7 buitenzwembaden en ligstoelen

Beoordelingen van Salobre Hotel Resort & Serenity

5 out of 5
Salobre Hotel Resort & Serenity
Calle Swing s/n, Salobre Golf Resort, Maspalomas, San Bartolome de Tirajana, Gran Canaria

Beoordelingen

9,4

Uitzonderlijk

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 241 van 333 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 73 van 333 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 10 van 333 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 4 van 333 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 5 van 333 beoordelingen" "

9,4/10

Netheid

9,4/10

Personeel en service

9,6/10

Voorzieningen

9,4/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

9,0/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

10/10 – Uitstekend

Wouter Van

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Nice hotel with very friendly staff, good beds, good good. The heated pool on the 11th floor was a highlight. However, a minor concern was the loose tiles on the 10th floor, which caused me to trip twice.
4 nachten verbleven in maart 2024
Reactie van Eva Santana, Guest Experience Manager. op 20 mrt 2024
Dear Mr. Van Wouter,We sincerely appreciate your feedback and are delighted to hear that you enjoyed your stay at our hotel, especially the friendliness of our staff, comfortable beds, and the heated pool on the 11th floor.We deeply regret hearing about your experience with the loose tiles on the tenth floor and the inconvenience this caused during your stay. The safety of our guests is of utmost importance to us, and we will investigate this matter promptly to rectify any issues with loose tiles and prevent future incidents.We hope to have the opportunity to welcome you back in the future and provide you with a more satisfactory experience.If there is anything else we can assist you with, please do not hesitate to contact us directly.Warm regards,

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
10 nachten verbleven in april 2019
Reactie van Arturo Montenegro. Guest Relations Department op 24 apr 2019
Dear Mr Anonymous, We are very happy to receive this magnificent score from you, which permits us to know that you enjoyed very much your days while staying with us. We are looking forward to welcoming you back again in the near future. Kindest regards, Arturo Montenegro. Guest Relations Department

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Perfecte ervaring gedurende ons verblijf. Zeker aan te radem
4 nachten verbleven in maart 2019
Reactie van Guest Relations Department Salobre Hotel Resort an op 20 mrt 2019
Dear Guest, first of all, thank you very much for choosing Salobre Hotel Resort & Serenity for your holidays. We are very pleased to read that you enjoyed your stay with us and we wish to welcome you back soon. Thank you very much again and have great week, Kind regards, Arturo Montenegro. Guest Relations Department Salobre Hotel Resort and Serenity*****

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Fantastisch, relax hotel! Vriendelijk personeel, rustgevende omgeving. Aanrader!
4 nachten verbleven in mei 2018
Reactie van Rocío Sanz-Guest Manager op 15 mei 2018
Dear guest, thank you very much for your positive feedback regarding your stay at Sheraton Gran Canaria. We are very happy to know that you have enjoyed your days with us. We are looking forward to welcoming you back again soon! Kind regards, Rocío Sanz Guest Manager

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Fantastic
Perfect location if you want to be a bit away from the crowd and noise. Great views. Great infinity pool on the top floor, heated and only for 16+. Really good breakfast and dinner (sometimes a bit salty though). Very friendly and helpful staff. Nice room, super comfy bed. The only minus is that AC is noisy.
Reactie van Rocío Sanz-Guest Manager op 10 mei 2018
Dear guest, thank you very much for posting this faboulous score and comment abour your stay at Sheraton Gran Canaria. We are happy to know that you enjoyed your stay with us. Your compliments as well as your suggestions will be forwarded to our teams. We are looking forward to welcoming you back again soon. Kind regards, Rocío Sanz Guest Manager

8/10 – Goed

Yvi

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
prima hotel.
Rustig in de bergen gelegen hotel, gelegen aan de golfbaan. Met zicht op zee en Maspalomas. Gratis shuttlebus naar Maspalomas. Door een goede verdeling van de etages is het nooit druk bij de ligbedden en zwembaden. Veel mogelijkheden - naast golfen - om te relaxen met het Aloe Vera team, o.a. yoga, fitness enz. Volop keuze bij ontbijtbuffet en diner. Personeel zeer servicegericht. Kortom: een aangenaam hotel om te verblijven. Zeker een aanrader.

