Terras

Beoordelingen van Sercotel Palacio De Los Gamboa

4 out of 5
Sercotel Palacio De Los Gamboa
Plaza Gamboa s/n, Granada, Granada

Beoordelingen

8,8

Uitstekend

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 507 van 1000 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 382 van 1000 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 81 van 1000 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 24 van 1000 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 6 van 1000 beoordelingen" "

9,4/10

Netheid

9,0/10

Personeel en service

8,8/10

Voorzieningen

8,8/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

8,8/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Mooie kamers vriendelijk personeel ,midden in de stad een aanrader super
4 nachten verbleven in juni 2019
Reactie van The Guest Experience Team op 27 jul 2019
Geachte klant, Hartelijk dank voor uw opmerkingen. We hopen je snel weer te zien Ontvang een hartelijke groet

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Uitstekend
Uitstekend hotel, goede ligging en voortreffelijk ontbijt
2 nachten verbleven in mei 2019
Reactie van Guest Experience Team op 14 jun 2019
Lieber Gast , Vielen Dank, dass Sie sich für unser Hotel entschieden haben. Wir freuen uns sehr zu hören, dass Ihre Erfahrung so begeistert war. Wir freuen uns, Sie bald wieder mit einem unvergesslichen Erlebnis begrüßen zu dürfen. Dein

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service
binnen kamer geluid overlaste vanuit het restaurant - gang over verwarmte en de kamer koud - 2 persons kamer met 1 groot bed zijn of te klein of onvoldoende
3 nachten verbleven in april 2019

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Ontbijt slechts tot 10 uur. Had dat graag tot 11 uur gezien. Ik stop hier met mijn beoordeling omdat ik in de volgende stap genoemd word als wonende in Madrid, en dat niet kan veranderen. IK WOON DAAR NIET.
3 nachten verbleven in maart 2019

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
leuk en goed hotel aan te bevelen voor een zeer aantrekkelijke aanbieding
1 nacht verbleven in december 2018

10/10 – Uitstekend

Linda, Barendrecht

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Hotel ligt midden in de oude stad. 1 straat achter de hoofdstraat. Heel gezellig hotel. nette kamer en goed ontbijt. Echt een aanrader in het hart van Granada.
2 nachten verbleven in november 2018

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Stedentrip
prima hotel in het centrum van Granada, een aanrader voor een stedentrip
4 nachten verbleven in mei 2018

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer
Midden in centrum......lastig te vinden!
Ik wil nu niet iets vertellen . Herrie van wege festival
5 nachten verbleven in april 2018

8/10 – Goed

Suus, Brabant

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Karakteristiek hotel met Moorse elementen
Mooi hotel in Moorse stijl met houten deuren , een binnenplaats met fontein en veel marmer. Zeer centraal gelegen in rustige maar gezellige straat. Netjes en schoon. Personeel heel behulpzaam en gastvrij. Wel wat gehorige kamer, waarschijnlijk vanwege de oudere leeftijd van het hotel.
3 nachten verbleven in oktober 2017

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
op een prettige plek in het centrum
Ik ben bijzonder te spreken over het personeel van de receptie . Nadat ik mijn portemonnee was verloren hebben ze mij op prettige en efficiënte wijze bij gestaan. vooral daar waar het contacten in het Spaans betrof zoals met een koerier. Alle lof!

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Het ontbijt viel erg tegen voor de hoge prijs die je moest betalen.

8/10 – Goed

Jeanne, Amsterdam

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geschikt voor elk soort tripje naar Granada
Het hotel is midden in het centrum van Granada gelegen. Goede locatie ook wat betreft openbaar vervoer, dat goed geregeld is in Granada. De locatie in het centrum te midden van restaurants en café's geeft natuurlijk in het weekend ook wel overlast, dus of ook laat naar bed of oordopjes mee! Het ontbijt is duur, maar wel zeer uitgebreid. Barretje op de kamer. Het enige wat ontbrak was de mogelijkheid zelf koffie of thee te zetten, dat zou een mooie bonus zijn. Onze kamer was niet groot, en vol donkere meubels, maar wel gerieflijk, goede stevige matrassen en mooie grote badkamer.

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Leuk hotel centraal in het centrum
Fijne stad, zeer schoon en vriendelijke mensen. Er is veel moois te ontdekken.

