Maroon Bosphorus

Hotel met een 24-uurs receptie, op wandelafstand van Taksimplein

Kies datums om prijzen te bekijken

Fotogalerie voor Maroon Bosphorus

Ontbijtbuffet
Een koffiezetapparaat/waterkoker
Uitzicht vanuit de kamer
Balkon
Junior suite, toegankelijk voor mindervaliden, uitzicht op zee | Balkon

Populaire voorzieningen

  • Keuken
  • Roomservice
  • Wasservice
  • Schoonmaakservice
  • Airconditioning
  • Receptie 24/7

Kameropties

Beschikbare filters voor kamers
4 van 4 kamers weergeven

Deluxe suite, uitzicht op zee

Hoogtepunten

Een gemeubileerd balkon
Geluidsisolatie
Individueel gemeubileerd
Klimaatregeling
Ledtelevisie
Luxe beddengoed
Verduisterende gordijnen
Badjassen
  • 37 m²
  • Max. aantal: 2
  • 1 kingsize bed

Deluxe tweepersoonskamer, toegankelijk voor mindervaliden

Hoogtepunten

Geluidsisolatie
Individueel gemeubileerd
Klimaatregeling
Ledtelevisie
Luxe beddengoed
Verduisterende gordijnen
Badjassen
Een privébadkamer
  • 23 m²
  • Uitzicht op de stad
  • Max. aantal: 2
  • 1 tweepersoonsbed

Junior suite, toegankelijk voor mindervaliden, uitzicht op zee

Hoogtepunten

Een gemeubileerd balkon
Geluidsisolatie
Individueel gemeubileerd
Klimaatregeling
Ledtelevisie
Luxe beddengoed
Verduisterende gordijnen
Badjassen
  • 23 m²
  • Uitzicht op zee
  • Max. aantal: 2
  • 1 kingsize bed

Standaard eenpersoonskamer

Hoogtepunten

Geluidsisolatie
Individueel gemeubileerd
Klimaatregeling
Ledtelevisie
Luxe beddengoed
Verduisterende gordijnen
Badjassen
Een privébadkamer
  • 13 m²
  • Uitzicht op de stad
  • Max. aantal: 1
  • 1 eenpersoonsbed

Misschien vind je dit ook leuk

Mod logo
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!

Over deze buurt

Kaart
Ömer Avni Mah. Inönü Cad., Gümüssuyu Palas Apt., Istanbul, Istanbul

In de buurt

  • Taksimplein - 7 min. wandelen - 0.6 km
  • Istiklal Caddesi - 7 min. wandelen - 0.6 km
  • Dolmabahçe-paleis - 8 min. wandelen - 0.7 km
  • Galataport - 12 min. wandelen - 1.0 km
  • Galatatoren - 3 min. rijden - 2.6 km

Lokaal vervoer

  • Station Beyoglu - 4 min. rijden
  • Station Taksim - 6 min. wandelen
  • Luchthaven Istanbul Sabiha Gökçen (SAW) - 54 min. rijden

Restaurants

  • ‪Gezi İstanbul - ‬3 min. wandelen
  • ‪SKY View Restaurant & Lounge Bar - ‬1 min. wandelen
  • ‪Ayaspasa Russian Restaurant - ‬1 min. wandelen
  • ‪Taksim Büfe - ‬3 min. wandelen
  • ‪Biz Istanbul - ‬4 min. wandelen

Over deze accommodatie

Maroon Bosphorus

Hotel vlak bij Istiklal Caddesi
In de omgeving van Taksimplein en Dolmabahçe-paleis ligt Maroon Bosphorus, waar je geniet van een droogkuis/wasserijservice. Ga het net op via gratis wifi in de kamer.
Je kunt ook genieten van voordelen zoals:
  • Een shuttleservice van/naar de luchthaven, kranten in de lobby en een lift
  • Een 24-uurs receptie, conciërgeservice en hulp bij uitstappen/tickets
  • Een kluis bij de receptie, rookvrije accommodatie en bagageopslagruimte
Kamervoorzieningen
Alle kamers zijn individueel gemeubileerd en zijn inclusief voordelen zoals luxe beddengoed en airconditioning, bovenop extra's zoals gratis wifi en kluisjes.
Er zijn nog meer voorzieningen zoals:
  • Badkamers met douches en gratis toiletartikelen
  • Ledtelevisies van 32 inch met premium tv-zenders
  • Gemeenschappelijke keukens, koffiezetapparaten/waterkokers en dagelijkse schoonmaak