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geen Wifi gebruiken!
Het hotel is uitstekend,maar helaas moest ik tot mijn grote verbijstering en schrik constateren dat de WIFI van het hotel onveilig is.Mijn mail is daar namelijk gehackt,met alle gevolgen van dien.Zo ontvingen vele connecties een bedelbrief om geld omdat ik in de problemen zou zitten.Schande dat in zo een gerenommeerd hotel dit gebeurt.En de managers als je ze aanspreekt?Vergeet het maar,reageren laconiek,of helemaal niet. Advies:gebruik ten minste geen WIFI!

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
rustig gelegen hotel met uitzicht op golfbaan
Heerlijk een paar dagen genoten van zonneterras op 11 verdieping, schitterend hotel met veel verschillende zwembaden. Uitgebreid ontbijt, zeer vriendelijk personeel, fiets gehuurd voor in de bergen, alle hulp bij uitzetten van route

10/10 – Uitstekend

Jan, Mechelen

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Suoer verblijf
Dit Sheraton hotel heeft onze verwachtingen overtroffen. Vooral de vriendelijkheid en hulpvaardigheid van het personeel was "outstanding" en beter dan in elk ander hotel dan we al ooit geweest zijn. Het hotel zelf heeft verschillende "hoekjes en kantjes" bv. verschillende zwembaden op verscheidene niveaus evenals bars en restaurants. Daardoor krijg je nooit het gevoel dat er veel gasten zijn terwijl er meer dan 300 kamers zijn. De kamer was mooi en werd elke dag onderhouden door enthousiaste medewerksters. Een absolute aanrader !

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

8/10 – Goed

Frank, Hasselt, Belgie

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Kom tot rust in luxe
Prachtig hotel. Absoluut z'n 5* waard. Vooral het schitterende verwarmde zwembad op het dak van het hotel met adembenemende zichten over de hele streek tot aan de kust. Enige minpunt is het eten. Als je boekt dan best met enkel ontbijt (zeer uitgebreid buffet), maar het avond buffet is te duur voor wat je krijgt met zeer weinig variatie.

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Groot Hotel van 5 jaar oud,rustig gelegen.perfect als je van golf houd.

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

8/10 – Goed

Lieven, België

Positief: Netheid, comfort kamer
Mijd de Sheraton Salobre Golf Resort bij hevige regen !
Eigenlijk is de Sheraton een prachtig (gelegen) hotel, dat daarenboven nog een inspanning doet om hip en modern te zijn. Jammer dat het gebouw niet bestand is tegen de hevige regenval van de laatste weken (el temporal, noemen ze het ginder). Overal in het hotel lekte het water door de beton en stonden er emmerstje en handdoeken om het hemelwater min of meer in goede banen te leiden. Verder vond ik de bestaffing van het hotel eerder aan de lage kant; al deden de druk bezette hotelpersoneelsleden echt hun best om het hun gasten naar hun zin te maken.

10/10 – Uitstekend

bas, harmelen, nederland

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Rustig gelegen luxe hotel
voor golfers of mensen die rust willen een ideaal hotel. als je de zee wil kan je met een pendelbus van het hotel mee die ieder uur vertrekt. mooie ruime kamers, goed ontbijt en een prima a la carte restaurant.

10/10 – Uitstekend

Maximilian

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Ein wunderschönes Hotel, mit einem einzigartigen Blick auf die Schönheit der Insel. Das Personal war steht’s zuvorkommend und aufmerksam, es hat einem an nichts gemangelt. Immer eine Reise wert!
8 nachten verbleven in april 2024
Reactie van . op 2 mei 2024
Sehr geehrter Maximilian,Herzlichen Dank, dass Sie sich die Zeit genommen haben, um Ihre Erfahrung im Salobre Hotel zu teilen.Es freut uns sehr, dass Sie Ihren Urlaub hier genossen haben und wir bedanken uns besonders für die positive Nennung des Personals.Wir hoffen, Sie bald wieder hier begrüssen zu dürfen.Mit freundlichen Grüssen,Angela L.Front Office ManagerSalobre Hotel Resort & Serenity*****

10/10 – Uitstekend

Rubén

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
De los mejores hoteles de Gran Canaria. Somos repetidores y la paz que sientes aqui es impresionante. Buffet de mucha calidad y varios restaurantes.
1 nacht verbleven in maart 2024
Reactie van Eva Santana, Guest Experience Manager. op 31 mrt 2024
Estimado Rubén,Muchas gracias por tu estupenda valoración y por tu comentario. Nos complace mucho saber que nos consideras de los mejores hoteles en los que te has alojado y que has disfrutado de nuestra oferta gastronómica bien en nuestro buffet SENS como en cualquiera de los pool bar. Que bueno es leer que nuestros huespedes vuelven a casa sintiendo la paz que queremos transmitir y este Hotel puede ofrecer. Una vez más le agradecemos sus amables palabras y le esperamos muy pronto de vuelta. Un cordial Saludo,

