Dora Pera Hotel

Hotel met gratis ontbijt, op 7 minuten stappen van Galatatoren

Kies datums om prijzen te bekijken

VIP Access

Beoordelingen

8,6 op 10 –
Voortreffelijk

Populaire voorzieningen

  • Ontbijt inbegrepen
  • Bar
  • Schoonmaakservice
  • Receptie 24/7
  • Airconditioning
  • Gratis wifi
De huidige prijs is € 61
inclusief belastingen en toeslagen
8 dec - 9 dec

Als lid krijg je meer

  • Bespaar 15% of meer op geselecteerde VIP Access-accommodaties als je het Silver-niveau of hoger behaalt
  • Geniet van topkwaliteit en uitstekende service
  • Krijg een voordeel tijdens je verblijf bij geselecteerde accommodaties, plus gratis kamerupgrades, vroeg inchecken en laat uitchecken indien beschikbaar.

Kameropties

Beschikbare filters voor kamers
4 van 4 kamers weergeven

Standaard tweepersoonskamer

9,0 van 10
Fantastisch
(30 beoordelingen)

Hoogtepunten

Geluidsisolatie
Airconditioning
Een koelkast
Lcd-televisie
Milieuvriendelijke toiletartikelen
Een haardroger
Een minibar
Gratis mineraalwater
  • 20 m²
  • Uitzicht op de stad
  • Max. aantal: 3
  • 1 queensize bed

Superior tweepersoonskamer

8,0 van 10
Zeer goed
(4 beoordelingen)

Hoogtepunten

Geluidsisolatie
Airconditioning
Een koelkast
Lcd-televisie
Milieuvriendelijke toiletartikelen
Een haardroger
Een minibar
Gratis mineraalwater
  • 20 m²
  • Uitzicht op zee
  • Max. aantal: 3
  • 1 queensize bed

Standaard driepersoonskamer

8,0 van 10
Zeer goed
(2 beoordelingen)

Hoogtepunten

Geluidsisolatie
Airconditioning
Een koelkast
Lcd-televisie
Milieuvriendelijke toiletartikelen
Een haardroger
Een minibar
Gratis mineraalwater
  • 20 m²
  • Uitzicht op de stad
  • Max. aantal: 3
  • 3 eenpersoonsbedden OF 1 tweepersoonsbed en 1 eenpersoons opklapbed

Deluxe tweepersoonskamer

8,0 van 10
Zeer goed
(1 beoordeling)

Hoogtepunten

Geluidsisolatie
Airconditioning
Een koelkast
Lcd-televisie
Milieuvriendelijke toiletartikelen
Een haardroger
Een minibar
Gratis mineraalwater
  • 28 m²
  • Uitzicht op zee
  • Max. aantal: 3
  • 1 queensize bed

Misschien vind je dit ook leuk

Mod logo
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!

Over deze buurt

Kaart
Evliya celebi mahallesi simal sokak, 14, Istanbul, Beyoglu, 34500

In de buurt

  • Hotel Pera Palace - 2 min. wandelen - 0.2 km
  • Istiklal Caddesi - 3 min. wandelen - 0.3 km
  • Gouden Hoorn - 7 min. wandelen - 0.6 km
  • Galatatoren - 7 min. wandelen - 0.6 km
  • Galataport - 13 min. wandelen - 1.2 km

Lokaal vervoer

  • Station Beyoglu - 3 min. wandelen
  • Metrostation Sishane-Zemin - 3 min. wandelen
  • Istanbul (IST) - 37 min. rijden

Restaurants

  • ‪Noir Pit - ‬1 min. wandelen
  • ‪Hamdi Restaurant - ‬2 min. wandelen
  • ‪Kahve Dünyası Pera Algötür - ‬1 min. wandelen
  • ‪Soho House Roof Top - ‬2 min. wandelen
  • ‪Baylo - ‬1 min. wandelen