Talen

Engels, Turks

Gelijkaardige accommodaties

Accommodatie-voorzieningen

Internet

  • Beschikbaar in alle kamers: gratis wifi en kabelinternet
  • Beschikbaar in sommige gemeenschappelijke ruimtes: gratis wifi en kabelinternet

Parkeren en vervoer

  • Geen parkeergelegenheid ter plaatse
  • 24-uurs shuttleservice van/naar de luchthaven (toeslag)

Gezinsvriendelijk

  • Geluiddichte kamers
  • Wasserij

Voorzieningen

  • 24-uursreceptie
  • Bagageopslag
  • Kluisje bij het onthaal
  • Kranten in de lobby
  • Wasserij

Gastendiensten

  • Conciërgeservices
  • Droogkuis-/wasserijservice
  • Hulp met excursies en tickets
  • Schoonmaakservice (dagelijks)

Toegankelijkheidsvoorzieningen

  • Heb je specifieke toegankelijkheidsbehoeften? Neem dan contact op met de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
  • Lift
  • Rolstoeltoegankelijk (mogelijk beperkt)
  • Rolstoeltoegankelijke registratiebalie

Meer

  • Rookvrije accommodatie

Kamervoorzieningen

Slaapkamer

  • Luxe beddengoed
  • Verduisterende gordijnen

Badkamer

  • Badjassen
  • Douche
  • Gratis toiletartikelen
  • Haardroger
  • Handdoeken inbegrepen
  • Privébadkamer

Entertainment

  • Led-tv van 32 inch met premium satellietzenders

Eten en drinken

  • Beperkte roomservice
  • Gratis mineraalwater
  • Koffiezetapparaat/waterkoker
  • Minibar
  • Toegang tot gemeenschappelijke keuken

Meer

  • Airconditioning (met klimaatregeling)
  • Bureau
  • Geluiddichte kamers
  • Individuele aankleding
  • Kluisje
  • Strijkijzer/strijkplank
  • Telefoon

Beleid

Inchecken

Inchecken kan vanaf: 14.00 uur; inchecken kan tot: op elk moment
Minimale leeftijd om in te checken: 16

Uitchecken

Uitchecken voor 11.30 uur

Speciale incheckinstructies

De portier of receptionist zal je bij aankomst in de accommodatie verwelkomen.

Toegang tot accommodatie

Bemande receptie

Huisdieren

Geen huisdieren of assistentiedieren toegelaten

Kinderen en extra bedden

Kinderen zijn welkom.
Er zijn geen verrijdbare/extra bedden beschikbaar.
Er zijn geen babybedjes beschikbaar.

Betalingsmethoden

Belangrijke informatie

Optionele extra's

  • Toeslag voor luchthavenshuttle: TRY 40 per persoon (enkele reis)

Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen. 

Algemene info

Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten, per bankkaart of kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards en contante betalingen
Contactloos betalen is mogelijk
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.

Overige info

Alleen geregistreerde gasten worden in de kamers toegelaten.
In deze accommodatie zijn huisdieren, waaronder geleidehonden, niet toegestaan.

Accommodatie ook bekend onder de naam

Maroon Bosphorus Hotel Istanbul
Maroon Bosphorus Hotel
Maroon Bosphorus Istanbul
Maroon Bosphorus
Maroon Bosphorus Hotel
Maroon Bosphorus Istanbul
Maroon Bosphorus Hotel Istanbul

Veelgestelde vragen

Zijn huisdieren welkom bij Maroon Bosphorus?

Nee, assistentiedieren zijn niet welkom bij deze accommodatie.

Hoeveel berekent Maroon Bosphorus voor parkeren?

Bij Maroon Bosphorus zijn geen parkeermogelijkheden.

Hoe laat kan ik bij Maroon Bosphorus inchecken?

Inchecken kan vanaf: 14.00 uur; inchecken kan tot: op elk moment.

Tot hoe laat kan ik bij Maroon Bosphorus uitchecken?

Je dient om uiterlijk 11.30 uur uit te checken.

Biedt Maroon Bosphorus een shuttle naar het vliegveld?

Ja, er is een shuttleservice van/naar de luchthaven beschikbaar. Er geldt een toeslag van TRY 40 per persoon.

Waar staat Maroon Bosphorus?

