Guangzhou Carat Hotel

5.0-sterrenaccommodatie
Hotel met 2 restaurants en een jachthaven in Guangzhou

Kies datums om prijzen te bekijken

Fotogalerie voor Guangzhou Carat Hotel

Een binnenzwembad en een buitenzwembad
Lobby
2 restaurants, serveren ontbijt, lunch, diner, internationale gerechten
Uitzicht vanuit accommodatie
Terras

Beoordelingen

7,8 op 10 –
Goed

Populaire voorzieningen

  • Bar
  • Zwembad
  • Parkeren inbegrepen
  • Spa
  • Roomservice
  • Fitnessruimte

Kameropties

Misschien vind je dit ook leuk

Mod logo
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!

Over deze buurt

Kaart
388 Guangyuan Middle Road, Baiyun, District, Guangzhou, Guangdong, 510405

In de buurt

  • Baiyunberg - 2 min. rijden - 2.8 km
  • Guangzhou Wanda Plaza - 2 min. rijden - 2.2 km
  • Park van Yuexiu - 3 min. rijden - 3.9 km
  • Beijing voetgangerszone - 6 min. rijden - 5.2 km
  • Guangzhou Baiyun International Convention Center - 8 min. rijden - 4.6 km

Lokaal vervoer

  • Station Feixiang Park - 4 min. rijden
  • Station Guangzhou - 9 min. rijden
  • Foshan (FUO-Shadi) - 36 min. rijden

Restaurants

  • ‪广西城市便捷酒店管理有限公司广州分公司 - ‬11 min. wandelen
  • ‪仙踪林 - ‬4 min. rijden
  • ‪八重洲 - ‬9 min. wandelen
  • ‪龙凤酒家 - ‬1 min. wandelen
  • ‪卡丽酒店西餐厅 - ‬1 min. wandelen

Over deze accommodatie

Guangzhou Carat Hotel

Hotel vlak bij Beijing voetgangerszone
Een jachthaven, een buurtwinkel en een terras verwelkomen je bij Guangzhou Carat Hotel. Verwen jezelf met een massage, een lichaamsbehandeling of aromatherapie bij Yu Spa, het wellnesscentrum ter plaatse. Ga lekker eten bij een van de twee restaurants ter plaatse. Ze serveren er ontbijt, lunch en diner, en je geniet er van internationale gerechten. Blijf online met gratis wifi in de kamer en geniet van een tuin en een droogkuis/wasserijservice.
Je kunt ook genieten van voordelen zoals:
  • Een binnenzwembad en een buitenzwembad
  • Gratis parkeerplaatsen
  • Een ontbijtbuffet (toeslag), een shuttleservice van/naar de luchthaven en snelle uitcheckservice
  • Een babysitter/kinderoppas (toeslag), hulp bij uitstappen/tickets en een kluis bij de receptie
Kamervoorzieningen
De 247 kamers hebben voordelen zoals 24-uurs roomservice en luxe beddengoed, bovenop faciliteiten zoals gratis wifi en airconditioning.
Er zijn extra gemakken voorzien in de kamers zoals:
  • Gedeeltelijk open badkamers met designer toiletartikelen en douches
  • Flatscreentelevisies met satellietzenders
  • Koelkasten, koffiezetapparaten/waterkokers en dagelijkse schoonmaak

Talen

Chinees (Mandarijn), Engels

Gelijkaardige accommodaties

Accommodatie-voorzieningen

Internet

  • Beschikbaar in alle kamers: gratis wifi en kabelinternet
  • Beschikbaar in sommige gemeenschappelijke ruimtes: gratis wifi

Parkeren en vervoer

  • 24-uurs shuttleservice van/naar de luchthaven (toeslag)
  • Gratis zelf parkeren ter plaatse
  • Rolstoeltoegankelijke parkeerplaatsen beschikbaar

Eten en drinken

  • Dagelijks ontbijtbuffet tegen een toeslag beschikbaar van 07.00 uur tot 10.00 uur: CNY 168 per persoon
  • 2 restaurants
  • Een bar/lounge
  • Koffie en thee in gemeenschappelijke ruimtes

