9 buitenzwembaden, parasols bij het zwembad en ligstoelen

Beoordelingen van Lopesan Baobab Resort

5 out of 5
Lopesan Baobab Resort
Mar Adriático, 1, San Bartolome de Tirajana, Gran Canaria

Beoordelingen

9,0

Fantastisch

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 436 van 735 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 215 van 735 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 50 van 735 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 21 van 735 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 13 van 735 beoordelingen" "

9,2/10

Netheid

9,0/10

Personeel en service

8,8/10

Voorzieningen

9,0/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

8,8/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

6/10 – Redelijk

Stefan

Reisde met partner
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Eerste kamer totaal geen uitzicht, boom op 1 meter vanaf het balkon. Na klagen en 2 nachten slapen de ochtend voor de nacht een nieuwe kamer gekregen met wel mooi uitzicht. Vraag bij het boeken van een kamer met uitzicht minstens de derde verdieping aan en bij voorkeur de vierde. Ontbijt mocht uitgebreider en het was raar dat je niet je eigen tafel mocht kiezen, maar naar een tafel gebracht werd. Dit veroorzaakte ook nog eens een rij voor de ontbijtzaal. En als je buiten wilde ontbijten moest je hierna in nog een rij gaan staan.
3 nachten verbleven in oktober 2023

6/10 – Redelijk

Duncan

Reisde met familie, Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Personeel en service
Servicedesk can learn from other staff to be more friendly not rude and also be more clear where the rooms are instead of letting us wonder around where our room is. It's same such a beautiful hotel have rude staff working for them
7 nachten verbleven in augustus 2023

10/10 – Uitstekend

Wilson

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Voor 5 dagen en 4 nachten was ik daar, het Resort was mooi en groot het personeel was vriendelijk, de eetbuffet bij het avond eten na 2 dagen werd wel wat eentonig maar was wel goed, we hadden de junior suite en 1 minpunt is dat er geen magnetron is, dat is vooral handig als je met een kind daar bent ivm flesjes of kindervoeding te verwarmen vooral ook omdat het een resort is voor families, dus dat zou top zijn een magnetron op kamer. Voor de rest geen opmerkingen is zeker een aanrader

10/10 – Uitstekend

Jonas

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Heel fijn resort
Mooi resort, met mooie zwembaden, vriendelijk personeel en kort bij het strand. Het eten is ook elke dag lekker en ze proberen elke dag ook iets te variëren in het buffet. Een taxi pakken duurt maximaal 2 minuten. Het enige nadeel aan het zwembad is dat mensen al heel vroeg hun handoek op de ligbedden leggen voordat ze gaan ontbijten dus vaak is alles vol(ook al is er geen mens te zien bij de zwembaden)
6 nachten verbleven in juli 2023

10/10 – Uitstekend

kirsten

Echt Hellemaal top
6 nachten verbleven in juni 2023

8/10 – Goed

Sarah

Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Mooie accommodatie en ruim opgezet, heel schoon en veel zwembaden. Ook een leuk kinderzwembadje met glijbaantjes! Mooie tuinen. Ruime kamer met fijne douche en bad.
7 nachten verbleven in april 2023

10/10 – Uitstekend

Anushka

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
5 nachten verbleven in april 2023

8/10 – Goed

Erik

Reisde met familie
Positief: Personeel en service, comfort kamer
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in maart 2023

8/10 – Goed

Koen

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
- Prachtig groot resort met diverse mooie zwembaden en veel voorzieningen. Mooie ruime kamers. Uitstekend ontbijt. Mogelijkheid tot gebruik van een gratis “courtesy room” om om te kleden en te douchen op de laatste dag. - Zwembaden waren oncomfortabel koud. We hadden gehoopt dat in ieder geval 1 van de 5 zwembaden verwarmd was… De badkamers zijn slecht geventileerd waardoor schimmel zichtbaar is. De kitranden in de badkamers waren aan vervanging toe.
Reactie van Lopesan Baobab Resort op 16 jan 2023
Dear Guest,First of all we want to thank you for choosing Lopesan Baobab Resort to spend your holidays in Gran Canaria and also for taking the time to post your comments.We are happy that you have been satisfied with your stay at our hotel. We love reading about your positive impressions and also thank you for mentioning the bad points, all this helps us to improve our services every day.We hope that in the future you will give us a new opportunity and have the pleasure of welcoming you again.Best regards,The Public Relations department