2/10 – Ontzettend slecht

slim

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
A fuir !!
Inacceptable !!! À fuir !!!! Ne comptez pas sur cette hôtel pour être à votre écoute .. ni pour faire preuve d’écoute en cas de besoin .. fuyez !
5 nachten verbleven in februari 2024
Reactie van Eva Santana, Guest Experience Manager. op 23 feb 2024
Cher Slim,Nous sommes vraiment désolés de lire vos commentaires et nous regrettons que vous ayez quitté l'hôtel avec cette impression à notre sujet. Au Salobre Hotel Resort & Serenity, nous sommes toujours à l'écoute et nous nous efforçons de répondre au mieux aux besoins de nos clients. Nous sommes désolés de ne pas avoir réussi à le faire dans votre cas. Nous espérons que vous changerez d'avis à l'avenir et nous donnerons une autre chance en nous rendant visite à nouveau.Cordialement,

2/10 – Ontzettend slecht

slim

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
A fuir !!
Inacceptable !!! À fuir !!!! Ne comptez pas sur cette hôtel pour être à votre écoute .. ni pour faire preuve d’écoute en cas de besoin .. fuyez !
5 nachten verbleven in februari 2024
Reactie van Eva Santana, Guest Experience Manager. op 14 feb 2024
Cher client,Nous trouvons votre commentaire très curieux. Nous ne le comprenons pas. Nous aurions aimé que vous expliquiez un peu les raisons de votre évaluation et de ce que vous avez mentionné afin d'apprendre si nous avons commis une erreur. Néanmoins, nous vous remercions et espérons que vous changerez d'avis à l'avenir et reviendrez.Cordialement,

10/10 – Uitstekend

Elizabeth

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
This hotel is everything and more it advertises itself to be. A beautiful location, wonderful staff that are all very helpful and friendly and a fantastic choice and quality of food. We will definitely be returning.
4 nachten verbleven in februari 2024
Reactie van Eva Santana, Guest Experience Manager. op 14 feb 2024
Dear Elizabeth,Thank you so much for taking the time to share your wonderful feedback with us! We are thrilled to hear that your experience at our hotel exceeded your expectations.It's fantastic to know that you enjoyed our beautiful location, found our staff to be helpful and friendly, and appreciated the fantastic choice and quality of food offered. Your kind words mean a lot to us, and we're delighted to hear that you'll be returning in the future.We can't wait to welcome you back and provide you with another memorable stay. If there's anything we can do to make your next visit even more enjoyable, please don't hesitate to let us know.Warm regards,

8/10 – Goed

Jennifer Ellen

Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
It’s a great property. I don’t think it’s a family resort but they try to accommodate child free zones with child friendly zones. I think they need to choose or flip the child free zones to larger areas as the pool was jammed and the massive pools were empty. Other than that - its beautiful but I wouldn’t come back with kids.
5 nachten verbleven in januari 2024
Reactie van Eva Santana, Guest Experience Manager. op 17 jan 2024
Dear Jennifer,Thank you very much for evaluating our services. We strive to adapt to all types of clients and family situations. We make an effort to assess the times when we have more children to offer a variety of services for them. In the future, we hope to welcome you again, whether with children or on a getaway for yourselves.Kind regards.

8/10 – Goed

Catherine

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in december 2023
Reactie van Eva Santana, Guest Experience Manager. op 17 jan 2024
Dear Catherine,Thank you very much for taking a few minutes of your time to evaluate our services. We hope that on your next visit, we can achieve the highest score in all aspects and meet your expectations. Best regards.