Restaurants ter plaatse

  • Dragon Phoenix
  • Home Kitchen
  • Mirage Bar

Dingen om te doen

  • Binnenzwembad
  • Buitenzwembad
  • Sauna
  • Sportschool
  • Volledig uitgeruste spa

Gezinsvriendelijk

  • Binnenzwembad
  • Buitenzwembad
  • Kinderopvang (toeslag)
  • Koelkast op de kamer
  • Kruidenier/supermarkt
  • Wasserij

Voorzieningen

  • 24-uursreceptie
  • Bagageopslag
  • Geldautomaat
  • Gratis kranten in de lobby
  • Kluisje bij het onthaal
  • Kruidenier/supermarkt
  • Wasserij

Gastendiensten

  • Droogkuis-/wasserijservice
  • Hulp met excursies en tickets
  • Huwelijksservices
  • Meertalig personeel
  • Portier
  • Schoonmaakservice (dagelijks)
  • Turndownservice

Zakelijke diensten

  • Businesscentrum
  • Conferentiecentrum
  • Vergaderruimtes

Buiten

  • Jachthaven
  • Terras
  • Tuin

Volledig uitgeruste spa

  • Aromatherapie
  • Bubbelbad
  • Massage
  • Sauna

Toegankelijkheidsvoorzieningen

  • Heb je specifieke toegankelijkheidsbehoeften? Neem dan contact op met de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
  • Lift
  • Rolstoeltoegankelijke parkeerplaatsen

Meer

  • 5 etages
  • Aparte rookruimtes
  • Gebouwd in 2000

Kamervoorzieningen

Slaapkamer

  • Luxe beddengoed
  • Verduisterende gordijnen

Badkamer

  • Designer toiletartikelen
  • Douche
  • Gedeeltelijk open badkamer
  • Haardroger
  • Handdoeken inbegrepen
  • Pantoffels

Entertainment

  • Flatscreen-tv met satellietzenders

Eten en drinken

  • 24-uurs roomservice
  • Gratis mineraalwater
  • Koelkast
  • Koffiezetapparaat/waterkoker
  • Minibar

Meer

  • Airconditioning
  • Elke dag gratis kranten
  • Kluisje
  • Strijkijzer/strijkplank op verzoek
  • Telefoon

Beleid

Inchecken

Inchecken kan vanaf: 14.00 uur; inchecken kan tot: middernacht
Vroeg inchecken is onder voorbehoud van beschikbaarheid
Voor vroeg inchecken wordt een toeslag aangerekend
Minimale leeftijd om in te checken: 18

Uitchecken

Uitchecken voor 12.00 uur
Laat uitchecken is onder voorbehoud van beschikbaarheid
Voor laat uitchecken wordt een toeslag aangerekend
Snelle uitcheckservice

Speciale incheckinstructies

De portier of receptionist zal je bij aankomst in de accommodatie verwelkomen.

Toegang tot accommodatie

Bemande receptie

Huisdieren

Geen huisdieren of assistentiedieren toegelaten

Kinderen en extra bedden

Kinderen zijn welkom.
Er zijn geen verrijdbare/extra bedden beschikbaar.
Er zijn geen babybedjes beschikbaar.

Betalingsmethoden

Belangrijke informatie

Optionele extra's

  • Toeslag voor ontbijtbuffet: ongeveer CNY 168 per persoon
  • Toeslag voor luchthavenshuttle: CNY 1000 per voertuig (enkele reis)
  • Vroeg inchecken is tegen een toeslag beschikbaar (onder voorbehoud van beschikbaarheid)
  • Laat uitchecken is tegen een toeslag beschikbaar (onder voorbehoud van beschikbaarheid)

Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen. 

Algemene info

Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten, per bankkaart of kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards; contante betalingen zijn niet toegelaten
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: een koolmonoxidedetector, een brandblusapparaat, een rookmelder, een beveiligingssysteem, een EHBO-koffer en raambeveiliging
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de accommodatie. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.

Overige info

Je dient vooraf te reserveren voor spabehandelingen. Reserveringen kun je voor je aankomt maken als je de accommodatie contacteert via de gegevens in de boekingsbevestiging.
In deze accommodatie zijn huisdieren, waaronder geleidehonden, niet toegestaan.

