Exterieur

Beoordelingen van Hilton Garden Inn Istanbul Beylikduzu

4 out of 5
Hilton Garden Inn Istanbul Beylikduzu
Barbaros Hayrettin Pasa Mah. 1999 Sk. 9, Esenyurt, Istanbul

Beoordelingen

8,4

Zeer goed

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 413 van 743 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 185 van 743 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 67 van 743 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 21 van 743 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 57 van 743 beoordelingen" "

8,6/10

Netheid

8,4/10

Personeel en service

8,0/10

Voorzieningen

8,4/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

8,4/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

6/10 – Redelijk

Levent

Positief: Personeel en service
Redelijk
1 nacht verbleven in mei 2024
Reactie van Front Office Team op 23 mei 2024
Dear Mr. Levent,First and foremost, we would like to extend our heartfelt thanks for choosing Hilton Garden Inn Istanbul Beylikdüzü for your stay. We hope that your time with us was both enjoyable and comfortable.We are also deeply appreciative that you took the time to complete our evaluation form. Your feedback is invaluable to us, as it allows us to continuously enhance the quality of our services. Insights from our esteemed guests like yourself are crucial for our ongoing efforts to improve and maintain high standards.If there were any specific aspects of your stay where we were able to meet or exceed your expectations, we are delighted to hear it. Conversely, if there were any areas where we fell short, we sincerely apologize and would be grateful for your detailed feedback. We understand the importance of a seamless and pleasant stay and strive to provide this for all our guests. If you have any special requests or need further assistance in the future, please do not hesitate to reach out to us directly. Your satisfaction is our top priority.Once again, thank you for your time and feedback. We look forward to welcoming you back to Hilton Garden Inn Istanbul Beylikdüzü and providing you with an even more exceptional experience on your next visit.

10/10 – Uitstekend

Guner

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
7 nachten verbleven in december 2023

10/10 – Uitstekend

Guner

4 nachten verbleven in juli 2023

8/10 – Goed

Betul

Positief: Netheid, personeel en service
Goed kamer was klein en oud
2 nachten verbleven in september 2022

6/10 – Redelijk

Ozcan

Negatief: Personeel en service
1 nacht verbleven in augustus 2022

10/10 – Uitstekend

Hermine

Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Alles was uitstekend
4 nachten verbleven in juli 2022

10/10 – Uitstekend

Yasin

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in juli 2021

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
3 nachten verbleven in januari 2020

10/10 – Uitstekend

Sahn, Antwerpen

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Zeer vriendelijk personeel
Leuke buurt met veel eetgelegenheden. Leuke zwembad en vooral geweldig vriendelijk personeel!
1 nacht verbleven in juli 2018

10/10 – Uitstekend

Souheil

Positief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Great knowledgeable staff with multi languages Clean room and great views Food is excellent
5 nachten verbleven in mei 2024

8/10 – Goed

Ahmad

Positief: Personeel en service
Clean and close to shopping area
3 nachten verbleven in mei 2024

8/10 – Goed

Bruce

Zakenreiziger, Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Through Expedia this hotel offers “Pay on Arrival” but then later the hotel sends a message requiring some partial prepayment or reservation will be cancelled. However, at this point there is no convenient way to prepay as over the phone payment and payment through Expedia not possible. For us it was very stressful and inconvenient and disappointing. The hotel should not offer “Pay on Arrival” through booking websites.
4 nachten verbleven in april 2024

10/10 – Uitstekend

Hatim

Reisde met familie
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Friendly , honest people, helpful people, wonderful smile .
2 nachten verbleven in april 2024

8/10 – Goed

Sait

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
It was a great location
1 nacht verbleven in april 2024

2/10 – Ontzettend slecht

Veyis, rutherford

Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Terrible hotel management!
1 nacht verbleven in maart 2024

8/10 – Goed

Wissam, Beirut

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Friendly staff , easy to acess , clean rooms
1 nacht verbleven in april 2024

2/10 – Ontzettend slecht

Veyis, rutherford

Negatief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
They charged me 3 times more than regular price.
1 nacht verbleven in maart 2024

2/10 – Ontzettend slecht

Veyis, rutherford

Negatief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
Reception guy came to my room with a credit card machine and took 3 times more money than normal. I couldn't believe it was at Hilton. I complained but always they have answers.
1 nacht verbleven in april 2024

2/10 – Ontzettend slecht

Veyis, rutherford

Negatief: Personeel en service, voorzieningen
Greedy management, they charged extra money.
1 nacht verbleven in april 2024
Reactie van Seren Baycan op 3 apr 2024
Veyis Bey merhabalar,Öncelikle Hilton Garden Inn Istanbul Beylikdüzü'nü tercih ettiğiniz için sonsuz teşekkürlerimizi sunarız. Konaklamanız ardından, konaklama deneyiminizi bizlerle paylaştığınız için teşekkür ederiz. Hilton Garden Inn Istanbul Beylikdüzü olarak misafirlerimizin tek kişi veya iki kişi konaklama tercihlerini kendilerine sunmaktayız. Bu sebepten dolayı fiyatlarımız iki kişi ve tek kişi şeklinde değişkenlik göstermektedir. Rezervasyon kontrolünüzü sağladık ve rezervasyonunuzu tek kişi şeklinde gerçekleştirdiğinizi görüntüledik. Hilton Garden Inn Istanbul Beylikdüzü ailesi olarak tüm misafirlerimizin bizler için son derece değerli olduğunu belirtmek ister, sizi tekrar otelimizde ağırlamayı dileriz.Saygılarımızla.

