Royal Orchid Central Kireeti

4.0-sterrenaccommodatie
Gezinsvriendelijke hotel met 4 restaurants en een volledig uitgeruste spa

Kies datums om prijzen te bekijken

Fotogalerie voor Royal Orchid Central Kireeti

Executive suite | Een minibar, een kluis op de kamer, een bureau, geluiddichte muren
Uitzicht vanuit accommodatie
Balkon
Lobby
Interieur

Beoordelingen

7,8 op 10 –
Goed

Populaire voorzieningen

  • Bubbelbad
  • Spa
  • Bar
  • Zwembad
  • Fitnessruimte
  • Ontbijt beschikbaar
De huidige prijs is € 54
inclusief belastingen en toeslagen
27 aug - 28 aug

Kameropties

Beschikbare filters voor kamers
3 van 3 kamers weergeven

Executive suite

Hoogtepunten

Geluidsisolatie
Airconditioning
Lcd-televisie
Een zetelbed
Een bad/douchecombinatie
Een privébadkamer
Badjassen
Een minibar
  • 767 m²
  • Max. aantal: 3
  • 1 kingsize bed

Deluxe kamer

Hoogtepunten

Geluidsisolatie
Airconditioning
Gratis extra bedden
Keuken
Een bad/douchecombinatie
Een privébadkamer
Badjassen
Een microgolfoven
  • 30 m²
  • Max. aantal: 4
  • 1 queensize bed

Deluxe kamer

7,0 van 10
Goed
(2 beoordelingen)

Hoogtepunten

Geluidsisolatie
Airconditioning
Keuken
Lcd-televisie
Een bad/douchecombinatie
Een privébadkamer
Badjassen
Een microgolfoven
  • 28 m²
  • Max. aantal: 3
  • 1 tweepersoonsbed OF 1 eenpersoonsbed
Mod logo
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!

Over deze buurt

Kaart
Station Road, Hospet, Karnataka, 583201

In de buurt

  • Tempelcomplex Hemakuta Hill - 14 min. rijden - 14.1 km
  • Archaeological Museum - 14 min. rijden - 14.7 km
  • Ugra Narasimha-tempel - 14 min. rijden - 14.4 km
  • Virupaksha-tempel - 17 min. rijden - 15.8 km
  • Anjanadri-heuvel - 26 min. rijden - 24.5 km

Lokaal vervoer

  • Hosapete Junction Station - 4 min. wandelen
  • Vidyanagar (VDY-Jindal) - 54 min. rijden

Restaurants

  • ‪Shanbhag International - ‬12 min. wandelen
  • ‪Temptations - ‬2 min. rijden
  • ‪Naivedyam Restaurant - ‬7 min. wandelen
  • ‪Shabareesh Darshini - ‬16 min. wandelen
  • ‪Amul - ‬18 min. wandelen

Over deze accommodatie

Royal Orchid Central Kireeti

Hotel met een chique stijl en een gezinsvriendelijk beleid vlak bij een treinstation
Bij Royal Orchid Central Kireeti zijn er de volgende voorzieningen: een poolbar, een koffiebar/café en een speeltuin. Trakteer jezelf op een gezichtsbehandeling of een manicure/pedicure bij het wellnesscentrum ter plaatse. Ga lekker eten bij een van de 4 restaurants ter plaatse. Ze serveren er ontbijt, lunch en diner, en je geniet er van Chinese gerechten. Naast een kapsalon en een droogkuis/wasserijservice, genieten gasten ook van gratis wifi in de gemeenschappelijke delen met een snelheid van 25+ Mbps.
Andere voordelen zijn:
  • Een buitenzwembad en een kinderzwembad
  • Gratis valetparkeerservice
  • Een ontbijtbuffet (toeslag), fietsverhuur en een shuttleservice van/naar de luchthaven
  • Hulp bij uitstappen/tickets, een lift en een 24-uurs receptie
Kamervoorzieningen
De 134 kamers hebben leuke bijkomstigheden zoals 24-uurs roomservice en airconditioning, naast faciliteiten zoals gratis internet en kluisjes.
Er zijn ook andere gemakken voorzien in de kamers zoals:
  • Badkamers met bad/douchecombinaties en gratis toiletartikelen
  • Satellietzenders, waterkokers en dagelijkse schoonmaak

Talen

Engels, Hindi

Accommodatie-voorzieningen

Internet

  • Beschikbaar in alle kamers: wifi (INR 399 per 24 uur), gratis kabelinternet
  • Wifisnelheid op de kamer: 25+ Mbps
  • Beschikbaar in sommige gemeenschappelijke ruimtes: gratis wifi
  • In gemeenschappelijke ruimtes is wifi gratis voor maximum 2 apparaten

