White Monarch Hotel

4.0-sterrenaccommodatie
Hotel met fitnessfaciliteiten en een 24-uurs receptie in Istanbul

Kies datums om prijzen te bekijken

Beoordelingen

5,4 op 10 –

Populaire voorzieningen

  • Bar
  • Roomservice
  • Ontbijt beschikbaar
  • Fitnessruimte
  • Schoonmaakservice
  • Receptie 24/7

Kameropties

Beschikbare filters voor kamers
3 van 3 kamers weergeven

Standaard kamer, 1 tweepersoonsbed

Hoogtepunten

Geluidsisolatie
Airconditioning
Een gratis babybed
Lcd-televisie
Gerenoveerd in 2024
Luxe beddengoed
Een haardroger
Een privébadkamer
  • 15 m²
  • Uitzicht op de stad
  • Max. aantal: 2
  • 1 tweepersoonsbed

Economy kamer, 1 slaapkamer

Hoogtepunten

Geluidsisolatie
Airconditioning
Lcd-televisie
Gerenoveerd in 2024
Luxe beddengoed
Een haardroger
Een privébadkamer
Gratis mineraalwater
  • 15 m²
  • Max. aantal: 2
  • 2 eenpersoonsbedden OF 1 tweepersoonsbed

Standaard driepersoonskamer

Hoogtepunten

Geluidsisolatie
Airconditioning
Lcd-televisie
Gerenoveerd in 2024
Luxe beddengoed
Een haardroger
Een privébadkamer
Gratis mineraalwater
  • 25 m²
  • Max. aantal: 3
  • 3 twijfelaars

Misschien vind je dit ook leuk

Mod logo
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!

Over deze buurt

Kaart
Buyukdere Cad. No:65, Istanbul, Sisli, 34200

In de buurt

  • Mecidiyekoy-plein - 3 min. wandelen - 0.3 km
  • Trump Torens - 5 min. wandelen - 0.5 km
  • Istanbul Cevahir Shopping and Entertainment Centre - 7 min. wandelen - 0.6 km
  • Winkelcentrum Astoria Istanbul - 8 min. wandelen - 0.7 km
  • Sisli-moskee - 12 min. wandelen - 1.0 km

Lokaal vervoer

  • Mecidiyekoy Station - 5 min. wandelen
  • Station Sisli - 10 min. wandelen
  • Istanbul (IST) - 40 min. rijden

Restaurants

  • ‪Celon's Beer Cafe - ‬1 min. wandelen
  • ‪Buketist Lahmacun - ‬2 min. wandelen
  • ‪Starbucks - ‬5 min. wandelen
  • ‪Öz Karadeniz Osmanlı Mutfağı - ‬2 min. wandelen
  • ‪Nişantaşı Muhallebicisii - ‬4 min. wandelen

Over deze accommodatie

White Monarch Hotel

Hotel met een chique stijl niet ver van Bosporus. De kamers zijn gerenoveerd in 2024
Overweeg een verblijf bij White Monarch Hotel en geniet van een koffiebar/café, een droogkuis/wasserijservice en een bar. Ga vooral lekker eten bij starbucks, het café ter plaatse. Naast een fitnesscentrum genieten gasten ook van gratis wifi in de kamer.
Je kunt ook genieten van voordelen zoals:
  • Een ontbijtbuffet (toeslag), vervoer naar de luchthaven en huwelijksservices
  • Een 24-uurs receptie, een televisie in de gemeenschappelijke ruimte en een vergaderruimte
  • Meertalig personeel, een lift en koffie/thee in de gemeenschappelijke ruimte
Kamervoorzieningen
Alle 157 kamers hebben volop comfort dankzij 24-uurs roomservice en luxe beddengoed, bovenop voordelen zoals (laptop)kluisjes en airconditioning.
Er zijn ook andere gemakken voorzien in de kamers zoals:
  • Badkamers met douches en gratis toiletartikelen
  • Lcd-televisies van 82 inch met premium tv-zenders
  • (kleer)kasten, koffiezetapparaten/waterkokers en dagelijkse schoonmaak

