Zwembad

Beoordelingen van Fletcher Wellness - Hotel Helmond

4 out of 5
Fletcher Wellness - Hotel Helmond
Scheepsboulevard 2, Helmond

Beoordelingen

7,8

Goed

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 72 van 222 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 89 van 222 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 34 van 222 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 16 van 222 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 11 van 222 beoordelingen" "

8,2/10

Netheid

7,8/10

Personeel en service

7,2/10

Voorzieningen

8,2/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

7,4/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

10/10 – Uitstekend

Jan

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Ruime parking, goede kamer
1 nacht verbleven in februari 2024

4/10 – Matig

Emile

1 nacht verbleven in november 2023

10/10 – Uitstekend

kubra

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten

6/10 – Redelijk

Jessica

1 nacht verbleven in augustus 2023

10/10 – Uitstekend

Chittra-Devi

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geweldig zeker als je van rust en ontspanning houdt
2 nachten verbleven in juli 2023

8/10 – Goed

Mariana

4 nachten verbleven in juni 2023

4/10 – Matig

Bjorn

Reisde met partner
Positief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Netheid
Het eten was slecht, koud en smaakloos. De bedden waren vies, prullenbakje niet geleegd. Personeel was wel vriendelijk.
1 nacht verbleven in juni 2023

8/10 – Goed

Maurice

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Goed hotel voor een avond. Goede faciliteren. Kamer netjes, badkamer prima maar wel veel kalkaanslag. Heerlijk stille kamer. Complimenten voor de avondportier, aankomst s'nachts was geen probleem.
1 nacht verbleven in juni 2023

8/10 – Goed

Eduard

1 nacht verbleven in mei 2023

8/10 – Goed

Ronald

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in april 2023

6/10 – Redelijk

Freddy

1 nacht verbleven in maart 2023

4/10 – Matig

Joep

Reisde met partner
Positief: Personeel en service, voorzieningen
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Helaas was het hotel heel gehorig, en met drukke buren dus echt geen pretje. Het bed lag niet fijn. In de douche was overal de kalkaanslag te zien. En bij de wasbak hetzelfde verhaal. Als ze dan niet zo van het poetsen zijn, dan hadden ze misschien niet de kleur zwart moeten uitzoeken. Alles bijelkaar 130 euro betaald voor de koffie in de kamer, want die was wel lekker. De rest was de 130 euro zeker niet waard
1 nacht verbleven in maart 2023

8/10 – Goed

Petrie

1 nacht verbleven in februari 2023

2/10 – Ontzettend slecht

Moustafa

Negatief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in januari 2023

8/10 – Goed

Rob

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Prima accomodatie

8/10 – Goed

AA

1 nacht verbleven in september 2022

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in juli 2022

4/10 – Matig

Rosa

Negatief: Personeel en service
2 nachten verbleven in juni 2022

2/10 – Ontzettend slecht

Ernst Jan

2 nachten verbleven in juni 2022

8/10 – Goed

Linda

Reisde met een groep, Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Zeer hartelijke ontvangst door een stagiaire, die ‘s-morgens bij het ontbijt nog kwam informeren of we lekker geslapen hadden. Direct aannemen deze topper!
1 nacht verbleven in mei 2022

2/10 – Ontzettend slecht

Hidde

Negatief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Erg gehorig en niet in nette staat. Douche ging ook van warm naar koud.
2 nachten verbleven in december 2021

4/10 – Matig

steven

Zakenreiziger
Negatief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Ik ben hier 2 jaar geleden geweest na de verbouwing en toen was het prima. Nu is er veel schimmel en kalk door de hele badkamer. Duur parkeren. Onvriendelijk personeel bij de check-in.
1 nacht verbleven in oktober 2021

8/10 – Goed

Natasha

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Goed en comfortabel hotel
Goed en comfortabel hotel , kamer was schoon en ruim.
1 nacht verbleven in mei 2021

6/10 – Redelijk

Mar, Antwerpen

Reisde met partner
De kamer was niet echt proper gepoetst, in de afvalemmer lag nog vuil van de vorige gasten. Vast tapijt is verouderd en vies. Ze vragen vooraf het uur om te ontbijten, 7u30 op zaterdag, blijkt dat het maar vanaf 8 u kan, receptie en keuken communiceren blijkbaar niet. Parking schandalig duur. Ontbijt, ok aanpassing door Corona, was toch ondermaats voor 15 euro
3 nachten verbleven in september 2020

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Positief: Personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Het hotel kan een opknapbeurt gebruiken, maar het verzoeken van een andere kamer was geen probleem, verder prima geslapen.
1 nacht verbleven in augustus 2020