Parkeren en vervoer

  • 24-uurs shuttleservice van/naar de luchthaven op verzoek tegen een toeslag
  • Gratis valetparkeren ter plaatse

Eten en drinken

  • Dagelijks ontbijtbuffet tegen een toeslag beschikbaar van 07.00 uur tot 10.30 uur: INR 500 voor volwassenen en INR 300 voor kinderen
  • 4 restaurants
  • Een bar aan het zwembad
  • Een bar/lounge
  • Een koffiebar/café

Restaurants ter plaatse

  • Echo
  • Ginseng
  • Mix
  • The Regal Garden
  • Twilight

Dingen om te doen

  • Bubbelbad
  • Buitenzwembad
  • Fietsenverhuur
  • Kinderzwembad
  • Speeltuin
  • Sportschool
  • Stoombad
  • Volledig uitgeruste spa

Gezinsvriendelijk

  • Buitenzwembad
  • Geluiddichte kamers
  • Kinderzwembad
  • Speeltuin
  • Wasserij

Voorzieningen

  • 24-uursreceptie
  • Bagageopslag
  • Gratis kranten in de lobby
  • Kapsalon
  • Kluisje bij het onthaal
  • Wasserij

Gastendiensten

  • Conciërgeservices
  • Droogkuis-/wasserijservice
  • Hulp met excursies en tickets
  • Schoonmaakservice (dagelijks)
  • Turndownservice

Zakelijke diensten

  • Businesscentrum
  • Conferentieruimte
  • Vergaderruimte

Volledig uitgeruste spa

  • Gezichtsbehandelingen
  • Manicures/pedicures

Toegankelijkheidsvoorzieningen

  • Heb je specifieke toegankelijkheidsbehoeften? Neem dan contact op met de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
  • Lift
  • Rolstoeltoegankelijk (mogelijk beperkt)
  • Rolstoeltoegankelijk pad naar lift
  • Rolstoeltoegankelijkheid

Meer

  • Feestruimte
  • Rookvrije accommodatie

Kamervoorzieningen

Slaapkamer

  • Beddengoed inbegrepen

Badkamer

  • Bad/douchecombinatie
  • Badjassen
  • Gratis toiletartikelen
  • Handdoeken inbegrepen
  • Privébadkamer

Entertainment

  • Satellietzenders

Eten en drinken

  • 24-uurs roomservice
  • Elektrische waterkoker
  • Gratis mineraalwater
  • Koffiezetapparaat/waterkoker
  • Minibar

Meer

  • Airconditioning
  • Bureau
  • Elke dag gratis kranten
  • Geluiddichte kamers
  • Kluisje
  • Strijkijzer/strijkplank

Beleid

Inchecken

Inchecken kan vanaf: 14.00 uur; inchecken kan tot: op elk moment
Minimale leeftijd om in te checken: 18

Uitchecken

Uitchecken voor 11.00 uur

Speciale incheckinstructies

De portier of receptionist zal je bij aankomst in de accommodatie verwelkomen.
Je kunt door de accommodatie worden gevraagd om documentatie te tonen van je recente reisgeschiedenis (zoals stempels in je paspoort) en/of een gezondheidsverklaring in te vullen.
Indiase staatsburgers dienen bij het inchecken een geldig Indiaas identiteitsbewijs met foto of rijbewijs te tonen. Reizigers die geen staatsburger van India zijn, dienen een geldig paspoort en visum te tonen.

Toegang tot accommodatie

Bemande receptie

Huisdieren

Geen huisdieren toegelaten

Kinderen en extra bedden

Kinderen zijn welkom.
Er zijn geen babybedjes beschikbaar.

Betalingsmethoden

Belangrijke informatie

Toeslagen

De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:

  • Toeslag voor galadiner op kerstavond (24 december) per volwassene: INR 3539
  • Kindertarief voor galadiner op kerstavond (24 december): INR 1769 (voor kinderen van 6 tot 12 jaar oud)
  • Toeslag voor galadiner op Kerstmis (25 december) per volwassene: INR 2999
  • Kindertarief voor galadiner op eerste kerstdag (25 december): INR 1499 (voor kinderen van 6 tot 12 jaar oud)
  • Toeslag voor Oudejaarsavond-galadiner (31 december) per volwassene: INR 4719
  • Kindertarief voor Oudejaarsavond-galadiner (31 december): INR 2359 (voor kinderen van 6 tot 12 jaar oud)
  • Toeslag voor het Nieuwjaarsdag-galadiner (1 januari) per volwassene: INR 3999
  • Kindertarief voor het galadiner op Nieuwjaarsdag (1 januari): INR 1999 (voor kinderen van 6 tot 12 jaar oud)

We hebben alle kosten die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven vermeld.

