Hotel Adlon
Plezier voor het hele gezin op het strand, met een buitenzwembad
Fotogalerie voor Hotel Adlon





Beoordelingen
9,0 op 10 –
Fantastisch
Populaire voorzieningen
Kameropties
Controleer de beschikbaarheid voor deze datums
Beschikbare filters voor kamers
2 van 2 kamers weergeven
Alle foto's voor Tweepersoonskamer laden

Tweepersoonskamer
9,6 van 10
Uitzonderlijk
(4 beoordelingen)
Hoogtepunten
Balkon
Geluidsisolatie
Airconditioning
Gratis babybed
Een privébadkamer
Een bidet
Een haardroger
Een minibar
Alle foto's voor Tweepersoonskamer, uitzicht op zee laden

Tweepersoonskamer, uitzicht op zee
Hoogtepunten
Balkon
Geluidsisolatie
Airconditioning
Gratis babybed
Een privébadkamer
Een bidet
Een haardroger
Een minibar
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

Via Dante Alighieri 2A a.m., Lido di Jesolo, Jesolo, VE, 30016
Over deze accommodatie
Hotel Adlon
Gelijkaardige accommodaties

Hotel Iris
Hotel Iris
- Spa
- Gratis wifi
- Airconditioning
- Fitnessruimte
8.6 van 10, Uitstekend, 38 beoordelingen
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Toeslagen
De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:
- De stad heft een belasting die bij de accommodatie verrekend wordt. Deze belasting geldt niet voor inwoners van Venetië en kinderen tot 10 jaar oud jaar. Er gelden mogelijk andere uitzonderingen – na overlegging van de juiste documentatie bij de accommodatie – voor patiënten en hun verzorgers, en voor mensen die voor specifieke doeleinden/diensten in de stad verblijven. Er is 30% korting van toepassing tussen 1 en 31 januari.
- De stad heft de volgende belasting: van 1 oktober t/m 30 april betaal je EUR 0.00 per persoon, per nacht (tot 10 nachten).
- De stad heft de volgende belasting: van 1 mei tot 30 september betaal je EUR 2.30 per persoon, per nacht, voor maximaal 10 nachten.
We hebben alle kosten die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven vermeld.
Optionele extra's
- Toeslag voor ontbijtbuffet: ongeveer EUR 15.00 voor volwassenen en EUR 15.00 voor kinderen
- Toeslag voor luchthavenshuttle: EUR 70 per voertuig (enkele reis)
- Toeslag voor huisdieren: EUR 20.00 per huisdier, per dag
- Hulpdieren zijn vrijgesteld van heffingen
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten, per bankkaart of kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert bekende creditcards en pinpassen; contante betalingen zijn niet toegelaten
Contactloos betalen is mogelijk
Deze accommodatie heeft buitenruimtes, zoals balkons, patio's en terrassen, die mogelijk niet geschikt zijn voor kinderen. We raden aan om in geval van twijfel vóór aankomst de accommodatie te contacteren en te vragen of ze een geschikte kamer voor je hebben.
Houd er rekening mee dat culturele normen en het gastenbeleid per land en per accommodatie kunnen verschillen. De gegeven beleidsregels zijn verstrekt door de accommodatie.
Registratienummer van de accommodatie IT027019A19EVQ6GER
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Alle gasten, waaronder kinderen, dienen tijdens het inchecken aanwezig te zijn en hun door de overheid verstrekte identiteitsbewijs met foto of paspoort te laten zien.
Wegens de nationale wetgeving mogen contante betalingen bij deze accommodatie het bedrag van EUR 5000 niet overschrijden. Contacteer de accommodatie via de gegevens in de boekingsbevestiging voor meer informatie.
Je dient vooraf te reserveren voor een spelletje golf. Reserveringen kun je voor je aankomt maken als je de accommodatie contacteert via de gegevens in de boekingsbevestiging.
Alleen geregistreerde gasten worden in de kamers toegelaten.
Nationale beoordeling
Deze accommodatie heeft haar officiële sterrenclassificatie gekregen van the local rating authority.
Accommodatie ook bekend onder de naam
Adlon Jesolo
Hotel Adlon Jesolo
Hotel Adlon Jesolo
Hotel Adlon Hotel Jesolo
Hotel Adlon Hotel
Hotel Adlon Hotel
Hotel Adlon Jesolo
Hotel Adlon Hotel Jesolo
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over Hotel Adlon
Beoordelingen
9,0
Fantastisch
9,4/10
Netheid
9,0/10
Personeel en service
7,6/10
Voorzieningen
9,0/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
8,4/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
Zakenreiziger, Reisde met partner
7 apr 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in april 2019
10/10 – Uitstekend
Bianca
25 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Bianca
5 nachten verbleven in juli 2025
6/10 – Redelijk
Susanna
17 feb 2025
Upgrade
Susanna
2 nachten verbleven in februari 2025
8/10 – Goed
Anna
11 feb 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Anna
2 nachten verbleven in februari 2025
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
9 jan 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in december 2024
10/10 – Uitstekend
Antonino
28 dec 2024
Antonino
2 nachten verbleven in december 2024
6/10 – Redelijk
Lukas
Reisde met partner
1 sep 2024
Positief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Lukas
8 nachten verbleven in augustus 2024
10/10 – Uitstekend
mehdi
Reisde met partner
9 mei 2024
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
mehdi
2 nachten verbleven in mei 2024
10/10 – Uitstekend
Christina
Reisde met een groep
21 nov 2023
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Christina
2 nachten verbleven in november 2023
10/10 – Uitstekend
Xavier Alberto
10 mrt 2023
Xavier Alberto
1 nacht verbleven in maart 2023
10/10 – Uitstekend
Luca
Reisde met familie
7 feb 2023
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Consigliato
Luca
1 nacht verbleven in februari 2023
8/10 – Goed
Pasquale
8 jan 2023
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Fronte mare
Pasquale
1 nacht verbleven in januari 2023
4/10 – Matig
Berdj
Reisde met partner
22 nov 2022
Berdj
6 nachten verbleven in oktober 2022
8/10 – Goed
Lorenzo
25 apr 2022
Lorenzo
3 nachten verbleven in april 2022
8/10 – Goed
Arlene
Reisde met partner
20 apr 2022
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Arlene
3 nachten verbleven in april 2022
8/10 – Goed
Nicolas
9 feb 2022
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Nicolas
2 nachten verbleven in oktober 2021
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
10 nov 2021
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in oktober 2021
10/10 – Uitstekend
Hans-Jürgen
Reisde met een groep
3 nov 2021
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Hans-Jürgen
3 nachten verbleven in oktober 2021
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
Reisde met partner
18 jun 2021
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
7 nachten verbleven in juni 2021
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
28 nov 2020
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in november 2020
8/10 – Goed
Bruno
14 okt 2020
Bruno
2 nachten verbleven in oktober 2020
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
8 okt 2020
Geverifieerde reiziger
4 nachten verbleven in oktober 2020
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
6 mrt 2020
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in februari 2020
10/10 – Uitstekend
Annac, firenze
Reisde met familie
19 nov 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Annac
1 nacht verbleven in november 2019
10/10 – Uitstekend
Peter
28 okt 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Peter
3 nachten verbleven in oktober 2019