Over deze accommodatie

Dora Pera Hotel

Hotel vlak bij Galatatoren
Dora Pera Hotel bevindt zich vlak bij Istiklal Caddesi en Galataport en biedt gasten een gratis ontbijtbuffet, een koffiebar/café en een bar. Gratis wifi in de kamer en een restaurant zijn beschikbaar voor alle gasten.
Er zijn ook voordelen, zoals:
  • Vervoer naar de luchthaven, een lift en koffie/thee in de gemeenschappelijke ruimte
  • Een waterkoeler, tuinmeubelen en een 24-uurs receptie
  • Rookvrije accommodatie en conciërgeservice
  • Beoordelingen van gasten tonen hoge cijfers voor het behulpzame personeel
Kamervoorzieningen
De 63 kamers zijn voorzien van leuke bijkomstigheden zoals airconditioning, naast extra's zoals gratis wifi en geluiddichte muren.
Er zijn extra voorzieningen zoals:
  • Recyclage en ledlampen
  • Badkamers met milieuvriendelijk toiletgerief en douches
  • Lcd-televisies van 32 inch met satellietzenders
  • Gratis theezakjes/oploskoffie, waterkokers en dagelijkse schoonmaak

Gelijkaardige accommodaties

Accommodatie-voorzieningen

Internet

  • Beschikbaar in alle kamers: gratis wifi
  • Beschikbaar in sommige gemeenschappelijke ruimtes: gratis wifi

Parkeren en vervoer

  • Geen parkeergelegenheid ter plaatse
  • 24-uurs shuttleservice naar de luchthaven op verzoek tegen een toeslag

Eten en drinken

  • Gratis ontbijtbuffet beschikbaar dagelijks van 07.30 uur tot 10.30 uur
  • Een bar/lounge
  • Een koffiebar/café
  • Een restaurant
  • Koffie en thee in gemeenschappelijke ruimtes

Gezinsvriendelijk

  • Geluiddichte kamers

Voorzieningen

  • 24-uursreceptie
  • Kluisjes
  • Waterkoeler

Gastendiensten

  • Conciërgeservices
  • Schoon beddengoed (op verzoek)
  • Schoonmaakservice (dagelijks)
  • Wisselen van handdoeken op verzoek

Buiten

  • Tuinmeubels

Toegankelijkheidsvoorzieningen

  • Heb je specifieke toegankelijkheidsbehoeften? Neem dan contact op met de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
  • Lift
  • Rolstoeltoegankelijk (mogelijk beperkt)
  • Rolstoeltoegankelijk pad naar lift
  • Rolstoeltoegankelijke luchthavenshuttle

Meer

  • Gebruik van de waterautomaat wordt aangemoedigd
  • Milieuvriendelijke schoonmaakmiddelen gebruikt
  • Ramen met dubbelglas
  • Rookvrije accommodatie
  • Ten minste 80% van de verlichting werkt met leds
  • Ten minste 80% van de voedingsproducten komt van lokale producenten
  • Tours en activiteiten van lokale aanbieders
  • Uitgebreid recyclingbeleid

Kamervoorzieningen

Slaapkamer

  • Beddengoed inbegrepen

Badkamer

  • Douche
  • Haardroger
  • Handdoeken inbegrepen
  • Pantoffels
  • Shampoo
  • Toiletpapier
  • Zeep

Entertainment

  • Lcd-tv van 32 inch met satellietzenders

Eten en drinken

  • Elektrische waterkoker
  • Gratis mineraalwater
  • Koffiezetapparaat/waterkoker
  • Minibar
  • Theezakjes/oploskoffie

Meer

  • Airconditioning
  • Bulkdispensers voor toiletartikelen
  • Energiebesparende schakelaars in kamers
  • Geluiddichte kamers
  • Ledverlichting
  • Milieuvriendelijke toiletartikelen
  • Recycleren
  • Waterbesparende douches
  • Waterbesparende toiletten

Beleid

Inchecken

Inchecken kan vanaf: 14.00 uur; inchecken kan tot: op elk moment

Uitchecken

Uitchecken voor 12.00 uur

Speciale incheckinstructies

Deze accommodatie biedt transfers vanaf de luchthaven (hiervoor kan een toeslag gelden). Om opgehaald te worden, dien je de accommodatie 24 uur voor aankomst te contacteren. De contactgegevens vind je in de boekingsbevestiging.
De portier of receptionist zal je bij aankomst in de accommodatie verwelkomen.
De houder van de kredietkaart waarmee is geboekt, dient deze kaart te tonen tijdens het inchecken, samen met een identiteitsbewijs met foto. Voor overige regelingen dien je voor aankomst met de accommodatie te overleggen.
De informatie die de accommodatie verstrekt, is mogelijk vertaald met automatische vertaaltools

Toegang tot accommodatie

Bemande receptie

Huisdieren

Geen huisdieren of assistentiedieren toegelaten

Kinderen en extra bedden

Kinderen zijn welkom.