Optionele extra's

  • Toeslag voor ontbijtbuffet: ongeveer INR 500 voor volwassenen en INR 300 voor kinderen
  • Toeslag voor wifi in de kamer: INR 399 per 24 uur (bedrag kan variëren)
  • Toeslag voor luchthavenshuttle: INR 5500 per voertuig (retour)

Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen. 

Algemene info

Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten, per bankkaart of kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards; contante betalingen zijn niet toegelaten
Deze accommodatie heeft buitenruimtes, zoals balkons, patio's en terrassen, die mogelijk niet geschikt zijn voor kinderen. We raden aan om in geval van twijfel vóór aankomst de accommodatie te contacteren en te vragen of ze een geschikte kamer voor je hebben.
Houd er rekening mee dat culturele normen en het gastenbeleid per land en per accommodatie kunnen verschillen. De gegeven beleidsregels zijn verstrekt door de accommodatie.
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.

Overige info

Het zwembad is toegankelijk van 09.00 uur tot 19.00 uur
Gratis wifi in openbare ruimtes is beschikbaar, maar er geldt een toestellimiet van maximum 2.

Accommodatie ook bekend onder de naam

Royal Orchid Central Kireeti
Royal Orchid Central Kireeti Hospet
Royal Orchid Central Kireeti Hotel
Royal Orchid Central Kireeti Hotel Hospet
Royal Orchid Kireeti
Royal Orchid Central Kireeti Hospet, Karnataka
Royal Orchid Central Kireeti Hotel
Royal Orchid Central Kireeti Hospet
Royal Orchid Central Kireeti Hotel Hospet

Veelgestelde vragen

Beschikt Royal Orchid Central Kireeti over een zwembad?

Ja, deze accommodatie biedt een buitenzwembad en een kinderzwembad. Het zwembad is van 09.00 uur tot 19.00 uur geopend.

Hoeveel kost een verblijf bij Royal Orchid Central Kireeti?

Vandaag, 18 aug. 2025, kost een verblijf bij Royal Orchid Central Kireeti van één nacht voor twee volwassenen op 27 aug. 2025 min. € 54,00, inclusief belastingen en toeslagen. Deze prijs is gebaseerd op de laagste gevonden prijs per nacht in de afgelopen 24 uur voor verblijven in de komende 30 dagen. Prijzen kunnen wijzigen. Kies je datums voor meer accurate prijzen.

Zijn huisdieren welkom bij Royal Orchid Central Kireeti?

Nee, assistentiedieren zijn niet welkom bij deze accommodatie.

Hoeveel berekent Royal Orchid Central Kireeti voor parkeren?

Deze accommodatie biedt valetparkeerservice.

Hoe laat kan ik bij Royal Orchid Central Kireeti inchecken?

Inchecken kan vanaf: 14.00 uur; inchecken kan tot: op elk moment.

Tot hoe laat kan ik bij Royal Orchid Central Kireeti uitchecken?

Je dient om uiterlijk 11.00 uur uit te checken.

Biedt Royal Orchid Central Kireeti een shuttle naar het vliegveld?

Ja, er is op verzoek een shuttleservice van/naar de luchthaven beschikbaar. Er geldt een toeslag van INR 5500 per voertuig.

Waar staat Royal Orchid Central Kireeti?

Dit gezinsvriendelijke hotel ligt in Hospet, op 15 km afstand van Tempelcomplex Hemakuta Hill, Matanga Hill en Ugra Narasimha-tempel. Ook Queen’s Bath en Krishna-tempel liggen op 15 km afstand. Hosapete Junction Station ligt op maar 4 minuten wandelen.

Beoordelingen over Royal Orchid Central Kireeti

Beoordelingen

7,8

Goed

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 34 van 113 beoordelingen
Gastenscore: 8 - Goed. 46 van 113 beoordelingen
Gastenscore: 6 - Redelijk. 18 van 113 beoordelingen
Gastenscore: 4 - Matig. 12 van 113 beoordelingen
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 3 van 113 beoordelingen

8,2/10

Netheid

8,0/10

Personeel en service

7,0/10

Voorzieningen

7,8/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

7,6/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

10/10 – Uitstekend

Marnix, Amsterdam, The Netherlands

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

5-star for 4-star rates. Exceeding every expectation...

Wow! What a beautiful place with an amazing service level. Even for European or North-American standards, this hotel will exceed your expectations. There's really nothing more I could ask for to improve. Really, just go there and experience it yourselves! It was amazing! I will for sure go back there.

