Comfort Hotel Himeji
Hotel met gratis ontbijt, in de buurt van Tuin van Koko-en
Kies datums om prijzen te bekijken
Fotogalerie voor Comfort Hotel Himeji





Populaire voorzieningen
De huidige prijs is € 49
24 aug - 25 aug
Kameropties
Beschikbare filters voor kamers
2 van 2 kamers weergeven
Alle foto's voor Tweepersoonskamer, niet-roken laden

Tweepersoonskamer, niet-roken
9,4 van 10
Uitzonderlijk
(17 beoordelingen)
Hoogtepunten
Airconditioning
Verwarming
Een koelkast
Televisie
Luxe beddengoed
Verduisterende gordijnen
Een privébadkamer
Een bidet
Alle foto's voor Standaard Twin kamer, niet-roken laden

Standaard Twin kamer, niet-roken
8,8 van 10
Voortreffelijk
(8 beoordelingen)
Hoogtepunten
Airconditioning
Verwarming
Een koelkast
Televisie
Luxe beddengoed
Verduisterende gordijnen
Een privébadkamer
Een bidet
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

1-50-3 Hojo-guchi, Himeji, Hyogo-ken, 670-0935
Over deze accommodatie
Gelijkaardige accommodaties

Toyoko Inn Himeji-eki Shinkansen Kita-guchi
Toyoko Inn Himeji-eki Shinkansen Kita-guchi
- Ontbijt inbegrepen
- Gratis wifi
- Airconditioning
- Parkeerplaatsen beschikbaar
8.6 van 10, Uitstekend, 519 beoordelingen
De prijs is € 57
27 jul - 28 jul
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Optionele extra's
- Betaald parkeren: JPY 550 per nacht
- Vroeg inchecken is tegen een toeslag beschikbaar (onder voorbehoud van beschikbaarheid)
- Laat uitchecken is tegen een toeslag beschikbaar (onder voorbehoud van beschikbaarheid)
- Toeslag voor babybed: JPY 1100.0 per nacht
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten, per bankkaart of kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards; contante betalingen zijn niet toegelaten
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: een rookmelder
De accommodatie bevestigt dat ze de schoonmaak- en desinfectiemaatregelen van Commitment to Clean (Choice) hanteert.
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Het Japanse Ministerie van Gezondheid, Arbeid en Welzijn vereist dat alle internationale reizigers hun paspoortnummer en nationaliteit opgeven wanneer zij zich bij hun accommodatie (pension, hotel, motel, enz.) aanmelden. Daarnaast dient de eigenaar van dergelijke accommodaties het paspoort van elke geregistreerde gast te kopiëren en deze kopie in hun administratie te bewaren.
Er gelden hoogtebeperkingen bij het parkeren.
Deze accommodatie verwelkomt gasten van elke seksuele geaardheid of geslachtsidentiteit (LHBTI+-vriendelijk)
Accommodatie ook bekend onder de naam
Comfort Himeji
Comfort Hotel Himeji
Comfort Inn Himeji
Himeji Comfort Inn
Himeji Comfort Inn
Comfort Hotel Himeji Hotel
Comfort Hotel Himeji Himeji
Comfort Hotel Himeji Hotel Himeji
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over Comfort Hotel Himeji
Beoordelingen
8,4
Zeer goed
8,6/10
Netheid
8,6/10
Personeel en service
8,4/10
Voorzieningen
8,2/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
8,4/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
Reisde met familie
12 jan 2020
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
17 nachten verbleven in december 2019
8/10 – Goed
Dirk
24 nov 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Dirk
2 nachten verbleven in november 2019
8/10 – Goed
Manfred
19 nov 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Comfort in Homeji
Manfred
1 nacht verbleven in november 2019
8/10 – Goed
Aya
Reisde met familie
25 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Aya
1 nacht verbleven in juli 2025
10/10 – Uitstekend
RYOTA
16 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
RYOTA
1 nacht verbleven in juli 2025
8/10 – Goed
Yuri
Reisde met familie
2 jul 2025
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Yuri
7 nachten verbleven in juni 2025
10/10 – Uitstekend
Jonathan
Zakenreiziger, Reisde met familie
10 jun 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Jonathan
3 nachten verbleven in mei 2025
8/10 – Goed
Amy
Reisde met familie
22 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Amy
1 nacht verbleven in mei 2025
8/10 – Goed
sawako
22 apr 2025
Positief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
sawako
1 nacht verbleven in april 2025
8/10 – Goed
Emily
Reisde met familie
18 apr 2025
Positief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Emily
1 nacht verbleven in maart 2025
10/10 – Uitstekend
Pauline
1 apr 2025
Pauline
1 nacht verbleven in maart 2025
10/10 – Uitstekend
Yuka
19 mrt 2025
Yuka
1 nacht verbleven in maart 2025
8/10 – Goed
April
Reisde met partner
9 mrt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
April
8/10 – Goed
HIROMI
3 mrt 2025
HIROMI
1 nacht verbleven in februari 2025
8/10 – Goed
???
Reisde met familie
27 feb 2025
???
1 nacht verbleven in februari 2025
8/10 – Goed
Kristopher
24 feb 2025
Kristopher
1 nacht verbleven in februari 2025
4/10 – Matig
Yasunori
24 feb 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Yasunori
1 nacht verbleven in februari 2025
8/10 – Goed
Makoto
9 feb 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Makoto
1 nacht verbleven in februari 2025
10/10 – Uitstekend
Yuichi
2 jan 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Yuichi
2 nachten verbleven in december 2024
10/10 – Uitstekend
Kwang
1 jan 2025
Kwang
1 nacht verbleven in december 2024
6/10 – Redelijk
Geverifieerde reiziger
Zakenreiziger
21 dec 2024
Positief: Personeel en service
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in oktober 2024
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
14 dec 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in december 2024
10/10 – Uitstekend
Yukiko
7 dec 2024
Yukiko
1 nacht verbleven in november 2024
8/10 – Goed
HISAYUKI
Reisde met familie
5 dec 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
HISAYUKI
1 nacht verbleven in november 2024
6/10 – Redelijk
Ayaka
25 nov 2024
Ayaka
1 nacht verbleven in november 2024