8/10 – Goed

Kevin van

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
Super vakantie !
10 nachten verbleven in augustus 2022

10/10 – Uitstekend

Yves

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Mooi hotel, niet perfect
Tweede maal dat we kwamen, prachtig design. We kregen eerst een kamer waar veel lawaai was maar we kregen snel een andere. De muren zijn vrij goed geïsoleerd (maar niet perfect). Antonio in het familie buffet is zeer vriendelijk. Ontbijt was goed, enkel de eieren niet (metalen cirkel zorgt voor hard verbrande bodem) en zacht gekookte eieren zijn gewoon hard gekookt. Volgens mij testen niet alle koks wat ze bereiden. Handdoeken leggen is jammer genoeg een must. Leuk lazy river zwembad. Muziek s avonds staat oorverdovend luid. Maar we hebben wel genoten.
14 nachten verbleven in augustus 2022

10/10 – Uitstekend

Jun Yee

Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
6 nachten verbleven in juli 2022

10/10 – Uitstekend

Chantal

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
3 nachten verbleven in juni 2022

8/10 – Goed

A.j.

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
7 nachten verbleven in april 2022

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
4 nachten verbleven in april 2022
Reactie van The Public Relations Department op 19 apr 2022
Dear Mr. Anonymous, Thank you very much for your review. Kind regards,

8/10 – Goed

Justine

4 nachten verbleven in maart 2022
Reactie van The Public Relations Department op 19 apr 2022
Dear Mrs. Justine, Thank you very much for your review. Kind regards,

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Heerlijke week in Baobab!
Het resort is sowieso al prachtig.. De kamer was super. Overal is het netjes en schoon. het eten was heerlijk en het personeel ontzettend vriendelijk. Wij komen zeker nog eens terug!
7 nachten verbleven in januari 2022
Reactie van Public Relations Department op 28 feb 2022
Dear Guest, Thank you very much for choosing Lopesan Baobab Resort for your stay on the island of Gran Canaría. We are very happy that you enjoyed your vacation with us and we would like to thank you for your very positive feedback. Feedback like yours motivates us to keep working hard and offering our customers the best possible service. We hope to have the pleasure of having you with us again soon. Kind regards,

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Prachtig te donker hotel
Een prachtig aangelegd hotel met adembenemend park. Thema Afrika. Een (groot) nadeel was dat het overal veel te donker was. Ook in de mooie kamer was de verlichting te weinig. Helaas werkte de regendouche niet
3 nachten verbleven in februari 2022
Reactie van The dept. of Public Relations op 28 feb 2022
Dear Guest, Thank you very much for choosing Lopesan Baobab Resort to spend your holidays. We are delighted that you have enjoyed the infrastructure and design of our hotel. We hope you come back soon and have the pleasure of welcoming you again. Kind regards,

6/10 – Redelijk

Raneesh

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Goede en mooie locatie, faciliteiten zijn prima. Zwembaden zijn koud, zijn heatable maar niet heated (misleidend!!). Wifi verbinding was niet stabiel, vaker over geklaagd, niet verholpen. Flesje water op de kamer dient dagelijks voor betaald te worden. Kluis dient tevens voor betaald te worden, terwijl op website staat dat dit included is. Laatste 2 zijn kleine zaken en daarmee m.i. verkeerde zuinigheid van het hotel.
7 nachten verbleven in december 2021
Reactie van PR Department op 8 jan 2022
Dear Mr. Raneesh, We would like to thank you for choosing our Hotel Lopesan Costa Baobab Resort. We are very sorry that you do not agree with the Lopesan Hotel Group pricing policy. We will take note of your comments to take them into account in possible future improvements. Best regards, Public Relations Department

10/10 – Uitstekend

Halilcan

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
3 nachten verbleven in december 2021
Reactie van Public Relations Department op 30 jan 2022
Dear Mr. David, We would like to thank you for your very positive comment. It would be a great pleasure for us to welcome you again soon. We remain at your disposal. Sincerely, Public Relations Department

10/10 – Uitstekend

Angelique

Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Super mooie accommodatie met goede voorzieningen. In de buurt ook leuke dingen te doen en dichtbij leuke dorpjes en shoppings. Personeel is vriendelijk en alles top geregeld. Eten is ruim qua keuze en van goede kwaliteit.
7 nachten verbleven in november 2021
Reactie van Guest Relations Department op 22 nov 2021
Dear Angelique, Firstly we would like to thank you for the comments you made concerning our staff. We will certainly pass on your comments and we are sure they will be received with great excitement. Secondly we must say that we loved hearing that you enjoyed staying in the hotel, our daily effort pays off with comments like yours. We hope to see you again in the near future. With kind regards, Guest Relations Department