2/10 – Ontzettend slecht

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, comfort kamer
Onvriendelijke personeels aan de receptie
ik reis heel veel. Ik logeer zeker 5/6 keer jaar. +- 30 dagan per jaar verblijf ik dit hotel. Nu verbleef ik ook in deze hotel. En ik heb me eigen verslapen. Ik word gebeld om 11.00 uur door een medewerker. En zij zeg dat ik uit moet checken . Ik vroeg eerst netjes. Dat ik me had verslapen of ik 1 uur later uit mog checken. Zij zeg nee of ik moest voor een uurtje 10 euro betalen. Ik zeg als ik voor 1 uur 10 euro moet betalen. Dat ga ik in de toekomst nooit meer in deze hotel zou verblijven. Hang ik de telefoon op. Na 15 minuten staat een vrouwelijke personeel met de naam FLOR. Aan mijn deur hard te klappen en dat ik nu er uit moet. En dat ik in deze hotel niet meer welkom ben. Wie denk zij dat zij wel is. Ik zou wakker worden en ik had besloten om eigenlijk nog 4 dagen te verlengen. Dat zal ik echter niet meer verlengen na zo een onvriendelijke personeel. Nu ga ik 4 dagen naar Holiday Inn. Doordat ik 1 uur laat uit heb gecheckt. Als hond valt onze receptionist FLOR , aanvallen in me prive kamer. En dat ik nu uit moet. En dat ik niet meer welkom ben in deze onvriendelijk hotel. Ga maar door met zulke personeel. Iedereen is daar eigenwijs en denken ze dat zij de baas zijn of zo. Kom ik naar beneden om het uit te leggen. Dan kom er nog een patser bij die denk ook dat hij daar iets is. Dat ik rustig moet zijn. Ik was rustig. Ik moest alleen mijn verhaal kwijt. Nee ze bleven onvriendelijke Dat is dan de laatste keer geweest dat ik een FLETCHER HOTEL heb gelogeerd.
2 nachten verbleven in augustus 2020

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Negatief: Personeel en service, comfort kamer
Slechte service
Een luxere kamer had ik geboekt, deze bleek smoorheet. De airco unit bleek bij navraag geen airco unit te zijn, maar een circulatiesysteem. De besturingsunit op de wand liet wel aangename temperaturen zien maar er kwam geen lucht uit de roosters. Er was oploskoffie en een waterkokertje, een badjas ontbrak. Voor de verlichting rond het bed heb ik nooit een aan/uit knop kunnen vinden, deze was dermate verstopt (ik ga er vanuit dat deze er wel is) dat alleen middels het los draaien van 3 lampen duisternis bracht. De service in het restaurant is slecht, 2 keer heb ik mijn glas moeten brengen, en het duurde allemaal zolang. Na de 2de keer vragen om hoofdgerecht meegedeeld dat ik anders vertrek. Een reden hiervoor zag ik niet, ik was relatief vroeg en het restaurant was toen nog leeg. Het eten op zich was goed. De wellness 16,- euro is niet inclusief. De "service" bij de balie duurt er vreselijk lang. Handoeken alleen tegen extra betaling, terug naar de kamer om deze op te halen. Omdat een badjas op je kamer ontbreekt is omkleden op je kamer geen optie. Bij de 2de poging word ik weggestuurd, mijn rugzakje mocht niet. De getoonde inhoud, 2 magazines en een plastic fles water, deed niet ter zaken. Bij de 3de poging voldeed mijn zwembroek niet aan de eisen, alleen een strak broekje mocht dat bij de balie gehuurd kon worden, brrr…. Leuk verdienmodel maar voor mij nooit meer! Ik heb letterlijk een slechte nasmaak aan dit hotel over gehouden en hoop hier nooit meer te komen.
1 nacht verbleven in augustus 2020

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Goede prijs/kwaliteit verhouding
Was een mooi hotel, we hebben ook gebruik gemaakt van de wellness, maar hebben dit los geboekt. Het ontbijt was ivm Corona beperkt maar prima
1 nacht verbleven in juli 2020

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid
Prima verblijf, kamers moeten echt netter/ schoner. Vooral bij het sanitaire gedeelte is er winst te behalen.
1 nacht verbleven in juli 2020

8/10 – Goed

Anne-Marie

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Verzorgde kamer met moderne uitstraling. Heel veel faciliteiten niet beschikbaar wegens corona. Geen ontbijtbuffet maar keuze a la carte wat toch wat tegenviel voor de prijs. Je moet kiezen uit 3 samengestelde ontbijten. Vond ik zijn prijs niet waard.
1 nacht verbleven in juli 2020

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in maart 2020

8/10 – Goed

Marc

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Hotel en wellness samen
De combi van hotel en wellness maakt dit hotel interessant. Zeker als je op de eerste verdieping slaapt, dan lig je op dezelfde verdieping als de wellness.
2 nachten verbleven in december 2019
Reactie van A.Yedema op 24 jan 2020
Dank voor uw review!

