Een luxere kamer had ik geboekt, deze bleek smoorheet. De airco unit bleek bij navraag geen airco unit te zijn, maar een circulatiesysteem. De besturingsunit op de wand liet wel aangename temperaturen zien maar er kwam geen lucht uit de roosters. Er was oploskoffie en een waterkokertje, een badjas ontbrak. Voor de verlichting rond het bed heb ik nooit een aan/uit knop kunnen vinden, deze was dermate verstopt (ik ga er vanuit dat deze er wel is) dat alleen middels het los draaien van 3 lampen duisternis bracht.
De service in het restaurant is slecht, 2 keer heb ik mijn glas moeten brengen, en het duurde allemaal zolang. Na de 2de keer vragen om hoofdgerecht meegedeeld dat ik anders vertrek. Een reden hiervoor zag ik niet, ik was relatief vroeg en het restaurant was toen nog leeg. Het eten op zich was goed.
De wellness 16,- euro is niet inclusief. De "service" bij de balie duurt er vreselijk lang. Handoeken alleen tegen extra betaling, terug naar de kamer om deze op te halen. Omdat een badjas op je kamer ontbreekt is omkleden op je kamer geen optie.
Bij de 2de poging word ik weggestuurd, mijn rugzakje mocht niet. De getoonde inhoud, 2 magazines en een plastic fles water, deed niet ter zaken. Bij de 3de poging voldeed mijn zwembroek niet aan de eisen, alleen een strak broekje mocht dat bij de balie gehuurd kon worden, brrr…. Leuk verdienmodel maar voor mij nooit meer!
Ik heb letterlijk een slechte nasmaak aan dit hotel over gehouden en hoop hier nooit meer te komen.