Quang Tung Cat Ba Hotel
Hotel met 2 restaurants, in de buurt van Cat Ba -nationaal park
Fotogalerie voor Quang Tung Cat Ba Hotel





Beoordelingen
7,8 op 10 –
Goed
Populaire voorzieningen
Kameropties
Controleer de beschikbaarheid voor deze datums
Beschikbare filters voor kamers
4 van 4 kamers weergeven
Alle foto's voor Deluxe vierpersoonskamer, 2 queensize bedden, uitzicht op zee laden

Deluxe vierpersoonskamer, 2 queensize bedden, uitzicht op zee
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Flatscreentelevisie
Een haardroger
Een privébadkamer
Een minibar
Gratis mineraalwater
Waterkoker
Kabelzenders
Alle foto's voor Deluxe tweepersoonskamer, 1 queensize bed, uitzicht op zee laden

Deluxe tweepersoonskamer, 1 queensize bed, uitzicht op zee
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Flatscreentelevisie
Een haardroger
Een privébadkamer
Een minibar
Gratis mineraalwater
Waterkoker
Kabelzenders
Alle foto's voor Standaard tweepersoonskamer, 1 queensize bed, uitzicht op zee laden

Standaard tweepersoonskamer, 1 queensize bed, uitzicht op zee
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Flatscreentelevisie
Een haardroger
Een privébadkamer
Een minibar
Gratis mineraalwater
Waterkoker
Kabelzenders
Alle foto's voor Deluxe vierpersoonskamer, 2 queensize bedden, uitzicht op bergen laden

Deluxe vierpersoonskamer, 2 queensize bedden, uitzicht op bergen
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Flatscreentelevisie
Een haardroger
Een privébadkamer
Een minibar
Gratis mineraalwater
Waterkoker
Kabelzenders
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

No. 250, 1/4 Street, Cat Ba, Cat Hai, Hai Phong, 05406
Over deze accommodatie
Quang Tung Cat Ba Hotel
Gelijkaardige accommodaties

Roza Palace
Roza Palace
- Zwembad
- Ontbijt inbegrepen
- Gratis wifi
- Restaurant
8.4 van 10, Zeer goed, 15 beoordelingen
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Optionele extra's
- Voor laat uitchecken wordt een toeslag aangerekend
- Toeslag voor extra bed: VND 300000.0 per nacht
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten, per bankkaart of kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards en contante betalingen
Deze accommodatie heeft buitenruimtes, zoals balkons, patio's en terrassen, die mogelijk niet geschikt zijn voor kinderen. We raden aan om in geval van twijfel vóór aankomst de accommodatie te contacteren en te vragen of ze een geschikte kamer voor je hebben.
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Alleen geregistreerde gasten worden in de kamers toegelaten.
Accommodatie ook bekend onder de naam
QUANG TUNG HOTEL Hai Phong
QUANG TUNG Hai Phong
QUANG TUNG HOTEL
QUANG TUNG CAT BA HOTEL Hotel
QUANG TUNG CAT BA HOTEL Hai Phong
QUANG TUNG CAT BA HOTEL Hotel Hai Phong
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over Quang Tung Cat Ba Hotel
Beoordelingen
7,8
Goed
7,4/10
Netheid
7,6/10
Personeel en service
5,0/10
Voorzieningen
8,0/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
Beoordelingen
Reisde met een groep
2 mei 2021
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in april 2021
2/10 – Ontzettend slecht
Geverifieerde reiziger
8 feb 2021
Negatief: Personeel en service, voorzieningen
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in februari 2021
10/10 – Uitstekend
Natacha
26 feb 2020
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Natacha
2 nachten verbleven in februari 2020
8/10 – Goed
Dag H.
7 nov 2019
Dag H.
3 nachten verbleven in november 2019
8/10 – Goed
Sonja
22 okt 2019
Sonja
2 nachten verbleven in oktober 2019
10/10 – Uitstekend
Boaz
6 okt 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Boaz
3 nachten verbleven in oktober 2019
6/10 – Redelijk
Geverifieerde reiziger
Reisde met een groep
6 okt 2019
Drab and dated for the price
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in oktober 2019
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
Reisde met een groep
27 sep 2019
Positief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in september 2019
2/10 – Ontzettend slecht
Jason
30 aug 2019
Negatief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Very disappointed but great view
Jason
2 nachten verbleven in augustus 2019
6/10 – Redelijk
SUNG JUN
21 aug 2019
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Personeel en service
SUNG JUN
2 nachten verbleven in augustus 2019
4/10 – Matig
Heiko
20 apr 2019
Heiko
2 nachten verbleven in april 2019
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
20 apr 2019
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in april 2019
6/10 – Redelijk
Christian
6 apr 2019
Positief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer
Negatief: Personeel en service
Christian
3 nachten verbleven in april 2019
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
10 mrt 2019
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
3 nachten verbleven in februari 2019
8/10 – Goed
yung-ta
1 jan 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
yung-ta
1 nacht verbleven in december 2018
6/10 – Redelijk
Geverifieerde reiziger
26 dec 2018
Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in december 2018
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
21 nov 2018
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in november 2018
10/10 – Uitstekend
HyunseopCHOI, seoul
9 nov 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
HyunseopCHOI
1 nacht verbleven in november 2018
10/10 – Uitstekend
Nicolas, Montréal, QC
4 nov 2018
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Nicolas
1 nacht verbleven in oktober 2018
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
4 nov 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in oktober 2018
6/10 – Redelijk
Yannick
3 nov 2018
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Yannick
2 nachten verbleven in oktober 2018
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
23 okt 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in oktober 2018
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
11 okt 2018
Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
4 nachten verbleven in oktober 2018








