Manoir Des Arts Hotel
Hotel met een buitenzwembad, op enkele stappen van Hai Phong Museum
Fotogalerie voor Manoir Des Arts Hotel





Beoordelingen
9,2 op 10 –
Fantastisch
Populaire voorzieningen
Kameropties
Controleer de beschikbaarheid voor deze datums
Beschikbare filters voor kamers
9 van 9 kamers weergeven
Alle foto's voor Deluxe Twin kamer laden

Deluxe Twin kamer
9,4 van 10
Uitzonderlijk
(10 beoordelingen)
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Airconditioning
Aangrenzende kamers beschikbaar
Gratis babybed
Lcd-televisie
Verduisterende gordijnen
Een privébadkamer
Een haardroger
Alle foto's voor Deluxe Twin kamer laden

Deluxe Twin kamer
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Airconditioning
Aangrenzende kamers beschikbaar
Gratis babybed
Lcd-televisie
Verduisterende gordijnen
Een privébadkamer
Een haardroger
Alle foto's voor Premium kamer laden

Premium kamer
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Airconditioning
Aangrenzende kamers beschikbaar
Gratis babybed
Lcd-televisie
Verduisterende gordijnen
Een haardroger
Badjassen
Alle foto's voor Suite laden

Suite
8,8 van 10
Voortreffelijk
(3 beoordelingen)
Hoogtepunten
Een aparte zitruimte
Geluidsisolatie
Airconditioning
Aangrenzende kamers beschikbaar
Gratis babybed
Lcd-televisie
Aparte slaapkamer
Verduisterende gordijnen
Alle foto's voor Premium Room laden

Premium Room
Alle foto's voor Suite laden

Suite
Alle foto's voor Deluxe Twin Room laden

Deluxe Twin Room
Alle foto's voor Deluxe Double Room laden

Deluxe Double Room
Alle foto's voor Deluxe Room laden

Deluxe Room
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

64 Dien Bien Phu, Minh Khai, Hong Bang, Hai Phong, 180000
Over deze accommodatie
Manoir Des Arts Hotel
Gelijkaardige accommodaties

Pullman Hai Phong Grand Hotel
Pullman Hai Phong Grand Hotel
- Spa
- Parkeren inbegrepen
- Airconditioning
- Zakelijke services
9.8 van 10, Uitzonderlijk, 52 beoordelingen
De prijs is € 81
inclusief belastingen en toeslagen
13 dec - 14 dec
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten, per bankkaart of kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards; contante betalingen zijn niet toegelaten
Contactloos betalen is mogelijk
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: een koolmonoxidedetector, een brandblusapparaat, een rookmelder, een beveiligingssysteem, een EHBO-koffer en raambeveiliging
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Aangrenzende kamers kunnen aangevraagd worden, afhankelijk van beschikbaarheid. Informeer rechtstreeks bij de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
Deze accommodatie verwelkomt gasten van elke seksuele geaardheid of geslachtsidentiteit (LHBTI+-vriendelijk)
Accommodatie ook bekend onder de naam
Manoir Arts Hotel Hai Phong
Manoir Arts Hotel
Manoir Arts Hai Phong
Manoir Arts
Manoir Des Arts Hotel Hotel
Manoir Des Arts Hotel Hai Phong
Manoir Des Arts Hotel Hotel Hai Phong
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over Manoir Des Arts Hotel
Beoordelingen
9,2
Fantastisch
9,2/10
Netheid
9,6/10
Personeel en service
9,2/10
Voorzieningen
9,0/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
9,0/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
24 nov 2025
5 nachten verbleven in november 2025
10/10 – Uitstekend
Maggie
20 nov 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Maggie
1 nacht verbleven in november 2025
10/10 – Uitstekend
Susan
10 nov 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Susan
1 nacht verbleven in november 2025
10/10 – Uitstekend
Holly
Reisde met partner
18 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Holly
1 nacht verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
john
1 okt 2025
Positief: Netheid
john
2 nachten verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
Melissa
Reisde met familie
29 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Melissa
3 nachten verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
Terri
27 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Terri
1 nacht verbleven in september 2025
8/10 – Goed
chris
21 sep 2025
chris
1 nacht verbleven in september 2025
8/10 – Goed
Yu-Chi
25 aug 2025
Yu-Chi
3 nachten verbleven in augustus 2025
10/10 – Uitstekend
Caroline
Reisde met familie
20 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Amazing hotel
Caroline
2 nachten verbleven in juli 2025
10/10 – Uitstekend
Caroline
20 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Caroline
3 nachten verbleven in juli 2025
10/10 – Uitstekend
Joakim
16 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Vackert hotell
Joakim
2 nachten verbleven in juli 2025
10/10 – Uitstekend
Noriko
23 jun 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Noriko
2 nachten verbleven in juni 2025
6/10 – Redelijk
Cathy
Reisde met familie
21 jun 2025
Cathy
1 nacht verbleven in juni 2025
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
2 jun 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
John
19 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
John
2 nachten verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
JENNIE
Reisde met familie
17 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
JENNIE
2 nachten verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
JENNIE
Reisde met familie
17 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
JENNIE
2 nachten verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
Man Ching
Reisde met een groep
10 mrt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Man Ching
2 nachten verbleven in maart 2025
8/10 – Goed
Hui Jen
15 jan 2025
Hui Jen
4 nachten verbleven in november 2024
10/10 – Uitstekend
ju
12 jan 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
ju
2 nachten verbleven in januari 2025
8/10 – Goed
Emily
21 dec 2024
Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
10/10 Service
Emily
6 nachten verbleven in december 2024
10/10 – Uitstekend
ty
21 dec 2024
ty
3 nachten verbleven in december 2024
10/10 – Uitstekend
Steven
19 dec 2024
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Steven
1 nacht verbleven in december 2024
8/10 – Goed
ty
18 dec 2024
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
ty
2 nachten verbleven in december 2024