Nationale beoordeling

Ten behoeve van onze klanten hebben we een classificatie toegekend volgens ons classificatiesysteem.

Accommodatie ook bekend onder de naam

Carat Guangzhou
Carat Luxury
Royal Tulip Luxury Carat
Royal Tulip Luxury Carat Guangzhou
Royal Tulip Luxury Hotels Carat
Royal Tulip Luxury Hotels Carat Guangzhou
Royal Tulip Luxury Hotels Carat Guangzhou Hotel
Royal Tulip Luxury Hotels Carat Hotel

Veelgestelde vragen

Beschikt Guangzhou Carat Hotel over een zwembad?

Ja, deze accommodatie biedt een binnenzwembad en een buitenzwembad.

Zijn huisdieren welkom bij Guangzhou Carat Hotel?

Nee, assistentiedieren zijn niet welkom bij deze accommodatie.

Hoeveel berekent Guangzhou Carat Hotel voor parkeren?

Deze accommodatie biedt parkeerplaatsen.

Hoe laat kan ik bij Guangzhou Carat Hotel inchecken?

Inchecken kan vanaf: 14.00 uur; inchecken kan tot: middernacht. Voor vroeg inchecken geldt een toeslag (afhankelijk van beschikbaarheid).

Tot hoe laat kan ik bij Guangzhou Carat Hotel uitchecken?

Je dient om uiterlijk 12.00 uur uit te checken. Tegen betaling van een toeslag kun je laat uitchecken (afhankelijk van beschikbaarheid).

Biedt Guangzhou Carat Hotel een shuttle naar het vliegveld?

Ja, er is een shuttleservice van/naar de luchthaven beschikbaar. Er geldt een toeslag van CNY 1000 per voertuig.

Waar staat Guangzhou Carat Hotel?

Dit wellness hotel ligt in District Baiyun, op 3 km afstand van Yuntai-tuin, Baiyunberg en Guangzhou Wanda Plaza. Ook Guangzhou Children's Park en Kunstmuseum van Guangzhou liggen op 5 km afstand.

Beoordelingen over Guangzhou Carat Hotel

Beoordelingen

7,8

Goed

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 86 van 266 beoordelingen
Gastenscore: 8 - Goed. 112 van 266 beoordelingen
Gastenscore: 6 - Redelijk. 31 van 266 beoordelingen
Gastenscore: 4 - Matig. 16 van 266 beoordelingen
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 21 van 266 beoordelingen

8,4/10

Netheid

7,6/10

Personeel en service

8,0/10

Voorzieningen

8,2/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

Beoordelingen

8/10 – Goed

LAI LEUNG

Zakenreiziger
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in januari 2020

10/10 – Uitstekend

khaldoune

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Superbe hôtel

Mon hôtel préféré a guangzhou
8 nachten verbleven in januari 2020

8/10 – Goed

YONG SEOK

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

조식포함 좋음

깨끗한 상태의 룸과 비품이 좋았으며 특히 조식은 마음에 들었슴
1 nacht verbleven in december 2019

10/10 – Uitstekend

Comfort

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
All was good
5 nachten verbleven in november 2019

10/10 – Uitstekend

Mark

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in november 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
The bed was very comfortable I liked it a lot. The hotel design is also superb and I really liked the idea of pone shutter closing both the toilet and bathroom door. The breakfast can be improved to accommodate the international travellers better.
2 nachten verbleven in mei 2019

4/10 – Matig

HYUKSANG

Different with my expect
4 nachten verbleven in maart 2019

6/10 – Redelijk

Dong eun

3 nachten verbleven in februari 2019

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Positief: Personeel en service, comfort kamer
Negatief: Netheid

情況一般

浴缸清潔不夠 還有頭髮在缸內 裝水後有漂浮物油脂 附近最少要走10分鐘才有餐廳 房間光度不足
2 nachten verbleven in december 2018

8/10 – Goed

Chi Leong

Positief: Netheid, comfort kamer
1 nacht verbleven in december 2018

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Le parfum dans les gloires est super , le room service ne ramasse pas les assiettes après le service. Le wifi est médiocre par contre
2 nachten verbleven in november 2018

