Kies datums om prijzen te bekijken
Fotogalerie voor Larissa Phaselis Princess Hotel - All Inclusive





Een poolbar, een tuin en een speeltuin vormen slechts een kleine greep uit wat je kunt verwachten bij Larissa Phaselis Princess Hotel - All Inclusive. Met een privéstrand en ligstoelen is dit resort de ideale locatie voor je zonvakantie. Geniet van een sauna of een Turks bad/hammam om tot rust te komen en verwen jezelf met een massage of een gezichtsbehandeling. Ga lekker eten bij een van de 3 restaurants ter plaatse. Ze serveren er ontbijt, lunch en diner, en je geniet er van Italiaanse gerechten.
Blijf online met gratis wifi in de gemeenschappelijke delen en geniet van een wasserij en 6 bars.
Beoordelingen
6,0 op 10 –
Populaire voorzieningen
Kameropties
Beschikbare filters voor kamers
2 van 2 kamers weergeven
Alle foto's voor Standaard kamer, 1 tweepersoonsbed of 2 eenpersoonsbedden laden

Standaard kamer, 1 tweepersoonsbed of 2 eenpersoonsbedden
Hoogtepunten
Gemeubileerd balkon
Airconditioning
Gratis extra bedden
Een minibar met enkele gratis items
Lcd-televisie
Aparte slaapkamer
Een haardroger
Een privébadkamer
Alle foto's voor Economy kamer laden

Economy kamer
Hoogtepunten
Gemeubileerd balkon
Airconditioning
Een minibar met enkele gratis items
Lcd-televisie
Aparte slaapkamer
Een haardroger
Een privébadkamer
Een ligbad
Misschien vind je dit ook leuk

Sun Shine Mir Otel
Beldibi
- Zwembad
- Ontbijt inbegrepen
- All-inclusive
- Parkeren inbegrepen
6.0 van 10, 2 beoordelingen
De prijs is € 90
inclusief belastingen en toeslagen
2 sep - 3 sep
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

Tekirova Mah. 7025 Sokak No:1, Kemer, Antalya, 07995
Over deze accommodatie
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten, per bankkaart of kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards, pinpassen en contante betalingen
Contactloos betalen is mogelijk
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: een brandblusapparaat en een EHBO-koffer
Deze accommodatie heeft buitenruimtes, zoals balkons, patio's en terrassen, die mogelijk niet geschikt zijn voor kinderen. We raden aan om in geval van twijfel vóór aankomst de accommodatie te contacteren en te vragen of ze een geschikte kamer voor je hebben.
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Accommodatie ook bekend onder de naam
Larissa Phaselis Princess Hotel Kemer
Larissa Phaselis Princess Hotel
Larissa Phaselis Princess Kemer
Larissa Phaselis Princess
Larissa Phaselis Princess Hotel All Inclusive Kemer
Larissa Phaselis Princess Hotel All Inclusive
Larissa Phaselis Princess All Inclusive Kemer
Larissa Phaselis Princess All Inclusive
rissa Phaselis Princess Hotel
Larissa Phaselis Princess Hotel - All Inclusive Kemer
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over Larissa Phaselis Princess Hotel - All Inclusive
Beoordelingen
6,0
6,4/10
Netheid
6,4/10
Personeel en service
6,0/10
Voorzieningen
5,4/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
6,0/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
8 okt 2021
Negatief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in oktober 2021
8/10 – Goed
Galimash
Reisde met familie
6 okt 2021
Positief: Netheid, personeel en service
плохо спали
Galimash
2 nachten verbleven in september 2021
4/10 – Matig
Ivan
30 sep 2021
Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Ivan
3 nachten verbleven in september 2021
6/10 – Redelijk
Geverifieerde reiziger
Reisde met partner
21 sep 2019
Geverifieerde reiziger
16 nachten verbleven in september 2019
10/10 – Uitstekend
Elena
7 sep 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Замечательный отпуск
Elena
9 nachten verbleven in augustus 2019
8/10 – Goed
Balkir
21 aug 2019
Positief: Comfort kamer
Balkir
3 nachten verbleven in augustus 2019
8/10 – Goed
ONUR
15 jul 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
ONUR
3 nachten verbleven in juli 2019
4/10 – Matig
orhan
23 sep 2018
Positief: Netheid
Negatief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
orhan
2 nachten verbleven in september 2018
6/10 – Redelijk
Mehmet emin
3 jul 2018
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Tatil
Mehmet emin
5 nachten verbleven in juni 2018
4/10 – Matig
Sedat
31 jul 2017
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Sedat
4 nachten verbleven in juli 2017
10/10 – Uitstekend
Ferhat
28 jun 2017
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Mükemmeldi
Ferhat
2 nachten verbleven in juni 2017
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
11 okt 2016
Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
6/10 – Redelijk
MAYYA, Санкт-Петербург
10 jul 2016

MAYYA
6/10 – Redelijk
Ant
7 jun 2016
Positief: Personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer
Ant
2/10 – Ontzettend slecht
Geverifieerde reiziger
24 mei 2016
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Hayalkırıklığı
Geverifieerde reiziger
2/10 – Ontzettend slecht
Cengizhan
18 mei 2016
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer