Hotel Restaurant Pempel
Hotel met gratis ontbijt en een restaurant in Großalmerode
Kies datums om prijzen te bekijken
Kameropties
Beschikbare filters voor kamers
2 van 2 kamers weergeven
Comfort tweepersoonskamer
8,0 van 10
Zeer goed
(1 beoordeling)
Hoogtepunten
Verwarming
Flatscreentelevisie
Een haardroger
Een privébadkamer
Kabelzenders
Een bureau
Dagelijkse huishoudservice
Comfort eenpersoonskamer
Hoogtepunten
Verwarming
Flatscreentelevisie
Een haardroger
Een privébadkamer
Kabelzenders
Een bureau
Dagelijkse huishoudservice
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

In den Steinen 2, Grossalmerode, 37247
Over deze accommodatie
Gelijkaardige accommodaties

Hotel Martina
Hotel Martina
- Parkeren inbegrepen
- Gratis wifi
- Restaurant
- Bar
8.0 van 10, Zeer goed, 23 beoordelingen
De prijs is € 129
inclusief belastingen en toeslagen
28 jul - 29 jul
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Optionele extra's
- Toeslag voor babybed: EUR 15.0 per nacht
- Toeslag voor extra bed: EUR 15.0 per dag
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten, per bankkaart of kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Neem vooraf contact op met de accommodatie om babybedden en verrijdbare/extra bedden te reserveren.
Deze accommodatie accepteert creditcards
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: een koolmonoxidedetector, een brandblusapparaat, een rookmelder, een beveiligingssysteem, een EHBO-koffer en buitenverlichting
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Er zijn geen liften in deze accommodatie
Nationale beoordeling
Hotelstars Union kent in Duitsland een officiële sterrenclassificatie toe. Deze accommodatie heeft 3 stars toegekend gekregen.
Accommodatie ook bekend onder de naam
Hotel Restaurant Pempel Grossalmerode
Restaurant Pempel Grossalmerode
Restaurant Pempel
Hotel Restaurant Pempel Hotel
Hotel Restaurant Pempel Grossalmerode
Hotel Restaurant Pempel Hotel Grossalmerode
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over Hotel Restaurant Pempel
Beoordelingen
8,8
Uitstekend
9,6/10
Netheid
9,8/10
Personeel en service
8,0/10
Voorzieningen
8,8/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
9,0/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
2 okt 2020
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in september 2020
10/10 – Uitstekend
HIROAKI
5 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
HIROAKI
1 nacht verbleven in maart 2025
8/10 – Goed
Anita
Reisde met een groep
9 sep 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Bra trevligt hotell
Anita
1 nacht verbleven in september 2024
6/10 – Redelijk
Geverifieerde reiziger
15 jul 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in juli 2024
8/10 – Goed
Hans-Jürgen
Reisde met partner
24 mei 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Hans-Jürgen
1 nacht verbleven in mei 2024
8/10 – Goed
Mervi Maarit
18 mei 2024
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Mervi Maarit
1 nacht verbleven in mei 2024
10/10 – Uitstekend
Manfred
7 apr 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Manfred
1 nacht verbleven in april 2024
10/10 – Uitstekend
Mr Cyrus
Zakenreiziger
26 jan 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Mr Cyrus
4 nachten verbleven in januari 2024
8/10 – Goed
Christoph-Peter
Reisde met een groep
3 okt 2023
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Christoph-Peter
1 nacht verbleven in september 2023
10/10 – Uitstekend
Friedrich
25 sep 2023
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Friedrich
1 nacht verbleven in september 2023
10/10 – Uitstekend
Peter
10 sep 2023
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Peter
2 nachten verbleven in september 2023
10/10 – Uitstekend
Ute
Reisde met familie
27 aug 2023
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Ute
1 nacht verbleven in augustus 2023
10/10 – Uitstekend
René
Zakenreiziger
20 jul 2023
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
René
1 nacht verbleven in juli 2023
10/10 – Uitstekend
Martin Josef
Zakenreiziger
22 apr 2023
Martin Josef
1 nacht verbleven in april 2023
10/10 – Uitstekend
Werner
Zakenreiziger
23 jan 2023
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Werner
1 nacht verbleven in januari 2023
6/10 – Redelijk
Bjarte
21 sep 2022
Bjarte
1 nacht verbleven in september 2022
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Zakenreiziger
22 jun 2022
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Very friendly welcome, quiet location
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in juni 2022
8/10 – Goed
Hallvard K.
Zakenreiziger
22 mrt 2022
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Hallvard K.
1 nacht verbleven in maart 2022
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
Zakenreiziger, Reisde met partner
21 dec 2019
Positief: Personeel en service
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in december 2019
8/10 – Goed
martin
Zakenreiziger
6 dec 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
martin
1 nacht verbleven in december 2019
8/10 – Goed
Arne
15 nov 2019
Arne
1 nacht verbleven in november 2019