Gelijkaardige accommodaties

Accommodatie-voorzieningen

Internet

  • Beschikbaar in alle kamers: gratis wifi
  • Beschikbaar in sommige gemeenschappelijke ruimtes: gratis wifi

Parkeren en vervoer

  • Geen parkeergelegenheid ter plaatse
  • 24-uurs shuttleservice naar de luchthaven (toeslag)

Eten en drinken

  • Dagelijks ontbijtbuffet tegen een toeslag beschikbaar van 08.00 uur tot 10.00 uur: EUR 10 voor volwassenen en EUR 7 voor kinderen
  • Een bar/lounge
  • Een koffiebar/café
  • Een restaurant
  • Koffie en thee in gemeenschappelijke ruimtes

Restaurants ter plaatse

  • starbucks

Dingen om te doen

  • Sportschool
  • Tv in gemeenschappelijke ruimtes

Gezinsvriendelijk

  • Geluiddichte kamers

Voorzieningen

  • 24-uursreceptie

Gastendiensten

  • Conciërgeservices
  • Droogkuis-/wasserijservice
  • Huwelijksservices
  • Meertalig personeel
  • Portier
  • Schoonmaakservice (dagelijks)

Zakelijke diensten

  • Vergaderruimte

Toegankelijkheidsvoorzieningen

  • Heb je specifieke toegankelijkheidsbehoeften? Neem dan contact op met de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
  • Geplaveide vloer in gemeenschappelijke ruimtes
  • Hardhouten vloer in de kamer
  • Lift
  • Rolstoeltoegankelijk (mogelijk beperkt)
  • Rolstoeltoegankelijk pad naar lift
  • Rolstoeltoegankelijk restaurant
  • Rolstoeltoegankelijke registratiebalie
  • Tapijten in gemeenschappelijke ruimtes

Meer

  • 1 gebouw
  • 18 etages
  • De kamers zijn gerenoveerd in maart 2024
  • Gebouwd in 2014
  • Rookvrije accommodatie

Kamervoorzieningen

Slaapkamer

  • Luxe beddengoed

Badkamer

  • Douche
  • Gratis toiletartikelen
  • Haardroger
  • Handdoeken inbegrepen
  • Privébadkamer

Entertainment

  • Lcd-tv van 82 inch met premium satellietzenders

Eten en drinken

  • 24-uurs roomservice
  • Gratis mineraalwater
  • Koffiezetapparaat/waterkoker
  • Minibar

Meer

  • (Laptop)kluis
  • Airconditioning
  • Geluiddichte kamers
  • Telefoon

Beleid

Inchecken

Inchecken kan vanaf: 14.00 uur; inchecken kan tot: op elk moment
In- en uitchecken zonder direct persoonlijk contact
Minimale leeftijd om in te checken: 18

Uitchecken

Uitchecken voor 12.00 uur
Contactloos uitchecken

Speciale incheckinstructies

De portier of receptionist zal je bij aankomst in de accommodatie verwelkomen.
De informatie die de accommodatie verstrekt, is mogelijk vertaald met automatische vertaaltools

Toegang tot accommodatie

Bemande receptie

Huisdieren

Geen huisdieren of assistentiedieren toegelaten

Kinderen en extra bedden

Kinderen zijn welkom.
Er zijn geen verrijdbare/extra bedden beschikbaar.

Betalingsmethoden

Belangrijke informatie

Optionele extra's

  • Toeslag voor ontbijtbuffet: ongeveer EUR 10 voor volwassenen en EUR 7 voor kinderen
  • Toeslag voor luchthavenshuttle: EUR 99 per voertuig (voor maximum 4 personen)

Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen. 

Algemene info

Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten, per bankkaart of kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards; contante betalingen zijn niet toegelaten
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: een koolmonoxidedetector, een brandblusapparaat, een rookmelder, een beveiligingssysteem, een EHBO-koffer en raambeveiliging
Deze accommodatie heeft buitenruimtes, zoals balkons, patio's en terrassen, die mogelijk niet geschikt zijn voor kinderen. We raden aan om in geval van twijfel vóór aankomst de accommodatie te contacteren en te vragen of ze een geschikte kamer voor je hebben.
Registratienummer van de accommodatie 4 Yıldızlı
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.

