Minerva Grand Kondapur

3.5-sterrenaccommodatie
Hotel met fitnessfaciliteiten en een 24-uurs receptie in Hyderabad

Kies datums om prijzen te bekijken

Beoordelingen

7,4 op 10 –
Goed

Populaire voorzieningen

  • Bar
  • Fitnessruimte
  • Roomservice
  • Wasservice
  • Schoonmaakservice
  • Receptie 24/7

Kameropties

Beschikbare filters voor kamers
2 van 2 kamers weergeven

Premium kamer

Hoogtepunten

Geluidsisolatie
Klimaatregeling
Een minibar met enkele gratis items
Ledtelevisie
Verduisterende gordijnen
Een regendouche
Een haardroger
Badjassen
  • Uitzicht op de stad
  • Max. aantal: 2
  • 1 tweepersoonsbed

Tweepersoonskamer

10,0 van 10
Uitzonderlijk
(1 beoordeling)

Hoogtepunten

Geluidsisolatie
Klimaatregeling
Een minibar met enkele gratis items
Ledtelevisie
Verduisterende gordijnen
Een regendouche
Een haardroger
Badjassen
  • Uitzicht op de stad
  • Max. aantal: 2
  • 1 tweepersoonsbed
Mod logo
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!

Over deze buurt

Kaart
Survey No 13, D/no 2-91/4 Kondapur, Adjacent to Silicon Towers, Hyderabad, Andhra Pradesh, 500040

In de buurt

  • Sohrabji Godrej Green Business Centre - 5 min. wandelen - 0.4 km
  • Sarath City Capital Mall - 8 min. wandelen - 0.7 km
  • HITEX Exhibition Centre - 19 min. wandelen - 1.7 km
  • Mindspace IT Park - 5 min. rijden - 2.5 km
  • Hyderabad International Convention Centre - 6 min. rijden - 2.2 km

Lokaal vervoer

  • HITEC City Station - 4 min. rijden
  • Begumpet Metro Station - 15 min. rijden
  • Hyderabad (HYD-Internationale luchthaven Rajiv Gandhi) - 45 min. rijden

Restaurants

  • ‪Third Wave Coffee - ‬12 min. wandelen
  • ‪Blue Tokai Coffee Roasters | Jubilee Enclave - ‬12 min. wandelen
  • ‪Churrolto - ‬8 min. wandelen
  • ‪Heart Cup Coffee - ‬5 min. wandelen
  • ‪The Chocolate Room Cafe Lounge - ‬8 min. wandelen

Over deze accommodatie

Minerva Grand Kondapur

Hotel in de zakenwijk
Een droogkuis/wasserijservice, een bar en een fitnesscentrum vormen slechts een kleine greep uit wat je kunt verwachten bij Minerva Grand Kondapur. Het plaatselijke restaurant met internationale gerechten, Blue Fox, serveert ontbijt, lunch en diner. Gratis wifi in de kamer en een businesscentrum zijn beschikbaar voor alle gasten.
Tijdens je verblijf geniet je ook van:
  • Gratis parkeerplaatsen
  • Conciërgeservice, vergaderruimtes en een kluis bij de receptie
  • Een lift, een 24-uurs receptie en bagageopslagruimte
Kamervoorzieningen
De 57 kamers zijn voorzien van leuke bijkomstigheden zoals 24-uurs roomservice en airconditioning, naast extra's zoals middernachtsnacks en gratis wifi.
Er zijn ook andere gemakken voorzien in de kamers zoals:
  • Badkamers met regendouches en gratis toiletartikelen
  • Ledtelevisies van 29 inch met satellietzenders
  • Koffiezetapparaten/waterkokers, dagelijkse schoonmaak en bureaus

Gelijkaardige accommodaties

Accommodatie-voorzieningen

Internet

  • Beschikbaar in alle kamers: gratis wifi
  • Beschikbaar in sommige gemeenschappelijke ruimtes: gratis wifi

Parkeren en vervoer

  • Gratis zelf parkeren ter plaatse
  • Rolstoeltoegankelijke parkeerplaatsen beschikbaar

Eten en drinken

  • Een bar/lounge
  • Een restaurant

Restaurants ter plaatse

  • Blue Fox

Dingen om te doen

  • Sportschool

Gezinsvriendelijk

  • Extra bed (toeslag)
  • Geluiddichte kamers
  • Wasserij

Voorzieningen

  • 24-uursreceptie
  • Bagageopslag
  • Gratis kranten in de lobby
  • Kluisje bij het onthaal
  • Wasserij

Gastendiensten

  • Conciërgeservices
  • Droogkuis-/wasserijservice
  • Hulp met excursies en tickets
  • Meertalig personeel
  • Schoonmaakservice (dagelijks)
  • Turndownservice

Zakelijke diensten

  • Businesscentrum
  • Vergaderruimtes

Toegankelijkheidsvoorzieningen

  • Heb je specifieke toegankelijkheidsbehoeften? Neem dan contact op met de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
  • Lift
  • Rolstoeltoegankelijke paden
  • Rolstoeltoegankelijke parkeerplaatsen