4/10 – Matig

Sahana

3 nachten verbleven in juni 2025

10/10 – Uitstekend

varghese

1 nacht verbleven in maart 2025

8/10 – Goed

Shubham

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Good one
2 nachten verbleven in december 2024

8/10 – Goed

P

Reisde met een groep, Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service
Good stay but rooms need refurbishing Food especially breakfast is very good
2 nachten verbleven in november 2024

6/10 – Redelijk

Manoj

Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Personeel en service, voorzieningen
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Absolutely not worth the rates. The campus is badly maintained. The area outside is so dirty including the compound. Doesn't feel safe. Full points to the staff. Very courteus and polite. The rooms are clean and better than the exterior suggests. Overall I would skip the hotel for price.
2 nachten verbleven in juni 2024

10/10 – Uitstekend

Giancarlo, London

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Clean. Friendly staff. V convenient when visiting badami temples
1 nacht verbleven in maart 2024

6/10 – Redelijk

Manonmani

Reisde met een groep
Negatief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
The A/C was not working in the common areas like dining, corridors and reception. It’s was very hot and uncomfortable. The premises are not clean. Maintainance of cleanliness was very pathetic
2 nachten verbleven in maart 2024

6/10 – Redelijk

Kirit

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in februari 2024

8/10 – Goed

Maharukh

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
Service was wonderful but bathroom and light switches were outdated. Immediate renovation is needed
2 nachten verbleven in februari 2024

10/10 – Uitstekend

Punya

Reisde met familie
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
4 nachten verbleven in december 2023

6/10 – Redelijk

PADMAKUMAR

2 nachten verbleven in oktober 2023

8/10 – Goed

B.Dsouza

Reisde met familie
Positief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
It huge and amazing infrastructure but they should maintain it well. Food was excellent in the hotel and staff too very amicable and efficient.
2 nachten verbleven in september 2023

10/10 – Uitstekend

Ankit

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Amazing experience and highly impressed with the service of the hotel and especially of the restaurant team (servers and chef from West Bengal). Great value for money property with amazing buffet spread.
3 nachten verbleven in juni 2023

8/10 – Goed

K A

Reisde met familie
Positief: Personeel en service, voorzieningen
It was a good experience. The experience would have been better if the negative aspects had been addressed.

4/10 – Matig

Gyanaranjan

Reisde met een groep, Reisde met familie
Negatief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Horrible experience with good food

Let me explain step by step: -At the time of arrival we were greeted by the person who was handling our luggage, first impressions was good. -Check in counter took lot of time (I am a regular traveller so I know average check in time). - Allotted room key wasn’t working, we were standing for 20minutes for key replacement, somehow a guy came with master key and opened the room. - wanted to have a tea but tea cups were so dirty and scratches inside that you can’t feel to have a tea in that cup. -Oh yes, our room key didn’t fix so got request to change the room to another floor. -The new room on 3rd floor, it was spring mattress and pathetic comfort. Just springs and a inch thick mattress on top of it, you can literally feel the spring edge. -Room AC was working absolutely fine. -They provide refill bottle water so during covid time we were reluctant to drink the water so we bought bottle water from shop. -Wifi was okay. Restaurant “Mix”: -We all loved the food quality and taste. -Restaurant has limited option for BF & Dinner buffet, we went there 4 times (2days BF&Dinner). -Restaurant service was terrible, didn’t expect any prompt service even for cutlery. -Don’t expect a vacant table is there you can occupy, either you have to clean it by yourself as someone used it prior you or have to call multiple times to clean the table as we did. -They don’t provide water upon you seated over there, you hv to beg for it if you are in needed. I think it’s under 2star.
1 nacht verbleven in oktober 2021

8/10 – Goed

srikanth

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in augustus 2020

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Negatief: Netheid
1 nacht verbleven in januari 2020

8/10 – Goed

Jangaiah

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Overall satifactory
3 nachten verbleven in januari 2020

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
Great location! Very helpful staff. Nice room. Great WiFi!
2 nachten verbleven in januari 2020

6/10 – Redelijk

Arjun

Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten

OK but not great

This hotel announces itself as a 4-star but IMHO lack of maintenance and care makes it a 3-star. The staff were polite but a bit distracted. The room was ok but I would not rate it a 4-star. The bathroom is a bit cramped with a few wobbly fittings. Not far from Hampi.
3 nachten verbleven in december 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Personeel en service, comfort kamer
3 nachten verbleven in oktober 2019

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in maart 2019

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger, Reisde met familie en kleine kinderen
Negatief: Netheid, personeel en service
Poor service of front office team and AC was not working at room, they have provided FAN hence AC issue. FOOD ok
1 nacht verbleven in februari 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

1 nacht verbleven in februari 2019