8/10 – Goed

Anne

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Mooi thema verblijf, personeel is zeer vriendelijk. Hotel kamer was goed schoongemaakt. Alleen halverwege het verblijf kregen we last van mieren op onze kamer, dit doorgegeven aan de receptie en ze hebben hier iemand naar toe gestuurd. Alles wordt grondig onderhouden.
14 nachten verbleven in september 2021
Reactie van Public Relations Department op 30 sep 2021
Dear Mrs. Anne, We are delighted to read how much you enjoyed your stay at the Lopesan Baobab Resort. We are looking forward to your next visit and have the pleasure of welcoming you. Best regards, Public Relations Department

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Toen wij voor de eerste keer het hotel binnenliepen hadden wij een "wooow" ervaring. De Afrikaanse stijl van het hotel is erg indrukwekkend. Wij hadden vol pension geboekt en hebben daar geen spijt van gekregen. Het eten was elke keer weer geweldig het was lekker, divers, en genoeg keus. De service in het hotel en vooral het restaurant was uitmuntend. Erg vriendelijk personeel. Het hotel heeft ook een erg gunstige ligging ten opzichte van de boulevard. Maspolomas vinden wij een erg leuk en levendig plaatsje. Wij hebben een heerlijke vakantie gehad en raden dit hotel iedereen aan!
9 nachten verbleven in augustus 2021
Reactie van Public Relations Department. op 16 aug 2021
Dear Guests, Thank you for choosing us for your last visit to Gran Canaria. It gives us great satisfaction to know that you enjoyed your stay at the hotel. Thank you for sharing your experience with other holidaymakers and for your comments giving us ideas for our future. We hope that we will see you again at the hotel. Kind regards, Public Relations Department.

8/10 – Goed

Aj

Reisde met familie
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
6 nachten verbleven in augustus 2021

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
9 nachten verbleven in juli 2021

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Fijn hotel en hoewel het hotel volgeboekt was voelde het niet druk aan. Het ontbijt was goed georganiseerd door middel van een tijdschema’s en er waren genoeg ligbedjes bij de zwembaden. Het personeel was vriendelijk en behulpzaam.
7 nachten verbleven in juli 2021
Reactie van Guest Relations Department op 12 jul 2021
Dear Guests, Thank you very much for choosing Lopesan Baobab for your stay and for your review. We all are delighted to hear that you had a pleasant stay and that you appreciated the services and facilities provided by the hotel. We really hope to welcome you soon again at Lopesan Baobab.

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

1 nacht verbleven in december 2020
Reactie van Guest Relations Department op 19 dec 2020
Dear Guests. Thak you very much for your hotel rating and for choosing Lopesan Baobab. Best regards,

8/10 – Goed

Yvonne, Scheemda

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Mooi hotel met perfecte ligging ten opzien van boulevard, restaurants en winkels. Ontbijt zou iets uitgebreider mogen. Aardig personeel en goed animatieteam.
8 nachten verbleven in september 2020
Reactie van Public Relations Department. op 16 sep 2020
Thank you

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
zeer ruim opgezet ,schoon en alles goed onderhouden ,enige minpunt sommige gasten houden geen rekening met andere gasten
7 nachten verbleven in februari 2020
Reactie van Guest Relations Department op 1 mrt 2020
Dear appreciated guest, thank you so much for choosing Lopesan Baobab Resort as your holiday destination and taking your time to review on your stay. We thank you for your comments and are really looking forward to welcoming you again soon. Best regards,

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
(Bijna) Alles was perfect. Vooral de overal in doorgevoerde Afrikaanse stijl vonden we fantastisch. Enkele (minimale) verbeterpuntjes: 1) Bij de wastafel-spiegel komt het licht alleen van spotjes van boven. Het zou veel beter zijn als er (ook) licht op ooghoogte was, dan kun je je gezicht veel beter zien. 2) We misten een soort informatiemap op de kamer. Alle informatie moesten we nu halen vanaf de TV, vanaf (interactieve) schermen op het resort of bij de receptie. Maar dit is dan ook echt alles. Voor het overige was het een super-de-luxe vakantie!!! Hartelijk dank!
10 nachten verbleven in september 2019
Reactie van Guest Relations Department op 19 okt 2019
Dear Guest, Thank you very much for spending a while to review us! We would like to say thank you for choosing us for spending your holidays in Gran Canaria. We are working very hard everyday to provide a good service to our guests. The comment about the improveement, will be passed on the departments in charge. We hope to welcome you again here in the future! Best regards, Guest Relation department

