Guangzhou Baiyun International Convention Center - 8 min. rijden - 4.6 km
Lokaal vervoer
Station Feixiang Park - 4 min. rijden
Station Guangzhou - 9 min. rijden
Foshan (FUO-Shadi) - 36 min. rijden
Restaurants
广西城市便捷酒店管理有限公司广州分公司 - 11 min. wandelen
仙踪林 - 4 min. rijden
八重洲 - 9 min. wandelen
龙凤酒家 - 1 min. wandelen
卡丽酒店西餐厅 - 1 min. wandelen
Over deze accommodatie
Guangzhou Carat Hotel
Hotel vlak bij Beijing voetgangerszone
Een jachthaven, een buurtwinkel en een terras verwelkomen je bij Guangzhou Carat Hotel. Verwen jezelf met een massage, een lichaamsbehandeling of aromatherapie bij Yu Spa, het wellnesscentrum ter plaatse. Ga lekker eten bij een van de twee restaurants ter plaatse. Ze serveren er ontbijt, lunch en diner, en je geniet er van internationale gerechten. Blijf online met gratis wifi in de kamer en geniet van een tuin en een droogkuis/wasserijservice.
Je kunt ook genieten van voordelen zoals:
Een binnenzwembad en een buitenzwembad
Gratis parkeerplaatsen
Een ontbijtbuffet (toeslag), een shuttleservice van/naar de luchthaven en snelle uitcheckservice
Een babysitter/kinderoppas (toeslag), hulp bij uitstappen/tickets en een kluis bij de receptie
Kamervoorzieningen
De 247 kamers hebben voordelen zoals 24-uurs roomservice en luxe beddengoed, bovenop faciliteiten zoals gratis wifi en airconditioning.
Er zijn extra gemakken voorzien in de kamers zoals:
Gedeeltelijk open badkamers met designer toiletartikelen en douches
Flatscreentelevisies met satellietzenders
Koelkasten, koffiezetapparaten/waterkokers en dagelijkse schoonmaak
Beschikbaar in alle kamers: gratis wifi en kabelinternet
Beschikbaar in sommige gemeenschappelijke ruimtes: gratis wifi
Parkeren en vervoer
24-uurs shuttleservice van/naar de luchthaven (toeslag)
Gratis zelf parkeren ter plaatse
Rolstoeltoegankelijke parkeerplaatsen beschikbaar
Eten en drinken
Dagelijks ontbijtbuffet tegen een toeslag beschikbaar van 07.00 uur tot 10.00 uur: CNY 168 per persoon
2 restaurants
Een bar/lounge
Koffie en thee in gemeenschappelijke ruimtes
Restaurants ter plaatse
Dragon Phoenix
Home Kitchen
Mirage Bar
Dingen om te doen
Binnenzwembad
Buitenzwembad
Sauna
Sportschool
Volledig uitgeruste spa
Gezinsvriendelijk
Binnenzwembad
Buitenzwembad
Kinderopvang (toeslag)
Koelkast op de kamer
Kruidenier/supermarkt
Wasserij
Voorzieningen
24-uursreceptie
Bagageopslag
Geldautomaat
Gratis kranten in de lobby
Kluisje bij het onthaal
Kruidenier/supermarkt
Wasserij
Gastendiensten
Droogkuis-/wasserijservice
Hulp met excursies en tickets
Huwelijksservices
Meertalig personeel
Portier
Schoonmaakservice (dagelijks)
Turndownservice
Zakelijke diensten
Businesscentrum
Conferentiecentrum
Vergaderruimtes
Buiten
Jachthaven
Terras
Tuin
Volledig uitgeruste spa
Aromatherapie
Bubbelbad
Massage
Sauna
Toegankelijkheidsvoorzieningen
Heb je specifieke toegankelijkheidsbehoeften? Neem dan contact op met de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
Lift
Rolstoeltoegankelijke parkeerplaatsen
Meer
5 etages
Aparte rookruimtes
Gebouwd in 2000
Kamervoorzieningen
Slaapkamer
Luxe beddengoed
Verduisterende gordijnen
Badkamer
Designer toiletartikelen
