Kies datums om prijzen te bekijken
Fotogalerie voor Hotel Hu





Een aangrenzende golfbaan, een buurtwinkel en een koffiebar/café vormen slechts een kleine greep uit wat je kunt verwachten bij Hotel Hu. Ga lekker eten bij de 2 restaurants ter plaatse. Blijf online met gratis wifi in de kamer en geniet van een tuin en een droogkuis/wasserijservice.
Beoordelingen
7,4 op 10 –
Goed
Populaire voorzieningen
De huidige prijs is € 74
inclusief belastingen en toeslagen
2 sep - 3 sep
Kameropties
Beschikbare filters voor kamers
4 van 4 kamers weergeven
Alle foto's voor Deluxe Twin kamer laden

Deluxe Twin kamer
8,4 van 10
Zeer goed
(10 beoordelingen)
Hoogtepunten
Een aparte eetruimte
Een aparte zitruimte
Geluidsisolatie
Individueel gemeubileerd
Individueel gedecoreerd
Klimaatregeling
Kitchenette
Een koelkast/vriezer
Alle foto's voor Deluxe tweepersoonskamer (Superior Type) laden

Deluxe tweepersoonskamer (Superior Type)
7,0 van 10
Goed
(17 beoordelingen)
Hoogtepunten
Een aparte eetruimte
Een aparte zitruimte
Geluidsisolatie
Individueel gemeubileerd
Individueel gedecoreerd
Klimaatregeling
Kitchenette
Een koelkast/vriezer
Alle foto's voor Deluxe Twin kamer, keuken (Family Type) laden

Deluxe Twin kamer, keuken (Family Type)
Hoogtepunten
Een aparte eetruimte
Een aparte zitruimte
Geluidsisolatie
Individueel gemeubileerd
Individueel gedecoreerd
Klimaatregeling
Kitchenette
Een koelkast/vriezer
Alle foto's voor Familie driepersoonskamer laden

Familie driepersoonskamer
7,6 van 10
Goed
(4 beoordelingen)
Hoogtepunten
Een aparte eetruimte
Een aparte zitruimte
Geluidsisolatie
Individueel gemeubileerd
Individueel gedecoreerd
Klimaatregeling
Kitchenette
Een koelkast/vriezer
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

60, Gonghang-ro 424beon-gil, Jung-gu, Incheon, Incheon, 22382
Over deze accommodatie
Hotel Hu
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Optionele extra's
- Toeslag voor huisdieren: KRW 60000 per huisdier (varieert op basis van verblijfsduur)
- Hulpdieren zijn vrijgesteld van heffingen
- Toeslag voor vroeg inchecken: KRW 10000 (onder voorbehoud van beschikbaarheid)
- Toeslag voor laat uitchecken: KRW 10000 (onder voorbehoud van beschikbaarheid)
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten, per bankkaart of kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards en contante betalingen
Houd er rekening mee dat culturele normen en het gastenbeleid per land en per accommodatie kunnen verschillen. De gegeven beleidsregels zijn verstrekt door de accommodatie.
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Nationale beoordeling
Ten behoeve van onze klanten hebben we een classificatie toegekend volgens ons classificatiesysteem.
Accommodatie ook bekend onder de naam
Hotel Hu
Hotel Hu Incheon
Hu Hotel
Hu Incheon
Hotel Hu Hotel
Hotel Hu Incheon
Hotel Hu Hotel Incheon
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over Hotel Hu
Beoordelingen
7,4
Goed
7,4/10
Netheid
7,4/10
Personeel en service
7,0/10
Voorzieningen
7,0/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
7,0/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
25 aug 2025
Positief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in juni 2025
8/10 – Goed
Yukitaka
17 aug 2025
Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
Yukitaka
1 nacht verbleven in augustus 2025
6/10 – Redelijk
Christine
5 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Christine
3 nachten verbleven in juli 2025
8/10 – Goed
Paola, Sanger
Reisde met partner
17 jul 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten



Paola
2 nachten verbleven in juli 2025
6/10 – Redelijk
David
Zakenreiziger
13 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
David
1 nacht verbleven in juli 2025
8/10 – Goed
Brandi
Reisde met familie
9 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Brandi
1 nacht verbleven in juli 2025
6/10 – Redelijk
Terence Yuk Fai
Zakenreiziger
31 mei 2025

Terence Yuk Fai
1 nacht verbleven in mei 2025
6/10 – Redelijk
DEOKJU
Zakenreiziger
20 mei 2025
Positief: Personeel en service
DEOKJU
1 nacht verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
Lane
18 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Lane
2 nachten verbleven in april 2025
8/10 – Goed
Luis
17 mei 2025
Luis
1 nacht verbleven in mei 2025
8/10 – Goed
Todd
17 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Hotels along the Olle trail Jeju
Todd
1 nacht verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
Naoki
8 mei 2025
Naoki
2 nachten verbleven in april 2025
10/10 – Uitstekend
Wonkeun
6 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Wonkeun
1 nacht verbleven in april 2025
10/10 – Uitstekend
AKITO
1 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
AKITO
2 nachten verbleven in april 2025
10/10 – Uitstekend
???
24 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
???
1 nacht verbleven in april 2025
8/10 – Goed
norihiro
12 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
norihiro
2 nachten verbleven in april 2025
10/10 – Uitstekend
Dr Thomas J
5 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Dr Thomas J
1 nacht verbleven in april 2025
10/10 – Uitstekend
Byron
Zakenreiziger
3 apr 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Byron
1 nacht verbleven in maart 2025
8/10 – Goed
kumi
16 mrt 2025
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
kumi
1 nacht verbleven in maart 2025
2/10 – Ontzettend slecht
Geverifieerde reiziger
Reisde met familie
27 feb 2025
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
I recommend an old motel or Airbnb instead.

Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in januari 2025
8/10 – Goed
SHUHEI
18 feb 2025
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
SHUHEI
6 nachten verbleven in januari 2025
8/10 – Goed
Maingerel, Fairfax
15 feb 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Maingerel
1 nacht verbleven in januari 2025
8/10 – Goed
TAKUYA
11 feb 2025
TAKUYA
1 nacht verbleven in februari 2025
10/10 – Uitstekend
KWANG JONG
Reisde met familie
9 feb 2025
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
KWANG JONG
1 nacht verbleven in februari 2025
6/10 – Redelijk
YOSHIKO
7 feb 2025
Positief: Netheid
Negatief: Personeel en service
YOSHIKO
1 nacht verbleven in januari 2025