Meer

  • 1 gebouw
  • 4 etages
  • Feestruimte
  • Rookvrije accommodatie

Kamervoorzieningen

Slaapkamer

  • Extra bed (toeslag)
  • Verduisterende gordijnen

Badkamer

  • Badjassen
  • Douche
  • Gratis toiletartikelen
  • Haardroger
  • Handdoeken inbegrepen
  • Pantoffels
  • Privébadkamer
  • Regendouche

Entertainment

  • Led-tv van 29 inch met satellietzenders

Eten en drinken

  • 24-uurs roomservice
  • Gratis mineraalwater
  • Gratis minibar (beperkt aantal items)
  • Koffiezetapparaat/waterkoker

Meer

  • Airconditioning (met klimaatregeling)
  • Bureau
  • Elke dag gratis kranten
  • Geluiddichte kamers
  • Kluisje
  • Strijkijzer/strijkplank op verzoek
  • Telefoon

Beleid

Inchecken

Inchecken kan vanaf: 14.00 uur; inchecken kan tot: 11.30 uur
Laat inchecken is onder voorbehoud van beschikbaarheid
Minimale leeftijd om in te checken: 18

Uitchecken

Uitchecken voor 12.00 uur

Speciale incheckinstructies

De portier of receptionist zal je bij aankomst in de accommodatie verwelkomen.
De informatie die de accommodatie verstrekt, is mogelijk vertaald met automatische vertaaltools

Toegang tot accommodatie

Bemande receptie

Huisdieren

Geen huisdieren of assistentiedieren toegelaten

Kinderen en extra bedden

Kinderen zijn welkom.
Er zijn verrijdbare/extra bedden beschikbaar aan INR 800.0 per nacht.
Er zijn geen babybedjes beschikbaar.

Betalingsmethoden

Belangrijke informatie

Optionele extra's

  • Toeslag voor extra bed: INR 800.0 per nacht

Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen. 

Algemene info

Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten, per bankkaart of kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.

Overige info

Alleen geregistreerde gasten worden in de kamers toegelaten.
In deze accommodatie zijn huisdieren, waaronder geleidehonden, niet toegestaan.

Accommodatie ook bekend onder de naam

Minerva Grand Kondapur
Minerva Grand Kondapur Hotel
Minerva Grand Kondapur Hotel Secunderabad
Minerva Grand Kondapur Secunderabad
Minerva Grand Kondapur Hotel Hyderabad
Minerva Grand Kondapur Hyderabad
Minerva Grand Kondapur Hotel
Minerva Grand Kondapur Hyderabad
Minerva Grand Kondapur Hotel Hyderabad

Veelgestelde vragen

Zijn huisdieren welkom bij Minerva Grand Kondapur?

Nee, assistentiedieren zijn niet welkom bij deze accommodatie.

Hoeveel kost het om hier te parkeren?

Deze accommodatie biedt parkeerplaatsen.

Hoe laat kan ik bij Minerva Grand Kondapur inchecken?

Inchecken kan vanaf: 14.00 uur; inchecken kan tot: 11.30 uur. Je kunt op beperkte tijden laat inchecken.

Tot hoe laat kan ik bij Minerva Grand Kondapur uitchecken?

Je dient om uiterlijk 12.00 uur uit te checken.

Waar staat Minerva Grand Kondapur?

Dit hotel ligt in de zakenwijk, op 15 minuten wandelen van Sarath City Capital Mall en Sohrabji Godrej Green Business Centre. Ook Shilparamam Cultural Village en Kotla Vijayabhaskara Reddy Botanical Garden liggen op 2 km afstand. HITEC City Station ligt op 21 minuten wandelen.

Beoordelingen over Minerva Grand Kondapur

Beoordelingen

7,4

Goed

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 13 van 46 beoordelingen
Gastenscore: 8 - Goed. 17 van 46 beoordelingen
Gastenscore: 6 - Redelijk. 9 van 46 beoordelingen
Gastenscore: 4 - Matig. 3 van 46 beoordelingen
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 4 van 46 beoordelingen

7,6/10

Netheid

7,6/10

Personeel en service

5,8/10

Voorzieningen

7,6/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

6,4/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

6/10 – Redelijk

Hima Bindu

1 nacht verbleven in november 2025

2/10 – Ontzettend slecht

Conor

Zakenreiziger, Reisde met partner, Reisde met familie
Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Absolutely the WORST and most horrifying experience I’ve ever had at any hotel in my life. I’m flabbergasted that this place is considered a 3 star hotel - I’ve stayed at run down motels with better service. The rooms are filthy, with a cockroach infestation. We had cockroaches crawling all over the walls and floors, and had to buy cockroach spray during our stay. The bedsheets were filthy when we first checked in and had LIPSTICK STAINS! There were dust balls and weird hair clumps in the corners of the room and the supposedly clean towels had yellow stains. The hotel staff are hilariously incompetent and barely speak any English or Telugu, and communicating with them for even the smallest of things was an absolute nightmare. The house keeping staff are extremely rude and inept, and ruined my shoes by carelessly spraying cleaning solution into my shoes while they were mopping the floors. What’s worse is that not a single person in this hotel took any accountability or responsibility for how terrible our stay was. Oh! And when we used their laundry service, they damaged our clothes and returned our clothes with pen stains! Most pathetic and horrible hotel and staff. Please stay far away!
13 nachten verbleven in augustus 2025