Douche
Gedeeltelijk open badkamer
Haardroger
Handdoeken inbegrepen
Pantoffels
Entertainment
Flatscreen-tv met satellietzenders
Eten en drinken
24-uurs roomservice
Gratis mineraalwater
Koelkast
Koffiezetapparaat/waterkoker
Minibar
Meer
Airconditioning
Elke dag gratis kranten
Kluisje
Strijkijzer/strijkplank op verzoek
Telefoon
Beleid
Inchecken
Inchecken kan vanaf: 14.00 uur; inchecken kan tot: middernacht
Vroeg inchecken is onder voorbehoud van beschikbaarheid
Voor vroeg inchecken wordt een toeslag aangerekend
Minimale leeftijd om in te checken: 18
Uitchecken
Uitchecken voor 12.00 uur
Laat uitchecken is onder voorbehoud van beschikbaarheid
Voor laat uitchecken wordt een toeslag aangerekend
Snelle uitcheckservice
Speciale incheckinstructies
De portier of receptionist zal je bij aankomst in de accommodatie verwelkomen.
Toegang tot accommodatie
Bemande receptie
Huisdieren
Geen huisdieren of assistentiedieren toegelaten
Kinderen en extra bedden
Kinderen zijn welkom.
Er zijn geen verrijdbare/extra bedden beschikbaar.
Er zijn geen babybedjes beschikbaar.
Betalingsmethoden
Belangrijke informatie
Optionele extra's
Toeslag voor ontbijtbuffet: ongeveer CNY 168 per persoon
Toeslag voor luchthavenshuttle: CNY 1000 per voertuig (enkele reis)
Vroeg inchecken is tegen een toeslag beschikbaar (onder voorbehoud van beschikbaarheid)
Laat uitchecken is tegen een toeslag beschikbaar (onder voorbehoud van beschikbaarheid)
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten, per bankkaart of kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards; contante betalingen zijn niet toegelaten
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: een koolmonoxidedetector, een brandblusapparaat, een rookmelder, een beveiligingssysteem, een EHBO-koffer en raambeveiliging
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de accommodatie. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Je dient vooraf te reserveren voor spabehandelingen. Reserveringen kun je voor je aankomt maken als je de accommodatie contacteert via de gegevens in de boekingsbevestiging.
In deze accommodatie zijn huisdieren, waaronder geleidehonden, niet toegestaan.
Nationale beoordeling
Ten behoeve van onze klanten hebben we een classificatie toegekend volgens ons classificatiesysteem.
Accommodatie ook bekend onder de naam
Carat Guangzhou
Carat Luxury
Royal Tulip Luxury Carat
Royal Tulip Luxury Carat Guangzhou
Royal Tulip Luxury Hotels Carat
Royal Tulip Luxury Hotels Carat Guangzhou
Royal Tulip Luxury Hotels Carat Guangzhou Hotel
Royal Tulip Luxury Hotels Carat Hotel
Veelgestelde vragen
Beschikt Guangzhou Carat Hotel over een zwembad?
Ja, deze accommodatie biedt een binnenzwembad en een buitenzwembad.
Zijn huisdieren welkom bij Guangzhou Carat Hotel?
Nee, assistentiedieren zijn niet welkom bij deze accommodatie.
Hoeveel berekent Guangzhou Carat Hotel voor parkeren?
Deze accommodatie biedt parkeerplaatsen.
Hoe laat kan ik bij Guangzhou Carat Hotel inchecken?
Inchecken kan vanaf: 14.00 uur; inchecken kan tot: middernacht. Voor vroeg inchecken geldt een toeslag (afhankelijk van beschikbaarheid).
