Ratnawali

2.0-sterrenaccommodatie
Hotel bij het shoppingcenter in Jodhpur met gratis parkeerplaatsen

Kies datums om prijzen te bekijken

Beoordelingen

4,8 op 10 –

Populaire voorzieningen

  • Roomservice
  • Receptie 24/7
  • Airconditioning
  • Parkeren inbegrepen
  • Restaurant
  • Zakelijke services

Kameropties

Beschikbare filters voor kamers
3 van 3 kamers weergeven

Superior kamer

Hoogtepunten

Klimaatregeling
Televisie
Een plafondventilator
Een haardroger
Een bureau
  • 12 m²
  • Max. aantal: 4
  • 1 tweepersoonsbed OF 2 eenpersoonsbedden

Deluxe kamer

Hoogtepunten

Klimaatregeling
Lcd-televisie
Een plafondventilator
Een privébadkamer
Een haardroger
Een bureau
  • 18 m²
  • Max. aantal: 3
  • 1 tweepersoonsbed OF 2 eenpersoonsbedden

Familiekamer

Hoogtepunten

Klimaatregeling
Een plafondventilator
Een haardroger
Een bureau
  • 18 m²
  • Max. aantal: 4
  • 2 tweepersoonsbedden
Mod logo
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!

Over deze buurt

Kaart
149-150 Nai Sadak, Jodhpur, Rajasthan, 342001

In de buurt

  • Nai Sarak - 1 min. wandelen - 0.0 km
  • Sardar-markt - 2 min. wandelen - 0.2 km
  • Ghanta Ghar Multan - 3 min. wandelen - 0.3 km
  • Toorji Ka Jhalra - 5 min. wandelen - 0.4 km
  • Fort van Mehrangarh - 8 min. wandelen - 0.7 km

Lokaal vervoer

  • Treinstation Jodhpur Junction - 15 min. wandelen
  • Jodhpur (JDH) - 15 min. rijden

Restaurants

  • ‪Rawle Rooftop Bar And Eatery - ‬15 min. wandelen
  • ‪Palki Shop And Cafe - ‬13 min. wandelen
  • ‪Baradari - ‬7 min. wandelen
  • ‪Priya Restaurant - ‬7 min. wandelen
  • ‪Indigo Restaurant - ‬7 min. wandelen

Over deze accommodatie

Ratnawali

Hotel bij een winkelcentrum
Ratnawali biedt onder andere conferentieruimte en een restaurant.
Er zijn ook voordelen, zoals:
  • Gratis parkeerplaatsen
  • Gratis lokale shuttleservice, conciërgeservice en hulp bij uitstappen/tickets
  • Een kluis bij de receptie, wasservice en een lift
Kamervoorzieningen
Alle kamers bij Ratnawali hebben veel comfort met airconditioning.
Er zijn extra voorzieningen zoals:
  • Plafondventilators en bureaus

Gelijkaardige accommodaties

Accommodatie-voorzieningen

Parkeren en vervoer

  • Gratis plaatselijke shuttleservice
  • Gratis shuttleservice vanaf het treinstation
  • Gratis zelf parkeren ter plaatse

Eten en drinken

  • Een restaurant

Gezinsvriendelijk

  • Gratis plaatselijke shuttleservice

Voorzieningen

  • 24-uursreceptie
  • Kluisje bij het onthaal

Gastendiensten

  • Conciërgeservices
  • Geen schoonmaakservice
  • Hulp met excursies en tickets
  • Meertalig personeel

Zakelijke diensten

  • Conferentieruimte

Toegankelijkheidsvoorzieningen

  • Lift

Kamervoorzieningen

Badkamer

  • Haardroger
  • Handdoeken inbegrepen

Eten en drinken

  • Beperkte roomservice

Meer

  • Airconditioning (met klimaatregeling)
  • Bureau
  • Plafondventilator
  • Strijkijzer/strijkplank op verzoek

Beleid

Inchecken

Inchecken kan vanaf: 12.30 uur; inchecken kan tot: 17.30 uur

Uitchecken

Uitchecken voor 11.00 uur

Speciale incheckinstructies

De portier of receptionist zal je bij aankomst in de accommodatie verwelkomen.
De informatie die de accommodatie verstrekt, is mogelijk vertaald met automatische vertaaltools
Indiase staatsburgers dienen bij het inchecken een geldig Indiaas identiteitsbewijs met foto of rijbewijs te tonen. Reizigers die geen staatsburger van India zijn, dienen een geldig paspoort en visum te tonen.

Toegang tot accommodatie

Bemande receptie

Huisdieren

Geen huisdieren toegelaten

Kinderen en extra bedden

Kinderen zijn welkom.
Er zijn geen verrijdbare/extra bedden beschikbaar.
Er zijn geen babybedjes beschikbaar.