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
uitstekende accommodatie en goed opgeleid personeel
3 nachten verbleven in oktober 2019
Reactie van Guest Relations Department op 9 okt 2019
Thank you so much for your review and your kind words. We would be pleased to welcome you again on a future ocasion! Best regards,

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Je komt tot rust. Het is groot maar niet te druk. Kan overal je plekje vinden. Bij de diverse bars, zwembaden, keus genoeg.
3 nachten verbleven in augustus 2019
Reactie van Guest Relations Department op 24 aug 2019
Dear guest, Thank you for choosing us for your last visit to Gran Canaria. It gives us great satisfaction to know that you enjoyed your stay at the hotel. Thank you for sharing your experience with other holidaymakers and for your comments giving us ideas for our future. We hope that we will see you again at the hotel. Kind regards,

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
4 nachten verbleven in juni 2019
Reactie van Public Relations Department. op 20 jun 2019
Thank you so much for the full marks :D

10/10 – Uitstekend

BenGeurts, Velden

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Alles was prima verzorgd, over het gehele verblijf kamer, eten, voorzieningen en vriendelijkheid en service van het hotel personeel
7 nachten verbleven in juni 2019
Reactie van Guest Relation Department op 12 jun 2019
Dear Guest, thank you very much for your review. We are glad that you enjoyed your recent stay with us and we would be delighted to welcome you back again on a future holiday. Best regards,

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Schoon, goede zwembaden, mooie beplanting van palmen etc, ruime kamers, leuk thema hotel
7 nachten verbleven in mei 2019
Reactie van Public Relations Department. op 12 mei 2019
Dear Guests, thank you for choosing the Lopesan Baobab Resort during your holidays. we are glad that you have enjoyed your stay with us. Best regards,

10/10 – Uitstekend

J., Amsterdam

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Zeer mooi hotel op perfecte locatie. Enkele delen zijn wel aan vervanging toe (tapijt).
3 nachten verbleven in april 2019
Reactie van Public Relation Department. op 7 mei 2019
Thank you so much for the full marks :D

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger, Reisde met partner
Positief: Personeel en service, voorzieningen
Negatief: Netheid
Wij troffen een kamer vol met bedwantsen toen wij bij de receptie kwamen werd het eerst afgedaan als mieren. Bij aandringen werd er toch adequaat actie ondernomen andere kamer, kleding gereinigd en een a-la carte dinner aangeboden (toch nog netjes afgehandeld). Persoonlijk vond ik het ontbijt onprettig en gehaast overkomen. Je bord wordt onder neus weggetrokken als je je broodje nog in je mond heb. In alle twee de ontbijt accommodaties hetzelfde protocol. Mooie shows en zeker mooie tuin en zwembaden. Een mooie toeristen febriek. Mijn voorkeur gaat uit naar de andere Lopesan "fabrieken" maar dat is persoonlijk.
2 nachten verbleven in april 2019
Reactie van Guest Relations op 30 apr 2019
Dear Guest, Thank for sharing with us your evaluation of your stay. We seriously regret that we didn't match up with your expectations and we are very concerned about your experience in your room and in the restaurant at breakfast. We would like to apologise for any inconvenience that has been caused by that. Of course we have already informed the departments in charge about your comments in order to take a very close look into that matter. Nonetheless we are pleased to read you enjoyed our garden and pool area. We hope we get a second chance to welcome you back in our hotel. Best regards, Guest Relations

6/10 – Redelijk

john, Bennekom

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service
Het resort is toch alweer een aantal jaren oud en dat merk je,, hier en daar heeft het dan ook echt een opknap beurt nodig!! Verder heel vriendelijk en behulpzaam personeel
7 nachten verbleven in februari 2019
Reactie van Public Relations Department. op 15 feb 2019
Dear Guest, thank you for choosing the Lopesan Baobab Resort during your holidays. The hotel is opened since 2009, and we do our best to maintain everything in its best status. We are sorry we could not full fill your expectations. We would be glad to receive you again soon and become a second chance from you. Kind regards,