6/10 – Redelijk

Hermine

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Problemen over park kaart
1 nacht verbleven in december 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in november 2019

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Positief: Netheid
Zeer gehorig. Jonge mensen die over de gang renden. Kwaliteit Eten van het restaurant was zeer slecht. Bediening niet erg empatisch.
1 nacht verbleven in oktober 2019

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Positief: Netheid
Negatief: Personeel en service
Geen koelkast op kamers. Toegang tot spa €35. Onvriendelijk personeel
1 nacht verbleven in oktober 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

1 nacht verbleven in september 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Mooi hotel met goede voorzieningen. Mooie kamers en douches. Hingen alleen nog een aantal spinnenwebben in de kamer. Verder was de kamer netjes.
2 nachten verbleven in augustus 2019

10/10 – Uitstekend

fernando

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in augustus 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Personeel en service, voorzieningen
Logistically Fletcher is a good place! Close to send and roads around Helmond
1 nacht verbleven in augustus 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in augustus 2019

4/10 – Matig

wilhelmina

Positief: Netheid, personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer
stond op de side zwembad maar hier moet betaald .
5 nachten verbleven in mei 2019
Reactie van FO Manager op 14 aug 2019
Het klopt inderdaad dat het zwembad deel uit maakt van ons Welness Resort. Wij zullen de omschrijving nog eens bekijken eventueel aanpassen indien mogelijk.

8/10 – Goed

Peter

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Perfect verblijf.
De wellness is perfect heerlijk hiervan.genoten. Ontbijt viel wel iets tegen werd wel bijgevuld maar duurde soms iets te lang
1 nacht verbleven in juli 2019

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

1 nacht verbleven in april 2019

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Vele mogelijkheden om te sporten, ontspannen, restaurant aanwezig en op 5 minuten lopen goed restaurant de Cacoafabriek . Zeer schone nette kamers, heerlijkbed en douche.Mooi stil. geen minpunten te bedenken
1 nacht verbleven in februari 2019
Reactie van A. Yedema op 30 apr 2019
Wat goed om te lezen! Hartelijk dank hiervoor en graag tot ziens.

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid
De harde vloeren zijn goed voor de hygiëne, maar niet voor de rust.
2 nachten verbleven in november 2018
Reactie van A. Yedema FOM op 19 dec 2018
Dank u voor het achterlaten van deze melding. Wij zullen zeker eens bekijken wat we hier eventueel aan kunnen doen, want rust is uiteraard wel iets wat we graag willen tijdens een overnachting in een hotel.

8/10 – Goed

D.

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Helmond mag er zijn!
Heb ‘s avonds laat gebeld voor een kamer. Dat bleek 30€ duurder dan via een website. Altijd erg tevreden over dit hotel. Waren er nu voor de vijfde keer. Dochter die deze keer mee was huppelde uit enthousiasme door de grote kamer. Ben wel geschrokken over de wijze waarop andere gasten maar met moeite geadviseerd werden over de activiteiten in de buurt door de receptioniste. Je mag op z‘n minst verwachten dat de receptioniste enthousiast kan vertellen over Helmond en de high lights in Helmond en omgeving. Helmond is leuk!
1 nacht verbleven in augustus 2018
Reactie van A.Yedema op 27 sep 2018
Helmond is zeker leuk en dat weten onze receptionistes ook, de meeste uit ervaring maar soms is het lastig te achterhalen waar de gast in geïnteresseerd is. Bedankt voor uw tip, we zullen hier zeker aan gaan werken!

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
10 min van het centrum,welness
Het hotel was prima maar we gingen voor de welness omdat we 40 jaar getrouwd waren Via expedia geboekt Bij de receptie aangekomen zat er geen welness bij Heeeeeel vervelend
3 nachten verbleven in augustus 2018
Reactie van Anita Yedema op 31 aug 2018
Dank voor uw verblijf en uw recensie. Wij hopen dat u ondanks het feit dat de entree van de Wellness niet inbegrepen was in hetgeen u geboekt had u toch een fijn verblijf heeft gehad en uw 40 jarig huwelijk samen gevierd heeft.

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geweldig uitzicht
Twee dagen in Helmond doorbrengen omdat we 1 jaar getrouwd zijn. Leuk!
1 nacht verbleven in mei 2018
Reactie van A.Yedema op 13 jul 2018
Leuke recensie, dank u wel! Uw tip voor de lepeltjes hebben we genoteerd. Alsnog gefeliciteerd ook!

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Goed gelegen net hotel met ruime mogelijkheden en mooie kamer
1 nacht verbleven in april 2018