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
4 nachten verbleven in november 2023
Reactie van Salobre Hotel op 20 nov 2023
Dear client,thank you very much for your positive puntuation of Salobre hotel. We hope to welcome you back soon.Kind regards,Front Office

10/10 – Uitstekend

Anders

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Ett underbart ställe
Ett mycket bra hotell, bra service rakt igenom. Rummen är rymliga och välkomnande gratis vatten varje dag, en härlig balkong att sitta på, flera pooler att välja på. Ligger en bit från stranden Max 10-12 min, finns en gratis shattelbuss om man vill åka till stranden. Buffé frukost och middag med bra utbud på frukost en station för färskpressad juice, pannkakor, och stekt ägg o omelett. På kvällen finns station för kött, fisk och thaimat allt tillagas när du beställer. Spelar du golf finns två 18 hålsbanor att spela på ! Vi återvänder mer än gärna
4 nachten verbleven in november 2023
Reactie van Eva Santana, Guest Experience Manager. op 18 nov 2023
Kära AndersTack så mycket för din kommentar och ditt betyg. Du har med stor kärlek uttryckt många av de punkter som vi vill erbjuda våra gäster och vi är glada att du har kunnat uppskatta detaljer som färskpressad juice till frukost, omelett- eller pannkaksstationen ... i allmänhet det gastronomiska erbjudande som vi erbjuder för att ta hand om dig så mycket som möjligt och ändra temat för att inte tråka ut dig.Vi är också glada att veta att du har utnyttjat våra gratistjänster som t.ex. transfer till stranden och att du har njutit av våra faciliteter som t.ex. poolerna, rummen och om du är en golfälskare våra golfbanor.Vi ser fram emot att välkomna dig igen.Vi ser fram emot att träffa dig snart

10/10 – Uitstekend

Titus

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Bland de bästa på ön
En av de skönaste vistelserna på ön. Bodde den här gången 3 dagar var på 3 olika fem-stjärniga hotell och här trivdes vi bäst. Smidigt, besvärsfritt, lyxigast. Inte trångt någonstans trots att hotellet är stort, god mat, speciellt i Sidecar-restaurangen ä. Otroligt proffsigt bemötande i alla led, fantastisk utsikt. Sköna pooler, speciellt adults only-poolen högst upp. De enda små nackdelarna som finns är att hotellet ligger lite off (free shuttle finns dock regelbundet till Maspalomas) och att poolen kändes lite kall (24-25 grader) för oss som vill ha runt 28 grader :).
Spa
Frukost
Yoga
Pool
2 nachten verbleven in september 2023
Reactie van Beatrice Montenegro op 13 okt 2023
Kära Titus,Först och främst tack så mycket för att välja Salobre Hotel Resort & Serenity för er semester.Tack för att ni tagit er tid att betygsätta vårt hotell och ge oss feedback.Det är ett nöje att veta att ni har haft en bra upplevelse med oss. Roligt att ni trivs med vår service och vår mat, och vår underbara utsikt.Vi hoppas att välkomna er tillbaka i framtiden.Hälsningar,Beatrice MontenegroSalobre Hotel Resort & Serenity*****

10/10 – Uitstekend

Chris

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
It is out of the way of everything so a bit of an oasis of peace and quiet (except the building work going on at the moment opposite the hotel!) But if you want a relaxing place to stay away from the hustle and bustle its a great choice. You have to go half board as there are limited dining options avaliable around the property. Food is an excellent choice and staff cant do enough. Would return in a heartbeat.
7 nachten verbleven in september 2023
Reactie van Emma, Reception op 7 okt 2023
Dear Chris, Thank you for sharing your experience with us. I am very glad to know you found during your stay the calm you were looking for. We will be very happy to welcoming you back in the near future. Kind regards, Emma, Reception

10/10 – Uitstekend

Thomas

7 nachten verbleven in september 2023
Reactie van Efrén Ruano, Guest Experience Manager. op 10 okt 2023
Dear Thomas, First of all, thank you very much for choosing Salobre Hotel for your holidays.We are really happy to know that you enjoyed your stay with us and we wish welcoming you back soon.Kind regards,

8/10 – Goed

Patricia

1 nacht verbleven in augustus 2023
Reactie van Efrén Ruano, Guest Experience Manager. op 26 aug 2023
Estimada Patricia, Agradecemos tu calificación. Esperamos que hayas tenido una estancia satisfactoria en nuestro hotel. Si en algún momento deseas compartir más detalles sobre tu experiencia, no dude en ponerse en contacto con nosotros. Su opinión es valiosa para nosotros y nos ayuda a mejorar nuestros servicios. Esperamos tenerle de nuevo como nuestro huésped en el futuro.Saludos Cordiales,Efrén Ruano,Guest Experience Manager.Salobre Hotel Resort & Serenity*****