4/10 – Matig

Veyis, rutherford

Negatief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in maart 2024

10/10 – Uitstekend

Kemal

1 nacht verbleven in maart 2024

10/10 – Uitstekend

Veyis, rutherford

1 nacht verbleven in maart 2024

10/10 – Uitstekend

Salman

3 nachten verbleven in maart 2024

10/10 – Uitstekend

Mahsa

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
I had a good experience there Clean and good services
4 nachten verbleven in maart 2024

8/10 – Goed

Ahmad

3 nachten verbleven in maart 2024

10/10 – Uitstekend

Facher

Zakenreiziger, Reisde met familie
Alles perfekt
2 nachten verbleven in maart 2024

10/10 – Uitstekend

András

3 nachten verbleven in februari 2024

10/10 – Uitstekend

Fatih Serdar

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in februari 2024

10/10 – Uitstekend

Suresh

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
All good in general. I was given the room for handicapped people. Don't know if this is normal.
1 nacht verbleven in februari 2024

10/10 – Uitstekend

mazin

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Awesome Hotel
Excellent hotel in terms of location, comfortable accommodation, food & management team.
1 nacht verbleven in februari 2024

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in februari 2024

2/10 – Ontzettend slecht

Murat

Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer
1 nacht verbleven in februari 2024

10/10 – Uitstekend

ibrahim

1 nacht verbleven in februari 2024

10/10 – Uitstekend

Saira

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Really clean and friendly staff.
1 nacht verbleven in februari 2024

10/10 – Uitstekend

Berhan

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in februari 2024

2/10 – Ontzettend slecht

Sadan Batuhan

Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in januari 2024

8/10 – Goed

Sarju

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in januari 2024

10/10 – Uitstekend

Adolf

Zakenreiziger
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
3 nachten verbleven in januari 2024

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
3 nachten verbleven in januari 2024

10/10 – Uitstekend

HASAN

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in januari 2024

10/10 – Uitstekend

Uluc Hazar

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in januari 2024

8/10 – Goed

Serdal

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in januari 2024

10/10 – Uitstekend

AHMED

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in januari 2024

2/10 – Ontzettend slecht

halit nadi

Zakenreiziger
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
İlgisiz personel
Öncelikle hizmet sektöründe olduğunun farkında olmayan concierge personellerini değiştirmeleri gerekiyor. İlk tanışmamızda bize karşı tutum ve davranış son derece itici, aşağılayıcı ve kötüydü. otelin kahvaltı ücretlendirme politikası berbattı. Odaların fiyatlamaları enteresan dı. Çift kişilik yataklı oda 2 ayrı yataklı odaya göre daha pahalı.. Sonuç olarak yaşadığım kötü deneyimlerden biriydi. Bir daha asla kalmam
2 nachten verbleven in januari 2024

2/10 – Ontzettend slecht

Luca

1 nacht verbleven in januari 2024

10/10 – Uitstekend

Arsalan

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Great staff, excellent service. Close to many restaurants and grocery stores
3 nachten verbleven in december 2023

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Tavsiye ederim.
Temiz, konforlu ve merkezi bir otel.
2 nachten verbleven in januari 2024

10/10 – Uitstekend

Erkut

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Hilton garden İnn otelleri her zaman paranızın hakkını verir ve size sadece keyfini çıkartarak işlerinizi tamamlamınızı sağlar. Teşekkür ederim HILTON
1 nacht verbleven in januari 2024

8/10 – Goed

Ebru

2 nachten verbleven in januari 2024

10/10 – Uitstekend

Emek

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Konforlu odalar ve merkezi konum
Kapalı otopark hizmeti olması ayrıcalık, resepsiyon hizmetleri ilgili ve güleryüzlü, sabah kahvaltısı çeşit açısından başarılı ve lezzetli, akşam yemeğinde sunulan set menü lezzetli, havuz suyu temiz ve su sıcaklığı kış ayları için yeterli, spor salonu küçük ama yeterli, odalar konforlu, geniş ve dışarıdaki yoğun trafiğe rağmen ses yalıtımı başarılı. Ayrıca otel içerisinde Güvenlik hizmetlerinin varlığını hissetmek rahatlığı artırıyor.
1 nacht verbleven in januari 2024