Betalingsmethoden

Belangrijke informatie

Optionele extra's

  • Toeslag voor luchthavenshuttle: EUR 80 per voertuig (voor maximum 4 personen)

Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen. 

Algemene info

Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten, per bankkaart of kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
De naam op de kredietkaart die bij de check-in wordt gebruikt om bijkomende kosten te dekken, dient overeen te komen met de naam voor de kamerreservering.
Deze accommodatie accepteert creditcards, pinpassen en contante betalingen
Deze accommodatie gebruikt een recyclagesysteem voor grijs water en milieuvriendelijke schoonmaakproducten
Registratienummer van de accommodatie 21063
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.

Overige info

In deze accommodatie zijn huisdieren, waaronder geleidehonden, niet toegestaan.

Accommodatie ook bekend onder de naam

Dora Pera Hotel Hotel
Dora Pera Hotel Istanbul
Dora Pera Hotel Hotel Istanbul

Veelgestelde vragen

Zijn huisdieren welkom bij Dora Pera Hotel?

Nee, assistentiedieren zijn niet welkom bij deze accommodatie.

Hoeveel kost een verblijf bij Dora Pera Hotel?

Vandaag, 6 dec. 2025, kost een verblijf bij Dora Pera Hotel van één nacht voor twee volwassenen op 8 dec. 2025 min. € 60,74, inclusief belastingen en toeslagen. Deze prijs is gebaseerd op de laagste gevonden prijs per nacht in de afgelopen 24 uur voor verblijven in de komende 30 dagen. Prijzen kunnen wijzigen. Kies je datums voor meer accurate prijzen.

Hoeveel kost het om hier te parkeren?

Bij deze accommodatie zijn geen parkeermogelijkheden.

Hoe laat kan ik bij Dora Pera Hotel inchecken?

Inchecken kan vanaf: 14.00 uur; inchecken kan tot: op elk moment.

Tot hoe laat kan ik bij Dora Pera Hotel uitchecken?

Je dient om uiterlijk 12.00 uur uit te checken.

Biedt Dora Pera Hotel een shuttle naar het vliegveld?

Ja, er is op verzoek vervoer naar de luchthaven beschikbaar. Er geldt een toeslag van EUR 80 per voertuig.

Waar staat Dora Pera Hotel?

Dit hotel ligt in Taksim, op 5 minuten wandelen van Hotel Pera Palace en Istiklal Caddesi. Ook Galatatoren en Bosporus liggen op een kwartiertje wandelen. Metrostation Sishane-Zemin en Station Beyoglu liggen op 5 minuten wandelen.

Beoordelingen

Beoordelingen over Dora Pera Hotel

8,6

Uitstekend

8,8

Netheid

8,2

Voorzieningen

8,6

Personeel en service

8,4

Milieuvriendelijkheid

8,6

Staat van de accommodatie en faciliteiten
Gastenscore: 10 - Uitstekend. 194 van 350 beoordelingen
Gastenscore: 8 - Goed. 92 van 350 beoordelingen
Gastenscore: 6 - Redelijk. 32 van 350 beoordelingen
Gastenscore: 4 - Matig. 14 van 350 beoordelingen
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 18 van 350 beoordelingen

Beoordelingen

6/10 – Redelijk

Sophie

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
6 nachten verbleven in mei 2023

4/10 – Matig

Nordin

Positief: Netheid
Negatief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Bad service of reception- this is max 3 stars hotel.
2 nachten verbleven in mei 2023

8/10 – Goed

Umut

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Wij verbleven van 15 tot 19 maart. Het hotel ziet er goed en nieuw uit dus zo ook nieuwe bedden helaas hebben ze een verkeerd keuze gemaakt met het kiezen van de bedden. De bedden zijn behoorlijk hard en absoluut geen hotel kwaliteit bedden. En ook nog is aan de kleine kant. Ook de deken. Voor de rest was het personeel wel aardig en behulpzaam. Locatie is goed gelegen. Fijn 2 liften. Ramen en kozijnen goed geïsoleerd je hoort niks wat er buiten gebeurd. De kant van de kamer ingang deur wat minder je hoort snel als er geluid is in de gang. schoonmakers zijn aardig en vriendelijke behulpzame mensen. Prijs en kwaliteit verhouding is goed. Zouden wij er nog een keer komen? Ja als we een andere bed zouden krijgen.
4 nachten verbleven in februari 2023