Dit hotel ligt in Taksim, op 10 minuten wandelen van Technische universiteit van Istanbul, Taksimplein en Istiklal Caddesi. Ook Bosporus en Dolmabahçe-paleis liggen op 10 minuten wandelen. Station Taksim ligt op 6 minuten wandelen en naar Station Kabatas is het 7 minuten wandelen.

Beoordelingen over Maroon Bosphorus

Beoordelingen

8,0

Zeer goed

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 21 van 46 beoordelingen
Gastenscore: 8 - Goed. 12 van 46 beoordelingen
Gastenscore: 6 - Redelijk. 6 van 46 beoordelingen
Gastenscore: 4 - Matig. 4 van 46 beoordelingen
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 3 van 46 beoordelingen

8,6/10

Netheid

8,0/10

Personeel en service

6,0/10

Voorzieningen

7,2/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

Beoordelingen

10/10 – Uitstekend

Doganay

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

tek kelime ile mükemmel.

mükemmel.
1 nacht verbleven in oktober 2019

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

gayet iyi

kapıda ismini bulmakda zorlansamda güzel bir konaklamaydı.
2 nachten verbleven in november 2019

6/10 – Redelijk

Farzam, Austria, vienna

Reisde met partner
Positief: Netheid, voorzieningen
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
The most important thing was that the hotel is located near the center.
4 nachten verbleven in november 2019

8/10 – Goed

Max, Köln

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Das Ambiente ist einzigartig. Das Frühstück kann man sich schenken.
1 nacht verbleven in oktober 2019

10/10 – Uitstekend

ismail sercan

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in september 2019

10/10 – Uitstekend

kemal

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Teşekkürler

Özellikle otel çalışanlarından Dursun bey ve Erdi çok yardımcı oldular. Her şey mükemmeldi.
1 nacht verbleven in september 2019

2/10 – Ontzettend slecht

Farid, Amman, Jordan

Negatief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
After shower major water leak drenched bathroom. Management made no effort to repair it. Breakfast poorest I've seen in my life. Bed and room were too small. Knowing room is bad they offered another room in one of their other hotels that was in the attic ! simply wasn't liveable. I had to go back because it was already paid for. I asked for my money back to find another hotel but they paid no notice. They made no effort to listen or rectify any of my complaints or other tenants'. They asked for more money to change room even after seeing bathroom full of water. TV was not working. Absolute disaster. Very bad experience. Pictures of bathroom leakage available upon request. Compensation requested .
5 nachten verbleven in september 2019

10/10 – Uitstekend

Angel

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in augustus 2019

8/10 – Goed

Ahmet

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in augustus 2019

4/10 – Matig

Fatih Burak

Positief: Netheid
Negatief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Hayal Kırıklığı

Gitmeden önce sadece dinlenmek ise amaciniz guzel. Gurultuden uzak . Ama ilgi alaka 0. Gorevli nasil hizmet edecegini bilmiyor. Eli ayagina dolaniyor. Onun disinda otelde hiçbisiy yok. Oturup cay kave icilebilicek bi alan yok. Kavlati hele berbat ötesi bundan daha iyisini yaptim ben Daha düşük fiyatli bir otelde.
1 nacht verbleven in juli 2019

6/10 – Redelijk

Jose Daniel

Positief: Netheid, personeel en service

Hôtel pour petit budget

Rue de prostitution et de toxicomane. La rue a une odeur de pipi affreux des qu’il fait trop chaud. J’ai demander des mon arrivé à me changer de chambre, car grosse odeur de cigarette les chambres sont fumeur ! Et j’avais un frigo qui ne fonction pas. Malgré mes plusieurs demande à la réception, j’ai pas eu un changement de mini frigo. Aucun rangement dans ma chambre. Enfin bref le personnel agréable « surtout le jeune homme le plus jeune un peu rond » enfin je n’y retournerai plus.
6 nachten verbleven in mei 2019

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid
Negatief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten

Balkon ve kahvaltı

Trivagoda deluxe odaların balkonlu olduğu belirtmişdi, tuttuğumuz odanın resimlerinde de balkon manzaraları konmuştu. Lakin bizim deluxe odamız balkonlu değildi, iptal ettirmek istedik, lakin otel ve trivago yetkilileri bunu mümkün olmadığını söyledi. Bunun haricinde kahvaltısı çok zayıftı.
1 nacht verbleven in mei 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
Personel güleryüzlü , yardımcı Odalar yıpranmaya başlamış Özellikle koltuk, örtüler eskimiş Manzara mükemmel K.altı çok çok yetersiz
1 nacht verbleven in april 2019

10/10 – Uitstekend

Zakkas, Aalst., Belgium

Reisde met een groep, Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Fantastiek vieuw room let you travel to otoman style . Breakfeast good but small buffet.
3 nachten verbleven in april 2019

8/10 – Goed

Köksal

Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten

Müthiş konum, hayal kırıklığı otel..