Tot hoe laat kan ik bij Guangzhou Carat Hotel uitchecken?
Je dient om uiterlijk 12.00 uur uit te checken. Tegen betaling van een toeslag kun je laat uitchecken (afhankelijk van beschikbaarheid).
Biedt Guangzhou Carat Hotel een shuttle naar het vliegveld?
Ja, er is een shuttleservice van/naar de luchthaven beschikbaar. Er geldt een toeslag van CNY 1000 per voertuig.
Waar staat Guangzhou Carat Hotel?
Dit wellness hotel ligt in District Baiyun, op 3 km afstand van Yuntai-tuin, Baiyunberg en Guangzhou Wanda Plaza. Ook Guangzhou Children's Park en Kunstmuseum van Guangzhou liggen op 5 km afstand.
Beoordelingen over Guangzhou Carat Hotel
Beoordelingen
7,8
Goed
Alle weergegeven beoordelingen zijn gebaseerd op echte gastenervaringen. Alleen reizigers die een verblijf bij ons hebben geboekt, kunnen een beoordeling indienen. We verifiëren beoordelingen op basis van onze richtlijnen en plaatsen alle beoordelingen, of ze nu positief of negatief zijn.Meer informatieOpent in een nieuw venster
Gastenscore: 10 - Uitstekend. 86 van 266 beoordelingen
10 - Uitstekend
86
Gastenscore: 8 - Goed. 112 van 266 beoordelingen
8 - Goed
112
Gastenscore: 6 - Redelijk. 31 van 266 beoordelingen
6 - Redelijk
31
Gastenscore: 4 - Matig. 16 van 266 beoordelingen
4 - Matig
16
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 21 van 266 beoordelingen
2 - Ontzettend slecht
21
8,4/10
Netheid
7,6/10
Personeel en service
8,0/10
Voorzieningen
8,2/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
Beoordelingen
8/10 – Goed
LAI LEUNG
Zakenreiziger
23 jan 2020
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
LAI LEUNG
1 nacht verbleven in januari 2020
10/10 – Uitstekend
khaldoune
Zakenreiziger
10 jan 2020
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Superbe hôtel
Mon hôtel préféré a guangzhou
khaldoune
8 nachten verbleven in januari 2020
8/10 – Goed
YONG SEOK
Zakenreiziger
20 dec 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
조식포함 좋음
깨끗한 상태의 룸과 비품이 좋았으며 특히 조식은 마음에 들었슴
YONG SEOK
1 nacht verbleven in december 2019
10/10 – Uitstekend
Comfort
Zakenreiziger
13 nov 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
All was good
Comfort
5 nachten verbleven in november 2019
10/10 – Uitstekend
Mark
Zakenreiziger
12 nov 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Mark
2 nachten verbleven in november 2019
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
Zakenreiziger
24 mei 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
The bed was very comfortable I liked it a lot. The hotel design is also superb and I really liked the idea of pone shutter closing both the toilet and bathroom door.
The breakfast can be improved to accommodate the international travellers better.
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in mei 2019
4/10 – Matig
HYUKSANG
30 mrt 2019
Different with my expect
HYUKSANG
4 nachten verbleven in maart 2019
6/10 – Redelijk
Dong eun
4 mrt 2019
Dong eun
3 nachten verbleven in februari 2019
4/10 – Matig
Geverifieerde reiziger
11 dec 2018
Positief: Personeel en service, comfort kamer
Negatief: Netheid
情況一般
浴缸清潔不夠 還有頭髮在缸內 裝水後有漂浮物油脂
附近最少要走10分鐘才有餐廳 房間光度不足
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in december 2018
8/10 – Goed
Chi Leong
9 dec 2018
Positief: Netheid, comfort kamer
Chi Leong
1 nacht verbleven in december 2018
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
Zakenreiziger
20 nov 2018
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Le parfum dans les gloires est super , le room service ne ramasse pas les assiettes après le service. Le wifi est médiocre par contre
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in november 2018
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
4 nov 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
I love it every time I come here
The rooms are great the food is good the location is comfortable
Geverifieerde reiziger
5 nachten verbleven in oktober 2018
6/10 – Redelijk
Ljnus, Calgary, Canada
30 okt 2018
Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid
Beds comfortable. But rooms have mold on the ceiling and when we asked we were told that we could change our room but all rooms were the same. Coffee good and bfast good in the morning if you stick with pastries. Dinner buffet disappointing. Very helpful staff, though. With a little tic, this would be comfortable and decent place to stay.
