10 – Goed

Mark

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten

Nice stay

Everything was excellent. Service, staff, bar all good. Bed and pillows however were way too hard. Not a great nights sleep. Couldn’t fault anything else though.
1 nacht verbleven in juli 2019

10/10 – Uitstekend

peter

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Great experience from start to finish. Check in was smooth and simple. restaurant food was simply divine and reasonably priced. menu choices were amazing. staff are very pleasant and friendly especially Katie who was very helpful and friendly during dinner.
1 nacht verbleven in juli 2019

10/10 – Uitstekend

Tony

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Restaurant service was good, food was great.
1 nacht verbleven in juli 2019

8/10 – Goed

Alan, Blackburn

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Room was very pleasant, modern & clean. Staff friendly, if a bit thin on the ground at times. Bar/restaurant very pleasant. Menu disappointing with limited choice and too few hot dishes, and a bit pricey, as were the drinks.
1 nacht verbleven in juni 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Very clean rooms and good customer service. Reasonably priced restaurant and excellent food.
1 nacht verbleven in juni 2019

2/10 – Ontzettend slecht

Andrew

Negatief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten

Poor Management

A seriously disappointing stay at this Hotel. I had booked an Executive Double Room as advertised which included a Four Poster Bed and a large room with a Sofa. When I arrived I was only offered a standard twin room. This later got changed to a Superior Double Room with a free Breakfast but the reason I had chosen this Hotel, was the Room and no amount of free food makes up for it. We stayed Saturday and Sunday, and getting back to our room on Sunday evening, we food that the room had no been serviced. Whilst the towels had been changed, the bed had not been made, the crockery had not been changed and there had been no cleaning at all. The Reception Staff were always full of polite apologies and the food was good value but I will not be back.
2 nachten verbleven in mei 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

1 nacht verbleven in april 2019