10/10 – Uitstekend

Jennifer

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Paradise
Paradise. Absolute Paradise. This resort was by far the best resort we have ever stayed in. The property and the setting was unparalleled. We enjoyed every minute of our time here. The pools, the restaurants and the bar were amazing. Our two favorite staff members Barbara and Silvano served up the most AMAZING drinks my husband and I have ever tasted. We enjoyed ending our nights with them. Hats off to this resort, they really are doing things right!
We found the secret pool and had it to ourselves all day!
The view from our amazingly comfortable bed.
Breakfast cava, what a treat!
6 nachten verbleven in juli 2023
Reactie van Front Office Department op 5 aug 2023
Dear Jennifer,First of all, thank you very much for choosing Salobre Hotel for your holidays and for such a wonderful review.We are really happy to read that you enjoyed your stay with us and we can not wait to welcome you back!We will share your feedback with the team, especially with Bárbara and Silvino.Thank you very much again and kind regards,Front Office Departament

10/10 – Uitstekend

David

Zakenreiziger, Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in maart 2023
Reactie van Efrén Ruano, Guest Experience Manager. op 8 apr 2023
Buenos días David,agradecemos que nos haya dado esta maravillosa puntuación y nos alegra que su experiencia con nosotros haya sido tan buena, esperamos verle pronto de vuelta, no dude en contactarnos para lo que necesite.Saludos cordiales,Efrén Ruano,Guest Experience Manager.Salobre Hotel Resort & Serenity*****

10/10 – Uitstekend

Carsten

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Super godt ophold
4 nachten verbleven in maart 2023
Reactie van Beatrice Montenegro op 18 mrt 2023
Kära Carsten,Tack för att ni tagit er tid att betygsätta vårt hotel.Roligt att se att ni varit sâ nöjda med er vistelse hos oss.Varmt välkommen tillbaka!Med vänlig hälsning,

8/10 – Goed

Ulrich

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Spektakulärer Golfplatz
Spektakulärer Golfplatz und sehr gutes Essen ; vieles frisch zubereiten; Das Hotel liegt wirklich !! außerhalb .
7 nachten verbleven in februari 2023
Reactie van Front Office Shiftleader Salobre Hotel Resort & Se op 17 mrt 2023
Sehr geehrter Ulrich,Herzlichen Dank, dass Sie das Salobre Hotel für ihren Urlaub gewählt haben und Ihre Erfahrung dort mit anderen Reisenden teilen.Es freut uns sehr, dass Sie Ihren Urlaub hier so genossen haben und es tut uns leid, dass Ihr Urlaub nicht ganz Ihren Erwartungen entsprochen hat.Wir hoffen, Sie wieder einmal hier begrüssen zu dürfen.Mit freundlichen Grüssen,Angela L.

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
5 nachten verbleven in februari 2023
Reactie van Front Office Department op 23 feb 2023
Dear Guest,First of all, thank you very much for choosing Salobre Hotel for your holidays.We are really happy to know that you enjoyed your stay with us and we wish welcoming you back soon.Kind regards,Front Office department

10/10 – Uitstekend

Joseph

Reactie van Front Office Department op 24 mei 2023
Dear Joseph, First of all, thank you very much for choosing Salobre Hotel for your holidays.We are really happy to know that you enjoyed your stay with us and we wish welcoming you back soon.Kind regards,Front Office department

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Luxury hotel with views!
Absolutely amazing hotel. Very pleasant stay overall. I can highly recommend this to anyone. 11th floor area with sunbeds and pool magnificent. Just a few recommendations for improvement. 1. Shower. The shower should maintain constant temperature through the showering. Now the water temperature was chancing all the time. 2. Even rhough almost everyone has half board, many people still want to have lunch. Would be nice if there would be different options for lunch such as tapas or smaller bites which are easy to take to the sun beds for example.
3 nachten verbleven in december 2022
Reactie van Guest Relations Department Salobre Hotel***** op 16 dec 2022
Dear guest,First of all, we would like to thank you for choosing us for your last holidays and for taking some of your time in sharing your opinion.It makes us very proud to know that you had a very pleasant stay and that you enjoyed the hotel facilities as the Sunset area, our only adults area in the 11th floor. We would like to apologize for the inconvenience related to the shower, we would have liked to attend issue during your stayWe would like to inform, that in our resort we offer several options for lunch such as our S Club Bar, Sunset Bar or even to take away in the Palmera Bar. We care about satisfying all tastes and that our customers have options to choose. Once again, thank you very much for your stay and recommendation.It will be a real pleasure to welcome you back in the near future.Kind regards,Guest Relations DepartmentSalobre Hotel Resort & Serenity*****