Betalingsmethoden

Belangrijke informatie

Algemene info

Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten, per bankkaart of kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert bekende creditcards
Houd er rekening mee dat culturele normen en het gastenbeleid per land en per accommodatie kunnen verschillen. De gegeven beleidsregels zijn verstrekt door de accommodatie.
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.

Accommodatie ook bekend onder de naam

Ratnawali
Ratnawali Hotel
Ratnawali Hotel Jodhpur
Ratnawali Jodhpur
Ratnawali Hotel
Ratnawali Jodhpur
Ratnawali Hotel Jodhpur

Veelgestelde vragen

Zijn huisdieren welkom bij Ratnawali?

Nee, assistentiedieren zijn niet welkom bij deze accommodatie.

Hoeveel kost het om hier te parkeren?

Deze accommodatie biedt parkeerplaatsen.

Hoe laat kan ik bij Ratnawali inchecken?

Inchecken kan vanaf: 12.30 uur; inchecken kan tot: 17.30 uur.

Tot hoe laat kan ik bij Ratnawali uitchecken?

Je dient om uiterlijk 11.00 uur uit te checken.

Waar staat Ratnawali?

Dit hotel ligt vlak bij de luchthaven, vlak bij Nai Sarak, Sardar-markt en Ghanta Ghar Multan. Ook Kunj Bihari-tempel en Achal Nath Shivalaya-tempel liggen op 10 minuten wandelen. Treinstation Jodhpur Junction ligt op 15 minuten wandelen.

Beoordelingen

Beoordelingen over Ratnawali

4,8

5,8

Netheid

6,6

Locatie

4,8

Personeel en service

4,8

Staat van de accommodatie en faciliteiten
Gastenscore: 10 - Uitstekend. 0 van 6 beoordelingen
Gastenscore: 8 - Goed. 0 van 6 beoordelingen
Gastenscore: 6 - Redelijk. 4 van 6 beoordelingen
Gastenscore: 4 - Matig. 0 van 6 beoordelingen
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 2 van 6 beoordelingen

Beoordelingen

6/10 – Redelijk

Pramod

2/10 – Ontzettend slecht

Barbara, Austin

Negatief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

More hassle than its worth...even at that price

Biggest issue with this hotel is they didn't allow my guest to check in immediately on arrival. I actually had to call (chargeable) to Hotels.com and have them call the hotel to show payment. Ridiculous. The rest
1 nacht verbleven in december 2018

6/10 – Redelijk

Peter Bruce, canada

Positief: Netheid, personeel en service

Basic hotel close to the Clocktower

This is a very basic hotel. It is close to the clock tower, maybe three minute walk. The room was spacious and clean. I did see a few bugs crawling out of the sink but that is to be normal hair in India. The room was cleaned every day and the sheets were very clean. The Wi-Fi did not work. Or I should say do not expect Wi-Fi because it will not work. And the breakfast consisted of cornflakes and hot milk. They do not speak very much English at the hotel so be prepared to communicate in sign language. I’m sure that there are better places to stay in Jodhpur but if you’re in a push this will suffice. From the rooftop you got a great view of the fort. But you got a great view from all the buildings in the city.
3 nachten verbleven in maart 2018

6/10 – Redelijk

Lars

God beliggenhed

Store værelser og god wifi. Meget støj fra gaden

2/10 – Ontzettend slecht

XYZ, Gujarat

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Pathetic, terrible. Please return my money

It was the most pathetic place I have visited. No cleanness, no hygene. If you are with family, it makes even terrible. I want to ask Expedia why did you charged Rs 2000 for such a third grade hotel. First we had taken deluxe room. the rooms were so congested, beds were smelling badly, no window for ventilation. Then we asked for other room. The hotel manger took Rs 500 extra from us and gave same kind of room (little bigger). Curtains were even more dirty than the bed sheets. We were suppose to stay for one night but we left the hotel in the evening. Hotel locality was bad. I was with my wife and we felt very insecure.

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Negatief: Netheid, personeel en service

Hotel Ratnawali

We stayed at Hotel Ratnawali for 2 nights, check in was hassle free and the staff was courteous. The hotel was supposed to be luxury hotel @ budget price with 2 star ratings. However, the cleanliness of washroom near reception, lobby and lift has scope for improvement and so does Pest Management. Cockroaches were observed in wash rooms and flies in the hotel restaurant. Room service was found to be slow/delayed, if you require a cup of tea in the morning you have to wait post 8 AM as the milk does not arrive early. Bed linens are inadequately provided and the condition is pathetic.