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Excellent place to explore the city of Granada
Nice central atmosphere and pleasant, helpful personel. Room was not big but had a nice bathroom, good bed and little balcony. Beware of parking fee.

8/10 – Goed

Jan Jelle, amsterdam

Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
In het hart van de stad
Alle winkels en horeca om de hoek. Gezellige bar pal naast het hotel, met een geanimeerd buitendrinken. Het hotel is stijlvol en klassiek. Bereikbaarheid en vindbaarheid met deactiveren viel wat tegen en de parkeerkosten zijn behoorlijk.

8/10 – Goed

Elizabet

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Llegar al parking del hotel es un horror
3 nachten verbleven in mei 2024
Reactie van Departamento de Recepción. op 28 mei 2024
Estimado cliente,Lamentamos escuchar que tuvo dificultades para acceder a nuestro parking. Agradecemos su paciencia y esperamos que, a pesar de este inconveniente, haya disfrutado de su estancia.Reciba un cordial saludo,

10/10 – Uitstekend

ronald, richmond

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Location was great but area a little noisy but we are in central location
3 nachten verbleven in mei 2024
Reactie van Reception Department op 20 mei 2024
Dear guest,Thank you for your feedback. We're pleased to hear you appreciated our great location. Being in a central area can sometimes come with a bit of noise, but we hope it added to the vibrant experience of your stay. We look forward to welcoming you back in the future!Best regards,

8/10 – Goed

Jehuda, Ottawa

Reisde met familie
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Good location in the centre, walkable distance to many site, a bit older hotel
1 nacht verbleven in mei 2024
Reactie van Reception Department op 20 mei 2024
Dear guest,Thank you for your feedback. We're glad you enjoyed our central location and found it convenient for walking to various sites. We appreciate your comment about the hotel's age, and we are continuously working on maintaining and updating our facilities to ensure a comfortable stay for all our guests. We hope to welcome you back in the future!Best regards,

10/10 – Uitstekend

tahimi, miami

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Great!
2 nachten verbleven in mei 2024
Reactie van Reception Department op 19 mei 2024
Dear guest,Thank you so much for taking your time to write such a positive review about our hotel.Best regards,

10/10 – Uitstekend

William

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
The staff was amazing and helped save our day by getting us a cab for the Alhambra. We did not realize that Google Maps had us driving through a restricted area. The desk staff let us know and arranged a taxi to the Alhambra.
1 nacht verbleven in mei 2024
Reactie van Reception Department. op 19 mei 2024
Dear guest,It's wonderful to hear that our staff could assist you and ensure your day was saved! We always strive to provide helpful service to our guests. Thank you for sharing your experience, and we hope you had a fantastic time at the Alhambra!Best regards,

10/10 – Uitstekend

MARTHA

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Excellent, the only thing was the breakfast, wasn’t as expected
2 nachten verbleven in mei 2024
Reactie van Reception Department. op 19 mei 2024
Dear guest,I'm glad to hear you had an excellent experience overall. We appreciate your feedback regarding breakfast, and we'll certainly take it into consideration to improve our offerings. Thank you for sharing your experience with us!Best regards,

10/10 – Uitstekend

Dan

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Very clean and good staff. The breakfast was outstanding!
2 nachten verbleven in mei 2024
Reactie van Reception Department op 20 mei 2024
Dear guest,Thank you for your kind words! We're delighted that you found our staff helpful and enjoyed the outstanding breakfast. Your positive feedback about the cleanliness is much appreciated. We look forward to welcoming you back soon!Best regards,

10/10 – Uitstekend

Robert, Carolina

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
This hotel is so convenient to countless restaurants and walkable to so many sights. We loved it for that reason yet it’s in a quiet safe neighborhood tucked away from the action. We also enjoyed the quiet inner courtyard with birds singing in morning from our room balcony. Good breakfast in morning to start the day.
2 nachten verbleven in mei 2024
Reactie van Reception Department. op 19 mei 2024
Dear guest,It sounds like you had a wonderful experience at our hotel! We're delighted to hear that you found our location convenient and enjoyed the peaceful atmosphere of our neighborhood. The inner courtyard sounds like a lovely spot to start your day, and we're glad you enjoyed the breakfast. Thank you for sharing your positive experience with us!Best regards,