6/10 – Redelijk

Hartog

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
De plank volledig misgeslagen
Het hotel moet 5 sterren zijn, dat is het zeker niet. De wellness beperkt zich tot een klein omgebouwd kamertje waar een masseur zijn werk doet en een kapster het haar knipt. Dit hotel tocht werkelijk bijna overal. Wij waren er toen het buiten 23 graden was, en in alle openbare ruimtes van het hotel moesten we een vest aan. Twee keer gebeld voor een reservering voor het oudejaarsdiner, dit zou voor de gasten van het hotel geen probleem zijn. Bij aankomst geen plek! Handdoeken overal alvast op de bedden bij het zwembad. Slechte internetverbinding op de kamer. Overal donker en somber. Oerwoudgeluiden en plastic beelden maken nog geen jungle... en doen enigszins zielig aan. Schoonmakers lieten steeds de balkondeur open staan. Organisatie chaotisch. In de twee a-la-carte-restaurants waren slechts enkele tafeltjes. Veelal bezet... jammer.

8/10 – Goed

Bert, Rotterdam

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Perfect, 5* kwaliteit en toch ongedwongen sfeer
Perfect hotel. Zwembad was ideaal. Kamer (Junior suite) was zeer schoon en goed ingericht. Vreemd dat je voor een kluisje moet bijbetalen. Personeel zeer vriendelijk en servicegericht. Ontbijt- en dinerbuffet van zeer goede kwaliteit hoewel dinerbuffet zeer prijzig (eur 31 pp) terwijl er voldoende goede (en vriendelijker geprijsde) eetlocaties in de omgeving zijn, met name Grand Italy bij de vuurtoren.

8/10 – Goed

Ilone, Noord-Brabant, Nederland

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Fijne accommodatie.
Dit is een bijzonder goed hotel, enige nadeel vind ik dat er te weinig bedjes zijn bij het zwembad zijn. Hierdoor ontstaan irritaties. Dit vind ik toch een minpunt waar gewerkt aan dient te worden!

10/10 – Uitstekend

Paul

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Hotel met een prima service, als er iets niet in orde was of niet goed ging werd het meteen (binnen 5 minuten) opgelost. Eten was echt perfect. Heel veel variatie en heel veel keus iedere dag. Hotel is in afrikaanse stijl ingericht, en is soms wat donker in vergelijking met andere hotels. Zeer modern ingerichte kamer. Wij hebben genoten van de ene week!

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
heel goed hotel
prima hotel,mooie zwembaden,prima bediening personeel en mooie hotelkamer

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
splinternieuwe luxe afrikaanse stijl
goed gelegen, perfecte service, opvallend vriendelijk, luxe wel een hoog pretparkgehalte, plastieken safari dieren in de verzorgde tuin aan het strand op wandelafstand van de duinen

10/10 – Uitstekend

Miguel

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Un safari exquisito
2 nachten verbleven in mei 2024

10/10 – Uitstekend

Christoph

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Ok
4 nachten verbleven in april 2024

4/10 – Matig

Charlotte

Reisde met partner
Negatief: Personeel en service, voorzieningen
Awful customer service- non-existent. Unhelpful reception staff and extremely rude upon check-in when we had an issue with our booking package. They asked for proof which we provided but said it was impossible to offer the rate at that price despite having the proof they asked for. Did not want to help or make us feel welcome in any way. Forced us to pay if we wanted the package (that we had already paid for) and said their sales team would be in until Monday so they can’t help (checked-in on Friday) and they IF we were correct they would refund us?! Would not recommend and would have preferred not to have stayed after that experience. An extremely commercial venue and expensive for what it is. A vast and soleless complex. An ok resort.
3 nachten verbleven in april 2024

10/10 – Uitstekend

Ana

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
La paz hecha hotel. Mi opción favorita en Meloneras desde hace años, no me canso de venir. Las mejores piscinas, lugar muy tranquilo a pesar de haber muchos niños, hay lugares para todos. Por poner alguna pega, no me gusta el olor de las habitaciones. En cuanto a desayunos prefiero a otros Lopesan
1 nacht verbleven in april 2024

10/10 – Uitstekend

Yevgen

Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Repeat visit - enjoyable family trip, with plenty of walking in the dunes.
9 nachten verbleven in april 2024

4/10 – Matig

Carmelo

Reisde met een groep
Negatief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Not many things to do in the resort
3 nachten verbleven in maart 2024