2/10 – Ontzettend slecht

Dounia El

Reisde met partner
Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Het was een vreselijk hotel, het lijkt allemaal mooi maar het is zo goedkoop gemaakt. De muren zijn ongelooflijk dun en er is een normale houten deur die het geluid ook niet buiten houdt. Je wordt constant wakker door geluiden van buiten of van andere hotel gasten. Er hangt door het hele hotel een riolering lucht, het was zo erg dat we er in de nacht van wakker werden en nieuwe kamer hadden aangevraagd, die kregen we pas de volgende middag. In de andere kamer was de riolering lucht gelukkig minder. De service is vreselijk en bijna niemand spreekt Engels. Ze hadden ook zomaar onze spullen allemaal uit de kamer gehaald en naar beneden gebracht omdat ze onze uitcheckdatum verkeerd hadden. De ontbijt zaal is zo klein dat sommige mensen in de lobby moesten eten en andere gewoon moesten wachten. Het was een mager ontbijt met weinig keuzes. Ik zou dit hotel zeker niet aanraden, ik snap ook niet dat dit een 4 sterren hotel is.
4 nachten verbleven in maart 2022

6/10 – Redelijk

Gianluca

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Very good
3 nachten verbleven in november 2025

6/10 – Redelijk

Gül

Reisde met een groep
Positief: Netheid
Im Badezimmer war ein unangenehmer Geruch was von der Lüftungsklappe kam Das Reinigungs Personal war sehr freundlich und aufmerksam, gründlich auch ein großes Lob an das Personal im Frühstücks Raum sehr freundlich und aufmerksam.
6 nachten verbleven in november 2025

10/10 – Uitstekend

Eda

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Personal war sehr hilfsbereit und nett.
4 nachten verbleven in november 2025

10/10 – Uitstekend

Malcolm

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Staff was very helpful. The free breakfast had many options and was fresh. The room was comfortable. Close to Istiklal Cad.
4 nachten verbleven in november 2025

8/10 – Goed

Masamichi

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
地下鉄駅が近くて便利だった。
1 nacht verbleven in oktober 2025

10/10 – Uitstekend

Oscar

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
👍
4 nachten verbleven in oktober 2025

10/10 – Uitstekend

Mouna

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Good
5 nachten verbleven in oktober 2025

6/10 – Redelijk

Renato Lo

Reisde met partner
Positief: Personeel en service
Doccia non perfettamente funzionante, biancheria insoddisfacente. La zona è molto centrale, i negozi sono numerosissimi
4 nachten verbleven in oktober 2025

10/10 – Uitstekend

Imdat, Berlin

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Freundliches Personal, Sauberes Zimmer, tägliche Reinigung, schnelles Internet, reichhaltiges Frühstück, zentrale Lage
4 nachten verbleven in september 2025

10/10 – Uitstekend

Damla

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Vielen Dank an die Mitarbeiter des Hotels Dora Pera Sie waren sehr freundlich und sehr hilfsbereit super Lage alles sehr gut zu Fuß erreichbar. Hotel Zimmer wird jeden Tag gereinigt.
3 nachten verbleven in september 2025

8/10 – Goed

Phakamile, Oshawa

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Close to tourist attractions. Staff friendly.
5 nachten verbleven in september 2025

10/10 – Uitstekend

Merve

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Herşey çok güzeldi
5 nachten verbleven in september 2025

10/10 – Uitstekend

Ömer Faruk

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Pera tarafında kalacaksanız kesinlikle doğru adres.Tertemiz bir oda ilgili personel.Hızlı giriş
1 nacht verbleven in september 2025

6/10 – Redelijk

Cagatay

1 nacht verbleven in juli 2025

6/10 – Redelijk

Temuriy

Positief: Personeel en service
The staff is good. Budget hotel not like pictures you think
6 nachten verbleven in augustus 2025

8/10 – Goed

resat yigit

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in augustus 2025

8/10 – Goed

Engin

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
4 nachten verbleven in augustus 2025

10/10 – Uitstekend

Fouad

1 nacht verbleven in augustus 2025

10/10 – Uitstekend

Ali Fuat

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
3 nachten verbleven in augustus 2025

10/10 – Uitstekend

mehmet ali

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Mükemmel servis harika çalışanlar
1 nacht verbleven in augustus 2025

4/10 – Matig

Aylin

Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
War für paar tage dort als Übergang. Würde es nicht nochmal machen.
3 nachten verbleven in juni 2025