Ljnus
4 nachten verbleven in oktober 2018
4/10 – Matig
ABRAR
20 okt 2018
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
ABRAR
1 nacht verbleven in oktober 2018
2/10 – Ontzettend slecht
james
25 sep 2018
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
주변에 아무것도 없다
호텔 주변에는 아무것도 없다 심지어 교통여건이 나쁘고 체크아웃 시간이 삼십분이나 걸린다
택시잡기 어려운 장소다
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
호텔이용할때 여권도 카피하고 고객사진도 허락없이 촬영함
체크인할때 객실손님의 여권을 카피하고 개인동의도 받지 않고 허락없이 사진도 촬영하여 보관하는 기분 나쁜호텔
james
5 nachten verbleven in juli 2018
2/10 – Ontzettend slecht
Jun
25 jun 2018
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
非常差的住宿体验,服务态度不好,以后不会再去
Jun
2 nachten verbleven in juni 2018
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
28 mei 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in mei 2018
6/10 – Redelijk
CHAE WOOK
25 mrt 2018
Positief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
CHAE WOOK
8/10 – Goed
CHAE WOOK
4 mrt 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
CHAE WOOK
1 nacht verbleven in maart 2018
2/10 – Ontzettend slecht
james
18 feb 2018
Negatief: Netheid, personeel en service
호텔은 좋으나 위치가 너무 별루고, 로비에 직원들이 너무 허접함
아침일찍 나왓는데도 체크아웃하는데 30분이나 걸리고,
손님 세워놓고 양해도 없이 본인 할일 다하는 무례한 호텔직원들은 교육좀 시켜야 할듯하다.
유니폼도 입지않고 사복차림에 하품이나 계속하면서 불결한 태도를 보이는 호텔직원들을
로비에서 일을 하게 하는 호텔은 이해가 가지 않는다.
전문직이지 않아보이는 호텔직원들이 많은것같아 전체적으로 느낌이 좋치않은 호텔이며,
호텔전체적으로 쾌쾌한 냄새가 많이 나고 습하다..
james
7 nachten verbleven in januari 2018
10/10 – Uitstekend
BHAVESH
10 nov 2017
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
BHAVESH
4 nachten verbleven in oktober 2017
2/10 – Ontzettend slecht
JAMES
9 nov 2017
Negatief: Personeel en service
호텔로비에 있는 직원들은 손님을 세워놓고 세월아 내월아 하면서 태도가 나쁘다
방청소하는 아줌마들은 새벽부터 복도에서 웃고 떠들고 정숙하지가 못하며, 호텔로비에 직원들은 전문적이지 못해서 손님을 오랜동안 세워놓고 시간보내면서 기다리게 만들어서 오전에 공항가야하는 손님들이 큰소리를 치게 만들고서야 미안하다는 말도없고 정말 태도가 불량하다..
로비에서 중국인들이 담배를 마구 피워도 제재하는 호텔직원 하나없으며 , 심지어 에레베이터에도 담배를 피고 다니게 하는 겉모습에 비해 정말 허접한 호텔이라고 생각함,
좀더 직원관리를 철저하게 하면 좋으련만, 딱 가격에 맞는정도 보다 살짝 못함,
차라리 한국모텔이 더 고급지고 더 낳음