10/10 – Uitstekend

SARA ELENA

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Excelente trato y habitación confortable
1 nacht verbleven in april 2024
Reactie van Dpto. de Recepción. op 20 mei 2024
Estimado cliente,¡Gracias por su comentario! Nos complace saber que disfrutó de nuestra excelente ubicación, cerca de la catedral y con fácil acceso al autobús hacia la Alhambra. Esperamos que haya tenido una estancia agradable y esperamos recibirlo nuevamente en el futuro.Reciba un cordial saludo,

10/10 – Uitstekend

Brian

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Friendly staff, central location, quiet.
3 nachten verbleven in april 2024
Reactie van Reception Department op 20 mei 2024
Dear guest,Thank you for your feedback! We're glad you appreciated our friendly staff, central location, and the quiet atmosphere. We hope to see you again on your next visit!Best regards,

10/10 – Uitstekend

Elaine

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Great location for the city, fabulous hotel, bed was so comfortable. Would recommend
1 nacht verbleven in april 2024
Reactie van Reception Department. op 19 mei 2024
Dear guest,Thank you for your kind words! We're thrilled to hear that you enjoyed our hotel's location and found the bed comfortable. Your recommendation means a lot to us. If you ever find yourself back in the area, we'd love to welcome you again!Best regards,

10/10 – Uitstekend

Graham

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Perfect central location
2 nachten verbleven in april 2024
Reactie van Reception Department op 20 mei 2024
Dear guest,Thank you for your feedback! We're delighted to hear that you enjoyed our perfect central location. We look forward to welcoming you back in the future!Best regards,

10/10 – Uitstekend

Michael

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Loved the lobby area the location of the hotel. Very good value for Granada. Would definitely stay again.
2 nachten verbleven in april 2024
Reactie van Reception Department. op 23 apr 2024
Dear guest,Thank you for your positive feedback! We're glad to hear that you loved the lobby area and found the location of the hotel to be excellent. It's great to know that you found it to be good value for Granada and that you would definitely stay again. We look forward to welcoming you back on your next visit! If there's anything else we can do to enhance your experience, please don't hesitate to let us know.Best regards,

10/10 – Uitstekend

Holger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Mitten in der Stadt gelegen, ideal für Besichtigungen
2 nachten verbleven in april 2024
Reactie van Empfangsabteilung. op 21 apr 2024
Lieber Kunde,Es freut uns zu hören, dass die Lage unseres Hotels mitten in der Stadt ideal für Besichtigungen war. Wenn Sie weitere Kommentare oder Anliegen haben, lassen Sie es uns gerne wissen. Wir hoffen, Sie in Zukunft wieder bei uns begrüßen zu dürfen!Empfangen Sie einen herzlichen Gruß,

6/10 – Redelijk

Vinod

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
We knew this was going to be a walking break around Granada so the local was second to none. Staff were excellent especially the breakfast staff. A couple of bug bears...1) No facilities for tea or coffee in the room 2) They charge for water in the mini bar which was a first for us over the many years we stayed at various hotels. A cup of Tea is a must on returning to the room after a long day out exploring hence the drop in our overall rating of the Sercotel Granada.
7 nachten verbleven in maart 2024
Reactie van Reception Department op 24 mrt 2024
Dear guest,Thank you for sharing your feedback with us. We're pleased to hear that you found our location convenient for exploring Granada and that you had positive interactions with our staff, especially the breakfast team. We'll take your feedback into consideration as we strive to improve our guest experience. We hope you had an enjoyable stay overall, and we look forward to welcoming you back in the future.

8/10 – Goed

Louise

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in maart 2024
Reactie van Reception Department op 16 mrt 2024
Dear Louise,Thank you so much for taking your time into reviewing out hotel.Best regards,

10/10 – Uitstekend

lee

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
The staff seemed very polite, courteous, and happy.
2 nachten verbleven in maart 2024
Reactie van Reception Department. op 15 mrt 2024
Dear Lee,Thank you for leaving this positive review and for pointing out the friendly staff.Best regards,

10/10 – Uitstekend

Ramón

Positief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
E
1 nacht verbleven in maart 2024
Reactie van Departamento de Recepción. op 11 mrt 2024
Estimado Ramón,Muchas gracias por valorar positivamente nuestro establecimiento.Reciba un cordial saludo,