10/10 – Uitstekend

Andrew

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Exception view and great service
The hotel is simply amazing, with exceptional view, great service and quiet location. We very much enjoyed our stay and will definitely visit again
2 nachten verbleven in december 2022
Reactie van Guest Relations Department Salobre Hotel***** op 11 dec 2022
Dear Mr Andrew,Thank you very much for choosing Salobre Hotel Resort & Serenity and and for spending some of your time on sharing such a wonderful review. We are proud to know that you had a very nice stay at our resort and that you enjoyed the hotel facilities and the wonderful views and tranquility that the location in which we are offers.Undoubtedly, our best award is to read that you are already thinking on visiting us again, and we hope it will be in a near future.Once again, thank you very much for your kind words.It will be a pleasure to welcome you back.Kind regardsGuest Relations Department Salobre Hotel Resort & Serenity*****

10/10 – Uitstekend

Elise

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten

8/10 – Goed

bjarke martin

3 nachten verbleven in november 2022
Reactie van Reception op 25 nov 2022
Dear Bjarke Martin,Thank you for sharing your opinion with us.Looking forward to welcoming you again.Kind regards,Reception

10/10 – Uitstekend

Chris

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
A really fantastic week spet here, so much we are already looking to book up again. The resort is in a stunning setting, our block that we were in was at the far left, very quiet with moutain, golf course and sea vies (in the Drago building). We are a couple and were concerned about having kids by the pool but there is an adult only pool on the roof that gets the sun all day that was so relaxing and beautiful! The food was exceptional, great choice for breakfast and evening meals always had fresh fish, meat and then a themed choice too! I would only recommended staying half board as there are no other dining options in the area and it was excellent. We had a car for the week to explore but there is a shuttle bus you can use that goes down to maspalomas. All staff were freindly and we cant wait for another week of relaxation.
Reactie van Guest Relations Department Salobre Hotel***** op 5 nov 2022
Dear Mr Chris,We really want to thank you for choosing Salobre Hotel for your last holidays and for spending some of your time on sharing your experience with us.Our priority is the satisfaction of our customers, and seeing that you are already thinking of coming back is the best reward for us.We are delighted to know that you have enjoyed the environment that surrounds us as also our pool at the top of our resort. Thank you for highliting the gastronomy in Sens restaurant. We care about satisfying all the tastes of our customers offering variety with the best quality.We hope you enjoyed the rest of the island too!.Once again, thank you again for taking the time to share your kind words. It will be a pleasure to receive you back in the near future.Kind regardsGuest Relations DepartmentSalobre Hotel Resort & Serenity *****

8/10 – Goed

Katharina

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Wir hatten einen schönen und angenehmen Aufenthalt im Salobre. Zum Entspannen und Ausruhen ein perfekter und ruhiger Ort.
10 nachten verbleven in september 2022
Reactie van Salobre Hotel Resort & Serenity op 15 sep 2022
Sehr geehrte Katharina,Herzlichen Dank, dass Sie sich die Zeit genommen haben, um Ihre Erfahrung im Salobre Hotel zu teilen.Es freut uns sehr, dass Sie Ihren Aufenthalt hier so genossen haben und bedanken uns fr die positiven Kommentare.Wir hoffen, Sie bald wieder hier begrüssen zu dürfen.Mit freundlichen Grüssen,Angela L.Front Office Shiftleader

10/10 – Uitstekend

Nejma

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Excellent
7 nachten verbleven in juli 2022
Reactie van Guest Relations Manager op 7 aug 2022
Dear Mr Nejma, Thank you for posting this fabulous score about your recent stay at Salobre Hotel Resort and Serenity. We are glad to know it has been an excellent experience with us. We are really looking forward to welcoming you back in the near future. With our best wishes, Guest Relations Department Salobre Hotel Resort & Serenity *****

10/10 – Uitstekend

Masa

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Hidden gem
The resort and surroundings are picture perfect! The hotel staff are friendly and helpful. We had the buffet breakfast and dinner. There are plenty of choices and every eve is somewhat different. I really think there is something for everyone. I would absolutely return! Thank you very much.
3 nachten verbleven in juli 2022
Reactie van Guest Relations Manager op 5 aug 2022
Dear Mr/Mrs Hidden gem, First of all we would like to thank you for choosing us for your last holidays. We are glad to know you have enjoyed the breakfast and dinner in our Sens Restaurant as also our facilities. We are specially happy about your staff comment, we will keep working to give our guests the best service. It will be a pleasure to welcome you back very soon. Kind regards Guest Relations Department Salobre Hotel Resort & Serenity*****