Mükemmel bir lokasyon, harika bir manzara. Ancak hepsi bu. Otel personeli ilgisiz. Daha doğrusu var mı yok mu belli değil. Otel odalarının acilen elden geçmesi gerekiyor. Bu kadar güzel bir yerde olan otelin, bu kadar kötü olmaya hakkı yok. Duş başlıkları kırık. Banyolar revize edilmeli. Sadece manzara diyorsanız tamam ama bence bu konuma ve otele yazık oluyor..
2 nachten verbleven in april 2019

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
3 nachten verbleven in april 2019

2/10 – Ontzettend slecht

ali

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

tabut

Depoyu oda yapmışlar , şehir manzaralı dedikleri oda havalandırma borularına bakıyor tabutda yatmak gibiydi...........
1 nacht verbleven in april 2019

10/10 – Uitstekend

Engin

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Lokasyon mükemmel huzurlu ve temiz
2 nachten verbleven in maart 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
işletmenin konumu bizim gezi planımız için çok iyiydi,odada terlik yoktu ki oda zemin itibari ile çok gerekli.Küçük ama önemli bir ayrıntı.Kahvaltı konusunda biraz daha özenli bir servis biçimi sunulmalı.Personel gayet saygılı teşekkürler..Aynı bölgeye seyahatimde tekrar konaklamayı tercih ederim
1 nacht verbleven in maart 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Die Aussicht ist ein Traum, die Lage ist super, das Zimmer wurde jeden Tag gereinigt. Da wir das Goldene Zimmer hatten, war ich mehr als zu Frieden, genau so, wie auf den Bildern. Das Telefon im Zimmer funktionierte nicht und die Wanne war etwas verstopft, daher habe ich nicht drin gebadet. Das Frühstück leider sehr bescheiden.
3 nachten verbleven in maart 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

3 nachten verbleven in maart 2019

8/10 – Goed

alptekin

Positief: Netheid, personeel en service
Tarihi bir mekan güzel bir butik otele dönüştürülmüş. Odalar küçük olmasına rağmen iyi malzeme kullanılarak yeniden düzenlenmiş. Çalışanlar güler yüzlü ve yardımsever idi. Ancak kahvaltı kalitesi kötü idi.
2 nachten verbleven in februari 2019

2/10 – Ontzettend slecht

Geverifieerde reiziger

Negatief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten

Temizlik ve hizmet berbat

Oteli konumu icin secmistim,gercekten cok merkezi ve sevdigim bir lokasyon,toplu tasima cok yakin fakat huzmet ve temislik rezaletti.fotograflarini cektim,yatak ortulerinde dev lekeler perde artik siyahlasmis kirden,dusakabinin kapisi kapanmiyor altindan banyoya su gecti tum banyo su icinde kaldi odanin kucujlugunu falan saymiyorum dllu oldugunu soyleyerek 50 euro karsiliginda baska odaya gecebilecegimi belirttiler ben 280 liralik singld odada kaliyorken 300 lira daha odeyerek ikiz yatakli odaya gececekmisim,neyse ben bir daha gitmem siz de gitmeyin...
1 nacht verbleven in maart 2019

10/10 – Uitstekend

Sefacan

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

İstanbul un en iyi manzarası

Otelden zevk almak istiyorsanız sadece suitlerde manzara var . Otel 2. Sınıf tarihi eser ve 1. Sınıf restore edilmiş , aldığı parayı hak ediyor , tek negatif yorumum kahvaltının elle tutulur yanı yok.
1 nacht verbleven in maart 2019

6/10 – Redelijk

FATMA

Positief: Netheid, personeel en service
Oda çok çok küçük. Kahvaltı çok zayıf. Tam buğday ekmeği bile yok sadece beyaz ekmek vardı.Kahvaltı servisimiz yoktur deyip ona göre fiyat verseler daha anlamlı olur. Otelin bulunduğu yerde gayet güzel kafe ve restaurantlar mevcut. Otelin otoparkı yok. Çay kahve makinası yok resimlerde çay kahve makinası varmış gibi görünmesine rağmen.
2 nachten verbleven in februari 2019