10/10 – Uitstekend

Eric

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Superbe hôtel, idéalement placé et personnel très sympa
2 nachten verbleven in maart 2024
Reactie van Service de Réception. op 11 mrt 2024
Cher client,Nous sommes ravis d'apprendre que vous avez trouvé notre hôtel superbe, idéalement placé et que le personnel était très sympa. Votre satisfaction est notre récompense, et nous espérons avoir le plaisir de vous accueillir à nouveau lors de vos futurs voyages.Sincères salutations,

10/10 – Uitstekend

Lilian

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Clean, beautiful hotel and easy check in/out.
2 nachten verbleven in maart 2024
Reactie van Reception Department op 10 mrt 2024
Dear Lilian,We are pleased to know that you've had a nice stay at our hotel. Thank you so much for leaving such a great review.Best regards,

8/10 – Goed

Gemma

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Hotel muy bien ubicado, tranquilo, limpio y con un trato muy bueno
3 nachten verbleven in maart 2024
Reactie van Dpto. de Recepción. op 10 mrt 2024
Estimada Gemma,Agradecemos enormemente el tiempo tomado en publicar su valoración. Valoramos que haya mencionado tantos aspectos positivos acerca de nuestro establecimiento.Reciba un cordial saludo,

8/10 – Goed

Juliana

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Great location but the down side is that it is rather noisy at night.
2 nachten verbleven in maart 2024
Reactie van Reception Department op 4 mrt 2024
Dear Juliana,We want to thank you for taking your time into writing this review. We feel really sorry about what happened with the noise incident.Best regards,

10/10 – Uitstekend

Akira

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
このホテルは素晴らしい。すべて満足のいくサービスです。ショッピングエリアも近いので、次回も利用しようと思います。
2 nachten verbleven in februari 2024
Reactie van 受付部門。 op 1 mrt 2024
お客様各位、私たちはあなたが私たちと一緒に幸せな滞在をしたことを嬉しく思います。 美しいグラナダの街を楽しんでいただければ幸いです。心のこもった挨拶を受けて、

10/10 – Uitstekend

Caroline

Reisde met partner
Positief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Lovely property that used to be the pals up of a great family of Granada.
4 nachten verbleven in februari 2024
Reactie van Reception Department. op 29 feb 2024
Dear guest,We appreciate your positive feedback about our property. It's delightful to know that you found our hotel to be lovely. Best regards,

10/10 – Uitstekend

yves

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Difficile à trouver l’endroit même avec un GPS, mais bien situé pour visiter. Très bon accueil, personnel, courtois. Et on nous a suggéré des endroits à visiter. Stationnement disponible et sécuritaire. Cependant le plancher de la salle de bain devrait être lavé ….j’ai passé une serviette (toilette)
2 nachten verbleven in februari 2024
Reactie van Service de réception. op 29 feb 2024
Cher client,Nous vous remercions de partager votre expérience. Nous sommes ravis d'apprendre que vous avez apprécié l'accueil chaleureux du personnel, les suggestions pour les visites et la disponibilité du stationnement sécurisé.Cependant, nous sommes désolés d'apprendre que le plancher de la salle de bain n'était pas à la hauteur de vos attentes. Sincères salutations,

10/10 – Uitstekend

Geoffrey

Reisde met een groep
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in februari 2024
Reactie van Guest Experience Team op 25 feb 2024
Dear Geoffrey,Thank you for the great review of our hotel! We are glad that you enjoyed your stay and hope to see you again very soon.Sincerely,

4/10 – Matig

Jorge

Reisde met familie
Positief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Horrible,Ruidos toda la noche…el hotel muy bonito pero nada recomendable por el ruido toda la noche,gritos..etc.
1 nacht verbleven in februari 2024
Reactie van Departamento de Recepción. op 29 feb 2024
Estimado Jorge,Lamentamos sinceramente que su experiencia en nuestro hotel haya sido afectada por ruidos molestos durante toda la noche. Entendemos la importancia de un entorno tranquilo para un descanso adecuado. Al situarnos en pleno centro de la ciudad, la vida nocturna a veces puede afectarnos en este aspecto.Reciba un cordial saludo,

10/10 – Uitstekend

Sophi

Reisde met partner, Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
It was clean
2 nachten verbleven in februari 2024
Reactie van Guest Experience Team op 25 feb 2024
Dear Sophi,Thank you for the great review of our hotel! We are glad that you enjoyed your stay and hope to see you again very soon.Sincerely,