10/10 – Uitstekend

Selene

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in juli 2022
Reactie van Guest Relations Department Salobre Hotel***** op 20 jul 2022
Estimada Selene, Muchas gracias por la puntuación que nos otorga y que nos permite saber lo mucho que ha disfrutado de su experiencia con nosotros. Esperamos volver a verle muy pronto, Arturo Montenegro

10/10 – Uitstekend

frederic

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Excellent
Very good hotel. It was a great stay. The hotel is very well located. Thank you to the staff very friendly. A special thank you to Veronica who was our teacher for free yoga lesson every morning. She is a great teacher ! We hope to come back when it will be possible for us.
5 nachten verbleven in juni 2022
Reactie van Front Office Department op 11 jun 2022
Dear Frederic, First of all, thank you very much for choosing Salobre Hotel Resort & Serenity for your holidays and taking the time to share your experience. We are really glad to know that you enjoyed your stay with us, your kind words give us more energy to go on working hard in order to satisfy our guests. We will share your nice words about Veronica with her, thank you again. Looking forward to welcome you back. Kind regards, Front Office Department

10/10 – Uitstekend

Swati

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in mei 2022
Reactie van Front Office Department op 6 jun 2022
Dear Swati, First of all, we would like to thank you for your visit and taking the time to evaluate your stay. We are delighted to know that your visit fulfill your expectations and you could enjoy the serenity in our hotel. We would love to see you very soon. Kind regards, Arturo Montenegro Salobre Hotel Resort & Serenity*****

10/10 – Uitstekend

Sarah

Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
5 nachten verbleven in mei 2022
Reactie van Front Office Department op 2 jun 2022
Dear Sarah, First of all, thank you very much for choosing Salobre Hotel Resort & Serenity for your holidays in Gran Canaria and for taking the time to evaluate your experience. We are really glad to know that you enjoyed your stay with us and we could fulfill your expectation. We do wish to welcome you back soon for a new Serenity experience. Kind regards, Front Office Department

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Fantastic place
The Hotel is beautiful, very clean with attentive staff.
7 nachten verbleven in mei 2022
Reactie van Front Office Department op 11 jun 2022
Dear Diego, First of all, thank you very much for choosing Salobre Hotel Resort & Serenity for your holidays and taking the time to share your experience. We are really glad to know that you enjoyed your stay with us, your kind words give us more energy to go on working hard in order to satisfy our guests. We will share your nice words about the team with them, thank you again. Looking forward to welcome you back. Kind regards, Front Office Department

10/10 – Uitstekend

Ralph

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
A hotel with quality and high standards
This was a return visit following a short stay in February 22. It exceeded our expectations in all aspects. Angela on Reception was courteous and helpful making our stay truly memorable. All the staff were polite and professional. Our room was beautiful with an air of peace and tranquillity- and it was spotlessly clean. We will not hesitate in returning to this hotel again later in the year . Many thanks.
Roof-top pool
Pool view
View from our hotel room
Sunrise from our bedroom
4 nachten verbleven in mei 2022
Reactie van Front Office Department op 11 jun 2022
Dear Ralph, First of all, thank you very much for choosing Salobre Hotel Resort & Serenity for your holidays, your loyalty and taking the time to share your experience. We are really glad to know that you enjoyed your stay with us, your kind words give us more energy to go on working hard in order to satisfy our guests. We will share your nice words about Angela with her, thank you again. Looking forward to welcome you back. Kind regards, Front Office Department

10/10 – Uitstekend

vianney

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Site, personnel , choix du buffet
3 nachten verbleven in mei 2022
Reactie van Front Office Department op 9 mei 2022
Dear Vianney, First of all, thank you very much for choosing Salobre Hotel for your holidays in Gran Canaria. We are really pleased to know that you enjoyed your stay with us and we look forward to welcome you back soon. Kind regards, Front Office Department

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in april 2022
Reactie van Front Office Department op 2 mei 2022
Dear Guest, First of all, thank you very much for choosing Salobre Hotel for your holidays in Gran Canaria. We are really pleased to know that you enjoyed your stay with us and we look forward to welcome you back soon. Kind regards, Front Office Department