Overige info

In deze accommodatie zijn huisdieren, waaronder geleidehonden, niet toegestaan.

Accommodatie ook bekend onder de naam

White Monarch Hotel Istanbul
White Monarch Hotel
White Monarch Istanbul
White Monarch
White Monarch Hotel Hotel
White Monarch Hotel Istanbul
White Monarch Hotel Hotel Istanbul

Veelgestelde vragen

Zijn huisdieren welkom bij White Monarch Hotel?

Nee, assistentiedieren zijn niet welkom bij deze accommodatie.

Hoeveel kost het om hier te parkeren?

Bij dit hotel zijn geen parkeermogelijkheden.

Hoe laat kan ik bij White Monarch Hotel inchecken?

Inchecken kan vanaf: 14.00 uur; inchecken kan tot: op elk moment.

Tot hoe laat kan ik bij White Monarch Hotel uitchecken?

Je dient om uiterlijk 12.00 uur uit te checken.

Biedt White Monarch Hotel een shuttle naar het vliegveld?

Ja, er is vervoer naar de luchthaven beschikbaar. Er geldt een toeslag van EUR 99 per voertuig.

Waar staat White Monarch Hotel?

Dit hotel ligt in Şişli, op 0,3 km van Mecidiyekoy-plein en op 5 km afstand van Taksimplein en Bosporus. Ook Trump Torens en Istanbul Cevahir Shopping and Entertainment Centre liggen op 10 minuten wandelen. Mecidiyekoy Station ligt op maar 5 minuten wandelen en naar Station Sisli is het 10 minuten wandelen.

Beoordelingen over White Monarch Hotel

Beoordelingen

5,4
Gastenscore: 10 - Uitstekend. 46 van 293 beoordelingen
Gastenscore: 8 - Goed. 54 van 293 beoordelingen
Gastenscore: 6 - Redelijk. 45 van 293 beoordelingen
Gastenscore: 4 - Matig. 46 van 293 beoordelingen
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 102 van 293 beoordelingen

5,8/10

Netheid

5,6/10

Personeel en service

4,6/10

Voorzieningen

5,4/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

5,4/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

8/10 – Goed

Dilek

4 nachten verbleven in januari 2022

2/10 – Ontzettend slecht

Geverifieerde reiziger

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Was een hele kleine kamer zonder uitzicht, de meeste personeels zijn niet vriendelijk. Op de gang en bij de receptie is altijd donker, het geeft geen prettige sfeer.
4 nachten verbleven in augustus 2021

2/10 – Ontzettend slecht

Geverifieerde reiziger

Negatief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
6 nachten verbleven in oktober 2019

2/10 – Ontzettend slecht

Fatih

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
6 nachten verbleven in september 2019

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Negatief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Ik vond de ontbijd goed maar de kamer was te klein en ziet er oud uit en we hadden geen koffie of thee in de kamer. Paar keer gevraagt ze zou den verzorgen maar ze deden hellemaal niets. De schoon maak was goed. De hotel wordt gerenoveerd.
4 nachten verbleven in februari 2019

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

4 nachten verbleven in februari 2019

8/10 – Goed

busra, utrecht

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

leuk , centrale hotel

klantvriendelijke personeel, zeer tevreden over ons verblijf:) centrale ligging, goede ontbijt, kamers schoon
10 nachten verbleven in oktober 2017

6/10 – Redelijk

Lilian, Nederland, Den Haag

Prima Locatie

dit hotel ligt op loopafstand van de Metro en een grote moderne shoppingmall. in de directe omgeving van het hotel heb je veel restaurantjes waar je voor weinig geld heerlijk kunt eten. kamers in hotel zijn niet super de luxe, maar wel schoon . neem nooit de kamer zonder ramen. ontbijt is karig en eenzijdig als je meerdere dagen daar verblijft. gelukkig kun je in de omgeving ook heerlijk ontbijten.
6 nachten verbleven in november 2017

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten

Aanrader

Is te doen ik wind het goed hotel netjes elke dag wordt het verschoond is aanrader

6/10 – Redelijk

Jos, Oss (NBr)

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten

Vier nachten in Istanbul

Dit hotel gekozen omdat het vlakbij het huis van onze dochter ligt. Klein hotel, midden in wijk Sisli. Drukke wijk met volop bedrijvigheid. Veel geluid tot laat, maar wij vonden dat prima en erg leuk. Ook snelweg in de buurt. Kamer was klein maar prima bed en badkamer. Ook ontbijt was zondermeer goed. Bovendien geserveerd op de rooftop. Prachtig uitzicht over de stad. O ja, de gebedsoproep rond 5 uur in de ochtend is eerst schrikken, maar de laatste nacht hoorden we m al niet meer!