10/10 – Uitstekend

Dhruvi

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in februari 2025

8/10 – Goed

SHAILENDRA

4 nachten verbleven in januari 2025

6/10 – Redelijk

Monika

Reisde met familie en kleine kinderen
Negatief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
It’s my third visit to this property and it’s not the same like my last visit. Staff, property maintenance, food, nothing was good.
2 nachten verbleven in december 2024

10/10 – Uitstekend

Sandeep

2 nachten verbleven in oktober 2024

2/10 – Ontzettend slecht

Venkata

1 nacht verbleven in augustus 2024

8/10 – Goed

Jerome

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
.
2 nachten verbleven in mei 2024

10/10 – Uitstekend

Monika

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
It’s good overall
1 nacht verbleven in april 2024

10/10 – Uitstekend

Sridhar

2 nachten verbleven in mei 2023

10/10 – Uitstekend

Shilpa

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Superb.

1 nacht verbleven in februari 2023

10/10 – Uitstekend

Robert

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
The value and worth of my 7 day/night stay at the Minerva Grand Kondapur; Excellent! And as a traveler to India for over 4 decades, that says a lot. Indeed, the comfort of my room, the tranquility there, and the overall cleanliness of my room, the hallways, the overall facility, alone: I would highly consider the Minerva whenever I might return to Hyderabad. But what stands ABOVE all of this: the stellar service expressed to me by the staff. This is what places the Minerva permanently on my map with Bold Letters as #1 choice to return to. There are such a number of staff who expressed their professional and kind attention to my needs. Where to begin? I had written down a list of names to keep note of, but sadly in the midst of my return journey, I lost that page. By memory: Vikram at the front desk, Prasanth at the front desk; both of whom facilitated my stay, my transportation smoothly, respectively. Also Vijay who arranged for me to have an adaptor so that I could use my computer with an American plug, for recharging. And those, each warm smiles, who served me at the Blue Fox restaurant [as well as those cheerfully taking my phone orders --chai and more-- for delivery to my room], and those who delivered meals to my room, and those who assisted me at the elevators. I very highly recommend the Minerva. And I hope, per circumstances, to greet the Minerva staff again in the not distant future. [Finally, I apologize for missing other specific names.Kind wishes.]
7 nachten verbleven in november 2022

6/10 – Redelijk

Anish Vasudevan

Zakenreiziger
Negatief: Personeel en service

Experience : OK OK TYPE

The experience was an ok type. The food wasn't great. The room service was pathetic. Some weird sounds from AC.
3 nachten verbleven in december 2021

10/10 – Uitstekend

Ravi

1 nacht verbleven in december 2021

2/10 – Ontzettend slecht

Geverifieerde reiziger

Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in maart 2021

8/10 – Goed

srinivas

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
2 nachten verbleven in februari 2020

10/10 – Uitstekend

Ah

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Its okay all over good place ,good food nice staff
2 nachten verbleven in december 2019

10/10 – Uitstekend

JAY

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Nice

Nice and Comfortable
1 nacht verbleven in november 2019

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

1 nacht verbleven in juli 2019

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

1 nacht verbleven in juni 2019

10/10 – Uitstekend

Prabhakar

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Our HYD stay

Except check in process everything is great. Breakfast is very good. Location is good too
2 nachten verbleven in februari 2019

6/10 – Redelijk

Pradeepnalla, Hyderabad

Negatief: Personeel en service
Great location for my trip plans Made me extremely uncomfortable for checking & check out process.No customer service at all ,that should be priority for service industry like hotels.Since My childhood,Minerva& Bluefox were my favorite places to dine & lodge.I don’t think,I ever go back.
1 nacht verbleven in januari 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Hotel rooms were good for the price. Room service could have been better.
2 nachten verbleven in september 2018

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Overall stay experience.

Extremely disappointed with the overall service. WIFI was not all working all the time. people did not resolve it quickly.
2 nachten verbleven in september 2018

2/10 – Ontzettend slecht

Geverifieerde reiziger

Negatief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten

Okay place, don't go by the pictures online.

The rooms have not been maintained well at all. Don't go by the pictures shown online. The first room smelled like mold. I asked them to switch me to a different room. But the A/C in the other did not work well. Opaque windows, so you don't get any natural light. The corridor is dinghy. The breakfast was rather nice though.
1 nacht verbleven in augustus 2018