6/10 – Redelijk

Nancy

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Loud around the property until the wee hours. Windows aren’t required to be insulated from the elements so the noise comes right in. Bring earplugs.
2 nachten verbleven in februari 2024
Reactie van Guest Experience Team op 25 feb 2024
Dear Nancy,Thank you for taking the time to share your feedback.We apologize for the inconvenience caused by the noise around the property during the late hours. We understand how important a peaceful environment is for our guests' comfort and relaxation. Thank you for choosing our property, and we hope to have the opportunity to welcome you back for a more enjoyable experience in the future.Regards,

10/10 – Uitstekend

Margaret

2 nachten verbleven in februari 2024
Reactie van Dpto. de Recepción. op 20 mrt 2024
Estimada Margaret,Muchas gracias por valorar positivamente nuestro establecimiento.Reciba un cordial saludo,Departamento de Recepción.

8/10 – Goed

Eva

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Excellent
Un hotel tres bien placé avec un parking négocié a côté, attention tres difficile d acces en voiture car compliqué a cause des petites ruelles piétonnes. Un peu de renouveau lui ferait du bien! Et une petite bouilloire quitte a demander...😄
1 nacht verbleven in februari 2024
Reactie van Service de réception. op 11 feb 2024
Cher client,Je vous remercie pour vos commentaires précieux. Je suis ravi que vous ayez apprécié l'emplacement central et le parking négocié à proximité. Je prends note de vos suggestions concernant l'accessibilité en voiture et la possibilité d'ajouter des améliorations, telles qu'une bouilloire dans les chambres. Merci de nous avoir choisis! Sincères salutations,

8/10 – Goed

Pamela

Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
The hotel was located on a back alley but near a main street in a safe enough area. My plane arrived very early so I came into the charming lobby just to drop my bag, but the clerk wanted to check me in early into a room in the semi-basement rather than store my bag. Because I had a half-price rate through Expedia and planned to be out sightseeing most of the time, I accepted the lower level room, dropped my bag and left. I do greatly appreciate the early check in, and the room itself was well-appointed, well-maintained, and spotlessly clean (kudos to the cleaning staff). Nonetheless, it was still disappointing. When I got back and opened the curtains, I found that my window faced a narrow alley across from a cement wall on which graffiti was scrawled, and there were bars on the window. At that moment, I felt that I had been judged by the clerk as less worthy of a courtyard room and disappointed that such a nice hotel would utilize rooms that required bars on the window. I was further disappointed while trying to sleep that I could hear someone’s high heels clacking on the floor overhead as well as drumming through the walls,either from a band or maybe from a radio, until around midnight when it quieted down. I give this hotel high marks for overall quality but would personally never stay there again.
1 nacht verbleven in februari 2024
Reactie van Reception Department. op 11 feb 2024
Dear guest,I appreciate your detailed feedback, and I'm glad to hear that you found our hotel well-appointed and clean. I apologize for any disappointment regarding the room location and the noise disturbances you experienced. We value your input, and I assure you that we'll review our room allocation process to ensure a more satisfying experience for our guests in the future. Your concerns are taken seriously, and we hope to have the opportunity to better meet your expectations in any future visits. Thank you for choosing our hotel.Best regards,

10/10 – Uitstekend

Martin

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
The hotel is quite centrally located and provides parking (with fee). It served us quite well.
1 nacht verbleven in januari 2024
Reactie van Reception Department op 4 feb 2024
Dear Martin,Thank you so much for taking your time to write such a positive review about our hotel We appreciate the kind words.Best regards,

2/10 – Ontzettend slecht

DANIEL, Sao Paulo

Reisde met partner
Negatief: Personeel en service
Tive problemas com itens deixados no quarto.
2 nachten verbleven in januari 2024
Reactie van Reception Department op 4 feb 2024
Dear Daniel,We feel really sorry that your stay at our hotel has ended with such feeling. Please, contact us through email to tell us more about your issue and see if we can help you out.Best regards,

10/10 – Uitstekend

Sonia M

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Todo excelente!
Hotel hermoso y muy bien localizado. Fuimos caminando y en autobús a todas partes. Buen servicio, limpieza excelente! Desayuno muy completo y a precio justo. Sin duda lo recomendaré.
3 nachten verbleven in januari 2024
Reactie van Departamento de Recepción op 4 feb 2024
Estimada Sonia,Agradecemos enormemente el tiempo tomado en publicar su reseña. Nos alegramos de que haya disfrutado de una ciudad tan bella como es Granada.Reciba un cordial saludo,