2/10 – Ontzettend slecht

Pablo, Hemet

Negatief: Netheid
1 nacht verbleven in oktober 2025

2/10 – Ontzettend slecht

Pablo, Hemet

Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
The staff is hindered by the owner who is to afraid to face his patrons. He didn’t take care of needs of hotel in a timely manner. He tells his staff that he doesn’t want to deal with patrons. They are simply afraid to say things in fear of losing their job. They want to help but cannot. Great staff but terrible owner.. I tried to speak with him and he ignored me until I had a friend come that is known by many and is influential. But I would never recommend this hotel at its current state.. The sound is horrible.. I could hear the next people doing you know what. The listing is absolutely incorrect. The Air Conditioner does not work. The bathroom and showers are horrible. The soaps are terrible. I am sure there is mold all over the hotel and bed bugs as well..I don’t know why he didn’t fix the hotel and make customers feel welcome. He puts a front (fake personality) on. But doesn’t fix the issues. The employees say what they can. But he ignores them. I had bugs in my room, a horrible smell. I was moved to the room with bugs only to be sent back after the manager didn’t respond to messages. Just terrible l.. Basically they do not represent the Turkish people very well. They need to have someone give the owner a proper explanation and have some authority come to the hotel to report them. It is absolutely ridiculous and disgusting. I’m sure he is aware… I have much more to say..
Shower head not correct
Mold
Mold and open spot
Open and mold
2 nachten verbleven in oktober 2025

2/10 – Ontzettend slecht

NAWZAD

Negatief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
I absolutely don't recommend this hotel. Its not clean, the place very noisy, the breakfast is terrible. The only good thing is the reception staff are helpful.
1 nacht verbleven in oktober 2025

4/10 – Matig

Mahdi

Zakenreiziger
Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
The room was not clean, small insects. The young guy from the reception was not kind at all.
1 nacht verbleven in oktober 2025

2/10 – Ontzettend slecht

Muhammet Ertugrul

1 nacht verbleven in augustus 2025

2/10 – Ontzettend slecht

Ahmet

Zakenreiziger
Negatief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Otel resimdeki degil park yeri var denilen otelde oark yok oda gemizligi zate yok sagilsunlar iki gece kaldik gemizlik yapan olmamis
2 nachten verbleven in mei 2025

10/10 – Uitstekend

kakabay

Positief: Netheid, personeel en service
5 nachten verbleven in april 2025

6/10 – Redelijk

Zulayha

Reisde met familie, Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Netheid, personeel en service
Location Location Location
6 nachten verbleven in april 2025

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Negatief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Bir daha mı asla

Oda havalandırmaya bakıyordu, pencere açma şansınız yok. Kahvaltı 8-10 arasıydı, 9 dan sonra bırak simiti, zeytin ve çay bile kalmıyordu. Yenisini istediğinizde tek cevap bitti oluyordu. WC de sabun yok, şampuan ile elinizi yıkayabilirsiniz. İzolasyon o kadar kötü ki yukarının tuvaleti sanki yatak başucunuzda.
3 nachten verbleven in april 2025

2/10 – Ontzettend slecht

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Güven vermedi

Oda kapısı kapalı olmasına rağmen odadan koridor koridordan odanın içerisi görünüyordu.
1 nacht verbleven in maart 2025

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in januari 2025

10/10 – Uitstekend

Musa

Reisde met een groep
Positief: Voorzieningen
👏👏👏👏
2 nachten verbleven in maart 2025

10/10 – Uitstekend

Orkun Emir

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in maart 2025

4/10 – Matig

Halil

Zakenreiziger
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in maart 2025

2/10 – Ontzettend slecht

Mehdi

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in maart 2025