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

I love it every time I come here

The rooms are great the food is good the location is comfortable
5 nachten verbleven in oktober 2018

6/10 – Redelijk

Ljnus, Calgary, Canada

Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid
Beds comfortable. But rooms have mold on the ceiling and when we asked we were told that we could change our room but all rooms were the same. Coffee good and bfast good in the morning if you stick with pastries. Dinner buffet disappointing. Very helpful staff, though. With a little tic, this would be comfortable and decent place to stay.
4 nachten verbleven in oktober 2018

4/10 – Matig

ABRAR

Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in oktober 2018

2/10 – Ontzettend slecht

james

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

주변에 아무것도 없다

호텔 주변에는 아무것도 없다 심지어 교통여건이 나쁘고 체크아웃 시간이 삼십분이나 걸린다 택시잡기 어려운 장소다
4 nachten verbleven in september 2018

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Positief: Personeel en service
晚上入住時遇到団队客,結果手續等了很久,前台人員明顯不足。酒店系統糟糕,好幾個酒店預訂網站的單子都收不到。房間挺大,冷氣不夠,重點是廁所有異味、廁所有異味、廁所有異味⋯酒店的茶樓早茶點心不錯,是唯一的亮點~
1 nacht verbleven in augustus 2018

2/10 – Ontzettend slecht

james, ny

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

호텔이용할때 여권도 카피하고 고객사진도 허락없이 촬영함

체크인할때 객실손님의 여권을 카피하고 개인동의도 받지 않고 허락없이 사진도 촬영하여 보관하는 기분 나쁜호텔
5 nachten verbleven in juli 2018

2/10 – Ontzettend slecht

Jun

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
非常差的住宿体验,服务态度不好,以后不会再去
2 nachten verbleven in juni 2018

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in mei 2018

6/10 – Redelijk

CHAE WOOK

Positief: Staat van de accommodatie en faciliteiten

8/10 – Goed

CHAE WOOK

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in maart 2018

2/10 – Ontzettend slecht

james

Negatief: Netheid, personeel en service

호텔은 좋으나 위치가 너무 별루고, 로비에 직원들이 너무 허접함

아침일찍 나왓는데도 체크아웃하는데 30분이나 걸리고, 손님 세워놓고 양해도 없이 본인 할일 다하는 무례한 호텔직원들은 교육좀 시켜야 할듯하다. 유니폼도 입지않고 사복차림에 하품이나 계속하면서 불결한 태도를 보이는 호텔직원들을 로비에서 일을 하게 하는 호텔은 이해가 가지 않는다. 전문직이지 않아보이는 호텔직원들이 많은것같아 전체적으로 느낌이 좋치않은 호텔이며, 호텔전체적으로 쾌쾌한 냄새가 많이 나고 습하다..
7 nachten verbleven in januari 2018

10/10 – Uitstekend

BHAVESH

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
4 nachten verbleven in oktober 2017

2/10 – Ontzettend slecht

JAMES

Negatief: Personeel en service

호텔로비에 있는 직원들은 손님을 세워놓고 세월아 내월아 하면서 태도가 나쁘다

방청소하는 아줌마들은 새벽부터 복도에서 웃고 떠들고 정숙하지가 못하며, 호텔로비에 직원들은 전문적이지 못해서 손님을 오랜동안 세워놓고 시간보내면서 기다리게 만들어서 오전에 공항가야하는 손님들이 큰소리를 치게 만들고서야 미안하다는 말도없고 정말 태도가 불량하다.. 로비에서 중국인들이 담배를 마구 피워도 제재하는 호텔직원 하나없으며 , 심지어 에레베이터에도 담배를 피고 다니게 하는 겉모습에 비해 정말 허접한 호텔이라고 생각함, 좀더 직원관리를 철저하게 하면 좋으련만, 딱 가격에 맞는정도 보다 살짝 못함, 차라리 한국모텔이 더 고급지고 더 낳음
6 nachten verbleven in oktober 2017

6/10 – Redelijk

Liqiang

Positief: Personeel en service
1 nacht verbleven in november 2017